Oh wauw ja, heb even amnesia ofzo.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:53 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij wel. Toen haags steeds die clown emoji als TT deed.
Nee toch niet, laat maar.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
oh nja dan ben ik helderziend.
HEEEY haagsiequote:
Hij heeft 1 auto, dat is een bus, en die heb ik al meegerekendquote:Op woensdag 4 september 2019 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leen je die van je man voor die dag
verdommequote:Op woensdag 4 september 2019 19:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh wauw ja, heb even amnesia ofzo.
[..]
Nee toch niet, laat maar.
Oké: hoeveel vingers steek ik nu op?quote:
4quote:Op woensdag 4 september 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké: hoeveel vingers steek ik nu op?
Over eng gesproken. Dat zijn me toch godvergeten enge games die amnesia games.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh wauw ja, heb even amnesia ofzo.
[..]
Nee toch niet, laat maar.
Oh ja dan wordt het toch nog eentje erbij kopen.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
HEEEY haagsie
[..]
Hij heeft 1 auto, dat is een bus, en die heb ik al meegerekend
Ik voel er drie ergens kriebelenquote:Op woensdag 4 september 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké: hoeveel vingers steek ik nu op?
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:55 schreef Mickytjuh het volgende:
En dan nu beste mensen, heb ik het geld voor de auto overgemaakt.
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Over eng gesproken. Dat zijn me toch godvergeten enge games die amnesia games.
[..]
Oh ja dan wordt het toch nog eentje erbij kopen.
[..]
Ik voel er drie ergens kriebelen
[..]
Het is toch jouw auto? Dan moet je man niet zeuren. Laat hem maar lekker rondrijden in de bus.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen, nu begint het geruzie wie er mag rijden in Edsel!
Maar aangezien hij een knalroze dak heeft en een knalroze rim, denk ik dat ik win
Heb je toch een puntje, maar aangezien we getrouwd zijn in gemeenschap van auto's...quote:Op woensdag 4 september 2019 19:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is toch jouw auto? Dan moet je man niet zeuren. Laat hem maar lekker rondrijden in de bus.
YEEEESSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 4 september 2019 19:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. Zie je? Toch helderziend.
[..]
Pech voor hem.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb je toch een puntje, maar aangezien we getrouwd zijn in gemeenschap van auto's...
Kom op, je moest een beetje gniffelen er om.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. Zie je? Toch helderziend.
[..]
Je bent de beste!quote:
Ik vertrok geen spier.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:59 schreef dud0r het volgende:
Kom op, je moest een beetje gniffelen er om.
hahaatjesquote:Op woensdag 4 september 2019 19:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je bent de beste!
[..]
Ik vertrok geen spier.
Godver. Weer niet gelukt.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je bent de beste!
[..]
Ik vertrok geen spier.
Ik keur deze ondertitel goed. Heel erg goed.quote:
Het zal ook eens niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Godver. Weer niet gelukt.
[..]
Ik keur deze ondertitel goed. Heel erg goed.![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet.
mtga?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
Update van mtga klaar. Toedeledoei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |