Scheef is eigenlijk een beetje een Portishead pastiche, maar wel een verdomd goeie. Ook wat meer richting de dreampopsound van een Mazzy Star of een Daughter ja, hoewel iets lichter dan eigenlijk al die genoemde namen, iets minder sober.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Dat liedje Scheef doet me ook erg denken aan het eerste album van Daughter, daar ben ik ook helemaal gek op.
Zeker.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het leuk voor de sfeer als ik Koffieplanter met Hans Nijland UI post?
Nooit geweten dat Koffieplanter fan is van Hans Nijland.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het leuk voor de sfeer als ik Koffieplanter met Hans Nijland UI post?
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Koffieplanter fan is van Hans Nijland.
Huh, maar dat is de user Cavaliers?quote:Op woensdag 4 september 2019 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets doe je alleen als echte fan. Of niet, @:Koffieplanter?
Ik denk dat je DNP-Old bedoelt.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Huh, maar dat is de user Cavaliers?
Koffieplanter is net begonnen met eten.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets doe je alleen als echte fan. Of niet, @:Koffieplanter?
Ik snap dit niet meer.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je DNP-Old bedoelt.
Wat zit je achterlijk te zwetsen, joh. Engnek!quote:Op woensdag 4 september 2019 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom kom je niet door de ballotage van de RockRacingFans.
Basketbal is geen sport.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komen uit Cleveland.
Ze doen aan alley-oops en turnovers.
Eet eens een toastje met brie.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zit je achterlijk te zwetsen, joh. Engnek!
Ik heb nog een leuke UI van Drank de Boer.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of ik ooit een UI bet heb verloren, zal wel niet.
Bij mijn UI manager zie ik alleen maar UI's die ik zelf zou hebben gekozen.
Jullie mogen migueldeechte.jpg wel van me over nemen.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke UI van Drank de Boer.
Het is wat.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volwassen mannen van 2m15 die achter een bal aan rennen, dat is wel mooi hoor. Senk joe.
Soit, patat. Een buiging, een diepe buiging.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volwassen mannen van 2m15 die achter een bal aan rennen, dat is wel mooi hoor. Senk joe.
Ik gun iedereen zijn lolletje met de sport die hij wil volgen, maar ik kan ontzettend slecht tegen sporten die 'opeens' weer in de lift zitten omdat Nederlanders het goed doen.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet Glynor Plet nog in mijn Scorito zetten.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ben er net achter gekomen dat Stef Nijland bij De Graafschap speelt, net als vorig seizoen. Totaal niet opgemerkt
Altijd dat tering dammen inderdaad, heb ik ook een pleurishekel aan. Bah.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun iedereen zijn lolletje met de sport die hij wil volgen, maar ik kan ontzettend slecht tegen sporten die 'opeens' weer in de lift zitten omdat Nederlanders het goed doen.
Dan zou de NOS niet alleen maar sporten moeten uitzenden waarin Nederlanders het goed doen. Wij kijken slechts wat we kunnen kijken.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun iedereen zijn lolletje met de sport die hij wil volgen, maar ik kan ontzettend slecht tegen sporten die 'opeens' weer in de lift zitten omdat Nederlanders het goed doen.
Ik had een tijdje een gimmick met een Turkse vlag. Kreeg ik van die boze dm's als ik Turkije iets te veel af viel.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of ik ooit een UI bet heb verloren, zal wel niet.
Bij mijn UI manager zie ik alleen maar UI's die ik zelf zou hebben gekozen.
Spelen is veel gezegd.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ben er net achter gekomen dat Stef Nijland bij De Graafschap speelt, net als vorig seizoen. Totaal niet opgemerkt
Ik vind het wel goed zoals het is. De NOS schotelt ons sporten voor waar WE goed in zijn (quote:Op woensdag 4 september 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou de NOS niet alleen maar sporten moeten uitzenden waarin Nederlanders het goed doen. Wij kijken slechts wat we kunnen kijken.
Ik had toch wel een carrière bij pakweg niveau Groningen verwacht.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spelen is veel gezegd.
Stef is zowel mentaal als fysiek een slapzak.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had toch wel een carrière bij pakweg niveau Groningen verwacht.
Wel gek dat je dan bij De Graafschap eindigtquote:Op woensdag 4 september 2019 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stef is zowel mentaal als fysiek een slapzak.
Leuke anekdote: ik kwam Hans Nijland tegen bij de snackbar. Zijn vrouw viel van een stoel af.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stef is zowel mentaal als fysiek een slapzak.
René Froger zat daar waarschijnlijk alleen voor de René Froger show.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eefje is trouwens wel goed gekeurd.
Ik kende haar alleen van de DWDD recordings toen René Froger door haar heen ging praten.
Geen gelukkig huwelijk inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel gek dat je dan bij De Graafschap eindigt
Ik heb goede hoop dat je nooit Sergio Padt tegen bent gekomen in de trein.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuke anekdote: ik kwam Hans Nijland tegen bij de snackbar. Zijn vrouw viel van een stoel af.
Zeker als Ralf Seuntjens je dan voorbijstreeft.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen gelukkig huwelijk inderdaad.
In de trein kom ik altijd jouw kant op! En dan ga ik weer verder.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat je nooit Sergio Padt tegen bent gekomen in de trein.
Waarschijnlijk had hij het de marathon van New York achteruit gelopen.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
René Froger zat daar waarschijnlijk alleen voor de René Froger show.
Dat is een bijzondere jongen.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker als Ralf Seuntjens je dan voorbijstreeft.
Wie als vriend hier binnengaat, komt nooit te vroeg maar steeds te laat.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stamgasten :
Iedereen die WLR een warm hart toedraagt.
We hebben wel veel stamgasten.
Ik las vandaag wel dat NAC hem naar Rat Verlegh liet komen, speciaal om te vertellen dat NAC hem niet zou aantrekken. Dat is ook lekker.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een bijzondere jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |