quote:Op woensdag 4 september 2019 18:55 schreef Dalenbart het volgende:
Heb je screentje van keun hoong? Of ik een beetje wedstrijden speel
Vind ik ook!quote:Op woensdag 4 september 2019 19:14 schreef Leonos het volgende:
Kap met screenshots vragen, laat hem simuleren!
Iedereen heeft ook al bijna 90 interlands ofzoquote:Op woensdag 4 september 2019 20:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
Singapore met kop en schouders boven de rest uit. Netjes hoor
Ook een tof spel!quote:Op woensdag 4 september 2019 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spel afgesloten, was vandaag een kalm dagje, vooral omdat ik na het eten filmpjes als deze zat te kiekn:
Morgen weer verder, dan knal ik er als vanouds doorheen.
Genot, eindelijk een prijsquote:Op donderdag 5 september 2019 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schalke wint de EL:
[ afbeelding ]
Negersex nieuwsquote:Op donderdag 5 september 2019 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 5 september 2019 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wint City de CL voor de tweede keer op rij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoppa als enige nog nationaal. Ik heb de Wilfred Derksen van deze editie gecreëerd.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2021:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2019 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wint City de CL voor de tweede keer op rij?JAAA nu alleen het wk NogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
104 minuten gespeeld, tragisch.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2021:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelijke clean sheets met Maliesie, ff kappen nou.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |