Jazeker, Jeroen Holtrop ook bekend als zelfstandig youtuber Jeroen&Co!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat die voormalige stagiair van powned
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De ECHTE doelgroep dames en heren!![]()
Ik vind dit nog een positief filmpje, en dat voor de Telegraaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Nu vraag ik me gezien je typerende woordkeuze toch af hè, vind jij onderstaande somaliër nou goed óf slecht geintegreerd?Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Die snowflake in het begin. Nou die is in 2020 dood als Trump zijn 2e termijn wint. Gaat genieten worden volgend jaarquote:
Hij mag wel een stukje consequenter, concreter en kritischer worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:29 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Die snowflake in het begin. Nou die is in 2020 dood als Trump zijn 2e termijn wint. Gaat genieten worden volgend jaar![]()
Ach en verder met Jensen, hij speelt een beetje toneel etc, ik vermaak me er wel mee
Volgens mij is hij op dieet, hij oogt slanker en drinkt water
Tja ik geef je wel gelijk. Praten over de politiek is erg ingewikkeld er is zoveel mee gemoeid.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:41 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Hij mag wel een stukje consequenter, concreter en kritischer worden.
Voorbeelden:
- Een paar shows terug riep hij nog op om vooral te blijven stemmen, deze show beweert hij dat politici niet voor belangen van de burgers opkomen. Bedoelt hij alle politici of linkse of gevestigde orde politici?
- Aan de ene kant is hij voor bescherming van de nationale economie, maar hij laat zich wel sponsoren door een goedkope tandartspraktijk uit Hongarije.
- Hij zegt 1000% achter de boeren te staan, maar staat hij dan ook achter dezelfde boeren als ze straks, dankzij hun protest, van belastinggeld uitgekocht worden?
Voor de rest een goede show waarmee hij de vinger op de zere plek weet te leggen.
Is wel lachen, hoezeer de jeugd gek gemaakt wordt!quote:
Heb je zelf al gedoneerd inmiddels?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:19 schreef vouwdeurtje het volgende:
Topaflevering:
Steun Jensen op www.jensen.nl
Heb je er zelf ook nog iets over te zeggen verdeR?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:08 schreef vouwdeurtje het volgende:
www.jensen.nl
'WE NEED TO EAT THE BABIES'![]()
![]()
Rechten afgerond, advocaat geweest, ondernemer en nu al een aantal jaar hoofdredacteur van Quote. Extreem gefaald in het leven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Graaf schimmelpiemel![]()
Maar wat een ontzettend zielige, uit de juiste kut gekropen faler is dat zeg
Rechten is geen studie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rechten afgerond, advocaat geweest, ondernemer en nu al een aantal jaar hoofdredacteur van Quote. Extreem gefaald in het leven.
Geen vak, maar wel een vakbond. Da´s bijzonder knap.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rechten is geen studie.
Geen zin om te werken dus een pizzeria begonnen met papa's geld.
"Journalist" is geen vak.
Voor wie post je dit eigenlijk?quote:
Schimmelpiemel slaat wild om zich heen.twitter:SanderQuote twitterde op woensdag 09-10-2019 om 16:26:00@robertjensen Het doet je zogenaamd niks, maar toch ben je nu al twee afleveringen over mij aan het mekkeren en schelden.Ik heb gezegd dat ik graag met je in gesprek ga, dus stuur me gewoon een uitnodiging in plaats van dit gejank, koekenbakker. reageer retweet
Nee niet jij ook al wereldgozer, doe dan gewoon je leuke act met Anneiets.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Schimmelpiemel slaat wild om zich heen.twitter:SanderQuote twitterde op woensdag 09-10-2019 om 16:26:00@:robertjensen Het doet je zogenaamd niks, maar toch ben je nu al twee afleveringen over mij aan het mekkeren en schelden.Ik heb gezegd dat ik graag met je in gesprek ga, dus stuur me gewoon een uitnodiging in plaats van dit gejank, koekenbakker. reageer retweet
@:Poepz0r
@:Zipportal
Schimmelpik is echt mongoloidedquote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Schimmelpiemel slaat wild om zich heen.twitter:SanderQuote twitterde op woensdag 09-10-2019 om 16:26:00@:robertjensen Het doet je zogenaamd niks, maar toch ben je nu al twee afleveringen over mij aan het mekkeren en schelden.Ik heb gezegd dat ik graag met je in gesprek ga, dus stuur me gewoon een uitnodiging in plaats van dit gejank, koekenbakker. reageer retweet
@:Poepz0r
@:Zipportal
De laatste twee waren maar 30 minuten.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:03 schreef Special-Tee het volgende:
Dus de hoofdredacteur van quote is die graafschimmelpiemel. Waar ging het over geen zin om de podcast terug te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |