abonnement Unibet Coolblue
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 11:29:20 #276
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188798352
Over CUL gesproken, ik zie dat je voor een krats online in een halve dag een HACCP-certificaat kunt halen. Wie weet handig voor een carrièreswitch :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188799075
Hooooo. Telefoongesprek gehad. Leuk mens. O+ Definitief wordt het pas na het huisbezoek maar we mochten al wel vast voorpret hebben. Zolang er tenminste geen poep aan de muren zit enzo zag ze geen enkele reden waarom het niet goed zou komen.
Dat heb ik gisteren schoongemaakt dus er is geen enkele echte horde meer *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188799089
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:29 schreef Lonaa het volgende:
Hooooo. Telefoongesprek gehad. Leuk mens. O+ Definitief wordt het pas na het huisbezoek maar we mochten al wel vast voorpret hebben. Zolang er tenminste geen poep aan de muren zit enzo zag ze geen enkele reden waarom het niet goed zou komen.
Dat heb ik gisteren schoongemaakt dus er is geen enkele echte horde meer *O*
En wanneer is het huisbezoek?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188799098
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En wanneer is het huisbezoek?
Die doet ze waarschijnlijk niet zelf, maar iemand anders, die nog niet zoveel ervaring heeft en nog moet leren. :7 Daar moet nog even over gebeld worden. Hoop dat vandaag of morgen te horen. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188799114
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Die doet ze waarschijnlijk niet zelf, maar iemand anders, die nog niet zoveel ervaring heeft en nog moet leren. :7 Daar moet nog even over gebeld worden. Hoop dat vandaag of morgen te horen. *O*
Zat net te denken, dat beestje is geboren in de warmte en komt als alles goed gaat in oktober naar Nederland. Warme jasjes dus.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188799127
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zat net te denken, dat beestje is geboren in de warmte en komt als alles goed gaat in oktober naar Nederland. Warme jasjes dus.
Heb ik nog van Sally. :7 Die kwam in november vanuit Spanje. Toen sneeuwde het hier :') Was heeeeeeeeeeel zielig.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188799151
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heb ik nog van Sally. :7 Die kwam in november vanuit Spanje. Toen sneeuwde het hier :') Was heeeeeeeeeeel zielig.
Kan het me voorstellen, maar die was waarschijnlijk wat ouder en langer gewend aan warmte?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188799174
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan het me voorstellen, maar die was waarschijnlijk wat ouder en langer gewend aan warmte?
Sally was toen 3, geloof ik. En maar bibberen. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 5 september 2019 @ 12:39:56 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188799202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:28 schreef Aure het volgende:

Ik was gister bij Yama. Zal als ik straks tijd heb wat foto's uploaden en kijken of ik er nog wat zinnigs over kan zeggen :+ Het was in ieder geval erg lekker en de saké pairing was :9 :9
Leuke saké's hebben ze daar, hè? :9
https://paulentrudiesrest(...)e-yama-rotterdam.php
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188799213
Lonaa, Honda is aanstaande *O*
Van dat koppie wordt je gewoon vrolijk O+
Ze kennen je daar toch vanuit die stichting, dat je ook honTen opvangt enzo? Komt vast wel goed.
En is ze dan tijdelijk bij jullie, nee toch?

En Pee heeft een Gee en ze heeft een letter *O*

Hier 1 dekbed, groot genoeg, bed 160. :Y)

Ga nu de test doen.
pi_188799230
@Bluezz ik ving op voor een stichting uit Spanje. De stichtingen kennen elkaar onderling wel, maar deze stichting, Carf, is voor mij nieuw. Soberso is een hond uit Curacao voor mij nieuw :D
En Dora is voor de blijf O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188799249
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:41 schreef Lonaa het volgende:
@:Bluezz ik ving op voor een stichting uit Spanje. De stichtingen kennen elkaar onderling wel, maar deze stichting, Carf, is voor mij nieuw. Soberso is een hond uit Curacao voor mij nieuw :D
En Dora is voor de blijf O+
En blijft ze ook Dora heten? Is wel een hele leuke naam.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188799267
Dora is ook leuk :D

En:
Je had 8 van de 10 vragen goed!
pi_188799268
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En blijft ze ook Dora heten? Is wel een hele leuke naam.
Ik heb niet direct de intentie dat te veranderen nee. :) Wie weet, als ze komt en het past niet. Zou voor het eerst zijn, dat een blijvertje een andere naam krijgt.
Sally, Abby en Ziva hadden allemaal hun naam al. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188799273
Ik ben over de planeten en de grieken gestruikeld.
En een paar keer goed gegokt, gok ik :7
pi_188799319
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb niet direct de intentie dat te veranderen nee. :) Wie weet, als ze komt en het past niet. Zou voor het eerst zijn, dat een blijvertje een andere naam krijgt.
Sally, Abby en Ziva hadden allemaal hun naam al. :7
Tot nu toe alle katten een andere naam gegeven. Womble (zo raar) werd Gompie, Dirkje werd Dolce, Flower (Noorse Boskat) werd Elin (noorse naam) en Nikita Mara (veel te lang) werd Nika.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188799334
Gompie is leuk :D
pi_188799375
4/10 vragen goed. -O-
Tell it like it is 8-)

Interessante courgette cake gezien oogst van de buurvrouw, die komt delen.
En door mini beproefd w/

Oh ja...honT ...komt vast goed, lonaa.
pi_188799382
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:50 schreef Bluezz het volgende:
Gompie is leuk :D
Ja, nog steeds mijn liefste kat. 19 geworden, uit een opvang gehaald waar ze door andere katten gemept werd, heeft eerst 6 weken achter het gasfornuis gezeten (ik durfde de oven niet te gebruiken), kon 's morgens aan de kattenbak en voerbak zien dat ze daar niet vast zat.
Maar ze had een hele scherpe gevoelsantenne voor verdrietige mensen, daar ging ze op schoot zitten terwijl ze als er bezoek was anders onzichtbaar was, dood eng...mensen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188799404
Wij gaan zo weer langs de molen voor cakemix, vlg week een etentje bij/met coll en ik doe het toetje.
Dus en dikke plak lekkere cake en een dot slagroom erop met wat versch fruit lijkt me dat wel een leuke bijdrage.

En daarna maar eens shoppen voor kleding (voor g en voor mij ook, alles wordt te groot :o ) en een maaltijdje bij de lekkerste toko van NL *O*
pi_188799466
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:29 schreef Lonaa het volgende:
Hooooo. Telefoongesprek gehad. Leuk mens. O+ Definitief wordt het pas na het huisbezoek maar we mochten al wel vast voorpret hebben. Zolang er tenminste geen poep aan de muren zit enzo zag ze geen enkele reden waarom het niet goed zou komen.
Dat heb ik gisteren schoongemaakt dus er is geen enkele echte horde meer *O*
*O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188800610
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:33 schreef Lonaa het volgende:
Misschien is dat wat arrogant of voorbarig. Maar ik heb ervaring met honden ,ervaring met buitenlandertjes, een goed huis, tijd enz enz.
Hmm arrogant misschien.. maar ook gewoon waar :)
Kunt gewoon goed dus :)
pi_188800638
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:29 schreef FranticDJ het volgende:
1 dekbed, twee matrassen, 1 topmatras :7

E. Is niet zo groot, dus ideaal.
Haha nou ik ook... tot ik dus elk weekend niet sliep...
En degene waar ik mee wilde slapen er duidelijk wel echt last van had ook.
Allebei erg lang niet samen geslapen... helpt vast niet.
pi_188800662
Leuk hoor Loon, van die hond. Fijn dat je er aan toe bent.

Ik ga straks met mijn schoonmoeder naar The Lion King. We gaan eigenlijk nooit samen weg dus dit is wel leuk.
Spoilers!
pi_188800693
Goh LS, nooit zo bij stil gestaan, maar heb in bijna eenentwintig jaar verkering met J. nog nooit iets samen met zijn moeder gedaan!
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')