weet iemand wie de aanvrager / ondernemer is, kunnen we mogelijk iets terugvinden over zijn eerdere projectenquote:Op woensdag 4 september 2019 15:29 schreef zeeland6 het volgende:
Het is tegenwoordig 'hip' een ladder te hebben in de badkamer om de handdoeken te rangschikken.
Ik denk dat hij het huis zojuist (verhuurd met contract tot dec 2019) heeft gekocht: https://www.beleggingspan(...)nissestraat-17B.htmlquote:Op woensdag 4 september 2019 15:16 schreef kopersneek het volgende:
Bij dit project kun je je afvragen waarom hij bij de crowd aanklopt daar hij het pand al in eigendom heeft. Is dit vanwege een, zoals in het vorige topic besproken, snelle uitbreiding van zijn VG portefeuille of heeft hij een liquiditeits probleem? Huis is overigens courant genoeg dus zal in geval van ellende snel weer verkocht zijn...
Resteert één prangende vraag: brengt dit hok worst case nog 70K op?quote:Op woensdag 4 september 2019 15:29 schreef TechLight het volgende:
[..]
- Ladder geplaatst (in douche)
- Wasmachine aansluiting gemaakt (naast tv)
- Leidingwerk in de hal vernieuwd (niet te missen uniek design)
- Touwtje om de voordeur van afstand op de bovenverdieping te openen
- ...
quote:Op woensdag 4 september 2019 15:39 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het huis zojuist (verhuurd met contract tot dec 2019) heeft gekocht: https://www.beleggingspan(...)nissestraat-17B.html
quote:De staat van onderhoud kan bestempeld worden als matig. De fundering heeft een minimale handhavingstermijn van 10 jaar. Hierna moet bezien worden of herstel noodzakelijk is
Ik denk het wel maar ik laat hem wel lopen. 4% Netto rente is voor mij in dit geval echt te weinig om het risico te lopen.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:41 schreef obligataire het volgende:
[..]
Resteert één prangende vraag: brengt dit hok worst case nog 70K op?
Ik laat deze ook lopen en ik overweeg daarnaast SiG voorlopig helemaal te laten lopen. Dat komt vooral doordat de kwaliteit van het vastgoed minder wordt met vaak dubieuze taxaties terwijl de rentevergoedingen ook minder worden. Meer risico voor minder rente, een slechte combinatie! En daarnaast de voortdurende administratieve problemen.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:48 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar ik laat hem wel lopen. 4% Netto rente is voor mij in dit geval echt te weinig om het risico te lopen.
Maar dat sloeg dan weer op o.a. dit berichtje:quote:Op woensdag 4 september 2019 15:57 schreef zeeland6 het volgende:
De titel van dit topic #235 is treffend.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:46 schreef KrekelJapie het volgende:
Oplichter in the house bij investormatch (B*r*t** C*ff**)
-----------------------
Wij hebben aangifte gedaan tegen de ondernemer. Tijdens deze aangifte bleek dat er de afgelopen jaren meerdere keren aangifte van oplichting en valsheid in geschriften is gedaan tegen dhr. B*nn*m*. Wij hopen dat onze aangifte er in ieder geval gaat zorgen dat dit niet meer voor gaat komen.
-----------------------
En een halvering van de vergoeding bij een vervroegde aflossing.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik laat deze ook lopen en ik overweeg daarnaast SiG voorlopig helemaal te laten lopen. Dat komt vooral doordat de kwaliteit van het vastgoed minder wordt met vaak dubieuze taxaties terwijl de rentevergoedingen ook minder worden. Meer risico voor minder rente, een slechte combinatie! En daarnaast de voortdurende administratieve problemen.
Weet ik. zou SIG sieren om dit project terug te trekken. Stinkt aan alle kanten.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:05 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Maar dat sloeg dan weer op o.a. dit berichtje:
[..]
Gegarandeerd geld kwijt. Dit voelt echt niet goed.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:05 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw project bij KoM wat in ieder geval wel stinkt een vis luchtje heeft:
https://www.kapitaalopmaat.nl/BELLFISH
Is eerder een FNC/19.90% projectquote:Op woensdag 4 september 2019 17:15 schreef impact9 het volgende:
[..]
Gegarandeerd geld kwijt. Dit voelt echt niet goed.
Plaats ook toch eens een normale ondernemersfoto.....
Ook nu nog niets te zien op de wallet van mij. Heeft zeker te maken met het feit dat ik al geruime tijd niets meer doe bij hen. Pitches die niet kloppen, grotere risico's en een lagere rente en de belabberde administratie heeft mij toen doen besluiten daar niets meer te doen.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:25 schreef bridgetofar het volgende:
[..]
Ik heb om uitleg gevraagd. Kreeg geen reden te horen maar alleen de bemerking het zou vandaag zichtbaar moeten zijn i n de wallet.
Er staat inmiddels 10 euro in de wallet, zonder dat er zichtbare mutaties zijn geweest in septemberquote:Op woensdag 4 september 2019 12:25 schreef bridgetofar het volgende:
[..]
Ik heb om uitleg gevraagd. Kreeg geen reden te horen maar alleen de bemerking het zou vandaag zichtbaar moeten zijn i n de wallet.
gelukkig zie jij het van de zonnige kantquote:Op woensdag 4 september 2019 19:14 schreef obligataire het volgende:
[..]
Er staat inmiddels 10 euro in de wallet, zonder dat er zichtbare mutaties zijn geweest in september
Maar goed er gebeurt tenminste iets. Rustig blijven afwachten.
Ja, want het was bij mij vorige week ook al zichtbaarquote:Op woensdag 4 september 2019 19:37 schreef obligataire het volgende:
Bij mij is vandaag een berichtenbox zichtbaar geworden bij Collin. Gevuld met oude updates van projecten.
Gisteren heb ik nog een pissige mail naar de heren gestuurd over het uitblijven van informatie over bepaalde projecten. Toeval?
Dat zal dan inderdaad. Het was mij niet eerder opgevallen. Raar ook dat ze het niet hebben aangekondigd via hun gebruikelijke nieuwskanalen.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:54 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, want het was bij mij vorige week ook al zichtbaar
Ik denk dat het nog in de testfase zit en Collin nog bezig is met het toevoegen van de updates.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:07 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dat zal dan inderdaad. Het was mij niet eerder opgevallen. Raar ook dat ze het niet hebben aangekondigd via hun gebruikelijke nieuwskanalen.
Ik wist wel dat er iets aan zat te komen en dat het 'baanbrekend' zou worden maar dat is het natuurlijk alleen als het dagelijks wordt bijgewerkt met relevant nieuws. Maar goed het begin is er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |