Dagsluiting. De titel voor vandaag: De inloopkast en andere verhalen.
In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.
And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.Kwart over negen. De dagsluiting is er uit. Met een slome Cos is de dagsluiting weer vroeg.
Dinsdagavond.
Elf uur. Shelley zegt ik ben heel chill thuis. Maar hier ben ik een hond die blaft en bijt naar alles wat beweegt.
-----------
Woensdagmiddag.
Een uur. Ze hebben, met niet zo vereende krachten, de bomen uit de vijver gevist. Negen sjouwers en de rest drukte zich.
Kwart over een. In de silo keuken wordt weer gekookt en gegeten. Er is geen spinazie en broccoli meer zegt Lexy.
Gerrit en Franny liggen samen in bed. Ze hebben blijkbaar behoefte aan wat geknuffel. Merel staat zich te verkleden in het huisje van Lexy.
Half twee. Franny en Gerrit nog steeds in Gerrits bed. Jessie komt binnen en SL. Jessie vertrekt weer en gaat naar de studio. Hij zet de DJ set aan en begint te rappen. Hij heeft twee versies.
Merel is weer aan het klussen in de inloopkast. Franny is weer uit bed en komt ook naar de kast. Het klussen gaat niet zoals Merel wil dus wil ze er mee nokken. Want ze heeft altijd het verkeerde bitje.
Kwart voor twee. Het bitjes mysterie is nog steeds niet opgelost. Torx moet ze hebben. Ze hebben allerlei bitjes maar niet die ze nodig hebben. De torx die ze hadden is in de vijver verdwenen. Dan moet Rob maar gebeld worden om setjes bitjes bij de bouwmarkt te halen. Rob komt vanmiddag toch langs met de andere boodschappen en hij moest toch langs de bouwmarkt.
Twee uur. Brandon, Dyl en Jordy zijn aan het klussen in de caravan. Ze zijn ook bedden aan het vergroten. Dyl z'n bed wordt een meter tachtig breed. Dus nu heeft hij het grootste bed in Utopia.
Drie uur. Het witten van de inloopkast schiet al lekker op. Merel en Franny rollen allebei de verf op de muren. In de silo zitten Brandon, Lexy, Andrea, Gerrit en Maris lekker koffie te drinken. Hiske komt er ook bij. Ze klaagt dat de anderen spul bestemd voor de bejaarden die morgen komen op zitten te eten. En SL.
Kwart over drie. Arme His ze heeft nog maar een warme jurk klaagt ze. Ze heeft geen jas en ze heeft het koud. Hiske en Andrea staan te koken want het is woensdag en er komen weer eters. Maris zegt dat ze de hele dag al loopt schoon te maken terwijl ik haar hoofdzakelijk heb zien zitten.
Vier uur. Er zijn alleen nog kook en kantoorstreams. Gelukkig ze schakelen. Nu Dyl en Jordy in de caravan nog steeds aan het renoveren. Ondertussen zitten in de woonkamer op de banken Shelley, Lexy en Gerrit. Franny komt ook binnen en ze gaat er bij zitten.
Kwart over vier. In het badhuis. De wasmachine is kapot volgens Maris. En ze heeft de douchegordijnen in de bleek gezet. Ook heeft ze vannacht de muren van de douches gedaan met bleekwater.
Mylene gaat iets doen over pesten vertelt ze Jordy.
Half vijf. Gerrit en Jessie gaan roken. Ze praten over de nieuwe rugzakken die ze gaan verkopen.
Kwart voor vijf. Franny staat nog steeds in haar entje het huisje te verven.
Half zes. De kogel is door de kerk. Ze gaan rugzakjes verkopen. Alsof de bewoners niet zelf met een enorme rugzak zijn binnen gekomen. De bewoners kunnen tegen inkoopsprijs bestellen. Unicorn en haaien motief heeft de voorkeur.
In de zitkamer van de silo zitten Maris, Shelley, Andrea lekker bij de brandende kachel.
Zes uur. Mijn vriend Walter de visboer kwam weer eens gezellig langs. Dus even wat anders dan Utopia. Lekker vis eten en een beetje praten.
Half negen. Walter de visboer is weg. Dus ik terug in Utopia.
Half tien. Jessie is nog bezig met het verwijderen van een tattoo op de vinger van Lexy. Het lijkt pijn te doen als ik Lexy zo hoor kreunen.
Het lijkt alweer bedtijd. Ik zie Franny en Gerrit hun tanden poetsen. Franny wenst Gerrit welterusten en ze vertrekt. Gerrit gaat naar de tent waar Hiske al in bed ligt.
Franny zit nu bij de boys in de caravan. Ze eten kaakjes en drinken chocolademelk. Brandon laat zien hoe lenig hij is. Hij doet dat in ziijn boxershort en Jordyzit gefascineerd toe te kijken. Op de vraag hoe het komt verteld hij dat het Pencak Silat (
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pencak_silat ) heeft getrained.
Regie schakelt naar het badhuis waar Lexy, Maris en Mylene zijn.
Sluiting. Ik kon van vandaag werkelijk niks maken. Kon er geen inspiratie in vinden. Ook de Cos was dood rustig. Misschien is het morgen beter. Tot dan.
Nieuwe filmpjes in de SV. Dank je DGK.Agenda. Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. ¤ 15 voor 4 mini pizza's.
5 September: Scootmobiel race. En lasagna van Merel. 16:00. Dank je ANTPQ-36.
6 September: Begrafenis gedoe.
10 September: Mari van de Ven komt langs.
12 September: Hiske 15 maanden in Utopia. Dank je Maria.
13 September: Vrijdag de 13e. Strandfeest.
16 September: Mylene een visagie cursus van o.a. Mari van de Ven.
17 September: Mylene een visagie cursus van o.a. Mari van de Ven.
17 September: Gerrit is er 15 maanden. Dank je Harrison.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
5 Oktober: Familie bezoek Brandon. Dank je FF.
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest. Dank je Maria.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria.
Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.