SPOILER: Hoe het allemaal begonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager aan de slag en post regelmatig nieuws over alle spelers. Soms per twee weken, soms per maand (in-game, uiteraard). Elk half jaar, op 1 juni en 1 december, wordt een shortlist update van onze spelers getoond, met informatie over goals, assists, tackles en meer. Met andere woorden: ben je op weg om een wereldster te worden?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van scenarios.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 185. Je mag per categorie 40 punten besteden.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 200 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.
* RNG = Random Number Generator
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Zie een overzicht verderop in de OP.
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves:
https://test.addictedtofm(...)and-how-to-use-them/
Stuur een PM met je ingevulde speler naar Drizzt
Na ongeveer 20 seizoenen worden alle carrières bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeeld worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19Voornaam: Frans
Achternaam: Okker
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Zweeds
Ik kies scenario: 2
Club: Roda JC
Primaire positie: AMC
Secundaire positie: ST
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 178
Gewicht: 68
Eventueel familielid (plus familierol): Zoon van Henke Larsson
Techniek: 15 finishing, 15 first touch, 10 passing
Mentaal: 14 composure, 16 off the ball, 10 agression
Fysiek: 15 acceleration, 15 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power
Verdeel 40 punten over de technische en mentale vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid, 30 in fysieke vaardigheden en 30 in verborgen eigenschappen. Degene die geen waarde van je ontvangen zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 35 punten besteden in techniek.
Meer info over player attributes
Beter overzicht van player attributesErgens 20 punten in stoppen heeft geen nut, FM zal het omlaagbrengen naar 15, waardoor je dus dure punten kwijt bent!
Forum voor de spelers is alvast aangemaakt: http://fokfmalsspeler.proboards.com/, daar komen screenshots van de spelers en, rond ons 30e, de jaarlijkse statistieken te staan. Shortlists en gewone screenshots plaats ik uiteraard hier.
Maak een speler uit Hong Kong, Maleisië of Singapore, en kies vervolgens waar je gaat spelen; Forest Green, Mansfield Town of Notts County. Hieronder de lijst van al ingeschreven spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat is een paar keer gemeld jaquote:
heb je misschien wedstrijdstats van mijn kleine jongen?quote:Op woensdag 4 september 2019 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is een paar keer gemeld ja
quote:Op woensdag 4 september 2019 14:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je misschien wedstrijdstats van mijn kleine jongen?
oh nog echt gespeeld ook. wow.quote:
WE MOETEN ONS ONTWIKKELEN JAquote:Op woensdag 4 september 2019 14:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zeiken als je keeper bij City bent
Ik zit bij een kut club in Frankrijk. Lekker basis keepen.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh nog echt gespeeld ook. wow.
Thanks
[..]
WE MOETEN ONS ONTWIKKELEN JA
(nee, meer dat city vaak het eind is voor een speler)
quote:
Precies, je kunt, vooral op deze leeftijd, beter bij een karige club zitten en elke keer spelen dan af en toe invallen en bij het tweede meedoen.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik zit bij een kut club in Frankrijk. Lekker basis keepen.
Cup in de knip!quote:Op woensdag 4 september 2019 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Return komt er nog aanquote:
Doet Dunser het niet, dan staat Tan Tan opquote:Op woensdag 4 september 2019 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slecht nieuws:quote:Op woensdag 4 september 2019 14:55 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Doet Dunser het niet, dan staat Tan Tan op
Speelt er nog iemand bij de oude 3 clubs???quote:Op woensdag 4 september 2019 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh, iedereen is al lang pleitequote:Op woensdag 4 september 2019 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speelt er nog iemand bij de oude 3 clubs???
quote:Op woensdag 4 september 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je voor mij de stats van McCallister? @:Drizzt
Bijna niet spelen bij United en nu ook nog een blessure.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 17:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bijna niet spelen bij United en nu ook nog een blessure.![]()
Wie staat er nu linksback bij United en is er toevallig belangstelling van andere clubs voor Sultan?
Hopen op beterschap dan maar.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen interesse van clubs.
per abuis.quote:
Die jongen breekt overal records, maar opgepikt worden door een CL waardige ploeg ho maarquote:Op woensdag 4 september 2019 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2019 18:55 schreef Dalenbart het volgende:
Heb je screentje van keun hoong? Of ik een beetje wedstrijden speel
Vind ik ook!quote:Op woensdag 4 september 2019 19:14 schreef Leonos het volgende:
Kap met screenshots vragen, laat hem simuleren!
Iedereen heeft ook al bijna 90 interlands ofzoquote:Op woensdag 4 september 2019 20:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
Singapore met kop en schouders boven de rest uit. Netjes hoor
Ook een tof spel!quote:Op woensdag 4 september 2019 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spel afgesloten, was vandaag een kalm dagje, vooral omdat ik na het eten filmpjes als deze zat te kiekn:
Morgen weer verder, dan knal ik er als vanouds doorheen.
Genot, eindelijk een prijsquote:Op donderdag 5 september 2019 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schalke wint de EL:
[ afbeelding ]
Negersex nieuwsquote:Op donderdag 5 september 2019 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 5 september 2019 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wint City de CL voor de tweede keer op rij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoppa als enige nog nationaal. Ik heb de Wilfred Derksen van deze editie gecreëerd.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2021:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2019 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wint City de CL voor de tweede keer op rij?JAAA nu alleen het wk NogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
104 minuten gespeeld, tragisch.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2021:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelijke clean sheets met Maliesie, ff kappen nou.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol nog eenquote:Op donderdag 5 september 2019 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook Tan Tan terug naar Engeland, hij komt City versterken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop wel dat Imeryth in de basis blijft staan
LOL, oké oke. Naar zuid Amerika dan maar?!quote:Op donderdag 5 september 2019 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Midden-Amerikaquote:Op donderdag 5 september 2019 16:22 schreef Leonos het volgende:
[..]
LOL, oké oke. Naar zuid Amerika dan maar?!
Wel bizar, waarom is ie ongelukkig?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Midden-AmerikaMocht het doorgaan heb je weer pech, want Mexico is niet ingeladen
Wederom gedegradeerdquote:Op donderdag 5 september 2019 16:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wel bizar, waarom is ie ongelukkig?
Je zit bij Gladbachquote:
Dat bedoelde ik! Weg bij die Duitse subtopper.quote:
Kijk maar op het forumquote:Op donderdag 5 september 2019 16:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik! Weg bij die Duitse subtopper.
Maar ik heb dus geen idee. Is mijn keeper eigenlijk qua stats goed?
Vergelijk maar met Leo lukoki.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, daar staan stats, maar die zeggen mij dus geen reet.
Balaanname, Eén-tegen-één, Uitkomen, Anticiperen, Concentratie en Doorzettingsvermogen kunnen wel wat hoger, maar verder een prima keep.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, daar staan stats, maar die zeggen mij dus geen reet.
Je gaat als een beestquote:Op donderdag 5 september 2019 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, volgens imgur upload ik nu te snel, en vgy.me eist dat ik ingelogd ben... da's ook voor het eerst dat ik die melding zie
Tnxquote:Op donderdag 5 september 2019 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Balaanname, Eén-tegen-één, Uitkomen, Anticiperen, Concentratie en Doorzettingsvermogen kunnen wel wat hoger, maar verder een prima keep.
Nou, dat gaat een lastig verhaal worden voor Tan Tan, vrees ik.. Maarquote:Op donderdag 5 september 2019 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook Tan Tan terug naar Engeland, hij komt City versterken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop wel dat Imeryth in de basis blijft staan
He kutquote:Op donderdag 5 september 2019 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem je plek wel (voortaan) over, @Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 5 september 2019 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geen Sporting Portugal maar Gijon in Spanjequote:Op donderdag 5 september 2019 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lukoki gaat relaxen in Portugal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.7 miljoen. Klappen hebenn ofzo gvd.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lukoki gaat relaxen in Portugal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja kanjer zegquote:Op donderdag 5 september 2019 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook onze zaaddoder gaat naar Barça:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze al naar twee keer een 3e plek gesaboteerdquote:Op donderdag 5 september 2019 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja kanjer zeg
Volgende keer favoriete clubs invullen, kut zooi
Ohquote:Op donderdag 5 september 2019 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is geen Sporting Portugal maar Gijon in Spanje
Even kijken wat je speler er toe nu toe van bakt.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:01 schreef Durmada het volgende:
Ik verlang terug naar Mansfield, waar ik wekelijks de uitblinker was
Speelt Jean-Baptiste ook nog een beetje of wat?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even kijken wat je speler er toe nu toe van bakt.
edit: 4x basis, 1x goal.
quote:Op donderdag 5 september 2019 20:04 schreef Doublepain het volgende:
2 clubs waar ik een hekel aan heb speel ik voor, straks ga ik nog afsluiten bij ajax
6x basis, 1x inval, 1x goal. Na 7 potjes kunnen we wel zeggen dat 'ie basisspeler isquote:Op donderdag 5 september 2019 20:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Speelt Jean-Baptiste ook nog een beetje of wat?
Hmm hij mag gelukkig nu wel wat vaker spelenquote:Op donderdag 5 september 2019 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even kijken wat je speler er toe nu toe van bakt.
edit: 4x basis, 1x goal.
Je bent momenteel geblesseerd, dus staat Imeryth samen met Jesé in de aanval.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:20 schreef Ciscus het volgende:
@:Drizzt, spelen onze jonkies ook samen voorin?
Sam - Ping Ping - Kanarie - ????quote:Op donderdag 5 september 2019 23:40 schreef fetX het volgende:
Barcelona. Wat een genot. Alleen ga ik daar natuurlijk amper spelen
McCallister speelt al seizoenenlang enorm kut terwijl zijn stats best aardig zijn.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zei net tegen GGMM dat hij echt de Woutje Brama van de spelers heeft gemaakt, maar over Negersex en McCallister hoor je ook nooit wat
Het spijt ons zo! Maar samen zijn ze goud he.Shearer & Sutton, Rebrov & Shevchenko, Koller & Radzinski, Cole & Yorke, Raul & Morientes en dan krijg je Dunser & Tan Tanquote:Op donderdag 5 september 2019 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 december 2021:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tan Tan speelt Imeryth uit de basis
Mooie omgeving wel. Enzo..quote:Op vrijdag 6 september 2019 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, tóch basisspeler bij City, maar Imeryth vertrekt naar Frankrijk... ben iig blij dat het Toulouse isLui winnen nooit wat, ze zijn twee seizoenen geleden zelfs naar de Ligue 2 gedegradeerd, en kwamen afgelopen seizoen direct terug. Denk dat City het wel best vond om de 3e spits te verkopen, en Imeryth zal sowieso basisspeler worden in Toulouse, maar mijn speler kan nu wel doei zeggen tegen CL/EL-winst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom heb je een hekel aan Mansfield?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:04 schreef Doublepain het volgende:
2 clubs waar ik een hekel aan heb speel ik voor, straks ga ik nog afsluiten bij ajax
Denk dat iets in die trend geprogrammeerd is. Real koopt galacticos, Barcelona en Atleti hebben meer oog voor talent.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Sam - Ping Ping - Kanarie - ????
Oh Fiki ook nog.
Wel apart dat al 2 games lang er veel spelers bij Barcelona en Atletico komen maar exact 0 bij Madrid
En mijquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
City ligt al uit de CL, dat krijg je als je Dunser verkoopt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Monaco heeft waarschijnlijk een beestachtig team. Hebben wij nog boys spelen bij dat ploegje?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nu weer even 10 minuten wachten omdat ik volgens imgur te snel upload
Ai, deceptie. Hoog tijd om naar Barcelona te verkassen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
City ligt al uit de CL, dat krijg je als je Dunser verkoopt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forest Gump wint de EL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wint Te-Lang de CL?TOETERTJESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, het WK begint zometeen. Heb niet eens meegekregen of onze boys aanwezig zijn
Hong Kong heeft een goede warming-up voor de knock-outfase met hun poule. Eén van onze landen gaat 'm pakken, I know it!quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We zijn er allemaal bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zivkovicquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Singapore
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maleisië
[ afbeelding ]
Hong Kong
[ afbeelding ]
57 miljoen waard met het hoogste gemiddelde .quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2022:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kevin speelt voor het eerst acceptabel.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2022:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spannund!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En meteen een clash tussen onze boys
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, nee.quote:
Streamen?quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En meteen een clash tussen onze boys
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chanant dat Dunser bij Toulouse speelt.. Dunser > Tan Tanquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Singapore wint en speelt tegen Schotland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 06-09-2019 18:22:02 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wint Singapore het WK?Wat een geluk in die finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tussendoor even een awardje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[modbreak]Wint Singapore het WK?[/modbreak]OMG JAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STRAFSCHOPPENKONING BEN IK![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
OMG JAAAA
STRAFSCHOPPENKONING BEN IK
quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:39 schreef Ciscus het volgende:
Jongens, echt... Ik ben dronken van geluk om met julle Singapore werlerdkampioen te hebben mogen maken. Volgende keer mag Hong Kong of Malaysia 'm pakken.
Eindelijk weer basisspeler.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 december 2022:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
500 punten jesisquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
+13 weer dit jaar, inmiddels 500 totaal![]()
En nog topscorer in de PL (en dat bij Norwich) ookbaasje hoor.
Was een mooie dag, thanksquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spel afgesloten, morgen ben ik minder actief omdat ik dan terugverhuis naar m'n eigen appartement.
quote:
Oost-Timor helemaal kapot gesloopt door Aabrikoos.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Baal nog steeds een beetje van Imeryth z'n move, maar HET FUCKING WK WINNEN maakt alles goed
Bizar vreemde move ja, hij had naar zat prima clubs kunnen gaan. Of beter: gewoon blijven.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Baal nog steeds een beetje van Imeryth z'n move, maar HET FUCKING WK WINNEN maakt alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |