abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188786956
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:29 schreef zeeland6 het volgende:
Het is tegenwoordig 'hip' een ladder te hebben in de badkamer om de handdoeken te rangschikken.
weet iemand wie de aanvrager / ondernemer is, kunnen we mogelijk iets terugvinden over zijn eerdere projecten
pi_188787030
Staat boven de pitch K. Moridi
pi_188787045
Het is ook geen ladder maar een badkamer accessoire van de Ikea, lÅddÄr - bruin... Jullie weten echt niets zeg .. :P
pi_188787074
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:16 schreef kopersneek het volgende:
Bij dit project kun je je afvragen waarom hij bij de crowd aanklopt daar hij het pand al in eigendom heeft. Is dit vanwege een, zoals in het vorige topic besproken, snelle uitbreiding van zijn VG portefeuille of heeft hij een liquiditeits probleem? Huis is overigens courant genoeg dus zal in geval van ellende snel weer verkocht zijn...
Ik denk dat hij het huis zojuist (verhuurd met contract tot dec 2019) heeft gekocht: https://www.beleggingspan(...)nissestraat-17B.html
pi_188787100
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:29 schreef TechLight het volgende:

[..]

- Ladder geplaatst (in douche)
- Wasmachine aansluiting gemaakt (naast tv)
- Leidingwerk in de hal vernieuwd (niet te missen uniek design)
- Touwtje om de voordeur van afstand op de bovenverdieping te openen
- ...
Resteert één prangende vraag: brengt dit hok worst case nog 70K op?
Pecunia non olet
pi_188787127
Vermoedelijk een vriendje van meneer Sari die elkaar hebben ontmoet hij de taxateur uit Barendrecht. Dat is ook weer dezelfde die verhuurde staat hoger taxeert dan vrije verkoop. Ik blijf er weer vanaf want dit riekt naar iets wat ik niet in porto wil hebben.
pi_188787154
Toch goed gezien
staat van onderhoud kan bestempeld worden als matig. De fundering heeft een minimale handhavingstermijn van 10 jaar. Hierna moet bezien worden of herstel noodzakelijk is.

Op instorten dus.

Schroot waarde. Gecontroleerd laten afbranden. 😂

Dat SIG hierin meegaat vind ik schandalig.
pi_188787158
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:39 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het huis zojuist (verhuurd met contract tot dec 2019) heeft gekocht: https://www.beleggingspan(...)nissestraat-17B.html
quote:
De staat van onderhoud kan bestempeld worden als matig. De fundering heeft een minimale handhavingstermijn van 10 jaar. Hierna moet bezien worden of herstel noodzakelijk is
pi_188787165
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:41 schreef obligataire het volgende:

[..]

Resteert één prangende vraag: brengt dit hok worst case nog 70K op?
Ik denk het wel maar ik laat hem wel lopen. 4% Netto rente is voor mij in dit geval echt te weinig om het risico te lopen.
pi_188787271
De titel van dit topic #235 is treffend.
pi_188787323
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:48 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik denk het wel maar ik laat hem wel lopen. 4% Netto rente is voor mij in dit geval echt te weinig om het risico te lopen.
Ik laat deze ook lopen en ik overweeg daarnaast SiG voorlopig helemaal te laten lopen. Dat komt vooral doordat de kwaliteit van het vastgoed minder wordt met vaak dubieuze taxaties terwijl de rentevergoedingen ook minder worden. Meer risico voor minder rente, een slechte combinatie! En daarnaast de voortdurende administratieve problemen.
pi_188787348
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:57 schreef zeeland6 het volgende:
De titel van dit topic #235 is treffend.
Maar dat sloeg dan weer op o.a. dit berichtje:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:46 schreef KrekelJapie het volgende:
Oplichter in the house bij investormatch (B*r*t** C*ff**)
-----------------------
Wij hebben aangifte gedaan tegen de ondernemer. Tijdens deze aangifte bleek dat er de afgelopen jaren meerdere keren aangifte van oplichting en valsheid in geschriften is gedaan tegen dhr. B*nn*m*. Wij hopen dat onze aangifte er in ieder geval gaat zorgen dat dit niet meer voor gaat komen.
-----------------------
;)
pi_188787354
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:02 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Ik laat deze ook lopen en ik overweeg daarnaast SiG voorlopig helemaal te laten lopen. Dat komt vooral doordat de kwaliteit van het vastgoed minder wordt met vaak dubieuze taxaties terwijl de rentevergoedingen ook minder worden. Meer risico voor minder rente, een slechte combinatie! En daarnaast de voortdurende administratieve problemen.
En een halvering van de vergoeding bij een vervroegde aflossing.
pi_188787442
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:05 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Maar dat sloeg dan weer op o.a. dit berichtje:
[..]

;)
Weet ik. zou SIG sieren om dit project terug te trekken. Stinkt aan alle kanten.
pi_188788173
Nieuw project bij KoM wat in ieder geval wel stinkt een vis luchtje heeft:
https://www.kapitaalopmaat.nl/BELLFISH

[ Bericht 16% gewijzigd door Horsemen op 04-09-2019 17:13:37 ]
pi_188788341
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:05 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw project bij KoM wat in ieder geval wel stinkt een vis luchtje heeft:
https://www.kapitaalopmaat.nl/BELLFISH
Gegarandeerd geld kwijt. Dit voelt echt niet goed.
Plaats ook toch eens een normale ondernemersfoto.....
pi_188788414
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:15 schreef impact9 het volgende:

[..]

Gegarandeerd geld kwijt. Dit voelt echt niet goed.
Plaats ook toch eens een normale ondernemersfoto.....
Is eerder een FNC/19.90% project 8-)
pi_188788594
Haha. Hij woont voor de zekerheid al net over de grens. Van openhaarden naar vis is een kleine stap. Bij kom zijn ze wel erg desperaat om projecten binnen te halen. Ook weer zero points from the fok jury.😭 Wel leuk dat ze een ex dierenarts hebben voor de kwaliteitscontrole voor de garnalen.

En ook nog ter diskwalificatie van kom zelf melden ze nog: 'Vanuit Stichting Zekerheden Kapitaal op Maat is dit de eerste keer dat een onderpand op een woning in Belgie wordt verzekerd met een tweede hypothecaire inschrijving. Dientengevolge zal voor de uitwinning van deze zekerheden een beroep gedaan moeten worden op juridische bijstand vanuit Belgie.' Dat zien we achteraf dan wel.....

Nou genoeg humor voor deze week gehad met louche projecten.

[ Bericht 16% gewijzigd door zeeland6 op 04-09-2019 17:43:26 ]
pi_188789849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:25 schreef bridgetofar het volgende:

[..]

Ik heb om uitleg gevraagd. Kreeg geen reden te horen maar alleen de bemerking het zou vandaag zichtbaar moeten zijn i n de wallet.
Ook nu nog niets te zien op de wallet van mij. Heeft zeker te maken met het feit dat ik al geruime tijd niets meer doe bij hen. Pitches die niet kloppen, grotere risico's en een lagere rente en de belabberde administratie heeft mij toen doen besluiten daar niets meer te doen.
En ik vind dat de aangeboden leningen regelmatig van zeer slechte kwaliteit zijn dus ik heb er geen spijt van.
pi_188790058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:25 schreef bridgetofar het volgende:

[..]

Ik heb om uitleg gevraagd. Kreeg geen reden te horen maar alleen de bemerking het zou vandaag zichtbaar moeten zijn i n de wallet.
Er staat inmiddels 10 euro in de wallet, zonder dat er zichtbare mutaties zijn geweest in september 8)7

Maar goed er gebeurt tenminste iets. Rustig blijven afwachten.
Pecunia non olet
pi_188790449
Bij mij is vandaag een berichtenbox zichtbaar geworden bij Collin. Gevuld met oude updates van projecten.

Gisteren heb ik nog een pissige mail naar de heren gestuurd over het uitblijven van informatie over bepaalde projecten. Toeval?
Pecunia non olet
pi_188790777
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:14 schreef obligataire het volgende:

[..]

Er staat inmiddels 10 euro in de wallet, zonder dat er zichtbare mutaties zijn geweest in september 8)7

Maar goed er gebeurt tenminste iets. Rustig blijven afwachten.
gelukkig zie jij het van de zonnige kant :)
pi_188790805
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:37 schreef obligataire het volgende:
Bij mij is vandaag een berichtenbox zichtbaar geworden bij Collin. Gevuld met oude updates van projecten.

Gisteren heb ik nog een pissige mail naar de heren gestuurd over het uitblijven van informatie over bepaalde projecten. Toeval?
Ja, want het was bij mij vorige week ook al zichtbaar :7
pi_188791049
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 19:54 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ja, want het was bij mij vorige week ook al zichtbaar :7
Dat zal dan inderdaad. Het was mij niet eerder opgevallen. Raar ook dat ze het niet hebben aangekondigd via hun gebruikelijke nieuwskanalen.
Ik wist wel dat er iets aan zat te komen en dat het 'baanbrekend' zou worden maar dat is het natuurlijk alleen als het dagelijks wordt bijgewerkt met relevant nieuws. Maar goed het begin is er.
Pecunia non olet
pi_188791941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:07 schreef obligataire het volgende:

[..]

Dat zal dan inderdaad. Het was mij niet eerder opgevallen. Raar ook dat ze het niet hebben aangekondigd via hun gebruikelijke nieuwskanalen.
Ik wist wel dat er iets aan zat te komen en dat het 'baanbrekend' zou worden maar dat is het natuurlijk alleen als het dagelijks wordt bijgewerkt met relevant nieuws. Maar goed het begin is er.
Ik denk dat het nog in de testfase zit en Collin nog bezig is met het toevoegen van de updates.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')