Ja, jammer voor jou!quote:Op woensdag 4 september 2019 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren ook
quote:
Moest je zeker wel een vergrootglas meenemen?quote:Op woensdag 4 september 2019 18:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]laat hem maar even, hij is op zijn piemeltje getrapt..
![]()
Whoo nieuw chikie ????quote:Op woensdag 4 september 2019 18:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik ben Oost Indisch doof voor neklullers, sorry HAGEL!
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik kom nog wel eens op fok! @:engine10
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:33 schreef Kopjechino het volgende:
Zo, ik ben weer klaar met werken voor vandaag
Ja, veel gedaan. En na 17:00 waren we maar met zijn tweeënquote:
Klokslag 17u deur achter je dichttrekken johquote:Op woensdag 4 september 2019 19:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, veel gedaan. En na 17:00 waren we maar met zijn tweeën
Werk je dan harder/sneller/beter met z'n tweeen of wordt het dan gewoon gezelliger en gaat het minder snel?quote:Op woensdag 4 september 2019 19:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, veel gedaan. En na 17:00 waren we maar met zijn tweeën
Moest overwerken.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
Klokslag 17u deur achter je dichttrekken joh
Collega stond een stuk verderop, we hebben alleen samen pauze gehad. Dus was tijdens het werk zelf in mijn eentje. Schoot wel op zoquote:Op woensdag 4 september 2019 19:39 schreef dud0r het volgende:
Werk je dan harder/sneller/beter met z'n tweeen of wordt het dan gewoon gezelliger en gaat het minder snel?
Dat kan ook wel lekker zijn om even alleen te werken.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moest overwerken.
[..]
Collega stond een stuk verderop, we hebben alleen samen pauze gehad. Dus was tijdens het werk zelf in mijn eentje. Schoot wel op zo
Héérlijk.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:43 schreef dud0r het volgende:
Dat kan ook wel lekker zijn om even alleen te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |