Dan moet er toch contact zijn lijkt mijquote:Op woensdag 4 september 2019 22:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Natuurlijk is het heftig als je ouders scheiden, ook als je wat ouder bent. Maar na 6 jaar lijkt er geen enkele beweging in te zitten. Wat me opviel is dat ze geen contact met haar vader heeft, maar hij heeft wel haar hele inrichting betaald toen ze uit huis ging....
Vieze stookrat is hetquote:Op woensdag 4 september 2019 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
Andrea begon over Jessie tegen Shelly en gelijk stream wissel
Ja dat dus. Want dat uit huis gaan is niet zo lang geleden, dacht ik.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet er toch contact zijn lijkt mij
Volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja dat dus. Want dat uit huis gaan is niet zo lang geleden, dacht ik.
Ja, daar kwam Maris ineens mee aanzetten.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:17 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb geloof ik iets gemist met een kalender
Ik denk ook dat Merel het gebruikt om haar mond te kunnen houden of een excuus te hebben voor dingen die ze doet of niet doet.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja dat dus. Want dat uit huis gaan is niet zo lang geleden, dacht ik.
Vanmorgen zei ze dat haar vader nu met een dochter van een imam gaat en er achteraan: de idioten.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Merel het gebruikt om haar mond te kunnen houden of een excuus te hebben voor dingen die ze doet of niet doet.
In het begin hebben we niets gehoord dat ze problemen had met haar vader. Hij was een geweldige vader, leek het. Ze kreeg alles.
Volwassen vrouw, grote bek..... ik denk dat pa zijn borst heeft kunnen natmaken.
Pa heeft vast de wind van voren gehad, vermoed ik. Als ze zo praat over haar halfzusje dan is ze erg uitgesproken over die situatie. Zoiets zeg niet je op tv als je daar al niet al over gesproken hebt.
Huh.. dus weer een andere vrouw dan de moeder van haar halfzusje?quote:Op woensdag 4 september 2019 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze dat haar vader nu met een dochter van een imam gaat en er achteraan: de idioten.
Nee, dat kan dezelfde zijn, maar het venijn en walging sprak uit haar toon en woorden.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh.. dus weer een andere vrouw dan de moeder van haar halfzusje?
Hiske heeft een tussenoplossing bedacht: bouw een 2-persoonsbed en de kast dat is het en en.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Is het gedoe met de inloopkast en mensen op de grond liggen opgelost.
Jessie vond het niet kunnen. Ik ook niet. Merel zag het probleem niet.
Zou met de anderen besproken moeten worden.
Is dat eigenlijk gebeurd? Ik zag haar wel verven in dat hok. Of ze drijft haar zin door, of het is besproken, of Jessie heeft er niets over te zeggen.
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze dat haar vader nu met een dochter van een imam gaat en er achteraan: de idioten.
Klopt ging over een broek die ze droeg. Was eigenlijk voor de verkoop of zo?quote:Op woensdag 4 september 2019 22:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske heeft een tussenoplossing bedacht: bouw een 2-persoonsbed en de kast dat is het en en.
En dat vond Jessie ook wel een goed alternatief.En de rest is niet belangrijk.
Jessie betrapte haar vanmorgen ook van kleding jatten. Maar na een kus en een knuffel was het blijkbaar ok.
En de rest is geschiedenis.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske heeft een tussenoplossing bedacht: bouw een 2-persoonsbed en de kast dat is het en en.
En dat vond Jessie ook wel een goed alternatief.En de rest is niet belangrijk.
Jessie betrapte haar vanmorgen ook van kleding jatten. Maar na een kus en een knuffel was het blijkbaar ok.
Ik heb beeld.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat kan dezelfde zijn, maar het venijn en walging sprak uit haar toon en woorden.
Het was zogenaamd een (hoe heet dat ook weer?) proefexemplaar.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt ging over een broek die ze droeg. Was eigenlijk voor de verkoop of zo?
Yep, en de schuldbewuste pa, die denkt wat goed te maken en betaalt... en betaalt..... totdat hij wijzer wordt.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:44 schreef humpty het volgende:
Merel lijkt mij echt zo`n type die dan niks meer met haar
vader te maken wil hebben maar hij mag wel alles voor haar betalen
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Merel het gebruikt om haar mond te kunnen houden of een excuus te hebben voor dingen die ze doet of niet doet.
In het begin hebben we niets gehoord dat ze problemen had met haar vader. Hij was een geweldige vader, leek het. Ze kreeg alles.
Volwassen vrouw, grote bek..... ik denk dat pa zijn borst heeft kunnen natmaken.
Pa heeft vast de wind van voren gehad, vermoed ik. Als ze zo praat over haar halfzusje dan is ze erg uitgesproken over die situatie. Zoiets zeg niet je op tv als je daar al niet al over gesproken hebt.
Maar Shelley is de jatter. Zou haar eigenlijk ook een kusje moeten geven.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het was zogenaamd een (hoe heet dat ook weer?) proefexemplaar.
Jessie zag dat ze iets nieuws aan had en vroeg of ze dat van de UR had. Merel begon te stotteren en zei dat het een proefexemplaar was. Jessie zei dat ze beloofd had dat niet meer te doen. Maar hij mocht haar niet neerzetten als jatter, maw moest zijn mond houden. En toen gaf hij haar een kusje en was het ok.
Zou best kunnen ja.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:57 schreef Mjelleke het volgende:
Er viel mij net iets op. Jessie lag te lezen en op een bepaald moment keek die achterom naar de camera. Ff later ging t boek dicht om te gaan slapen en meteen kwam er een sw op andere slapende inwoners. Mogelijk privilege tijd om te kletsen
Zelfs haar moeder vond het niet kunnen wat ze gezegd heeft over haar halfzusje en toen snauwde ze dat ze er nou eenmaal zo over dacht.quote:
Wat egoïsme, zichzelf toeëigenen en asociaal gedrag doen ze niets voor elkaar onder. Bijzonder dat beide vrouwen een tegenover gestelde achtergrond hebben.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar Shelley is de jatter. Zou haar eigenlijk ook een kusje moeten geven.
Dat zou goed kunnen. Eerder vanavond lag Merel op bed in de boot met een brief in haar handen. Ik vond het er uitzien alsof ze op Jessie wachtte, maar die was met de gezichtsbehndelingen bezig.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:57 schreef Mjelleke het volgende:
Er viel mij net iets op. Jessie lag te lezen en op een bepaald moment keek die achterom naar de camera. Ff later ging t boek dicht om te gaan slapen en meteen kwam er een sw op andere slapende inwoners. Mogelijk privilege tijd om te kletsen
Ik snap dat je je er niet perse in wil mengen, maar dan was ik weggelopen. Ze maakt gebruikt van het publiek. Dat zou ik haar dan uit handen slaan. Publiek weg. Is ook een boodschap.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:00 schreef Poesjuh het volgende:
Dat filmpje over Merel's oranje gezicht![]()
Dat dylan an jordie niet moesten lachen zeg hahaha. Misschien omdat ze schrokken hoe gemeen en dominant Merel deed. Wat een eerste klas bitch is die merel zeg gatver dat die er nog in zit
Ik denk dat Shelley niet zo verwend is, dat is duidelijk. Eigenlijk is het schandalig dat iemand die alles gekregen heeft, zich zo gedraagt naar mensen die niet veel hebben en zelf veel meer wil, zonder enige gene.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat egoïsme, zichzelf toeëigenen en asociaal gedrag doen ze niets voor elkaar onder. Bijzonder dat beide vrouwen een tegenover gestelde achtergrond hebben.
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zelfs haar moeder vond het niet kunnen wat ze gezegd heeft over haar halfzusje en toen snauwde ze dat ze er nou eenmaal zo over dacht.
Moeder zal daar wel genoeg over gehoord hebben. Wil je niet mee geassocieerd worden.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]Whutt?
Heeft moeders dat tegen haar gezegd tijdens het bezoek ? In post?
Wow dat wist ik niet , dat geeft wel iets aan ja
Ik denk dat Shelly eerder verwaarloosd is, dan verwend en Merel is eigenlijk ook verwaarloosd, maar dan juist door enorme verwennerij.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Shelley niet zo verwend is, dat is duidelijk. Eigenlijk is het schandalig dat iemand die alles gekregen heeft, zich zo gedraagt naar mensen die niet veel hebben en zelf veel meer wil, zonder enige gene.
In de post.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]Whutt?
Heeft moeders dat tegen haar gezegd tijdens het bezoek ? In post?
Wow dat wist ik niet , dat geeft wel iets aan ja
Precies.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk dat Shelly eerder verwaarloosd is, dan verwend en Merel is eigenlijk ook verwaarloosd, maar dan juist door enorme verwennerij.
Ik heb dat helemaal niet meegekregen dat moeder daar iets over heeft gezegd ,maar respect dat ze dat wel heeft gedaanquote:Op woensdag 4 september 2019 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moeder zal daar wel genoeg over gehoord hebben. Wil je niet mee geassocieerd worden.
Wanneer was dat dan?quote:
Het minste wat ze kon doen. Ze had haar flink moeten aanspreken en er afstand van nemen.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet meegekregen dat moeder daar iets over heeft gezegd ,maar respect dat ze dat wel heeft gedaan
Sja......nadat Merel het onstream gezegd had.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
Ik ben blij dat moeder er wat van heeft gezegd,
Ze had het beter niet kunnen zeggen....Merel: het is toch zeker zo? Zo denk ik er nu eenmaal over.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het minste wat ze kon doen. Ze had haar flink moeten aanspreken en er afstand van nemen.
Ah niet in haar laatste post dus , thnx!quote:Op woensdag 4 september 2019 23:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sja......nadat Merel het onstream gezegd had.Datum geen idee.
Ja, als het dan daarmee dan klaar is, zeker weten.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze had het beter niet kunnen zeggen....Merel: het is toch zeker zo? Zo denk ik er nu eenmaal over.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:09 schreef Poesjuh het volgende:
Shelley heeft het echt zwaar gehad als opgroeiend kind volgens mij
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah niet in haar laatste post dus , thnx!
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:09 schreef Poesjuh het volgende:
Shelley heeft het echt zwaar gehad als opgroeiend kind volgens mij
Ik denk dat je dat heel scherp zietquote:Op woensdag 4 september 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk dat Shelly eerder verwaarloosd is, dan verwend en Merel is eigenlijk ook verwaarloosd, maar dan juist door enorme verwennerij.
Denk ik ook jaquote:Op woensdag 4 september 2019 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat heel scherp ziet
Praktijkervaring.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat heel scherp ziet
Sterker nog, het was Shelley die Merel ervan probeerde te overtuigen dan het halfzusje er niets aan kan doen dat ze bestaat en dat het best sneu is.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:17 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie ontdekte vandaag pas dat Shelley's zus overleden is aan kanker. Hij leek er ff stil van...
Zo lang wonen ze met haar samen maar er is geen hond die interesse in haar toont.
En Gerrit, Merel en Franny mogen al helemaal optiefen over die poort hoi hoiiii
Shell is zelf ook niet echt geinteresseerd in anderenquote:Op woensdag 4 september 2019 23:17 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie ontdekte vandaag pas dat Shelley's zus overleden is aan kanker. Hij leek er ff stil van...
Zo lang wonen ze met haar samen maar er is geen hond die interesse in haar toont.
En Gerrit, Merel en Franny mogen al helemaal optiefen over die poort hoi hoiiii
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sterker nog, het was Shelley die Merel ervan probeerde te overtuigen dan het halfzusje er niets aan kan doen dat ze bestaat en dat het best sneu is.
Toen ze dat hoorde van Merelquote:Op woensdag 4 september 2019 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sterker nog, het was Shelley die Merel ervan probeerde te overtuigen dan het halfzusje er niets aan kan doen dat ze bestaat en dat het best sneu is.
Ze is niet iemand die port in het leven van een ander. Kan je ook zeggen. Dat hoort een beetje bij het gesloten zijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shell is zelf ook niet echt geinteresseerd in anderen
Net als Merel
Precies... heel natuurlijk.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En dat deed ze heel mooi, maar het ging eigenlijk ook over haarzelf.
Ik zie wel overeenkomsten in Shell en Merel , ze zijn beiden ook erg gericht op zichzelf , egocentrischquote:Op woensdag 4 september 2019 23:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is niet iemand die port in het leven van een ander. Kan je ook zeggen. Dat hoort een beetje bij het gesloten zijn.
Klopt... dat deed ze goed.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ze dat hoorde van Merel![]()
Dat was de enige keer dat ik een gesprek ook heel erg interessant vond , en het me ookj wel raakte
Zeker weten.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ze dat hoorde van Merel![]()
Dat was de enige keer dat ik een gesprek ook heel erg interessant vond , en het me ookj wel raakte
Bij Shelley komt haar gedrag voort uit iets anders, iets waar ze zelf veel meer last van heeft en wellicht verdriet van heeft gehad.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie wel overeenkomsten in Shell en Merel , ze zijn beiden ook erg gericht op zichzelf , egocentrisch
Ze kon dat begrijpen, maar de manier waarop ze dat zei was niet aanvallend en ze heeft het volgens mij geen moment gehad over zichzelf. Ze heeft het gelaten waar het op dat moment thuishoorde... bij Merel en dat halfzusje.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En dat deed ze heel mooi, maar het ging eigenlijk ook over haarzelf.
Dat klopt, hoor. Ze zei het heel netjes.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kon dat begrijpen, maar de manier waarop ze dat zei was niet aanvallend en ze heeft het volgens mij geen moment gehad over zichzelf. Ze heeft het gelaten waar het op dat moment thuishoorde... bij Merel en dat halfzusje.
Misschien het toppunt van jezelf niet blootgeven.
Dat kan zo zijn maar ze is net zo egocentrisch als Merelquote:Op woensdag 4 september 2019 23:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Shelley komt haar gedrag voort uit iets anders, iets waar ze zelf veel meer last van heeft en wellicht verdriet van heeft gehad.
Ik vind het niet te vergelijken. Maar dat vind ik. Ik heb te doen met Shelley, maar niet met Merel.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn maar ze is net zo egocentrisch als Merel
dank uquote:Op woensdag 4 september 2019 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste deel van de discussie van eerder vanavond ......![]()
[ afbeelding ]
Franny deel 1 - 4 september 2019.
x7k3zh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:44 schreef Flow3r het volgende:
Ik zag nu in de uitzending dat Merel heeft zitten janken omdat Jessie teveel aandacht aan Shelley gaf.
Maar vandaag op de streams nog gezien dat Jessie veel aandacht aan Shelly heeft gegeven
Top! Dank je wel.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, foutje met de link .... nu hersteld.
Nee, er was geen vergadering.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was er nog iets van een Centraal vandaag ?
Minivergadering over het kistje wat vermist was / isquote:Op woensdag 4 september 2019 23:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, er was geen vergadering.
Ja klopt, kwam verder niets uit.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:58 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Minivergadering over het kistje wat vermist was
Top, heb net deel 1 bekekenquote:Op donderdag 5 september 2019 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog beter, het tweede deel met Merel ......![]()
[ afbeelding ]
Franny deel 2 - 4 september 2019.
x7k42bd
En bedenk er dan bij dat Lex vanavond weer aan het mekkeren was tegen Andrea over de troep in haar huisje en niet overlegd etc.quote:
Dat zie je goed Sambalbaai, 2 gevallen van emotionele verwaarlozing.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2019 00:41 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat zie je goed Sambalbaai, 2 gevallen van emotionele verwaarlozing.
quote:Op donderdag 5 september 2019 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met dank aan Sambalbaai via haar tip .....![]()
[ afbeelding ]
Merel heeft kleding achterovergedrukt.
x7k45fn
Ja, die Oranje kut stond er mooi op ....quote:Op donderdag 5 september 2019 00:56 schreef Sambalbaai het volgende:
kus eerlijk zijn, Mereltje, kus, niet meer laten gebeuren.![]()
![]()
Yep en Jessie ook.quote:Op donderdag 5 september 2019 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die Oranje kut stond er mooi op ....![]()
![]()
Nog erger om hier een post aan te wijden ...dit is COS!! ...quote:Op donderdag 5 september 2019 01:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Yep en Jessie ook.
Te idioot voor woorden dat je de groep bij elkaar haalt voor een vermist kistje en dit soort dingen tolereert. En niet voor de 1e keer, bleek wel uit zijn woorden.![]()
have fun & thanks !!quote:Op donderdag 5 september 2019 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, twee dagen weg vanwege een cursus, welterusten ....
Yep en er wordt legaal een filmpje geplaatst en ik heb daar commentaar op. Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 5 september 2019 01:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Nog erger om hier een post aan te wijden ...dit is COS!! ...
Filmpje? ...quote:Op donderdag 5 september 2019 01:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Yep en er wordt legaal een filmpje geplaatst en ik heb daar commentaar op. Wat is daar mis mee?
Je kan beter een date gaan regelen met Jordie ... dan weet je zeker dat je in beeld komt scheet!! ...quote:Op donderdag 5 september 2019 01:17 schreef Mister1984 het volgende:
Hoi mensen! Ik heb besloten me toch nog een keer te laten knippen door Shelley in Utopia. Het is woensdag 11 september om 19 uur....zou er iemand zo lief willen zijn om wat streams op te nemen terwijl ik er ben? Zou ik leuk vinden om terug te zien! Je kan het dan op dailymotion of rutube zetten bijvoorbeeld. Alvast dank!
Dat is mijn enige angst....dat hij iets over mij gaat zeggen wat in de uitzending komt.....ik vind het prima om op stream te komen maar uitzending aub liever niet.....quote:Op donderdag 5 september 2019 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Je kan beter een date gaan regelen met Jordie ... dan weet je zeker dat je in beeld komt scheet!! ...
En check je afspraak van te voren nog een keer ... ik kan het je nu al verzekeren dat zij het weer vergeet ...quote:Op donderdag 5 september 2019 01:17 schreef Mister1984 het volgende:
Hoi mensen! Ik heb besloten me toch nog een keer te laten knippen door Shelley in Utopia. Het is woensdag 11 september om 19 uur....zou er iemand zo lief willen zijn om wat streams op te nemen terwijl ik er ben? Zou ik leuk vinden om terug te zien! Je kan het dan op dailymotion of rutube zetten bijvoorbeeld. Alvast dank!
maakt niks uit....ze loopt niet weg...quote:Op donderdag 5 september 2019 01:22 schreef snetje het volgende:
[..]
En check je afspraak van te voren nog een keer ... ik kan het je nu al verzekeren dat zij het weer vergeet ...
Was vorige keer ook. Maar ze hebben daar toch niks te doen dus ook als ze het vergeten is kan ze me alsnog gelijk helpen.quote:Op donderdag 5 september 2019 01:22 schreef snetje het volgende:
[..]
En check je afspraak van te voren nog een keer ... ik kan het je nu al verzekeren dat zij het weer vergeet ...
Prima doe lekker je ding ...alhoewel ik het wel vreemd vindt dat jij na tig minuten weg moet en dat andere gasten daar ik weet niet hoelang door kunnen blijven peupelen ...quote:Op donderdag 5 september 2019 01:23 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Was vorige keer ook. Maar ze hebben daar toch niks te doen dus ook als ze het vergeten is kan ze me alsnog gelijk helpen.
En.....ik vind het juist leuk om daar even langer te zijn dan alleen 10 minuten knippen....dus van mij mag ze het prima vergeten en dat ik nog even daar moet zitten wachten hoor!
quote:Op donderdag 5 september 2019 01:52 schreef snetje het volgende:
Mag morgen de ochtend stonde een keer leuk beginnen? ... zonder geklaag? ..
Merci ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Lijkt me niet dezelfde want die vader is vreemd gegaan en als het inderdaad de dochter van een imam is zou er eerst getrouwd moeten zijn voordat er gewipt wordt .quote:Op woensdag 4 september 2019 22:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat kan dezelfde zijn, maar het venijn en walging sprak uit haar toon en woorden.
Omdat de vader Imam is wil nog niet zeggen dat dochter lief zich aan de regels houdt.quote:Op donderdag 5 september 2019 07:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dezelfde want die vader is vreemd gegaan en als het inderdaad de dochter van een imam is zou er eerst getrouwd moeten zijn voordat er gewipt wordt .
quote:Op donderdag 5 september 2019 07:57 schreef Flow3r het volgende:
Mariska en Andrea zijn al wakker maar de regie heeft geen zin om te volgen
Leugenaar is het toch he...quote:
Nee ze hoeven niet meer te bouwen aan Utopia. Wat moeten ze nog doen daar.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:00 schreef Poezewoes het volgende:
Wat zouden ze zich druk maken?
Ze hoeven hun best niet meer te doen, nu kunnen ze elkaar dwars zitten.
GM Heb Jessie überhaupt nog nooit bij een wasbak gezien.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
Opscheppen dat je zooo vroeg al aan het werk bent.
Ja, zo je bed uit, kleren aan en ongewassen gauw achter de pc gaan zitten.
[ afbeelding ]
Echt een uitkomst , een gouden ideequote:Op donderdag 5 september 2019 08:35 schreef Rhosyn het volgende:
De inloop kast met mogelijkheid om je op te maken en je haar te doen.
[ afbeelding ]
Troep. En ze kan nergens zittenquote:Op donderdag 5 september 2019 08:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bevalt haar inloopkast nu niet? Te klein?
wat een kop heeft dat mokkel ook een geblokt gezicht pijnlijk lelijkquote:Op donderdag 5 september 2019 08:35 schreef Rhosyn het volgende:
De inloop kast met mogelijkheid om je op te maken en je haar te doen.
[ afbeelding ]
Brandon on firequote:Op donderdag 5 september 2019 08:43 schreef puzziepie het volgende:
Tranny heeft weer over Brandy gedroomd
Lijkt mij vreselijk om samen te moeten leven met een stelletje vieze lui.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
Het mooiste huisje. Net opgeknapt. Lexc houdt het graag netjes.
Maar ja. Franny slaapt er nu ook. En er zijn 3 smerige matrassen neer gezet.
[ afbeelding ]
Ze is erg grof, net een kerel.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:45 schreef goldback het volgende:
[..]
wat een kop heeft dat mokkel ook een geblokt gezicht pijnlijk lelijk
Gelukkig heeft Andrea alles al gedaan. Kan zijn dat ze dat hebben afgesproken voor deze ochtend? Andrea heeft het trouwens heel erg schoon gemaakt, geen geitenkeutel meer te vinden.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
Ze vraagt zich niet af of de dieren eten hebben? Of Katie vrij is. De kippen eten?
[ afbeelding ]
Andrea, het meisje wat geen ene reet doet daar. Alle dieren al schoon en verzorgd en nu de keuken ook.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Andrea de keuken poetsen. Hiske komt binnen en wordt de mond gesnoerd door de zendercheckmeneer. Hiske, Hiske Hiske....zendercheck
De scootmobielrace gaat niet door en wij mogen niet weten waarom niet.
[ afbeelding ]
Ja klopt en ook in het huisje van Andrea en Shelly is het altijd opgeruimdquote:Op donderdag 5 september 2019 08:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Andrea, het meisje wat geen ene reet doet daar. Alle dieren al schoon en verzorgd en nu de keuken ook.
Jaaaa, daarom zet ik het ook hier neer. Andrea is echt wel altijd met iets bezig.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Andrea, het meisje wat geen ene reet doet daar. Alle dieren al schoon en verzorgd en nu de keuken ook.
Jens schijnt hier ook niks te doen. Ach ja, tis maar net wie je lievelingetjes zijn hè?quote:Op donderdag 5 september 2019 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaaa, daarom zet ik het ook hier neer. Andrea is echt wel altijd met iets bezig.
Dat snap ik dus niet!quote:Op donderdag 5 september 2019 00:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
kus eerlijk zijn, Mereltje, kus, niet meer laten gebeuren.![]()
![]()
Helaas krijgen dit soort mensen ook in maatschappij buiten niet wat ze eigenlijk zouden moeten verdienen.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:57 schreef humpty het volgende:
[..]
Geweldig ditweer die ontevreden rotkop
ach zo werkt het toch vooral de ene mag en kan alles de andere mag en kan niksquote:Op donderdag 5 september 2019 09:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet!
Als er zogenaamd een kutkistje kwijt is, gaat Jessie meteen een soort van tribunaal aan en worden er huiszoekingen verricht, maar als Merel kleding achteroverdrukt...sample, mijn aars, dan krijgt ze kusjes.![]()
Hij maakt zich zelden druk om wat dat kind allemaal achterover drukt van de bv.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet!
Als er zogenaamd een kutkistje kwijt is, gaat Jessie meteen een soort van tribunaal aan en worden er huiszoekingen verricht, maar als Merel kleding achteroverdrukt...sample, mijn aars, dan krijgt ze kusjes.![]()
Andrea doet toch ook koken op woensdag, samen met Hiske?quote:Op donderdag 5 september 2019 08:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die is manisch depressief dus dat beeld klopt welquote:Op donderdag 5 september 2019 09:00 schreef Chea49 het volgende:
Heeft Mariska peper in d'r reet vandaag? Ze is lekker overdreven druk.
Hij laat Merel feitelijk stelen en rovenquote:Op donderdag 5 september 2019 09:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij maakt zich zelden druk om wat dat kind allemaal achterover drukt van de bv.
Krijg je dan van tevoren instructies te horen.. wel jammer dat je geen mobiel mee mag nemen.. kon je aan Jessie nog wat laten zien 🤪quote:Op donderdag 5 september 2019 01:17 schreef Mister1984 het volgende:
Begrijp deze zin niet zo goed. Je bedoelt dat dit soort mensen, met een grote bek dus, juist alles voor elkaar krijgen wat ze eigenlijk helemaal niet verdiend hebben?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:00 schreef goldback het volgende:
[..]
Helaas krijgen dit soort mensen ook in maatschappij buiten niet wat ze eigenlijk zouden moeten verdienen.
Ja, want als Jessie er wat van wil zeggen, is haar vaste antwoord - Ga je me er echt zo opzetten? Wil je hier echt mee door gaan?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij laat Merel feitelijk stelen en roven
Jessie is een idioot..quote:Op donderdag 5 september 2019 09:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Meer zelfs dan het koningskoppel en een Franny en Gerrit.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Andrea doet toch ook koken op woensdag, samen met Hiske?
Volgens mij doet ze daar meer voor dan die rooie!
Hij weet heus wel dat het niet oké is wat zij allemaal doet.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Merel ook wel het een en ander van Jessie weet!quote:Op donderdag 5 september 2019 09:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij weet heus wel dat het niet oké is wat zij allemaal doet.
Ze persen elkaar af in feite.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ja, want als Jessie er wat van wil zeggen, is haar vaste antwoord - Ga je me er echt zo opzetten? Wil je hier echt mee door gaan?
Dus ik denk dat Merel meer weet van de Jessie praktijken en hij kiest dan eieren voor zijn geld, anders gaat Merel even spuien.
quote:Op donderdag 5 september 2019 09:09 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik denk dat Merel ook wel het een en ander van Jessie weet!
Daarom houdt hij zijn mond!
Dat schreef je net hierboven en ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:09 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik denk dat Merel ook wel het een en ander van Jessie weet!
Daarom houdt hij zijn mond!
Zou ook niet eerlijk zijn. Merel heeft zich daar alleen maar lopen verrijken en Jessie heeft alleen van geldslurpende mislukte projecten gedaan. Ik gun Jens of Brandon de titel.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:11 schreef humpty het volgende:
[..]Dat denk ik dus ook....maar het kan dan toch nooit zo zijn
dat dat soort mensen kans maken op de eindoverwinning
Zou wel heel krom zijn ....misdaad loont ofzo
Swingt lekker, zelf ook meteen wakkerder.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Deze is voor Mylene en Gerrit.
WAKKER WORDEN, WAKKER WORDEN YEEEEE YEAH
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 5 september 2019 09:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou ook niet eerlijk zijn. Merel heeft zich daar alleen maar lopen verrijken en Jessie heeft alleen van geldslurpende mislukte projecten gedaan. Ik gun Jens of Brandon de titel.
Is er nu een stuk af van het haar van Hiske? Prachtig haar, wat ze beter zou moeten verzorgen...Maar het staat trouwens niet eens bij haar zure kop..Hoe is het mogelijk he, ben je altijd vrolijk en leuk, dan heb je meestal melkboeren/hondenhaarquote:
Het moest bij wet verboden worden!quote:Op donderdag 5 september 2019 09:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is er nu een stuk af van het haar van Hiske? Prachtig haar, wat ze beter zou moeten verzorgen...Maar het staat trouwens niet eens bij haar zure kop..Hoe is het mogelijk he, ben je altijd vrolijk en leuk, dan heb je meestal melkboeren/hondenhaar
quote:Op donderdag 5 september 2019 09:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het moest bij wet verboden worden!
dat is wel uiteindelijk wél de strekking van mijn verhaalquote:Op donderdag 5 september 2019 09:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Begrijp deze zin niet zo goed. Je bedoelt dat dit soort mensen, met een grote bek dus, juist alles voor elkaar krijgen wat ze eigenlijk helemaal niet verdiend hebben?
Haha lopen verrijken met kleding en sierraden van aliexpress. En de ur of O iets. Allemaal marktkraam troep.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou ook niet eerlijk zijn. Merel heeft zich daar alleen maar lopen verrijken en Jessie heeft alleen van geldslurpende mislukte projecten gedaan. Ik gun Jens of Brandon de titel.
Mieperdquote:Op donderdag 5 september 2019 01:35 schreef snetje het volgende:
Slaap lekker ieders .. en morgen weer gezond op ... met menig snot liters waarin we weer voorzien worden ... toedels ...
Ja dat is echt genieten van de laatste maanden van je utopianavontuur ha ha baquote:Op donderdag 5 september 2019 08:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt een uitkomst , een gouden idee
Eindelijk haar gewenste inloopkrotquote:Op donderdag 5 september 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is echt genieten van de laatste maanden van je utopianavontuur ha ha ba
Oké, dan heb ik je toch goed begrepen maar de zin zegt wat anders.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:21 schreef goldback het volgende:
[..]
dat is wel uiteindelijk wél de strekking van mijn verhaal
Verrijken hoeft niet over DURE en goede spullen te gaan Koos. Ze heeft al heel wat kleding en sieraden verzameld en dát is verrijking. Het is inderdaad allemaal goedkope rotzooi.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha lopen verrijken met kleding en sierraden van aliexpress. En de ur of O iets. Allemaal marktkraam troep.
Gaat hem niet worden. Het staat al vast dat die lege batterij het gaat worden. De anti-jessie stemmers hebben een pactquote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 09:28 schreef mazaru het volgende:
There's a rat in me bedroom what am I gonna do?
There's a rat in me bedroom what am I gonna go?
I'm gonna fix that rat that's what I'm gonna do,
I'm gonna fix that rat.
When you open your mouth you don't talk, you shout
And you give every body the blame,
But when they catch you up,
They will shut you up
And you got no one to blame
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is niet naar haar zin want vanmorgen ging ze er naartoe, keek ff rond en ging uiteindelijk naar de boot terug om zich dáár dan maar weer in de verf te gaan zetten.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eindelijk haar gewenste inloopkrot
Ik vind het best, zolang het Merel en Jessie het maar niet wordenquote:Op donderdag 5 september 2019 09:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Het staat al vast dat die lege batterij het gaat worden. De anti-jessie stemmers hebben een pact
Dat is precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 5 september 2019 09:31 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ik vind het best, zolang het Merel en Jessie het maar niet worden
Mariska is ook weer heerlijk nep overdreven.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:29 schreef Lelie68 het volgende:
Hiske is weer mega irritant.. En dan die walgelijk neplach van Merel erbij..
Zo is Jessie ten voeten uit. Zijn vriendjes mogen alles en anderen worden aangepakt. Hij heeft het nooit over de luiheid van Gerrit, behalve als ze ruzie hebben.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet!
Kom op Maza,niet de hoop opgeven,we moeten sterk.We gaan de ratten verslaan.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Het staat al vast dat die lege batterij het gaat worden. De anti-jessie stemmers hebben een pact
Je weet wat Merel zei hè? Liever verwend dan verwaarloosd.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:29 schreef magnaal het volgende:
Ik lees net een artikel in AD, dat zo toepasbaar is op sommige inwoners. Nee ik noem geen namen.
https://www.ad.nl/onderwi(...)ndeling-br~a260e456/
quote:Op donderdag 5 september 2019 09:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kom op Maza,niet de hoop opgeven,we moeten sterk.We gaan de ratten verslaan.
1 taak,1 team.![]()
![]()
Niks meer gehoord over het treintje maar ben er een tijdje tussenuit geweest.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:30 schreef Lelie68 het volgende:
Weten ze nou al wat ze met die 2500 euro gaan doen? Hiske, Shelly en Franny
En zó is dat.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:31 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ik vind het best, zolang het Merel en Jessie het maar niet worden
Ja ik vond het zo een grappig artikelquote:Op donderdag 5 september 2019 09:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je weet wat Merel zei hè? Liever verwend dan verwaarloosd.
Eens.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo is Jessie ten voeten uit. Zijn vriendjes mogen alles en anderen worden aangepakt. Hij heeft het nooit over de luiheid van Gerrit, behalve als ze ruzie hebben.
Billy zei het al in 1: Jessie heeft heel goed voor zichzelf gezorgd en voor mij.
quote:Op donderdag 5 september 2019 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat kletsen, FF praat weer wartaal tijd voor zijn medicatie
Het is niet dat ik hem haat , maar ik vind dat iemand die er vanaf het begin in uto2 is geweest meer recht op heeft om te winnen. Jessie denkt alleen maar in winnen en dat vind ik jammer .quote:Op donderdag 5 september 2019 09:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren hoor, staat er heel slecht op de laatste uitzendingen.
Nou ja zeg.Ik was gisteren nog zo lief voor je.Maak me nog steeds zorgen ook.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat kletsen, FF praat weer wartaal tijd voor zijn medicatie
Good pointquote:Op donderdag 5 september 2019 09:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien door het debacle met het treintje? Bang dat die ouderen omvallen en zich bezeren?
Precies in de roos!quote:Op donderdag 5 september 2019 09:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo een grappig artikel
en het gaat nog steeds niet goedquote:Op donderdag 5 september 2019 09:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nou ja zeg.Ik was gisteren nog zo lief voor je.Maak me nog steeds zorgen ook.
Nee,las het net.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en het gaat nog steeds niet goed
Ik haat niemand daar, erger me hooguit aan de oneerlijkheid en het getreiter onderling. Maar wat heeft Jessie voor de groep gedaan? Jessie lijkt het logisch te vinden en eist het recht op de overwinning op. Totale onzin natuurlijk. Hij komt met een boot binnen en een grote bek en het heeft de bv alleen maar geld gekost.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is niet dat ik hem haat , maar ik vind dat iemand die er vanaf het begin in uto2 is geweest meer recht op heeft om te winnen. Jessie denkt alleen maar in winnen en dat vind ik jammer .
en dan om deze tijd nog een red bull er tegenaan, echt ik begrijp deze mensen niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:00 schreef Chea49 het volgende:
Heeft Mariska peper in d'r reet vandaag? Ze is lekker overdreven druk.
Gisteren las ik dat het beter ging toch?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en het gaat nog steeds niet goed
Eens!quote:Op donderdag 5 september 2019 09:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is niet dat ik hem haat , maar ik vind dat iemand die er vanaf het begin in uto2 is geweest meer recht op heeft om te winnen. Jessie denkt alleen maar in winnen en dat vind ik jammer .
Mariska heeft het alleen maar over wijn zuipen. Lijkt die Martien wel van dat kasteel. Die gaat elke ochtend 'wijnen'.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dan om deze tijd nog een red bull er tegenaan, echt ik begrijp deze mensen niet.
En wie zijn die ratten?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1 taak,1 team.![]()
![]()
Dat dus, is er niet door stemming ingekomen maar door de febo en dus niet eerlijk. Hetzelfde bij Uto 1 met Ivan.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Spiegeltje, spiegeltje in de hand. Wie is de mooiste van het land?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Keyleweg maakt zich klaar.
Had je Maris moeten zien lopen van haar hutje naar de wastobbe, 't leek wel 'n oud wijfquote:Op donderdag 5 september 2019 09:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dan om deze tijd nog een red bull er tegenaan, echt ik begrijp deze mensen niet.
Zij in ieder geval niet ...ik vind haar heel onaagenaam om naar te kijkenquote:Op donderdag 5 september 2019 09:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Spiegeltje, spiegeltje in de hand. Wie is de mooiste van het land?
quote:Op donderdag 5 september 2019 09:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mariska heeft het alleen maar over wijn zuipen. Lijkt die Martien wel van dat kasteel. Die gaat elke ochtend 'wijnen'.
Ja, ik ken dat doorgezakte loopje wel van haar.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had je Maris moeten zien lopen van haar hutje naar de wastobbe, 't leek wel 'n oud wijf
vanmorgen...
Zou echt geen vriend van mij zijn, zou daar dus bloednerveus van worden. En binnen dequote:
Jij bent echt lekker bezig.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou echt geen vriend van mij zijn, zou daar dus bloednerveus van worden. En binnen de
kortste keren hem 'n hoek geven, dat die wijn alleen nog kan drinken via infuus
Om te gieren toch? Moet het programma van Paul nog ff terugkijken, daar schijnt hij het hele programma te hebben 'verpest'.quote:
Lig wel dubbel om hem maar zéér vermoeiend en over the top inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou echt geen vriend van mij zijn, zou daar dus bloednerveus van worden. En binnen de
kortste keren hem 'n hoek geven, dat die wijn alleen nog kan drinken via infuus
Wil je mij dan het linkje sturen?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Om te gieren toch? Moet het programma van Paul nog ff terugkijken, daar schijnt hij het hele programma te hebben 'verpest'.![]()
![]()
![]()
De tranen liepen over mijn wangen, wat een lol!quote:Op donderdag 5 september 2019 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Om te gieren toch? Moet het programma van Paul nog ff terugkijken, daar schijnt hij het hele programma te hebben 'verpest'.![]()
![]()
![]()
ze doen maar,ik denk echt dat er gesjoemeld word met de stemmen dus we blijven hoop houdenquote:Op donderdag 5 september 2019 09:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat Franny mokkel echt...quote:Op donderdag 5 september 2019 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Franny vragen aan Andrea of ze haar voortaan wakker wil maken want ze is zo moe nu. Van lang slapen wordt ze moe. Ze wil geen wekker zetten want ze vindt wekkers eng. Dan ligt ze de hele nacht wakker omdat ze weet dat de wekker af kan gaan. Hoe ze dat thuis doet. Dan heeft ze haar telefoon maar ligt ook de hele nacht wakker. Ze zet hem dan op brommen. Want het geluid vindt ze eng.
![]()
Heb ik niet, heb de tv geprogrammeerd en kijk het zo af. Gisterenavond 'Ranking the stars' RTL5. Schijnt hilarisch te zijn geweest. Sorry voor offline maar kan niet spoileren.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wil je mij dan het linkje sturen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2019 09:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dit jurkje van Mariska doet mij altijd aan diarree denken..
Gm Cos
Yep, ik weet niet of die bloemenverkoop ook op zijn faal lijst staat.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik haat niemand daar, erger me hooguit aan de oneerlijkheid en het getreiter onderling. Maar wat heeft Jessie voor de groep gedaan? Jessie lijkt het logisch te vinden en eist het recht op de overwinning op. Totale onzin natuurlijk. Hij komt met een boot binnen en een grote bek en het heeft de bv alleen maar geld gekost.
[..]
1 taak,1 team.![]()
![]()
Dat kan haast niet anders. Die Brandon heeft nog nooit voor leuke beelden gezorgd. Als hij in beeld is dan is dat hetzelfde als een streamlock. En dat zou dan moeten winnen? Het is al te belachelijk voor woorden dat hij op 1 staat. Als er vier streams op hem staan dan slaat de Cos ook dood. Tenzij er over Jessie gemekkerd wordt.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:56 schreef krabje het volgende:
[..]
ze doen maar,ik denk echt dat er gesjoemeld word met de stemmen dus we blijven hoop houden
GM,fijne binnenkomer.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Gm Cos
GM Crabapplequote:Op donderdag 5 september 2019 09:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Gm Cos
Ook goedemorgen.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Gm Cos
Die Franny heeft 24/7 begeleiding nodig volgens mij.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Franny vragen aan Andrea of ze haar voortaan wakker wil maken want ze is zo moe nu. Van lang slapen wordt ze moe. Ze wil geen wekker zetten want ze vindt wekkers eng. Dan ligt ze de hele nacht wakker omdat ze weet dat de wekker af kan gaan. Hoe ze dat thuis doet? Dan heeft ze haar telefoon maar ligt ook de hele nacht wakker. Ze zet hem dan op brommen. Want het geluid vindt ze eng.
Andrea![]()
Nee joh,een flinke beurt .quote:Op donderdag 5 september 2019 09:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die Franny heeft 24/7 begeleiding nodig volgens mij.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2019 09:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ik niet, heb de tv geprogrammeerd en kijk het zo af. Gisterenavond 'Ranking the stars' RTL5. Schijnt hilarisch te zijn geweest. Soory voor offline maar kan niet sNet zo makkelijk zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.n.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Alleen ten tijde van Jessie zijn plek op 1 niet zeker?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:56 schreef krabje het volgende:
[..]
ze doen maar,ik denk echt dat er gesjoemeld word met de stemmen dus we blijven hoop houden
Toch doet ze het maar. Ze houdt het wel vol om niet te rokenquote:Op donderdag 5 september 2019 09:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.![]()
![]()
![]()
Ik hoef niet te weten waarom.![]()
Hiske wil van haar rookverslaving af en van haar frisverslaving. Ze vraagt aan Jens of ze het beide aan kan pakken. Jens zegt beter 1 voor 1.
Hiske ook weer haar aandacht gehad.
Bloemenverkoop? Ik weet alleen van vissenverkoop.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, ik weet niet of die bloemenverkoop ook op zijn faal lijst staat.
en alweer onderweg naar het rookhok met 'n cola in de handquote:Op donderdag 5 september 2019 09:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.![]()
![]()
![]()
Ik hoef niet te weten waarom.![]()
Hiske wil van haar rookverslaving af en van haar frisverslaving. Ze vraagt aan Jens of ze het beide aan kan pakken. Jens zegt beter 1 voor 1.
Hiske ook weer haar aandacht gehad.
Geen idee, kun je er ff bijzetten.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, ik weet niet of die bloemenverkoop ook op zijn faal lijst staat.
hand in hand begeleiding.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die Franny heeft 24/7 begeleiding nodig volgens mij.![]()
![]()
![]()
Sorry, mijn schuld maar mijn spoiler doet het niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:58 schreef Dotteke het volgende:
ZItten we hier in Frankrijk of het Utopia land?
[ afbeelding ]
Ik vind Jessie soms heel gevat, humoristisch , en op bepaalde momenten open en eerlijk.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik haat niemand daar, erger me hooguit aan de oneerlijkheid en het getreiter onderling. Maar wat heeft Jessie voor de groep gedaan? Jessie lijkt het logisch te vinden en eist het recht op de overwinning op. Totale onzin natuurlijk. Hij komt met een boot binnen en een grote bek en het heeft de bv alleen maar geld gekost.
Ze heeft tussendoor gerookt, want ze hield het niet meer. En ze is niet meer te genieten, sarcastisch, chagrijnig.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch doet ze het maar. Ze houdt het wel vol om niet te roken
Dat helpt maar voor héél even.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee joh,een flinke beurt .
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Jessie soms heel gevat, humoristisch , en op bepaalde momenten open en eerlijk.
Ik vind het echt jammer dat hij alleen maar zit te vergelijken met uto 1 ,terwijl dit geen uto 1 is.
Zijn geklef met Merel heeft het hem vooral gedaan, hij is heel erg veranderd .
Soms zie ik nog die andere Jessie , die gevat en grappig is.
Mbt het feit dat hier wordt geroepen dat hij veel geld heeft gekost :
Dat zal me een worst wezen , lekker belangrijk ,
er zijn er meer die nog steeds bakken geld kosten , niet alles kan een succes worden .
Niks mis met proberen en op je bek gaan. Maar ook niks mis met meer oprechtheid en anderen respect geven. En dat doet hij niet altijd.
Dat alles is gaan draaien rondom Jessie ( en vooral ook Merel)heb ik als storend en niet eerlijk ervaren.
Ik heb niet zoals velen hier een haat of enorme hekel aan Jessie , maar erger me wel soms kapot aan zijn manier van omgaan met mensen , zijn gedrag.
Jessie is best een toffe gast , buiten Utopia vooral denk ik
Oh echt? Dat heb ik gemist. Zonde hoor.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze heeft tussendoor gerookt, want ze hield het niet meer. En ze is niet meer te genieten, sarcastisch, chagrijnig.![]()
Maar ze rookt niet!!
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net zo makkelijk zie spoilerSchreef al eerder dat deze het niet doet bij mij. Ik weet hoe deze werkt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, ze blijft proberen, dat is prima. Ik probeer het ook al jaaaaaren.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh echt? Dat heb ik gemist. Zonde hoor.
O, sorry wist niet dat het niet bij je werktequote:Op donderdag 5 september 2019 10:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schreef al eerder dat deze het niet doet bij mij. Ik weet hoe deze werkt hoor.
En Jordie neemt hem nog net niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:06 schreef mazaru het volgende:
Brandon al een tijd in beeld en ik lees geen woord over hem. Zal ik het dan maar doen?![]()
De 'nummer 1' bestudeert een deur. Er zal geen garde beschikbaar zijn.
[ afbeelding ]
[..]
1 taak,1 team.![]()
![]()
Ex schoondochter van Patricia Paai was ook goed op dreef, weet niet eens hoe ze heet.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook zo'n miscastquote:Op donderdag 5 september 2019 10:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Jordie neemt hem nog net niet.
En ik ben er inmiddels 10 maanden van af zonder enige moeite na 46 jaar rokenquote:Op donderdag 5 september 2019 10:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou ja, ze blijft proberen, dat is prima. Ik probeer het ook al jaaaaaren.
Hij repareert hem zelfs.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:06 schreef mazaru het volgende:
Brandon al een tijd in beeld en ik lees geen woord over hem. Zal ik het dan maar doen?![]()
De 'nummer 1' bestudeert een deur. Er zal geen garde beschikbaar zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Jordie neemt hem nog net niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |