abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188793112

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Agenda:
5 September: Scootmobiel race. En lasagna van Merel. 16:00.
10 September: Mari van de Ven komt langs.
12 September: Hiske 15 maanden in Utopia.
13 September: Vrijdag de 13e. Strandfeest.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt.
4 Oktober: Single release party. 18 tot 23 Uur.
5 Oktober: Familie bezoek Brandon.
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest.
24 November: Utopia Uitverkoop.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 04-09-2019 22:20:04 ]
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188793116
Dagsluiting. De titel voor vandaag: De inloopkast en andere verhalen.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.

Kwart over negen. De dagsluiting is er uit. Met een slome Cos is de dagsluiting weer vroeg.

Dinsdagavond.

Elf uur. Shelley zegt ik ben heel chill thuis. Maar hier ben ik een hond die blaft en bijt naar alles wat beweegt.

-----------

Woensdagmiddag.

Een uur. Ze hebben, met niet zo vereende krachten, de bomen uit de vijver gevist. Negen sjouwers en de rest drukte zich.

Kwart over een. In de silo keuken wordt weer gekookt en gegeten. Er is geen spinazie en broccoli meer zegt Lexy.

Gerrit en Franny liggen samen in bed. Ze hebben blijkbaar behoefte aan wat geknuffel. Merel staat zich te verkleden in het huisje van Lexy.

Half twee. Franny en Gerrit nog steeds in Gerrits bed. Jessie komt binnen en SL. Jessie vertrekt weer en gaat naar de studio. Hij zet de DJ set aan en begint te rappen. Hij heeft twee versies.

Merel is weer aan het klussen in de inloopkast. Franny is weer uit bed en komt ook naar de kast. Het klussen gaat niet zoals Merel wil dus wil ze er mee nokken. Want ze heeft altijd het verkeerde bitje.

Kwart voor twee. Het bitjes mysterie is nog steeds niet opgelost. Torx moet ze hebben. Ze hebben allerlei bitjes maar niet die ze nodig hebben. De torx die ze hadden is in de vijver verdwenen. Dan moet Rob maar gebeld worden om setjes bitjes bij de bouwmarkt te halen. Rob komt vanmiddag toch langs met de andere boodschappen en hij moest toch langs de bouwmarkt.

Twee uur. Brandon, Dyl en Jordy zijn aan het klussen in de caravan. Ze zijn ook bedden aan het vergroten. Dyl z'n bed wordt een meter tachtig breed. Dus nu heeft hij het grootste bed in Utopia.

Drie uur. Het witten van de inloopkast schiet al lekker op. Merel en Franny rollen allebei de verf op de muren. In de silo zitten Brandon, Lexy, Andrea, Gerrit en Maris lekker koffie te drinken. Hiske komt er ook bij. Ze klaagt dat de anderen spul bestemd voor de bejaarden die morgen komen op zitten te eten. En SL.

Kwart over drie. Arme His ze heeft nog maar een warme jurk klaagt ze. Ze heeft geen jas en ze heeft het koud. Hiske en Andrea staan te koken want het is woensdag en er komen weer eters. Maris zegt dat ze de hele dag al loopt schoon te maken terwijl ik haar hoofdzakelijk heb zien zitten.

Vier uur. Er zijn alleen nog kook en kantoorstreams. Gelukkig ze schakelen. Nu Dyl en Jordy in de caravan nog steeds aan het renoveren. Ondertussen zitten in de woonkamer op de banken Shelley, Lexy en Gerrit. Franny komt ook binnen en ze gaat er bij zitten.

Kwart over vier. In het badhuis. De wasmachine is kapot volgens Maris. En ze heeft de douchegordijnen in de bleek gezet. Ook heeft ze vannacht de muren van de douches gedaan met bleekwater.

Mylene gaat iets doen over pesten vertelt ze Jordy.

Half vijf. Gerrit en Jessie gaan roken. Ze praten over de nieuwe rugzakken die ze gaan verkopen.

Kwart voor vijf. Franny staat nog steeds in haar entje het huisje te verven.

Half zes. De kogel is door de kerk. Ze gaan rugzakjes verkopen. Alsof de bewoners niet zelf met een enorme rugzak zijn binnen gekomen. De bewoners kunnen tegen inkoopsprijs bestellen. Unicorn en haaien motief heeft de voorkeur.

In de zitkamer van de silo zitten Maris, Shelley, Andrea lekker bij de brandende kachel.

Zes uur. Mijn vriend Walter de visboer kwam weer eens gezellig langs. Dus even wat anders dan Utopia. Lekker vis eten en een beetje praten.

Half negen. Walter de visboer is weg. Dus ik terug in Utopia.

Half tien. Jessie is nog bezig met het verwijderen van een tattoo op de vinger van Lexy. Het lijkt pijn te doen als ik Lexy zo hoor kreunen.

Het lijkt alweer bedtijd. Ik zie Franny en Gerrit hun tanden poetsen. Franny wenst Gerrit welterusten en ze vertrekt. Gerrit gaat naar de tent waar Hiske al in bed ligt.

Franny zit nu bij de boys in de caravan. Ze eten kaakjes en drinken chocolademelk. Brandon laat zien hoe lenig hij is. Hij doet dat in ziijn boxershort en Jordyzit gefascineerd toe te kijken. Op de vraag hoe het komt verteld hij dat het Pencak Silat ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Pencak_silat ) heeft getrained.
Regie schakelt naar het badhuis waar Lexy, Maris en Mylene zijn.

Sluiting. Ik kon van vandaag werkelijk niks maken. Kon er geen inspiratie in vinden. Ook de Cos was dood rustig. Misschien is het morgen beter. Tot dan.

Nieuwe filmpjes in de SV. Dank je DGK.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. ¤ 15 voor 4 mini pizza's.

5 September: Scootmobiel race. En lasagna van Merel. 16:00. Dank je ANTPQ-36.
6 September: Begrafenis gedoe.
10 September: Mari van de Ven komt langs.
12 September: Hiske 15 maanden in Utopia. Dank je Maria.
13 September: Vrijdag de 13e. Strandfeest.
16 September: Mylene een visagie cursus van o.a. Mari van de Ven.
17 September: Mylene een visagie cursus van o.a. Mari van de Ven.
17 September: Gerrit is er 15 maanden. Dank je Harrison.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
5 Oktober: Familie bezoek Brandon. Dank je FF.
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest. Dank je Maria.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria.

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  woensdag 4 september 2019 @ 22:16:46 #3
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188793122
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:15 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Natuurlijk is het heftig als je ouders scheiden, ook als je wat ouder bent. Maar na 6 jaar lijkt er geen enkele beweging in te zitten. Wat me opviel is dat ze geen contact met haar vader heeft, maar hij heeft wel haar hele inrichting betaald toen ze uit huis ging.... :?
Dan moet er toch contact zijn lijkt mij _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188793127
Andrea begon over Jessie tegen Shelly en gelijk stream wissel
pi_188793135
Ik heb geloof ik iets gemist met een kalender
  woensdag 4 september 2019 @ 22:17:48 #6
38396 mazaru
pi_188793137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
Andrea begon over Jessie tegen Shelly en gelijk stream wissel
Vieze stookrat is het
pi_188793204
Conclusie : einde verhaal
pi_188793226
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dan moet er toch contact zijn lijkt mij _O-
Ja dat dus. Want dat uit huis gaan is niet zo lang geleden, dacht ik.
  woensdag 4 september 2019 @ 22:24:15 #9
38396 mazaru
pi_188793293
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Volgens mij ook niet.
  woensdag 4 september 2019 @ 22:24:52 #10
38396 mazaru
pi_188793313
Jordy is iedere dag met de auto naar school gebracht het eerste jaar van de middelbare school. :{
pi_188793340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:17 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb geloof ik iets gemist met een kalender
Ja, daar kwam Maris ineens mee aanzetten.
  woensdag 4 september 2019 @ 22:26:13 #12
38396 mazaru
pi_188793341
Die lui hebben ook totaal geen schaamte. Ik zou me kapot schamen als ik door mijn moeder met de auto naar middelbare school zou zijn gebracht
  woensdag 4 september 2019 @ 22:27:28 #13
38396 mazaru
pi_188793363
  woensdag 4 september 2019 @ 22:28:47 #14
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188793386
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Merel het gebruikt om haar mond te kunnen houden of een excuus te hebben voor dingen die ze doet of niet doet.

In het begin hebben we niets gehoord dat ze problemen had met haar vader. Hij was een geweldige vader, leek het. Ze kreeg alles.
Volwassen vrouw, grote bek..... ik denk dat pa zijn borst heeft kunnen natmaken.
Pa heeft vast de wind van voren gehad, vermoed ik. Als ze zo praat over haar halfzusje dan is ze erg uitgesproken over die situatie. Zoiets zeg niet je op tv als je daar al niet al over gesproken hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 4 september 2019 @ 22:29:53 #15
38396 mazaru
pi_188793403
pi_188793431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Merel het gebruikt om haar mond te kunnen houden of een excuus te hebben voor dingen die ze doet of niet doet.

In het begin hebben we niets gehoord dat ze problemen had met haar vader. Hij was een geweldige vader, leek het. Ze kreeg alles.
Volwassen vrouw, grote bek..... ik denk dat pa zijn borst heeft kunnen natmaken.
Pa heeft vast de wind van voren gehad, vermoed ik. Als ze zo praat over haar halfzusje dan is ze erg uitgesproken over die situatie. Zoiets zeg niet je op tv als je daar al niet al over gesproken hebt.
Vanmorgen zei ze dat haar vader nu met een dochter van een imam gaat en er achteraan: de idioten. :D
  woensdag 4 september 2019 @ 22:32:22 #17
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188793450
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Vanmorgen zei ze dat haar vader nu met een dochter van een imam gaat en er achteraan: de idioten. :D
Huh.. dus weer een andere vrouw dan de moeder van haar halfzusje?
  woensdag 4 september 2019 @ 22:34:34 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188793505
Is het gedoe met de inloopkast en mensen op de grond liggen opgelost.
Jessie vond het niet kunnen. Ik ook niet. Merel zag het probleem niet.
Zou met de anderen besproken moeten worden.
Is dat eigenlijk gebeurd? Ik zag haar wel verven in dat hok. Of ze drijft haar zin door, of het is besproken, of Jessie heeft er niets over te zeggen.
pi_188793542
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Huh.. dus weer een andere vrouw dan de moeder van haar halfzusje?
Nee, dat kan dezelfde zijn, maar het venijn en walging sprak uit haar toon en woorden. :Y
pi_188793583
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Is het gedoe met de inloopkast en mensen op de grond liggen opgelost.
Jessie vond het niet kunnen. Ik ook niet. Merel zag het probleem niet.
Zou met de anderen besproken moeten worden.
Is dat eigenlijk gebeurd? Ik zag haar wel verven in dat hok. Of ze drijft haar zin door, of het is besproken, of Jessie heeft er niets over te zeggen.
Hiske heeft een tussenoplossing bedacht: bouw een 2-persoonsbed en de kast dat is het en en.
En dat vond Jessie ook wel een goed alternatief. :Y En de rest is niet belangrijk.

Jessie betrapte haar vanmorgen ook van kleding jatten. Maar na een kus en een knuffel was het blijkbaar ok. :?
pi_188793741
Merel lijkt mij echt zo`n type die dan niks meer met haar
vader te maken wil hebben maar hij mag wel alles voor haar betalen
pi_188793779
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

_O-
pi_188793812
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:37 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hiske heeft een tussenoplossing bedacht: bouw een 2-persoonsbed en de kast dat is het en en.
En dat vond Jessie ook wel een goed alternatief. :Y En de rest is niet belangrijk.

Jessie betrapte haar vanmorgen ook van kleding jatten. Maar na een kus en een knuffel was het blijkbaar ok. :?
Klopt ging over een broek die ze droeg. Was eigenlijk voor de verkoop of zo?
  woensdag 4 september 2019 @ 22:51:49 #24
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188793851
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:37 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

En de rest is geschiedenis.
Die Hiske is ook onvoorstelbaar. Ook in de kont van Merel.
pi_188793852
Mylene nog in de silo denk ik, maar dat mogen wij weer niet zien. Jens slaapt ieg weer alleen, net als gisteren. Beetje space de laatste tijd van haar doet hem of hun relatie wel goed geloof ik

Mancave in beeld please?
  woensdag 4 september 2019 @ 22:52:36 #26
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188793864
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:35 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee, dat kan dezelfde zijn, maar het venijn en walging sprak uit haar toon en woorden. :Y
Ik heb beeld.
pi_188793877
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:49 schreef Poesjuh het volgende:

[..]

Klopt ging over een broek die ze droeg. Was eigenlijk voor de verkoop of zo?
Het was zogenaamd een (hoe heet dat ook weer?) proefexemplaar.
Jessie zag dat ze iets nieuws aan had en vroeg of ze dat van de UR had. Merel begon te stotteren en zei dat het een proefexemplaar was. Jessie zei dat ze beloofd had dat niet meer te doen. Maar hij mocht haar niet neerzetten als jatter, maw moest zijn mond houden. En toen gaf hij haar een kusje en was het ok. 8)7
  woensdag 4 september 2019 @ 22:55:33 #28
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188793907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:44 schreef humpty het volgende:
Merel lijkt mij echt zo`n type die dan niks meer met haar
vader te maken wil hebben maar hij mag wel alles voor haar betalen
Yep, en de schuldbewuste pa, die denkt wat goed te maken en betaalt... en betaalt..... totdat hij wijzer wordt.
pi_188793922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook.
  woensdag 4 september 2019 @ 22:56:47 #30
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188793924
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:52 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het was zogenaamd een (hoe heet dat ook weer?) proefexemplaar.
Jessie zag dat ze iets nieuws aan had en vroeg of ze dat van de UR had. Merel begon te stotteren en zei dat het een proefexemplaar was. Jessie zei dat ze beloofd had dat niet meer te doen. Maar hij mocht haar niet neerzetten als jatter, maw moest zijn mond houden. En toen gaf hij haar een kusje en was het ok. 8)7
Maar Shelley is de jatter. Zou haar eigenlijk ook een kusje moeten geven. ;)
pi_188793933
Er viel mij net iets op. Jessie lag te lezen en op een bepaald moment keek die achterom naar de camera. Ff later ging t boek dicht om te gaan slapen en meteen kwam er een sw op andere slapende inwoners. Mogelijk privilege tijd om te kletsen
pi_188793943
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:57 schreef Mjelleke het volgende:
Er viel mij net iets op. Jessie lag te lezen en op een bepaald moment keek die achterom naar de camera. Ff later ging t boek dicht om te gaan slapen en meteen kwam er een sw op andere slapende inwoners. Mogelijk privilege tijd om te kletsen
Zou best kunnen ja.
pi_188793958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook.
Zelfs haar moeder vond het niet kunnen wat ze gezegd heeft over haar halfzusje en toen snauwde ze dat ze er nou eenmaal zo over dacht. :D
pi_188793976
Dat filmpje over Merel's oranje gezicht _O- _O-

Dat dylan an jordie niet moesten lachen zeg hahaha. Misschien omdat ze schrokken hoe gemeen en dominant Merel deed. Wat een eerste klas bitch is die merel zeg gatver dat die er nog in zit :r
pi_188793979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Maar Shelley is de jatter. Zou haar eigenlijk ook een kusje moeten geven. ;)
Wat egoïsme, zichzelf toeëigenen en asociaal gedrag doen ze niets voor elkaar onder. Bijzonder dat beide vrouwen een tegenover gestelde achtergrond hebben. :Y
pi_188794002
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:57 schreef Mjelleke het volgende:
Dat zou goed kunnen. Eerder vanavond lag Merel op bed in de boot met een brief in haar handen. Ik vond het er uitzien alsof ze op Jessie wachtte, maar die was met de gezichtsbehndelingen bezig.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:02:15 #37
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:00 schreef Poesjuh het volgende:
Dat filmpje over Merel's oranje gezicht _O- _O-

Dat dylan an jordie niet moesten lachen zeg hahaha. Misschien omdat ze schrokken hoe gemeen en dominant Merel deed. Wat een eerste klas bitch is die merel zeg gatver dat die er nog in zit :r
Ik snap dat je je er niet perse in wil mengen, maar dan was ik weggelopen. Ze maakt gebruikt van het publiek. Dat zou ik haar dan uit handen slaan. Publiek weg. Is ook een boodschap.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:03:57 #38
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:00 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Wat egoïsme, zichzelf toeëigenen en asociaal gedrag doen ze niets voor elkaar onder. Bijzonder dat beide vrouwen een tegenover gestelde achtergrond hebben. :Y
Ik denk dat Shelley niet zo verwend is, dat is duidelijk. Eigenlijk is het schandalig dat iemand die alles gekregen heeft, zich zo gedraagt naar mensen die niet veel hebben en zelf veel meer wil, zonder enige gene.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:04:07 #39
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188794038
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:59 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Zelfs haar moeder vond het niet kunnen wat ze gezegd heeft over haar halfzusje en toen snauwde ze dat ze er nou eenmaal zo over dacht. :D
:o Whutt?
Heeft moeders dat tegen haar gezegd tijdens het bezoek ? In post?
Wow dat wist ik niet , dat geeft wel iets aan ja :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 4 september 2019 @ 23:04:52 #40
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794057
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:04 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Moeder zal daar wel genoeg over gehoord hebben. Wil je niet mee geassocieerd worden.
pi_188794064
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat Shelley niet zo verwend is, dat is duidelijk. Eigenlijk is het schandalig dat iemand die alles gekregen heeft, zich zo gedraagt naar mensen die niet veel hebben en zelf veel meer wil, zonder enige gene.
Ik denk dat Shelly eerder verwaarloosd is, dan verwend en Merel is eigenlijk ook verwaarloosd, maar dan juist door enorme verwennerij. :Y
pi_188794069
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:04 schreef puzziepie het volgende:

[..]

In de post. :Y
  woensdag 4 september 2019 @ 23:06:09 #43
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794076
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik denk dat Shelly eerder verwaarloosd is, dan verwend en Merel is eigenlijk ook verwaarloosd, maar dan juist door enorme verwennerij. :Y
Precies.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:06:12 #44
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188794077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Moeder zal daar wel genoeg over gehoord hebben. Wil je niet mee geassocieerd worden.
Ik heb dat helemaal niet meegekregen dat moeder daar iets over heeft gezegd ,maar respect dat ze dat wel heeft gedaan _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 4 september 2019 @ 23:06:56 #45
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188794089
quote:

[..]

In de post. :Y
Wanneer was dat dan?
Ik ben blij dat moeder er wat van heeft gezegd,
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 4 september 2019 @ 23:07:22 #46
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794099
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:06 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik heb dat helemaal niet meegekregen dat moeder daar iets over heeft gezegd ,maar respect dat ze dat wel heeft gedaan _O_
Het minste wat ze kon doen. Ze had haar flink moeten aanspreken en er afstand van nemen.
Nouja, ze moet niets natuurlijk, maar als ze dat erg vindt wat Merel zegt, dan zou dat wel mogen.
pi_188794111
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:06 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wanneer was dat dan?
Ik ben blij dat moeder er wat van heeft gezegd,
Sja......nadat Merel het onstream gezegd had. :Y Datum geen idee.
pi_188794125
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het minste wat ze kon doen. Ze had haar flink moeten aanspreken en er afstand van nemen.
Ze had het beter niet kunnen zeggen....Merel: het is toch zeker zo? Zo denk ik er nu eenmaal over. }:|
  woensdag 4 september 2019 @ 23:08:55 #49
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188794130
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:07 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Sja......nadat Merel het onstream gezegd had. :Y Datum geen idee.
Ah niet in haar laatste post dus , thnx!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188794137
Shelley heeft het echt zwaar gehad als opgroeiend kind volgens mij
  woensdag 4 september 2019 @ 23:09:52 #51
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794149
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ze had het beter niet kunnen zeggen....Merel: het is toch zeker zo? Zo denk ik er nu eenmaal over. }:|
Ja, als het dan daarmee dan klaar is, zeker weten.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:10:42 #52
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794163
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:09 schreef Poesjuh het volgende:
Dat denk ik ook.
pi_188794171
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:08 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ah niet in haar laatste post dus , thnx!
:N
pi_188794205
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:09 schreef Poesjuh het volgende:
:Y
Ze heeft verhalen verteld, waar mijn nekharen recht van overeind gingen staan. :Y
Vooral over het verhaal dat ze met haar vader naar Turkije ging, vond ik echt schokkend om te horen. Haar wereld stond op zn kop en ze heeft zich echt onveilig gevoeld. :X
pi_188794256
quote:

[..]

Ik denk dat je dat heel scherp ziet ^O^
pi_188794268
Jessie ontdekte vandaag pas dat Shelley's zus overleden is aan kanker. Hij leek er ff stil van...

Zo lang wonen ze met haar samen maar er is geen hond die interesse in haar toont.

En Gerrit, Merel en Franny mogen al helemaal optiefen over die poort hoi hoiiii
pi_188794274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk ik ook ja :Y
pi_188794290
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Praktijkervaring. :Y
  woensdag 4 september 2019 @ 23:21:08 #59
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794341
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:17 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie ontdekte vandaag pas dat Shelley's zus overleden is aan kanker. Hij leek er ff stil van...

Zo lang wonen ze met haar samen maar er is geen hond die interesse in haar toont.

Sterker nog, het was Shelley die Merel ervan probeerde te overtuigen dan het halfzusje er niets aan kan doen dat ze bestaat en dat het best sneu is.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:22:03 #60
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188794361
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:17 schreef Poesjuh het volgende:

Shell is zelf ook niet echt geinteresseerd in anderen
Net als Merel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 4 september 2019 @ 23:22:23 #61
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188794370
Loop iets achter met monteren, hier was om gevraagd ..... ;)

Treintje in Utopia.
x7jum0
.
pi_188794376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Sterker nog, het was Shelley die Merel ervan probeerde te overtuigen dan het halfzusje er niets aan kan doen dat ze bestaat en dat het best sneu is.
:Y En dat deed ze heel mooi, maar het ging eigenlijk ook over haarzelf. :Y
  woensdag 4 september 2019 @ 23:23:38 #63
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188794406
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Toen ze dat hoorde van Merel :Y

Dat was de enige keer dat ik een gesprek ook heel erg interessant vond , en het me ookj wel raakte :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 4 september 2019 @ 23:23:47 #64
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794408
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:22 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Shell is zelf ook niet echt geinteresseerd in anderen
Net als Merel
Ze is niet iemand die port in het leven van een ander. Kan je ook zeggen. Dat hoort een beetje bij het gesloten zijn.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:24:02 #65
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794416
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Precies... heel natuurlijk.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:24:41 #66
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188794426
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze is niet iemand die port in het leven van een ander. Kan je ook zeggen. Dat hoort een beetje bij het gesloten zijn.
Ik zie wel overeenkomsten in Shell en Merel , ze zijn beiden ook erg gericht op zichzelf , egocentrisch
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 4 september 2019 @ 23:25:25 #67
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794438
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:23 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dat was de enige keer dat ik een gesprek ook heel erg interessant vond , en het me ookj wel raakte :Y
Klopt... dat deed ze goed.
pi_188794442
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:23 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Zeker weten. :Y
  woensdag 4 september 2019 @ 23:26:27 #69
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794458
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:24 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik zie wel overeenkomsten in Shell en Merel , ze zijn beiden ook erg gericht op zichzelf , egocentrisch
Bij Shelley komt haar gedrag voort uit iets anders, iets waar ze zelf veel meer last van heeft en wellicht verdriet van heeft gehad.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:28:01 #70
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ze kon dat begrijpen, maar de manier waarop ze dat zei was niet aanvallend en ze heeft het volgens mij geen moment gehad over zichzelf. Ze heeft het gelaten waar het op dat moment thuishoorde... bij Merel en dat halfzusje.
Misschien het toppunt van jezelf niet blootgeven.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:30:11 #71
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794519
Zo,... een behoorlijk deel van Beau gezien (vond ik altijd al een leuke vent) en het was best leuk. ^O^
pi_188794549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze kon dat begrijpen, maar de manier waarop ze dat zei was niet aanvallend en ze heeft het volgens mij geen moment gehad over zichzelf. Ze heeft het gelaten waar het op dat moment thuishoorde... bij Merel en dat halfzusje.
Misschien het toppunt van jezelf niet blootgeven.
Dat klopt, hoor. Ze zei het heel netjes. :Y
  woensdag 4 september 2019 @ 23:42:16 #73
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188794716
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Bij Shelley komt haar gedrag voort uit iets anders, iets waar ze zelf veel meer last van heeft en wellicht verdriet van heeft gehad.
Dat kan zo zijn maar ze is net zo egocentrisch als Merel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 4 september 2019 @ 23:43:13 #74
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188794731
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:42 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dat kan zo zijn maar ze is net zo egocentrisch als Merel
Ik vind het niet te vergelijken. Maar dat vind ik. Ik heb te doen met Shelley, maar niet met Merel.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:43:35 #75
167977 DGK_Tegengas
pi_188794734
Eerste deel van de discussie van eerder vanavond ...... ;)

Franny deel 1 - 4 september 2019.
x7k3zhy
.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:44:44 #76
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188794751
Ik zag nu in de uitzending dat Merel heeft zitten janken omdat Jessie teveel aandacht aan Shelley gaf.
Maar vandaag op de streams nog gezien dat Jessie veel aandacht aan Shelly heeft gegeven

:B
  woensdag 4 september 2019 @ 23:45:04 #77
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188794759
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste deel van de discussie van eerder vanavond ...... ;)

[ afbeelding ]
Franny deel 1 - 4 september 2019.
x7k3zh
dank u _O_

*O*
edit : deleted video ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:48:38 #78
167977 DGK_Tegengas
pi_188794809
Sorry, foutje met de link .... nu hersteld.
.
pi_188794835
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:44 schreef Flow3r het volgende:
Ik zag nu in de uitzending dat Merel heeft zitten janken omdat Jessie teveel aandacht aan Shelley gaf.
Maar vandaag op de streams nog gezien dat Jessie veel aandacht aan Shelly heeft gegeven

:B
:Y inclusief gezichtsbehandeling. :P
pi_188794840
Dank, DGK ^O^
pi_188794841
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, foutje met de link .... nu hersteld.
Top! Dank je wel.
  woensdag 4 september 2019 @ 23:57:16 #82
167977 DGK_Tegengas
pi_188794916
Was er nog iets van een Centraal vandaag ?
.
pi_188794923
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was er nog iets van een Centraal vandaag ?
Nee, er was geen vergadering. :N
pi_188794935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:57 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee, er was geen vergadering. :N
Minivergadering over het kistje wat vermist was / is
  woensdag 4 september 2019 @ 23:58:56 #85
167977 DGK_Tegengas
pi_188794940
Bedankt, scheelt een hoop terugzoeken ^O^
.
pi_188794958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 23:58 schreef mcspicy het volgende:

[..]

Minivergadering over het kistje wat vermist was
Ja klopt, kwam verder niets uit. :N
Het gesprekje tussen Merel en Jessie was wel aardig. :Y
pi_188795091
Mylene gaat naar bed en kruipt tegen Jens aan.
  donderdag 5 september 2019 @ 00:14:37 #88
167977 DGK_Tegengas
pi_188795124
Nog beter, het tweede deel met Merel ...... :9

Franny deel 2 - 4 september 2019.
x7k42bd
.
  donderdag 5 september 2019 @ 00:17:39 #89
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188795162
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog beter, het tweede deel met Merel ...... :9

[ afbeelding ]
Franny deel 2 - 4 september 2019.
x7k42bd
Top, heb net deel 1 bekeken *O*

_O_
pi_188795224
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:17 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Top, heb net deel 1 bekeken *O*

_O_
En bedenk er dan bij dat Lex vanavond weer aan het mekkeren was tegen Andrea over de troep in haar huisje en niet overlegd etc. 8)7
pi_188795381
quote:

[..]

Dat zie je goed Sambalbaai, 2 gevallen van emotionele verwaarlozing.
pi_188795408
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:41 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dat zie je goed Sambalbaai, 2 gevallen van emotionele verwaarlozing.
:Y
  donderdag 5 september 2019 @ 00:50:13 #93
167977 DGK_Tegengas
pi_188795419
Met dank aan Sambalbaai via haar tip ..... ;)

Merel heeft kleding achterovergedrukt.
x7k45fn
.
pi_188795442
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met dank aan Sambalbaai via haar tip ..... ;)

[ afbeelding ]
Merel heeft kleding achterovergedrukt.
x7k45fn
^O^
kus eerlijk zijn, Mereltje, kus, niet meer laten gebeuren. :r :r :r
  donderdag 5 september 2019 @ 01:00:04 #95
167977 DGK_Tegengas
pi_188795459
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:56 schreef Sambalbaai het volgende:

Ja, die Oranje kut stond er mooi op .... *O* *O* *O*
.
pi_188795462
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Ja, die Oranje kut stond er mooi op .... *O* *O* *O*
Yep en Jessie ook. :Y

Te idioot voor woorden dat je de groep bij elkaar haalt voor een vermist kistje en dit soort dingen tolereert. En niet voor de 1e keer, bleek wel uit zijn woorden. :{w
  donderdag 5 september 2019 @ 01:04:02 #97
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188795472
Wat een ellende hier! Al vanaf 22.15 niks meer over de streams en allemaal speculaasjes ... Heel Merel wordt hier gefileerd ... ze heeft toch een eigen topic? Maak haar daar af!! ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 5 september 2019 @ 01:04:59 #98
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188795475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:01 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Yep en Jessie ook. :Y

Te idioot voor woorden dat je de groep bij elkaar haalt voor een vermist kistje en dit soort dingen tolereert. En niet voor de 1e keer, bleek wel uit zijn woorden. :{w
Nog erger om hier een post aan te wijden ...dit is COS!! ...
pi_188795480
andrea draait zich om,.....sinds 22.15.....en heeft jeuk aan haar neus............ :+
  donderdag 5 september 2019 @ 01:06:52 #100
167977 DGK_Tegengas
pi_188795482
Ga er vandoor, twee dagen weg vanwege een cursus, welterusten .... :W
.
  donderdag 5 september 2019 @ 01:07:29 #101
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188795484
22.14 ...
  donderdag 5 september 2019 @ 01:07:29 #102
464488 Maria.
life is life
pi_188795485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, twee dagen weg vanwege een cursus, welterusten .... :W
have fun & thanks !!
pi_188795504
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:04 schreef snetje het volgende:

[..]

Nog erger om hier een post aan te wijden ...dit is COS!! ...
Yep en er wordt legaal een filmpje geplaatst en ik heb daar commentaar op. Wat is daar mis mee?
  donderdag 5 september 2019 @ 01:13:27 #104
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188795511
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:11 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Yep en er wordt legaal een filmpje geplaatst en ik heb daar commentaar op. Wat is daar mis mee?
Filmpje? ...
pi_188795512
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:13 schreef snetje het volgende:

[..]

Filmpje? ...
Ja?
pi_188795521
Hoi mensen! Ik heb besloten me toch nog een keer te laten knippen door Shelley in Utopia. Het is woensdag 11 september om 19 uur....zou er iemand zo lief willen zijn om wat streams op te nemen terwijl ik er ben? Zou ik leuk vinden om terug te zien! Je kan het dan op dailymotion of rutube zetten bijvoorbeeld. Alvast dank!
  donderdag 5 september 2019 @ 01:20:18 #107
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188795528
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:17 schreef Mister1984 het volgende:
Hoi mensen! Ik heb besloten me toch nog een keer te laten knippen door Shelley in Utopia. Het is woensdag 11 september om 19 uur....zou er iemand zo lief willen zijn om wat streams op te nemen terwijl ik er ben? Zou ik leuk vinden om terug te zien! Je kan het dan op dailymotion of rutube zetten bijvoorbeeld. Alvast dank!
Je kan beter een date gaan regelen met Jordie ... dan weet je zeker dat je in beeld komt scheet!! ... O+
pi_188795532
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:20 schreef snetje het volgende:

[..]

Je kan beter een date gaan regelen met Jordie ... dan weet je zeker dat je in beeld komt scheet!! ... O+
Dat is mijn enige angst....dat hij iets over mij gaat zeggen wat in de uitzending komt.....ik vind het prima om op stream te komen maar uitzending aub liever niet.....
  donderdag 5 september 2019 @ 01:22:29 #109
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188795533
quote:
En check je afspraak van te voren nog een keer ... ik kan het je nu al verzekeren dat zij het weer vergeet ...
  donderdag 5 september 2019 @ 01:23:05 #110
464488 Maria.
life is life
pi_188795535
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:22 schreef snetje het volgende:

[..]

En check je afspraak van te voren nog een keer ... ik kan het je nu al verzekeren dat zij het weer vergeet ...
maakt niks uit....ze loopt niet weg... :+
pi_188795537
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:22 schreef snetje het volgende:

[..]

Was vorige keer ook. Maar ze hebben daar toch niks te doen dus ook als ze het vergeten is kan ze me alsnog gelijk helpen.
En.....ik vind het juist leuk om daar even langer te zijn dan alleen 10 minuten knippen....dus van mij mag ze het prima vergeten en dat ik nog even daar moet zitten wachten hoor!
  donderdag 5 september 2019 @ 01:30:34 #112
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188795550
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:23 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Was vorige keer ook. Maar ze hebben daar toch niks te doen dus ook als ze het vergeten is kan ze me alsnog gelijk helpen.
En.....ik vind het juist leuk om daar even langer te zijn dan alleen 10 minuten knippen....dus van mij mag ze het prima vergeten en dat ik nog even daar moet zitten wachten hoor!
Prima doe lekker je ding ...alhoewel ik het wel vreemd vindt dat jij na tig minuten weg moet en dat andere gasten daar ik weet niet hoelang door kunnen blijven peupelen ...
  donderdag 5 september 2019 @ 01:31:16 #113
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188795554
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:14 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ja?
Welke dan? ...
  donderdag 5 september 2019 @ 01:35:10 #114
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188795564
Slaap lekker ieders .. en morgen weer gezond op ... met menig snot liters waarin we weer voorzien worden ... toedels ... :')
  donderdag 5 september 2019 @ 01:52:51 #115
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188795599
Mag morgen de ochtend stonde een keer leuk beginnen? ... zonder geklaag? ..
Merci .. :')
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2019 @ 01:58:23 #116
425473 Straatverlichting
pi_188795610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:52 schreef snetje het volgende:
Mag morgen de ochtend stonde een keer leuk beginnen? ... zonder geklaag? ..
Merci .. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2019 @ 01:58:47 #117
425473 Straatverlichting
pi_188795611
;) :*
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2019 @ 02:13:03 #118
425473 Straatverlichting
pi_188795634
Owww... en trust :z
pi_188795871
De Utopianen liggen zover in beeld allemaal lekker te slapen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_188796166
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:35 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Lijkt me niet dezelfde want die vader is vreemd gegaan en als het inderdaad de dochter van een imam is zou er eerst getrouwd moeten zijn voordat er gewipt wordt .
  donderdag 5 september 2019 @ 07:48:09 #121
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 5 september 2019 @ 07:50:18 #122
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188796238
quote:
Winnares van Utopia *O* *O* *O*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_188796281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 07:36 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Lijkt me niet dezelfde want die vader is vreemd gegaan en als het inderdaad de dochter van een imam is zou er eerst getrouwd moeten zijn voordat er gewipt wordt .
Omdat de vader Imam is wil nog niet zeggen dat dochter lief zich aan de regels houdt.
  donderdag 5 september 2019 @ 07:57:03 #124
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188796291
Mariska en Andrea zijn al wakker maar de regie heeft geen zin om te volgen :O
  donderdag 5 september 2019 @ 08:00:53 #125
185670 Poezewoes
pi_188796310
Wat zouden ze zich druk maken?
Ze hoeven hun best niet meer te doen, nu kunnen ze elkaar dwars zitten.
  donderdag 5 september 2019 @ 08:16:04 #126
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796375
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 07:57 schreef Flow3r het volgende:
Mariska en Andrea zijn al wakker maar de regie heeft geen zin om te volgen :O
No mercy for animal abusers
  donderdag 5 september 2019 @ 08:16:35 #127
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796378
  donderdag 5 september 2019 @ 08:18:34 #128
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796388
Dat je speciaal vroeg op staat om de anderen te kunnen bashen dat ze te lang in hun bed liggen.

stok 1

:X
  donderdag 5 september 2019 @ 08:20:18 #129
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796402
stok 2

pi_188796403
Mariska weer met dat zij eerst om 6 uur kwart over 6 opstond
pi_188796410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
stok 2

[ afbeelding ]
Leugenaar is het toch he...
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
  donderdag 5 september 2019 @ 08:30:18 #132
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796458
Opscheppen dat je zooo vroeg al aan het werk bent.

Ja, zo je bed uit, kleren aan en ongewassen gauw achter de pc gaan zitten.

pi_188796462
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:00 schreef Poezewoes het volgende:
Wat zouden ze zich druk maken?
Ze hoeven hun best niet meer te doen, nu kunnen ze elkaar dwars zitten.
Nee ze hoeven niet meer te bouwen aan Utopia. Wat moeten ze nog doen daar.
Ben benieuwd wanneer het echt stopt
pi_188796463
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
Opscheppen dat je zooo vroeg al aan het werk bent.

Ja, zo je bed uit, kleren aan en ongewassen gauw achter de pc gaan zitten.

[ afbeelding ]
GM Heb Jessie überhaupt nog nooit bij een wasbak gezien.
  donderdag 5 september 2019 @ 08:35:14 #135
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796478
De inloop kast met mogelijkheid om je op te maken en je haar te doen.

donderdag 5 september 2019 @ 08:37:36 #136
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796497
Ja, wat nu? Dan maar terug de boot in. _O-

donderdag 5 september 2019 @ 08:37:40 #137
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188796498
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:35 schreef Rhosyn het volgende:

[ afbeelding ]
Echt een uitkomst , een gouden idee
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 5 september 2019 @ 08:39:43 #138
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796513
_O-

pi_188796519
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
_O-

[ afbeelding ]
Bevalt haar inloopkast nu niet? Te klein? :{
  donderdag 5 september 2019 @ 08:43:18 #140
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188796535
Tranny heeft weer over Brandy gedroomd :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188796536
Staat netjes hoor, die vloerbedekking in het huisje van Alexandra. ^O^
Geile Franny weer gedroomd van Brandon. Het houdt niet op, niet vanzelf. 8)7
  donderdag 5 september 2019 @ 08:44:00 #142
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796537
Het mooiste huisje. Net opgeknapt. Lexc houdt het graag netjes.
Maar ja. Franny slaapt er nu ook. En er zijn 3 smerige matrassen neer gezet.
  donderdag 5 september 2019 @ 08:44:20 #143
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796539
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:40 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Bevalt haar inloopkast nu niet? Te klein? :{
Troep. En ze kan nergens zitten
pi_188796545
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:35 schreef Rhosyn het volgende:

[ afbeelding ]
wat een kop heeft dat mokkel ook een geblokt gezicht pijnlijk lelijk
  donderdag 5 september 2019 @ 08:46:02 #145
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796547
Ze vraagt zich niet af of de dieren eten hebben? Of Katie vrij is. De kippen eten?

pi_188796552
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:43 schreef puzziepie het volgende:
Tranny heeft weer over Brandy gedroomd :')
Brandon on fire
pi_188796577
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
Het mooiste huisje. Net opgeknapt. Lexc houdt het graag netjes.
Maar ja. Franny slaapt er nu ook. En er zijn 3 smerige matrassen neer gezet.
[ afbeelding ]
Lijkt mij vreselijk om samen te moeten leven met een stelletje vieze lui. :{w
  donderdag 5 september 2019 @ 08:51:24 #148
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796590
Andrea de keuken poetsen. Hiske komt binnen en wordt de mond gesnoerd door de zendercheckmeneer. Hiske, Hiske Hiske....zendercheck

De scootmobielrace gaat niet door en wij mogen niet weten waarom niet.

pi_188796593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:44 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Troep. En ze kan nergens zitten
Dan is het ook geen echte inloopkast. Valt me tegen van de diva. :{
pi_188796599
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:45 schreef goldback het volgende:

[..]

wat een kop heeft dat mokkel ook een geblokt gezicht pijnlijk lelijk
Ze is erg grof, net een kerel. :Y
pi_188796602
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
Ze vraagt zich niet af of de dieren eten hebben? Of Katie vrij is. De kippen eten?

[ afbeelding ]
Gelukkig heeft Andrea alles al gedaan. Kan zijn dat ze dat hebben afgesproken voor deze ochtend? Andrea heeft het trouwens heel erg schoon gemaakt, geen geitenkeutel meer te vinden. ^O^
pi_188796614
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Andrea de keuken poetsen. Hiske komt binnen en wordt de mond gesnoerd door de zendercheckmeneer. Hiske, Hiske Hiske....zendercheck

De scootmobielrace gaat niet door en wij mogen niet weten waarom niet.

[ afbeelding ]
Andrea, het meisje wat geen ene reet doet daar. Alle dieren al schoon en verzorgd en nu de keuken ook. ^O^
pi_188796626
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
_O-

[ afbeelding ]
Geweldig dit _O- weer die ontevreden rotkop
pi_188796639
Hiske heeft zin om te lachen. gieren, brullen. :{
pi_188796644
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:55 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Andrea, het meisje wat geen ene reet doet daar. Alle dieren al schoon en verzorgd en nu de keuken ook. ^O^
Ja klopt en ook in het huisje van Andrea en Shelly is het altijd opgeruimd ^O^
  donderdag 5 september 2019 @ 08:58:38 #156
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796647
quote:

[..]

Jaaaa, daarom zet ik het ook hier neer. Andrea is echt wel altijd met iets bezig. ^O^
pi_188796663
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:58 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Jaaaa, daarom zet ik het ook hier neer. Andrea is echt wel altijd met iets bezig. ^O^
Jens schijnt hier ook niks te doen. Ach ja, tis maar net wie je lievelingetjes zijn hè? :?
  donderdag 5 september 2019 @ 09:00:37 #158
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188796674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 00:56 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

^O^
Dat snap ik dus niet!

Als er zogenaamd een kutkistje kwijt is, gaat Jessie meteen een soort van tribunaal aan en worden er huiszoekingen verricht, maar als Merel kleding achteroverdrukt...sample, mijn aars, dan krijgt ze kusjes. 8)7 8)7
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
pi_188796675
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:57 schreef humpty het volgende:

[..]

Geweldig dit _O- weer die ontevreden rotkop
Helaas krijgen dit soort mensen ook in maatschappij buiten niet wat ze eigenlijk zouden moeten verdienen.
pi_188796677
Heeft Mariska peper in d'r reet vandaag? Ze is lekker overdreven druk. :{w
pi_188796688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:00 schreef Bestweldonker het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet!

Als er zogenaamd een kutkistje kwijt is, gaat Jessie meteen een soort van tribunaal aan en worden er huiszoekingen verricht, maar als Merel kleding achteroverdrukt...sample, mijn aars, dan krijgt ze kusjes. 8)7 8)7
ach zo werkt het toch vooral de ene mag en kan alles de andere mag en kan niks
  donderdag 5 september 2019 @ 09:01:55 #162
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796689
Irritant druk doen. Dom gelul en nepvrolijk. Hiske zegt tig keer dat ze helemaal uit haar hum is.

pi_188796692
quote:

[..]

Dat snap ik dus niet!

Hij maakt zich zelden druk om wat dat kind allemaal achterover drukt van de bv. :r
  donderdag 5 september 2019 @ 09:02:38 #164
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188796698
quote:

[..]

Andrea doet toch ook koken op woensdag, samen met Hiske?
Volgens mij doet ze daar meer voor dan die rooie! :Y
pi_188796700
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:00 schreef Chea49 het volgende:
Die is manisch depressief dus dat beeld klopt wel
pi_188796707
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:02 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Hij maakt zich zelden druk om wat dat kind allemaal achterover drukt van de bv. :r
Hij laat Merel feitelijk stelen en roven
pi_188796709
quote:
Krijg je dan van tevoren instructies te horen.. wel jammer dat je geen mobiel mee mag nemen.. kon je aan Jessie nog wat laten zien 🤪
pi_188796719
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:00 schreef goldback het volgende:

[..]

Helaas krijgen dit soort mensen ook in maatschappij buiten niet wat ze eigenlijk zouden moeten verdienen.
Begrijp deze zin niet zo goed. Je bedoelt dat dit soort mensen, met een grote bek dus, juist alles voor elkaar krijgen wat ze eigenlijk helemaal niet verdiend hebben? :?
  donderdag 5 september 2019 @ 09:06:07 #169
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188796723
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:03 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ja, want als Jessie er wat van wil zeggen, is haar vaste antwoord - Ga je me er echt zo opzetten? Wil je hier echt mee door gaan?
Dus ik denk dat Merel meer weet van de Jessie praktijken en hij kiest dan eieren voor zijn geld, anders gaat Merel even spuien. :Y
  donderdag 5 september 2019 @ 09:06:16 #170
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796727
Mancave

pi_188796730
quote:

[..]

Jessie is een idioot..
pi_188796732
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:02 schreef Bestweldonker het volgende:

[..]

Andrea doet toch ook koken op woensdag, samen met Hiske?
Volgens mij doet ze daar meer voor dan die rooie! :Y
Meer zelfs dan het koningskoppel en een Franny en Gerrit.
pi_188796736
quote:

[..]

Hij weet heus wel dat het niet oké is wat zij allemaal doet. }:|
  donderdag 5 september 2019 @ 09:09:10 #174
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188796743
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:07 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Hij weet heus wel dat het niet oké is wat zij allemaal doet. }:|
Ik denk dat Merel ook wel het een en ander van Jessie weet!
Daarom houdt hij zijn mond! :Y
  donderdag 5 september 2019 @ 09:10:23 #175
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796753
pi_188796755
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:06 schreef Bestweldonker het volgende:

[..]

Ja, want als Jessie er wat van wil zeggen, is haar vaste antwoord - Ga je me er echt zo opzetten? Wil je hier echt mee door gaan?
Dus ik denk dat Merel meer weet van de Jessie praktijken en hij kiest dan eieren voor zijn geld, anders gaat Merel even spuien. :Y
Ze persen elkaar af in feite. _O-
Alexandra en Merel weer helemaal blij dat de Krui (Kruidvat) vandaag binnen komt. *O*
pi_188796761
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Mancave

[ afbeelding ]
Ziet er best (nog) wel netjes uit. ^O^
pi_188796765
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:09 schreef Bestweldonker het volgende:

[..]

:Y Dat denk ik dus ook....maar het kan dan toch nooit zo zijn
dat dat soort mensen kans maken op de eindoverwinning
Zou wel heel krom zijn ....misdaad loont ofzo
  donderdag 5 september 2019 @ 09:12:21 #179
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796770
Deze is voor Mylene en Gerrit.

WAKKER WORDEN, WAKKER WORDEN YEEEEE YEAH

pi_188796771
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:09 schreef Bestweldonker het volgende:

[..]

Dat schreef je net hierboven en ik denk dat je gelijk hebt. :Y
  donderdag 5 september 2019 @ 09:14:08 #181
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796783
pi_188796789
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:11 schreef humpty het volgende:

[..]

:Y Dat denk ik dus ook....maar het kan dan toch nooit zo zijn
dat dat soort mensen kans maken op de eindoverwinning
Zou wel heel krom zijn ....misdaad loont ofzo
Zou ook niet eerlijk zijn. Merel heeft zich daar alleen maar lopen verrijken en Jessie heeft alleen van geldslurpende mislukte projecten gedaan. Ik gun Jens of Brandon de titel. ~O>
  donderdag 5 september 2019 @ 09:14:45 #183
38396 mazaru
pi_188796791
pi_188796798
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Deze is voor Mylene en Gerrit.

WAKKER WORDEN, WAKKER WORDEN YEEEEE YEAH

[ afbeelding ]
Swingt lekker, zelf ook meteen wakkerder. *O* *O* *O* *O* *O*
pi_188796802
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:14 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Zou ook niet eerlijk zijn. Merel heeft zich daar alleen maar lopen verrijken en Jessie heeft alleen van geldslurpende mislukte projecten gedaan. Ik gun Jens of Brandon de titel. ~O>
Ik ook *O*
pi_188796805
Pestgedrag :{w
pi_188796807
quote:
Dikke bos met haren om jaloers op te worden. O-)
pi_188796811
quote:
Is er nu een stuk af van het haar van Hiske? Prachtig haar, wat ze beter zou moeten verzorgen...Maar het staat trouwens niet eens bij haar zure kop..Hoe is het mogelijk he, ben je altijd vrolijk en leuk, dan heb je meestal melkboeren/hondenhaar :)
  donderdag 5 september 2019 @ 09:17:33 #189
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796822
quote:
_O-
pi_188796825
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:16 schreef magnaal het volgende:

[..]

Is er nu een stuk af van het haar van Hiske? Prachtig haar, wat ze beter zou moeten verzorgen...Maar het staat trouwens niet eens bij haar zure kop..Hoe is het mogelijk he, ben je altijd vrolijk en leuk, dan heb je meestal melkboeren/hondenhaar :)
Het moest bij wet verboden worden! :(
pi_188796830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:17 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Het moest bij wet verboden worden! :(
:D
  donderdag 5 september 2019 @ 09:18:48 #192
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796836
Shelly de was doen. Kratje netjes schoonmaken voordat ze haar schone was er in doet.

Ze heeft om 11.00 uur een klantje. Dus druk druk druk

pi_188796853
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:05 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Begrijp deze zin niet zo goed. Je bedoelt dat dit soort mensen, met een grote bek dus, juist alles voor elkaar krijgen wat ze eigenlijk helemaal niet verdiend hebben? :?
dat is wel uiteindelijk wél de strekking van mijn verhaal
pi_188796857
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188796872
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:14 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Haha lopen verrijken met kleding en sierraden van aliexpress. En de ur of O iets. Allemaal marktkraam troep.
  donderdag 5 september 2019 @ 09:25:04 #196
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188796885
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 01:35 schreef snetje het volgende:
Slaap lekker ieders .. en morgen weer gezond op ... met menig snot liters waarin we weer voorzien worden ... toedels ... :')
Mieperd :{w
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188796890
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:37 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Echt een uitkomst , een gouden idee
Ja dat is echt genieten van de laatste maanden van je utopianavontuur ha ha ba
pi_188796902
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:15 schreef humpty het volgende:

[..]

Ik ook *O*
ik ook.
pi_188796904
Jessie gaat winnen. *O* *O* *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 5 september 2019 @ 09:27:29 #200
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188796905
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja dat is echt genieten van de laatste maanden van je utopianavontuur ha ha ba
Eindelijk haar gewenste inloopkrot :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 5 september 2019 @ 09:27:57 #201
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188796907
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mag toch hopen van niet :{w
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188796909
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:21 schreef goldback het volgende:

[..]

dat is wel uiteindelijk wél de strekking van mijn verhaal
Oké, dan heb ik je toch goed begrepen maar de zin zegt wat anders. _O-
  donderdag 5 september 2019 @ 09:28:59 #203
38396 mazaru
pi_188796914
There's a rat in me bedroom what am I gonna do?
There's a rat in me bedroom what am I gonna go?
I'm gonna fix that rat that's what I'm gonna do,
I'm gonna fix that rat.
When you open your mouth you don't talk, you shout
And you give every body the blame,
But when they catch you up,
They will shut you up
And you got no one to blame
*O* *O* *O* *O*

pi_188796915
Hiske is weer mega irritant.. En dan die walgelijk neplach van Merel erbij..
pi_188796922
Ik lees net een artikel in AD, dat zo toepasbaar is op sommige inwoners. Nee ik noem geen namen.

https://www.ad.nl/onderwi(...)ndeling-br~a260e456/

:)
pi_188796923
quote:
*O* *O* _O- _O-
pi_188796924
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:23 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Haha lopen verrijken met kleding en sierraden van aliexpress. En de ur of O iets. Allemaal marktkraam troep.
Verrijken hoeft niet over DURE en goede spullen te gaan Koos. Ze heeft al heel wat kleding en sieraden verzameld en dát is verrijking. Het is inderdaad allemaal goedkope rotzooi. :Y
pi_188796928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:29 schreef krabje het volgende:

[..]

*O* *O* _O- _O-
*O* *O* *O* O+
  donderdag 5 september 2019 @ 09:30:42 #209
38396 mazaru
pi_188796931
quote:
Gaat hem niet worden. Het staat al vast dat die lege batterij het gaat worden. De anti-jessie stemmers hebben een pact :')
pi_188796938
Weten ze nou al wat ze met die 2500 euro gaan doen? Hiske, Shelly en Franny
pi_188796940
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:28 schreef mazaru het volgende:
There's a rat in me bedroom what am I gonna do?
There's a rat in me bedroom what am I gonna go?
I'm gonna fix that rat that's what I'm gonna do,
I'm gonna fix that rat.
When you open your mouth you don't talk, you shout
And you give every body the blame,
But when they catch you up,
They will shut you up
And you got no one to blame
*O* *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
_O_
pi_188796941
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Eindelijk haar gewenste inloopkrot :P
Is niet naar haar zin want vanmorgen ging ze er naartoe, keek ff rond en ging uiteindelijk naar de boot terug om zich dáár dan maar weer in de verf te gaan zetten.
pi_188796943
quote:
15s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Mag toch hopen van niet :{w
Gaat ook niet gebeuren hoor, staat er heel slecht op de laatste uitzendingen.
pi_188796945
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:30 schreef mazaru het volgende:

[..]

Gaat hem niet worden. Het staat al vast dat die lege batterij het gaat worden. De anti-jessie stemmers hebben een pact :')
Ik vind het best, zolang het Merel en Jessie het maar niet worden
  donderdag 5 september 2019 @ 09:32:37 #215
38396 mazaru
pi_188796948
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:31 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoel
pi_188796955
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:29 schreef Lelie68 het volgende:
Hiske is weer mega irritant.. En dan die walgelijk neplach van Merel erbij..
Mariska is ook weer heerlijk nep overdreven. :r
pi_188796958
quote:

[..]

Dat snap ik dus niet!

Zo is Jessie ten voeten uit. Zijn vriendjes mogen alles en anderen worden aangepakt. Hij heeft het nooit over de luiheid van Gerrit, behalve als ze ruzie hebben.
Billy zei het al in 1: Jessie heeft heel goed voor zichzelf gezorgd en voor mij. :')
pi_188796961
quote:

[..]

Kom op Maza,niet de hoop opgeven,we moeten sterk.We gaan de ratten verslaan.
1 taak,1 team. *O* *O* *O*
pi_188796966
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:29 schreef magnaal het volgende:
Ik lees net een artikel in AD, dat zo toepasbaar is op sommige inwoners. Nee ik noem geen namen.

https://www.ad.nl/onderwi(...)ndeling-br~a260e456/

:)
Je weet wat Merel zei hè? Liever verwend dan verwaarloosd. O-)
  donderdag 5 september 2019 @ 09:34:40 #220
38396 mazaru
pi_188796968
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:33 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O*
  donderdag 5 september 2019 @ 09:34:50 #221
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188796971
quote:
o|O
pi_188796974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:30 schreef Lelie68 het volgende:
Weten ze nou al wat ze met die 2500 euro gaan doen? Hiske, Shelly en Franny
Niks meer gehoord over het treintje maar ben er een tijdje tussenuit geweest.
pi_188796987
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:31 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

En zó is dat. *O*
pi_188796991
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:34 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

o|O
Laat kletsen, FF praat weer wartaal tijd voor zijn medicatie O-)
pi_188796994
Geen scooterrace, wrom? :(
pi_188796995
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:34 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Je weet wat Merel zei hè? Liever verwend dan verwaarloosd. O-)
Ja ik vond het zo een grappig artikel :)
pi_188797000
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:33 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Zo is Jessie ten voeten uit. Zijn vriendjes mogen alles en anderen worden aangepakt. Hij heeft het nooit over de luiheid van Gerrit, behalve als ze ruzie hebben.
Billy zei het al in 1: Jessie heeft heel goed voor zichzelf gezorgd en voor mij. :')
Eens.
pi_188797011
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:36 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Misschien door het debacle met het treintje? Bang dat die ouderen omvallen en zich bezeren?
pi_188797012
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

:o
  donderdag 5 september 2019 @ 09:38:07 #230
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188797013
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:31 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Gaat ook niet gebeuren hoor, staat er heel slecht op de laatste uitzendingen.
Het is niet dat ik hem haat , maar ik vind dat iemand die er vanaf het begin in uto2 is geweest meer recht op heeft om te winnen. Jessie denkt alleen maar in winnen en dat vind ik jammer .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188797015
26 oktober cabaret avond
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188797018
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Nou ja zeg.Ik was gisteren nog zo lief voor je.Maak me nog steeds zorgen ook. O+
pi_188797021
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:36 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Scootmobielrace schijnt niet door te gaan, geen idee waarom niet.
pi_188797023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:38 schreef magnaal het volgende:

[..]

Misschien door het debacle met het treintje? Bang dat die ouderen omvallen en zich bezeren?
Good point

Wat een ballage :'(
pi_188797024
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:36 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ja ik vond het zo een grappig artikel :)
Precies in de roos! *O*
pi_188797027
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:38 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Nou ja zeg.Ik was gisteren nog zo lief voor je.Maak me nog steeds zorgen ook. O+
en het gaat nog steeds niet goed _O-
pi_188797034
Ik wist dit,zei ook tegen Paco.onder voorbehoud.Maar hij wilde niet luisteren.
pi_188797040
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:39 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Nee,las het net. -O-
pi_188797051
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:38 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Het is niet dat ik hem haat , maar ik vind dat iemand die er vanaf het begin in uto2 is geweest meer recht op heeft om te winnen. Jessie denkt alleen maar in winnen en dat vind ik jammer .
Ik haat niemand daar, erger me hooguit aan de oneerlijkheid en het getreiter onderling. Maar wat heeft Jessie voor de groep gedaan? Jessie lijkt het logisch te vinden en eist het recht op de overwinning op. Totale onzin natuurlijk. Hij komt met een boot binnen en een grote bek en het heeft de bv alleen maar geld gekost.
pi_188797052
En er zelf om lachen ook nog. :{
pi_188797053
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:00 schreef Chea49 het volgende:
en dan om deze tijd nog een red bull er tegenaan, echt ik begrijp deze mensen niet.
pi_188797065
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:39 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Gisteren las ik dat het beter ging toch? :?
  donderdag 5 september 2019 @ 09:43:22 #243
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188797075
quote:

[..]

Eens!
pi_188797083

Keyleweg maakt zich klaar.
pi_188797088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:41 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

en dan om deze tijd nog een red bull er tegenaan, echt ik begrijp deze mensen niet.
Mariska heeft het alleen maar over wijn zuipen. Lijkt die Martien wel van dat kasteel. Die gaat elke ochtend 'wijnen'. 8)7
pi_188797091
quote:

[..]

En wie zijn die ratten? :?
pi_188797092
quote:

[..]

Dat dus, is er niet door stemming ingekomen maar door de febo en dus niet eerlijk. Hetzelfde bij Uto 1 met Ivan.
Smerige praktijken waar je als deelnemer die denkt een kans te hebben dit dus wel kan vergeten.
:r :r :r :r :r :r :r
pi_188797102
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Keyleweg maakt zich klaar.
Spiegeltje, spiegeltje in de hand. Wie is de mooiste van het land? _O-
pi_188797104
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:41 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Had je Maris moeten zien lopen van haar hutje naar de wastobbe, 't leek wel 'n oud wijf
vanmorgen... :Y
pi_188797117
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
26 oktober cabaret avond
Ja vreemd. Ik las hier gisteren dat Hiske 17 of 19 september naar huis gaat? :?
pi_188797118
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:45 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Spiegeltje, spiegeltje in de hand. Wie is de mooiste van het land? _O-
Zij in ieder geval niet ...ik vind haar heel onaagenaam om naar te kijken
pi_188797125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:44 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Mariska heeft het alleen maar over wijn zuipen. Lijkt die Martien wel van dat kasteel. Die gaat elke ochtend 'wijnen'. 8)7
pi_188797139
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Had je Maris moeten zien lopen van haar hutje naar de wastobbe, 't leek wel 'n oud wijf
vanmorgen... :Y
Ja, ik ken dat doorgezakte loopje wel van haar.
pi_188797144
quote:
Zou echt geen vriend van mij zijn, zou daar dus bloednerveus van worden. En binnen de
kortste keren hem 'n hoek geven, dat die wijn alleen nog kan drinken via infuus :Y)
pi_188797154
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:48 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Zou echt geen vriend van mij zijn, zou daar dus bloednerveus van worden. En binnen de
kortste keren hem 'n hoek geven, dat die wijn alleen nog kan drinken via infuus :Y)
Jij bent echt lekker bezig. :D
pi_188797162
quote:
Om te gieren toch? Moet het programma van Paul nog ff terugkijken, daar schijnt hij het hele programma te hebben 'verpest'. _O- _O- _O- _O-
pi_188797177
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:48 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Lig wel dubbel om hem maar zéér vermoeiend en over the top inderdaad.
pi_188797194
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:50 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Om te gieren toch? Moet het programma van Paul nog ff terugkijken, daar schijnt hij het hele programma te hebben 'verpest'. _O- _O- _O- _O-
Wil je mij dan het linkje sturen?
  donderdag 5 september 2019 @ 09:54:31 #259
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188797211
quote:

[..]

De tranen liepen over mijn wangen, wat een lol! :Y
  donderdag 5 september 2019 @ 09:55:43 #260
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188797218
Franny vragen aan Andrea of ze haar voortaan wakker wil maken want ze is zo moe nu. Van lang slapen wordt ze moe. Ze wil geen wekker zetten want ze vindt wekkers eng. Dan ligt ze de hele nacht wakker omdat ze weet dat de wekker af kan gaan. Hoe ze dat thuis doet? Dan heeft ze haar telefoon maar ligt ook de hele nacht wakker. Ze zet hem dan op brommen. Want het geluid vindt ze eng.

Andrea :X 8)7
pi_188797227
quote:

[..]

ze doen maar,ik denk echt dat er gesjoemeld word met de stemmen dus we blijven hoop houden >:)
  donderdag 5 september 2019 @ 09:57:26 #262
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188797236
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Franny vragen aan Andrea of ze haar voortaan wakker wil maken want ze is zo moe nu. Van lang slapen wordt ze moe. Ze wil geen wekker zetten want ze vindt wekkers eng. Dan ligt ze de hele nacht wakker omdat ze weet dat de wekker af kan gaan. Hoe ze dat thuis doet. Dan heeft ze haar telefoon maar ligt ook de hele nacht wakker. Ze zet hem dan op brommen. Want het geluid vindt ze eng.

:X 8)7
Ik vind dat Franny mokkel echt... :X

Roept ze ook de hele tijd MEIS, tegen Lexie, met dat neppe kutkinderstemmetje. ;(
pi_188797239
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:16 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit jurkje van Mariska doet mij altijd aan diarree denken..

Gm Cos c_/
pi_188797245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:52 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Wil je mij dan het linkje sturen?
[ afbeelding ]
Heb ik niet, heb de tv geprogrammeerd en kijk het zo af. Gisterenavond 'Ranking the stars' RTL5. Schijnt hilarisch te zijn geweest. Sorry voor offline maar kan niet spoileren. :X
  donderdag 5 september 2019 @ 09:58:17 #265
419618 Bestweldonker
Est modus in rebus
pi_188797248
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:57 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Gm Cos c_/
_O- Nu je het zegt!
  donderdag 5 september 2019 @ 09:58:18 #266
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188797249
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:41 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ik haat niemand daar, erger me hooguit aan de oneerlijkheid en het getreiter onderling. Maar wat heeft Jessie voor de groep gedaan? Jessie lijkt het logisch te vinden en eist het recht op de overwinning op. Totale onzin natuurlijk. Hij komt met een boot binnen en een grote bek en het heeft de bv alleen maar geld gekost.
Yep, ik weet niet of die bloemenverkoop ook op zijn faal lijst staat.
pi_188797250
quote:

[..]

^O^ ^O^ *O* *O*
pi_188797254
ZItten we hier in Frankrijk of het Utopia land?
  donderdag 5 september 2019 @ 09:58:39 #269
38396 mazaru
pi_188797258
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:56 schreef krabje het volgende:

[..]

ze doen maar,ik denk echt dat er gesjoemeld word met de stemmen dus we blijven hoop houden >:)
Dat kan haast niet anders. Die Brandon heeft nog nooit voor leuke beelden gezorgd. Als hij in beeld is dan is dat hetzelfde als een streamlock. En dat zou dan moeten winnen? Het is al te belachelijk voor woorden dat hij op 1 staat. Als er vier streams op hem staan dan slaat de Cos ook dood. Tenzij er over Jessie gemekkerd wordt.
pi_188797259
quote:

[..]

Gm Cos c_/
GM,fijne binnenkomer. c_/
pi_188797260
Wat een betrokkenheid toch van ons meurel, Waaiut heeft gemaild; "Ze wil vrijdag langskomen"

_O-
pi_188797262
quote:

[..]

Gm Cos c_/
GM Crabapple

Tis net een rollade in die jurken van der, zo straks,
Ik vind het geen gezicht
pi_188797263
quote:

[..]

Gm Cos c_/
Ook goedemorgen. c_/ _O- _O-

Ik hoef niet te weten waarom. :N

Hiske wil van haar rookverslaving af en van haar frisverslaving. Ze vraagt aan Jens of ze het beide aan kan pakken. Jens zegt beter 1 voor 1.
Hiske ook weer haar aandacht gehad. :)
pi_188797264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Franny vragen aan Andrea of ze haar voortaan wakker wil maken want ze is zo moe nu. Van lang slapen wordt ze moe. Ze wil geen wekker zetten want ze vindt wekkers eng. Dan ligt ze de hele nacht wakker omdat ze weet dat de wekker af kan gaan. Hoe ze dat thuis doet? Dan heeft ze haar telefoon maar ligt ook de hele nacht wakker. Ze zet hem dan op brommen. Want het geluid vindt ze eng.

Andrea :X 8)7
Die Franny heeft 24/7 begeleiding nodig volgens mij. _O- _O- _O- _O-
pi_188797272
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:59 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Nee joh,een flinke beurt .
pi_188797273
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:58 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Heb ik niet, heb de tv geprogrammeerd en kijk het zo af. Gisterenavond 'Ranking the stars' RTL5. Schijnt hilarisch te zijn geweest. Soory voor offline maar kan niet s
SPOILER
n. :X
Net zo makkelijk zie spoiler
SPOILER
  donderdag 5 september 2019 @ 10:00:29 #277
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188797274
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:56 schreef krabje het volgende:

[..]

Alleen ten tijde van Jessie zijn plek op 1 niet zeker?
  donderdag 5 september 2019 @ 10:00:37 #278
38396 mazaru
pi_188797275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:59 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hiske wil van haar rookverslaving af en van haar frisverslaving. Ze vraagt aan Jens of ze het beide aan kan pakken. Jens zegt beter 1 voor 1.
Toch doet ze het maar. Ze houdt het wel vol om niet te roken ^O^
pi_188797276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Bloemenverkoop? Ik weet alleen van vissenverkoop.
pi_188797289
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:59 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

en alweer onderweg naar het rookhok met 'n cola in de hand O-)
pi_188797295
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Geen idee, kun je er ff bijzetten. *O*
pi_188797296
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:59 schreef Chea49 het volgende:

[..]

hand in hand begeleiding. :{
pi_188797303
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:58 schreef Dotteke het volgende:
ZItten we hier in Frankrijk of het Utopia land?
[ afbeelding ]
Sorry, mijn schuld maar mijn spoiler doet het niet. :@
  donderdag 5 september 2019 @ 10:03:11 #284
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188797305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:41 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ik vind Jessie soms heel gevat, humoristisch , en op bepaalde momenten open en eerlijk.
Ik vind het echt jammer dat hij alleen maar zit te vergelijken met uto 1 ,terwijl dit geen uto 1 is.
Zijn geklef met Merel heeft het hem vooral gedaan, hij is heel erg veranderd .
Soms zie ik nog die andere Jessie , die gevat en grappig is.
Mbt het feit dat hier wordt geroepen dat hij veel geld heeft gekost :
Dat zal me een worst wezen , lekker belangrijk ,
er zijn er meer die nog steeds bakken geld kosten , niet alles kan een succes worden .
Niks mis met proberen en op je bek gaan. Maar ook niks mis met meer oprechtheid en anderen respect geven. En dat doet hij niet altijd.
Dat alles is gaan draaien rondom Jessie ( en vooral ook Merel)heb ik als storend en niet eerlijk ervaren.
Ik heb niet zoals velen hier een haat of enorme hekel aan Jessie , maar erger me wel soms kapot aan zijn manier van omgaan met mensen , zijn gedrag.
Jessie is best een toffe gast , buiten Utopia vooral denk ik
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188797308
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Toch doet ze het maar. Ze houdt het wel vol om niet te roken ^O^
Ze heeft tussendoor gerookt, want ze hield het niet meer. En ze is niet meer te genieten, sarcastisch, chagrijnig. :Y
Maar ze rookt niet!! :P
pi_188797315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:00 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Nee joh,een flinke beurt .
Dat helpt maar voor héél even. _O-
pi_188797316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik vind Jessie soms heel gevat, humoristisch , en op bepaalde momenten open en eerlijk.
Ik vind het echt jammer dat hij alleen maar zit te vergelijken met uto 1 ,terwijl dit geen uto 1 is.
Zijn geklef met Merel heeft het hem vooral gedaan, hij is heel erg veranderd .
Soms zie ik nog die andere Jessie , die gevat en grappig is.
Mbt het feit dat hier wordt geroepen dat hij veel geld heeft gekost :
Dat zal me een worst wezen , lekker belangrijk ,
er zijn er meer die nog steeds bakken geld kosten , niet alles kan een succes worden .
Niks mis met proberen en op je bek gaan. Maar ook niks mis met meer oprechtheid en anderen respect geven. En dat doet hij niet altijd.
Dat alles is gaan draaien rondom Jessie ( en vooral ook Merel)heb ik als storend en niet eerlijk ervaren.
Ik heb niet zoals velen hier een haat of enorme hekel aan Jessie , maar erger me wel soms kapot aan zijn manier van omgaan met mensen , zijn gedrag.
Jessie is best een toffe gast , buiten Utopia vooral denk ik
Hier sluit ik me volledig bij aan. ^O^
En Jessie gaat winnen. *O* *O* *O*
  donderdag 5 september 2019 @ 10:05:01 #288
38396 mazaru
pi_188797317
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:03 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ze heeft tussendoor gerookt, want ze hield het niet meer. En ze is niet meer te genieten, sarcastisch, chagrijnig. :Y
Maar ze rookt niet!! :P
Oh echt? Dat heb ik gemist. Zonde hoor.
pi_188797320
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Net zo makkelijk zie spoiler
SPOILER
Schreef al eerder dat deze het niet doet bij mij. Ik weet hoe deze werkt hoor. :Y
pi_188797324
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:05 schreef mazaru het volgende:

[..]

Oh echt? Dat heb ik gemist. Zonde hoor.
Nou ja, ze blijft proberen, dat is prima. Ik probeer het ook al jaaaaaren. }:|
pi_188797325
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:05 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Schreef al eerder dat deze het niet doet bij mij. Ik weet hoe deze werkt hoor. :Y
O, sorry wist niet dat het niet bij je werkte
pi_188797327
Franny wanhopig aandacht vragen.
  donderdag 5 september 2019 @ 10:06:27 #293
38396 mazaru
pi_188797328
Brandon al een tijd in beeld en ik lees geen woord over hem. Zal ik het dan maar doen? :')

De 'nummer 1' bestudeert een deur. Er zal geen garde beschikbaar zijn.

pi_188797340
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:06 schreef mazaru het volgende:
Brandon al een tijd in beeld en ik lees geen woord over hem. Zal ik het dan maar doen? :')

[ afbeelding ]
En Jordie neemt hem nog net niet.
  donderdag 5 september 2019 @ 10:07:39 #295
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188797343
quote:

[..]

_O-
  donderdag 5 september 2019 @ 10:07:43 #296
185670 Poezewoes
pi_188797345
quote:

[..]

Ex schoondochter van Patricia Paai was ook goed op dreef, weet niet eens hoe ze heet.
Is leuk om terug te kijken.
  donderdag 5 september 2019 @ 10:07:45 #297
38396 mazaru
pi_188797346
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:07 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ook zo'n miscast
pi_188797350
De Maffia madam achter de pc, zal ze weer stiekem dingen gaan bestellen
Jessie heeft haar gisteren een soort van vrijbriefje gegeven.
pi_188797352
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:06 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nou ja, ze blijft proberen, dat is prima. Ik probeer het ook al jaaaaaren. }:|
En ik ben er inmiddels 10 maanden van af zonder enige moeite na 46 jaar roken :7
pi_188797353
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:06 schreef mazaru het volgende:

[ afbeelding ]
Hij repareert hem zelfs. :P
Jordie mag niet meer meis, meid en nog meer zeggen van zijn roommates. Goed zo. ^O^

Ze gaan verder met de gym.
pi_188797354
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:07 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

_O- ook goedemorgen. c_/

Open maar,heb geen inspiratie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: