Dan moet er toch contact zijn lijkt mijquote:Op woensdag 4 september 2019 22:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Natuurlijk is het heftig als je ouders scheiden, ook als je wat ouder bent. Maar na 6 jaar lijkt er geen enkele beweging in te zitten. Wat me opviel is dat ze geen contact met haar vader heeft, maar hij heeft wel haar hele inrichting betaald toen ze uit huis ging....
Vieze stookrat is hetquote:Op woensdag 4 september 2019 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
Andrea begon over Jessie tegen Shelly en gelijk stream wissel
Ja dat dus. Want dat uit huis gaan is niet zo lang geleden, dacht ik.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet er toch contact zijn lijkt mij
Volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja dat dus. Want dat uit huis gaan is niet zo lang geleden, dacht ik.
Ja, daar kwam Maris ineens mee aanzetten.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:17 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb geloof ik iets gemist met een kalender
Ik denk ook dat Merel het gebruikt om haar mond te kunnen houden of een excuus te hebben voor dingen die ze doet of niet doet.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja dat dus. Want dat uit huis gaan is niet zo lang geleden, dacht ik.
Vanmorgen zei ze dat haar vader nu met een dochter van een imam gaat en er achteraan: de idioten.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Merel het gebruikt om haar mond te kunnen houden of een excuus te hebben voor dingen die ze doet of niet doet.
In het begin hebben we niets gehoord dat ze problemen had met haar vader. Hij was een geweldige vader, leek het. Ze kreeg alles.
Volwassen vrouw, grote bek..... ik denk dat pa zijn borst heeft kunnen natmaken.
Pa heeft vast de wind van voren gehad, vermoed ik. Als ze zo praat over haar halfzusje dan is ze erg uitgesproken over die situatie. Zoiets zeg niet je op tv als je daar al niet al over gesproken hebt.
Huh.. dus weer een andere vrouw dan de moeder van haar halfzusje?quote:Op woensdag 4 september 2019 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze dat haar vader nu met een dochter van een imam gaat en er achteraan: de idioten.
Nee, dat kan dezelfde zijn, maar het venijn en walging sprak uit haar toon en woorden.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh.. dus weer een andere vrouw dan de moeder van haar halfzusje?
Hiske heeft een tussenoplossing bedacht: bouw een 2-persoonsbed en de kast dat is het en en.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Is het gedoe met de inloopkast en mensen op de grond liggen opgelost.
Jessie vond het niet kunnen. Ik ook niet. Merel zag het probleem niet.
Zou met de anderen besproken moeten worden.
Is dat eigenlijk gebeurd? Ik zag haar wel verven in dat hok. Of ze drijft haar zin door, of het is besproken, of Jessie heeft er niets over te zeggen.
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vanmorgen zei ze dat haar vader nu met een dochter van een imam gaat en er achteraan: de idioten.
Klopt ging over een broek die ze droeg. Was eigenlijk voor de verkoop of zo?quote:Op woensdag 4 september 2019 22:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske heeft een tussenoplossing bedacht: bouw een 2-persoonsbed en de kast dat is het en en.
En dat vond Jessie ook wel een goed alternatief.En de rest is niet belangrijk.
Jessie betrapte haar vanmorgen ook van kleding jatten. Maar na een kus en een knuffel was het blijkbaar ok.
En de rest is geschiedenis.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske heeft een tussenoplossing bedacht: bouw een 2-persoonsbed en de kast dat is het en en.
En dat vond Jessie ook wel een goed alternatief.En de rest is niet belangrijk.
Jessie betrapte haar vanmorgen ook van kleding jatten. Maar na een kus en een knuffel was het blijkbaar ok.
Ik heb beeld.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat kan dezelfde zijn, maar het venijn en walging sprak uit haar toon en woorden.
Het was zogenaamd een (hoe heet dat ook weer?) proefexemplaar.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt ging over een broek die ze droeg. Was eigenlijk voor de verkoop of zo?
Yep, en de schuldbewuste pa, die denkt wat goed te maken en betaalt... en betaalt..... totdat hij wijzer wordt.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:44 schreef humpty het volgende:
Merel lijkt mij echt zo`n type die dan niks meer met haar
vader te maken wil hebben maar hij mag wel alles voor haar betalen
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Merel het gebruikt om haar mond te kunnen houden of een excuus te hebben voor dingen die ze doet of niet doet.
In het begin hebben we niets gehoord dat ze problemen had met haar vader. Hij was een geweldige vader, leek het. Ze kreeg alles.
Volwassen vrouw, grote bek..... ik denk dat pa zijn borst heeft kunnen natmaken.
Pa heeft vast de wind van voren gehad, vermoed ik. Als ze zo praat over haar halfzusje dan is ze erg uitgesproken over die situatie. Zoiets zeg niet je op tv als je daar al niet al over gesproken hebt.
Maar Shelley is de jatter. Zou haar eigenlijk ook een kusje moeten geven.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het was zogenaamd een (hoe heet dat ook weer?) proefexemplaar.
Jessie zag dat ze iets nieuws aan had en vroeg of ze dat van de UR had. Merel begon te stotteren en zei dat het een proefexemplaar was. Jessie zei dat ze beloofd had dat niet meer te doen. Maar hij mocht haar niet neerzetten als jatter, maw moest zijn mond houden. En toen gaf hij haar een kusje en was het ok.
Zou best kunnen ja.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:57 schreef Mjelleke het volgende:
Er viel mij net iets op. Jessie lag te lezen en op een bepaald moment keek die achterom naar de camera. Ff later ging t boek dicht om te gaan slapen en meteen kwam er een sw op andere slapende inwoners. Mogelijk privilege tijd om te kletsen
Zelfs haar moeder vond het niet kunnen wat ze gezegd heeft over haar halfzusje en toen snauwde ze dat ze er nou eenmaal zo over dacht.quote:
Wat egoïsme, zichzelf toeëigenen en asociaal gedrag doen ze niets voor elkaar onder. Bijzonder dat beide vrouwen een tegenover gestelde achtergrond hebben.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar Shelley is de jatter. Zou haar eigenlijk ook een kusje moeten geven.
Dat zou goed kunnen. Eerder vanavond lag Merel op bed in de boot met een brief in haar handen. Ik vond het er uitzien alsof ze op Jessie wachtte, maar die was met de gezichtsbehndelingen bezig.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:57 schreef Mjelleke het volgende:
Er viel mij net iets op. Jessie lag te lezen en op een bepaald moment keek die achterom naar de camera. Ff later ging t boek dicht om te gaan slapen en meteen kwam er een sw op andere slapende inwoners. Mogelijk privilege tijd om te kletsen
Ik snap dat je je er niet perse in wil mengen, maar dan was ik weggelopen. Ze maakt gebruikt van het publiek. Dat zou ik haar dan uit handen slaan. Publiek weg. Is ook een boodschap.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:00 schreef Poesjuh het volgende:
Dat filmpje over Merel's oranje gezicht![]()
Dat dylan an jordie niet moesten lachen zeg hahaha. Misschien omdat ze schrokken hoe gemeen en dominant Merel deed. Wat een eerste klas bitch is die merel zeg gatver dat die er nog in zit
Ik denk dat Shelley niet zo verwend is, dat is duidelijk. Eigenlijk is het schandalig dat iemand die alles gekregen heeft, zich zo gedraagt naar mensen die niet veel hebben en zelf veel meer wil, zonder enige gene.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat egoïsme, zichzelf toeëigenen en asociaal gedrag doen ze niets voor elkaar onder. Bijzonder dat beide vrouwen een tegenover gestelde achtergrond hebben.
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zelfs haar moeder vond het niet kunnen wat ze gezegd heeft over haar halfzusje en toen snauwde ze dat ze er nou eenmaal zo over dacht.
Moeder zal daar wel genoeg over gehoord hebben. Wil je niet mee geassocieerd worden.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]Whutt?
Heeft moeders dat tegen haar gezegd tijdens het bezoek ? In post?
Wow dat wist ik niet , dat geeft wel iets aan ja
Ik denk dat Shelly eerder verwaarloosd is, dan verwend en Merel is eigenlijk ook verwaarloosd, maar dan juist door enorme verwennerij.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Shelley niet zo verwend is, dat is duidelijk. Eigenlijk is het schandalig dat iemand die alles gekregen heeft, zich zo gedraagt naar mensen die niet veel hebben en zelf veel meer wil, zonder enige gene.
In de post.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]Whutt?
Heeft moeders dat tegen haar gezegd tijdens het bezoek ? In post?
Wow dat wist ik niet , dat geeft wel iets aan ja
Precies.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk dat Shelly eerder verwaarloosd is, dan verwend en Merel is eigenlijk ook verwaarloosd, maar dan juist door enorme verwennerij.
Ik heb dat helemaal niet meegekregen dat moeder daar iets over heeft gezegd ,maar respect dat ze dat wel heeft gedaanquote:Op woensdag 4 september 2019 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moeder zal daar wel genoeg over gehoord hebben. Wil je niet mee geassocieerd worden.
Wanneer was dat dan?quote:
Het minste wat ze kon doen. Ze had haar flink moeten aanspreken en er afstand van nemen.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet meegekregen dat moeder daar iets over heeft gezegd ,maar respect dat ze dat wel heeft gedaan
Sja......nadat Merel het onstream gezegd had.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
Ik ben blij dat moeder er wat van heeft gezegd,
Ze had het beter niet kunnen zeggen....Merel: het is toch zeker zo? Zo denk ik er nu eenmaal over.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het minste wat ze kon doen. Ze had haar flink moeten aanspreken en er afstand van nemen.
Ah niet in haar laatste post dus , thnx!quote:Op woensdag 4 september 2019 23:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sja......nadat Merel het onstream gezegd had.Datum geen idee.
Ja, als het dan daarmee dan klaar is, zeker weten.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze had het beter niet kunnen zeggen....Merel: het is toch zeker zo? Zo denk ik er nu eenmaal over.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:09 schreef Poesjuh het volgende:
Shelley heeft het echt zwaar gehad als opgroeiend kind volgens mij
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah niet in haar laatste post dus , thnx!
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:09 schreef Poesjuh het volgende:
Shelley heeft het echt zwaar gehad als opgroeiend kind volgens mij
Ik denk dat je dat heel scherp zietquote:Op woensdag 4 september 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk dat Shelly eerder verwaarloosd is, dan verwend en Merel is eigenlijk ook verwaarloosd, maar dan juist door enorme verwennerij.
Denk ik ook jaquote:Op woensdag 4 september 2019 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat heel scherp ziet
Praktijkervaring.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat heel scherp ziet
Sterker nog, het was Shelley die Merel ervan probeerde te overtuigen dan het halfzusje er niets aan kan doen dat ze bestaat en dat het best sneu is.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:17 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie ontdekte vandaag pas dat Shelley's zus overleden is aan kanker. Hij leek er ff stil van...
Zo lang wonen ze met haar samen maar er is geen hond die interesse in haar toont.
En Gerrit, Merel en Franny mogen al helemaal optiefen over die poort hoi hoiiii
Shell is zelf ook niet echt geinteresseerd in anderenquote:Op woensdag 4 september 2019 23:17 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie ontdekte vandaag pas dat Shelley's zus overleden is aan kanker. Hij leek er ff stil van...
Zo lang wonen ze met haar samen maar er is geen hond die interesse in haar toont.
En Gerrit, Merel en Franny mogen al helemaal optiefen over die poort hoi hoiiii
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sterker nog, het was Shelley die Merel ervan probeerde te overtuigen dan het halfzusje er niets aan kan doen dat ze bestaat en dat het best sneu is.
Toen ze dat hoorde van Merelquote:Op woensdag 4 september 2019 23:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sterker nog, het was Shelley die Merel ervan probeerde te overtuigen dan het halfzusje er niets aan kan doen dat ze bestaat en dat het best sneu is.
Ze is niet iemand die port in het leven van een ander. Kan je ook zeggen. Dat hoort een beetje bij het gesloten zijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shell is zelf ook niet echt geinteresseerd in anderen
Net als Merel
Precies... heel natuurlijk.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En dat deed ze heel mooi, maar het ging eigenlijk ook over haarzelf.
Ik zie wel overeenkomsten in Shell en Merel , ze zijn beiden ook erg gericht op zichzelf , egocentrischquote:Op woensdag 4 september 2019 23:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze is niet iemand die port in het leven van een ander. Kan je ook zeggen. Dat hoort een beetje bij het gesloten zijn.
Klopt... dat deed ze goed.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ze dat hoorde van Merel![]()
Dat was de enige keer dat ik een gesprek ook heel erg interessant vond , en het me ookj wel raakte
Zeker weten.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ze dat hoorde van Merel![]()
Dat was de enige keer dat ik een gesprek ook heel erg interessant vond , en het me ookj wel raakte
Bij Shelley komt haar gedrag voort uit iets anders, iets waar ze zelf veel meer last van heeft en wellicht verdriet van heeft gehad.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie wel overeenkomsten in Shell en Merel , ze zijn beiden ook erg gericht op zichzelf , egocentrisch
Ze kon dat begrijpen, maar de manier waarop ze dat zei was niet aanvallend en ze heeft het volgens mij geen moment gehad over zichzelf. Ze heeft het gelaten waar het op dat moment thuishoorde... bij Merel en dat halfzusje.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En dat deed ze heel mooi, maar het ging eigenlijk ook over haarzelf.
Dat klopt, hoor. Ze zei het heel netjes.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kon dat begrijpen, maar de manier waarop ze dat zei was niet aanvallend en ze heeft het volgens mij geen moment gehad over zichzelf. Ze heeft het gelaten waar het op dat moment thuishoorde... bij Merel en dat halfzusje.
Misschien het toppunt van jezelf niet blootgeven.
Dat kan zo zijn maar ze is net zo egocentrisch als Merelquote:Op woensdag 4 september 2019 23:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Shelley komt haar gedrag voort uit iets anders, iets waar ze zelf veel meer last van heeft en wellicht verdriet van heeft gehad.
Ik vind het niet te vergelijken. Maar dat vind ik. Ik heb te doen met Shelley, maar niet met Merel.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn maar ze is net zo egocentrisch als Merel
dank uquote:Op woensdag 4 september 2019 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste deel van de discussie van eerder vanavond ......![]()
[ afbeelding ]
Franny deel 1 - 4 september 2019.
x7k3zh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:44 schreef Flow3r het volgende:
Ik zag nu in de uitzending dat Merel heeft zitten janken omdat Jessie teveel aandacht aan Shelley gaf.
Maar vandaag op de streams nog gezien dat Jessie veel aandacht aan Shelly heeft gegeven
Top! Dank je wel.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, foutje met de link .... nu hersteld.
Nee, er was geen vergadering.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was er nog iets van een Centraal vandaag ?
Minivergadering over het kistje wat vermist was / isquote:Op woensdag 4 september 2019 23:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, er was geen vergadering.
Ja klopt, kwam verder niets uit.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:58 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Minivergadering over het kistje wat vermist was
Top, heb net deel 1 bekekenquote:Op donderdag 5 september 2019 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog beter, het tweede deel met Merel ......![]()
[ afbeelding ]
Franny deel 2 - 4 september 2019.
x7k42bd
En bedenk er dan bij dat Lex vanavond weer aan het mekkeren was tegen Andrea over de troep in haar huisje en niet overlegd etc.quote:
Dat zie je goed Sambalbaai, 2 gevallen van emotionele verwaarlozing.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2019 00:41 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat zie je goed Sambalbaai, 2 gevallen van emotionele verwaarlozing.
quote:Op donderdag 5 september 2019 00:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met dank aan Sambalbaai via haar tip .....![]()
[ afbeelding ]
Merel heeft kleding achterovergedrukt.
x7k45fn
Ja, die Oranje kut stond er mooi op ....quote:Op donderdag 5 september 2019 00:56 schreef Sambalbaai het volgende:
kus eerlijk zijn, Mereltje, kus, niet meer laten gebeuren.![]()
![]()
Yep en Jessie ook.quote:Op donderdag 5 september 2019 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die Oranje kut stond er mooi op ....![]()
![]()
Nog erger om hier een post aan te wijden ...dit is COS!! ...quote:Op donderdag 5 september 2019 01:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Yep en Jessie ook.
Te idioot voor woorden dat je de groep bij elkaar haalt voor een vermist kistje en dit soort dingen tolereert. En niet voor de 1e keer, bleek wel uit zijn woorden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |