TT had wel anders kunnen zijn. #FREEWILLY bijvoorbeeld.quote:
Hier werd gemodereerd.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TT had wel anders kunnen zijn. #FREEWILLY bijvoorbeeld.
Uh, nee.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2019 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:35 schreef Caland het volgende:
Waar is jancees eigenlijk? Vandaag niet gezien hier
quote:Op woensdag 4 september 2019 13:38 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/fcarie/status/1169211597983817728?s=21
Wauw
lordquote:Op woensdag 4 september 2019 13:38 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/fcarie/status/1169211597983817728?s=21
Wauw
quote:
Misschien had je beter voor hardloopschoenen en sportkleding kunnen gaan.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:59 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ben op koopjacht!!
Nieuwe laarzen, pumps...
Nee, fietskleding.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien had je beter voor hardloopschoenen en sportkleding kunnen gaan.
Pics van je fiets.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, fietskleding... heb ik al.
Nicequote:Op woensdag 4 september 2019 14:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, fietskleding... heb ik al.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2019 14:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]wtf is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
[..]Tamelijk teleurstellend is nog een understatement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:
Kan mij het schelenquote:Op woensdag 4 september 2019 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Tamelijk teleurstellend is nog een understatement.
[..]Fietsen is al voor proleten, maar dit is helemaal ellende. Waarom zou je dat doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spinning.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fietsen is al voor proleten, maar dit is helemaal ellende. Waarom zou je dat doen?
Ja, waarom? Omdat ik dat fijn vind.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, ik zie wat het is. Wat heeft dat met mijn vraag te maken?
Oke. Ik kan me geen suffere 'sport?' voorstellen.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, waarom? Omdat ik dat fijn vind.
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 4 september 2019 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke. Ik kan me geen suffere 'sport?' voorstellen.
quote:
Wow lekker quasi-nonchalant jij zeg bohquote:
Jij denkt dat het Nederlandse dijkensysteem en de deltawerken een cat. 5 van bijkans drie dagen lang overlevenquote:
Zijn toch mijn keuzes? Moet ik me van iedereen wat aantrekken dan?quote:Op woensdag 4 september 2019 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Wow lekker quasi-nonchalant jij zeg boh
We weten allemaal dat je dat wel doet. Je bent immers een vrouw.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zijn toch mijn keuzes? Moet ik me van iedereen wat aantrekken dan?
Dat zeg ik niet. Je had bijvoorbeeld wel uit kunnen leggen waarom je deze keuze heb gemaakt. Dat is iets wat echte vrienden doen. Wat een vergissing van mijquote:Op woensdag 4 september 2019 14:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zijn toch mijn keuzes? Moet ik me van iedereen wat aantrekken dan?
Iemand is madquote:Op woensdag 4 september 2019 @ 13:32 schreef RetepV het volgende:
[..]
Walgelijk van die lachgasverkopers weer die een stuk plezier ontnemen.
Want ik erger me compleet de tyfus aan die lachgasverkopers, en nog meer aan de gebruikers. En met mij zijn er velen. En wij zijn met veel meer dan lachgasverkopers en lachgasgebruikers.
Als jullie nou geen overlast bezorgden mocht je van mij lachgas gebruiken tot je er bij neervalt (maar niet op mijn stoep, want dan bezorg je me ook weer overlast). Maar de overlast is groot. De hele dag door elke paar seconden 'PFFFFFFT', en een paar seconden daarna 'WOOOOOW WHAHAHAHAHAHAH HAAAAAA HAHAHA WOWWW HEFTUGGGG!'.
Net of je in een fabriekshal met een stel mensen met down syndroom aan het werken bent.
Ik ergderde me er dood aan op de de Canal Pride.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |