Nederlandstalig staat niet op mijn radar.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is raar dat je dit nummer voor het eerst hoort.
Ik mis wel Mart met zijn talkshow in 2012.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:41 schreef DeeBee het volgende:
@:Rellende_Rotscholier die ineens al die wintersporten begon te volgen was wel een topshow.
Alweer bijna Olumpische Spelen, god wat vliegt de tijd. Tokio ook wel ontzettend genot.
Hoe ben je dan met Spinvis vertrouwd geraakt.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederlandstalig staat niet op mijn radar.
Voor de werkenden onder ons is het afzien met elke keer een dramatisch tijdschema.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik mis wel Mart met zijn talkshow in 2012.
2016 was wel lachen. Iedere nacht handbal kijken en daarna Schippers of Bolt af zien gaan.
Omdat ik naar Johan luisterde en toen heb ik uit verveling op andere muziek van Excelsior Recordings geklikt, en zo kwam ik bij Smalfilm.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe ben je dan met Spinvis vertrouwd geraakt.
spikesgooigenot.gifquote:Op woensdag 4 september 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik mis wel Mart met zijn talkshow in 2012.
2016 was wel lachen. Iedere nacht handbal kijken en daarna Schippers of Bolt af zien gaan.
Ik weet eigenlijk zelf ook niet eens hoe ik op Spinvis ben gekomen. De eerste track die ik hoorde was Club Insomnia en was meteen verkocht.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ik naar Johan luisterde en toen heb ik uit verveling op andere muziek van Excelsior Recordings geklikt, en zo kwam ik bij Smalfilm.
Iedereen mag toch vakantie opnemen?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor de werkenden onder ons is het afzien met elke keer een dramatisch tijdschema.
Jij bent wel een beetje vanille heywoodu, spreid je muzikale tentakels eens uit.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Nee, godverdomme, niet weer over Spinvis en obscure muziek
Wie is jouw favoriete artiest anno 2019? Kom op, gooi er eens wat uit en kom met een tegenreactie in plaats van schelden aan de zijlijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Nee, godverdomme, niet weer over Spinvis en obscure muziek
Dat kan, maar die gebruik ik voor vakantiequote:Op woensdag 4 september 2019 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iedereen mag toch vakantie opnemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Moet het een artiest zijn die nog actief is? Ik zou het echt niet weten, ik luister losse verzamelingen aan muziek doorgaans. Hoewel ik sowieso niet zo vaak muziek luister.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete artiest anno 2019? Kom op, gooi er eens wat uit en kom met een tegenreactie in plaats van schelden aan de zijlijn.
Oei, waarom niet?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Hoewel ik sowieso niet zo vaak muziek luister.
Dit zegt me echt he-le-maal niks.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:49 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat dit nummer hoog staat in het lijstje van heywoodu
Vorig jaar voor het eerst gedaan bij OWS. Beviel me wel! Maar volgend jaar niet te doen in de zomer helaas, althans niet met mijn huidige werk.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iedereen mag toch vakantie opnemen?
Die is toch enig kopman?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Kijk eens wat een zelfvertrouwen en ongeneerde ambitie @:wimderon zie je het zo liever?
[ afbeelding ]
Ik kijk liever de Olympische Spelen zo volledig mogelijk dan dat ik 'op vakantie' ga.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kan, maar die gebruik ik voor vakantie
quote:Op woensdag 4 september 2019 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
Had niet gedacht dat Liam in 2019 de Gallagher broer zou zijn die kwaliteitsmuziek uitbrengt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |