Dat is mijn schuld Dot.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Wie heeft in hemelsnaam 4 oktober in de OP gezet dt Shel naar huis gaat, die is nog niet eens officieel
Mag er van alles in die op geplemt worden tegenwoordig?
Schuld is een groot woordquote:Op woensdag 4 september 2019 09:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dat is mijn schuld Dot.
Er stonden geen data meer in de OP en ben zo vrij geweest om de data uit de dagsluiting van Pacco te copy/pasten zonder te controleren op eventuele geldigheid.
'Helicopter' is toch ook een kinderliedje?quote:Op woensdag 4 september 2019 09:54 schreef Dotteke het volgende:
Sky high Helicopter, j a die helicopter, sterkte tekst hoor,
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2019 09:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
'Helicopter' is toch ook een kinderliedje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja klopt, acht het past hem wel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee, is inderdaad heel erg zacht, die aan de telefoon is wel goed te verstaanquote:
Dan zet je er een vraagteken achter. Zo doen de roddelbladen dat ook. Van alles beweren, maar wel met een vraagteken.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Wie heeft in hemelsnaam 4 oktober in de OP gezet dt Shel naar huis gaat, die is nog niet eens officieel
Mag er van alles in die op geplemt worden tegenwoordig?
Is om een vreemde reden altijd zo.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is inderdaad heel erg zacht, die aan de telefoon is wel goed te verstaan
Ik doe niets in de OP zeker geen dingen neer zetten die niet zeker zijnquote:Op woensdag 4 september 2019 10:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dan zet je er een vraagteken achter. Zo doen de roddelbladen dat ook. Van alles beweren, maar wel met een vraagteken.
4 oktober Shelley gaat naar huis?
Ja, het is altijd een ellende met dat geluid.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is om een vreemde reden altijd zo.
Zal wel te doen hebben hoe ze het geluid bij de regie regelen.
Goed idee!quote:Op woensdag 4 september 2019 10:06 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
, wat zou het leuk zijn als ze al de slaap hokken moeten afbreken en de laatste maanden in dit gebouw moeten slapen
![]()
[ afbeelding ]
Dat ze dit wel mogen bouwen valt me dan al weer mee,quote:Op woensdag 4 september 2019 10:06 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
, wat zou het leuk zijn als ze al de slaap hokken moeten afbreken en de laatste maanden in dit gebouw moeten slapen
![]()
[ afbeelding ]
De Jessie fans slapen nog zo te zienquote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Jessie fans slapen nog zo te zien
Hij lijkt er niet op te staanquote:Op woensdag 4 september 2019 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zelfs Hiske staat boven Jessiequote:
Maar de Gerrit fans niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan die dan 12,5% hebben als hij er niet op staatquote:
Ik zie hem ook vaak aan zijn jeukende kruis krabben.quote:Op woensdag 4 september 2019 09:48 schreef Dotteke het volgende:
TT
Ik zat te denken wat voor titel moet ik nu opgeven
EN hoppa daar haalt die Jessie weer zijn gore neus op,
Ik kan er niets aan doen me vingers tikte vanzelf over die snotkokert
quote:Op woensdag 4 september 2019 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan die dan 12,5% hebben als hij er niet op staat
Nu niet meer heb net gestemd.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zelfs Hiske staat boven Jessie
Ja, klopt en zijn vriendin in de poepgaatje, die staat gewoon ongeneerd aan der hol te krabben met de camera er opquote:Op woensdag 4 september 2019 10:11 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik zie hem ook vaak aan zijn jeukende kruis krabben.
Op Jessie?quote:
Die laatste 4.quote:
Echt nodigquote:Op woensdag 4 september 2019 10:16 schreef Dotteke het volgende:
Brandon is toch maar aan het werk, ook al staat hij altijd stil en zijn zijn batterijen altijd leeg
Samen met Jordie is hij aan het werk aan de gym
[ afbeelding ]
Engels ook niet. De "kruns" zegt zequote:Op woensdag 4 september 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Lex weer met der latijns, ze weet nog niet eens goed Nederlands te praten
Ik hoor haar en ik vind het zo niet bij haar passen dat latijns
Niks is meer nodig daaroquote:
Ja echt he, die staat echt voor aapiequote:Op woensdag 4 september 2019 10:19 schreef Harrison het volgende:
[..]
Engels ook niet. De "kruns" zegt ze
Dat is een goede redenquote:Op woensdag 4 september 2019 10:19 schreef Crabapple het volgende:
Het is ingewikkeld, maar omdat ik Merel zo onsympathiek vindt gun ik haar geen vriend op de eerste plaats, daarom gaat mijn stem weer naar Brandon.
O, wat staat die hoog,quote:Op woensdag 4 september 2019 10:22 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Sjellie de populairste vrouw die daar rondloopt.
Etienne koopt stemmen opquote:Op woensdag 4 september 2019 10:22 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Sjellie de populairste vrouw die daar rondloopt.
quote:Op woensdag 4 september 2019 10:23 schreef Dotteke het volgende:
Jessie, His en Ger ook weer hard aan het werk
Brandon en Jordie zijn niets aan het doen![]()
[ afbeelding ]
Slaat helemaal nergens op, een podium hadden ze al moeten hebben trouwensquote:Op woensdag 4 september 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niks is meer nodig daaro
Maris gaat een podium bouwen nog, ook zo inzinnig
Een inloop kast nog meer onzinniger dan onzinnig
Koud, ik heb alle ramen hier wagenwijd open staan, lekker verse frisse lucht naar binnen, weg met die benauwde luchtquote:Op woensdag 4 september 2019 10:23 schreef Crabapple het volgende:
Hiske en Gerrit blijven in bed vandaag?
Het zal daar ook wel een stuk kouder zijn.
Jensie en Brandoff vermoedelijk.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben benieuwd naar wie de stemmen van Adriaan gaan.
Wellicht Jens?
Geloof daar niets van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 4 september 2019 10:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Als je nummers live doet, zit je ook niet met rechten.
Tuurlijk moet je rechten betalen als je covers live doet.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof daar niets van eerlijk gezegd
Ze moeten nog wel goed gaan les nemen zegt ze als je 40 minuten moet gaan rappenquote:Op woensdag 4 september 2019 10:26 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske zei net - Als je covers doet ben je zo'n B artiest!
Alsof het nu A artiesten zijn!![]()
![]()
Dan hoop ik op een dikke vette rekeningquote:Op woensdag 4 september 2019 10:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je rechten betalen als je covers live doet.![]()
Maar Jessie weet het beter!
Hiske heeft net zoveel verstand van muziek als een Labrador van ballroom dansen ......quote:Op woensdag 4 september 2019 10:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske etaleert weer eens haar deskundigheid op het gebied van rapmuziek.
Het duurt toch iets langer om dat valse gekraai van Jessie en Gerrit te corrigeren.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Volgende week komt het nummer pas binnen, Jessie dacht vandaag
Ja, daar moet heel wat aan geschaafd wordenquote:Op woensdag 4 september 2019 10:36 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het duurt toch iets langer om dat valse gekraai van Jessie en Gerrit te corrigeren.
Beter dan op hun luie reet zittenquote:Op woensdag 4 september 2019 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze dit wel mogen bouwen valt me dan al weer mee,
Ja, net als Waylon.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:26 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske zei net - Als je covers doet ben je zo'n B artiest!
Alsof het nu A artiesten zijn!![]()
![]()
Dat is ook raar, want een aantal anderen hebben al wel een kistje.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:50 schreef mazaru het volgende:
Lekker sfeertje weer op de vroege morgen. Ratje blijft maar doorjanken dat ze geen limited edition kistje mag kopen. Volledig gesteund door Shelley natuurlijk
Fijne vent is het toch......alsof zijn maatjes wat toevoegen. En vreten als de beste.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:52 schreef Crabapple het volgende:
Groepsmens Jessie over Andrea 'ze vreet 6 maanden de kas(t) leeg en voegt niets toe'
quote:Op woensdag 4 september 2019 10:45 schreef BloesBloes het volgende:
Lexl, volgens mij was het Dick die de hele nacht liep te kukelen ..... Slim wijf is het ook, zomaar meteen door hebben dat het een haan geweest moet zijn en geen geit of een varken
Iedereen zegt van niet. Ze hebben wel kistjes maar de gewone kistjes. Niet de limited edition kistjesquote:Op woensdag 4 september 2019 10:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is ook raar, want een aantal anderen hebben al wel een kistje.
Jessie maakt geen onderscheid hoor.quote:Op woensdag 4 september 2019 10:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is ook raar, want een aantal anderen hebben al wel een kistje.
En dan blijkt dat ze inderdaad een vest in haar kist heeft gedaan. Maar ze gaat hem er zo uithalen en even schoonmaken. Dan hangt ze het weer terug want het bonnetje zit er nog aanquote:Op woensdag 4 september 2019 11:05 schreef zodeju het volgende:
Gaat Jessie nu te keer tegen Lex dat ze teveel kleding van Merel pakt.
En Lex blijft maar rustig...
Terwijl ze nog zegt dat ze die dingen moet kopen van haar.
Merel is teveel gegroeid zeker dat Lex de boel aan kan.
Van wie mag dat niet, als ze het koopt .quote:Op woensdag 4 september 2019 10:50 schreef mazaru het volgende:
Lekker sfeertje weer op de vroege morgen. Ratje blijft maar doorjanken dat ze geen limited edition kistje mag kopen. Volledig gesteund door Shelley natuurlijk
Dacht oude kleding van Merel, zoals ze die verkocht aan Franny.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan blijkt dat ze inderdaad een vest in haar kist heeft gedaan. Maar ze gaat hem er zo uithalen en even schoonmaken. Dan hangt ze het weer terug want het bonnetje zit er nog aan
Ja, ik vind dit soort uitspraken zo jammer voor iemand die zich als 'leider' opstelt.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Fijne vent is het toch......alsof zijn maatjes wat toevoegen. En vreten als de beste.
Het is alleen maar voor 3maanden en als het regent ze daar even kunnen sporten. Heb eerder het idee dat er nog wat anders mee gebeurt.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:12 schreef Laysa het volgende:
Gisteren werd al opgemerkt dat die gym niet goedgekeurd gaat worden. Staat op de stenen als fundering.
Zonde van het geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diertjes van kleindochterTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ze mogen er niet eens in ivm met veiligheidquote:Op woensdag 4 september 2019 11:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is alleen maar voor 3maanden en als het regent ze daar even kunnen sporten. Heb eerder het idee dat er nog wat anders mee gebeurt.
Daar hadden ze het wel over. Jordie vroeg aan Hiske of zij nummer 8 wilde, maar dat hoefde niet. Ik kreeg de indruk dat Jordie er in ieder geval wel 1 had en Dylan ook.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen zegt van niet. Ze hebben wel kistjes maar de gewone kistjes. Niet de limited edition kistjes
En de febo weet dit maar meldt het niet en laat ze gewoon verder bouwen?? Want Brandon doet niks zonder toestemming van de febo.??quote:Op woensdag 4 september 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze mogen er niet eens in ivm met veiligheid
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:15 schreef Poezewoes het volgende:
Hiske en Shelley!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diertjes van kleindochter
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:15 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diertjes van kleindochteraaahhhh wat een lieve dreetjes
![]()
Ik keek meer naar de vachtkleur , waren de eerste namen die in mij op kwamen.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het meer ons koningskoppel.....mag je zelf verzinnen wie wie is.
Ik zie Brandon er ook wel voor aan om gewoon door te bouwen terwijl hij dit allang weet. Om iets te doen te hebben. "Kijk mij eens hard werken".quote:Op woensdag 4 september 2019 11:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de febo weet dit maar meldt het niet en laat ze gewoon verder bouwen?? Want Brandon doet niks zonder toestemming van de febo.??
Nee hoor zijn lieve beestjes, vond dat Cees de juiste benaming voor Andrea had.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:23 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]aaahhhh wat een lieve dreetjes
Zeg toch ook lief?quote:Op woensdag 4 september 2019 11:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor zijn lieve beestjes, vond dat Cees de juiste benaming voor Andrea had.
Geloof het nooit,quote:Op woensdag 4 september 2019 11:25 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik zie Brandon er ook wel voor aan om gewoon door te bouwen terwijl hij dit allang weet. Om iets te doen te hebben. "Kijk mij eens hard werken".
Of gewoon als bezigheid. Beter dan op bed liggen of achter de computer hangen bv.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:25 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik zie Brandon er ook wel voor aan om gewoon door te bouwen terwijl hij dit allang weet. Om iets te doen te hebben. "Kijk mij eens hard werken".
quote:Op woensdag 4 september 2019 10:41 schreef mazaru het volgende:
Rat weer aan het janken. Nou weer over een kistje dat zij perse wilde kopen met nr. 13. Merel zei dat zei er wat van omdat ze afgesproken hebben dat het voor de klanten is.
[ afbeelding ]
het is een topper...quote:Op woensdag 4 september 2019 11:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Fijne vent is het toch......alsof zijn maatjes wat toevoegen. En vreten als de beste.
De uitspraak 'ongewenst' maakte het pijnlijk voor haar.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor zijn lieve beestjes, vond dat Cees de juiste benaming voor Andrea had.
Ja, dat heeft hij 15 maanden lang gedaan natuurlijk, om te laten zien hoe hard hij kan werkenquote:Op woensdag 4 september 2019 11:25 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dylan zei van niet. Maar ja, die is ook niet in zijn eerste leugen gestiktquote:Op woensdag 4 september 2019 11:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar hadden ze het wel over. Jordie vroeg aan Hiske of zij nummer 8 wilde, maar dat hoefde niet. Ik kreeg de indruk dat Jordie er in ieder geval wel 1 had en Dylan ook.
Ja en schijnbaar is er genoeg hout beschikbaar dus waarom niet?quote:Op woensdag 4 september 2019 11:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of gewoon als bezigheid. Beter dan op bed liggen of achter de computer hangen bv.
Nee, dat is het enige waar je op kan vertrouwen daar.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dylan zei van niet. Maar ja, die is ook niet in zijn eerste leugen gestikt
Is tenminste niet zo onzinnig als de kast die Merel en Franny gaan maken, eigenbelang is datquote:Op woensdag 4 september 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja en schijnbaar is er genoeg hout beschikbaar dus waarom niet?
Ja om de tijd te dodenquote:Op woensdag 4 september 2019 11:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of gewoon als bezigheid. Beter dan op bed liggen of achter de computer hangen bv.
En dat voor een volwassen manquote:Op woensdag 4 september 2019 11:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
De uitspraak 'ongewenst' maakte het pijnlijk voor haar.
Wat is er met jou loos vandaag,quote:
Beter dan dat Merel haar tanden erin zet.....quote:Op woensdag 4 september 2019 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij 15 maanden lang gedaan natuurlijk, om te laten zien hoe hard hij kan werken![]()
Die gym stond gepland, het hout was er al en Franny wilde de gym om te kunnen dansen
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beter dan dat Merel haar tanden erin zet.....
Beeldquote:Op woensdag 4 september 2019 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beter dan dat Merel haar tanden erin zet.....
Precies, het hout is er al.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja en schijnbaar is er genoeg hout beschikbaar dus waarom niet?
Schijnt ook ontzettend naar kippestront te ruiken.....quote:Op woensdag 4 september 2019 11:29 schreef puzziepie het volgende:
En wat een smerige bende in het huisje van Merel en Tranny
Zij noemde het ongedierte. Hij zei dat ongedierte niet bestond. Hooguit ongewenst. Waarop zij ineens de adoptiekaart moest spelen. De uitspraak van Cees was dan wel niet Cies. Maar zij maakte ervan dat hij suggereerde dat ze een ongewenst kind was.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denkt dat Cees meer bedoelde kleine dondersteen, en het ongewenst niet eens bedoelde.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja maar dat maakte ze er zelf ook een beetje van. Cees zei alleen dat onkruid niet bestaat, alleen potentieel ongewenste planten. Zij vatte het toen op als dat zei ongewenst is.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Klinkt als een delicatessequote:Op woensdag 4 september 2019 11:32 schreef Dotteke het volgende:
We pakken de semi branosses de semi tendienosses
Dat dus, zo zag ik het ook.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denkt dat Cees meer bedoelde kleine dondersteen, en het ongewenst niet eens bedoelde.
Als je dat zo voelt, en iemand zegt zoiets dan kan ik me dat heel goed voorstellenquote:Op woensdag 4 september 2019 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij noemde het ongedierte. Hij zei dat ongedierte niet bestond. Hooguit ongewenst. Waarop zij ineens de adoptiekaart moest spelen. De uitspraak van Cees was dan wel niet Cies. Maar zij maakte ervan dat hij suggereerde dat ze een ongewenst kind was.
Ik vind het spijkers op laag water zoeken.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dat zo voelt, en iemand zegt zoiets dan kan ik me dat heel goed voorstellen
Ik zou zenuwachtig worden als ik les van Lex zou krijgen, wat een zenuwleijer is dat zeg
Kreeg hij de gelegenheid om dat te nuanceren of nam hij daar de moeite niet voor?quote:Op woensdag 4 september 2019 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij noemde het ongedierte. Hij zei dat ongedierte niet bestond. Hooguit ongewenst. Waarop zij ineens de adoptiekaart moest spelen. De uitspraak van Cees was dan wel niet Cies. Maar zij maakte ervan dat hij suggereerde dat ze een ongewenst kind was.
Denk je?, en voor de tweede keer weer niet. Met zijn onkruid zijn ook planten ??quote:Op woensdag 4 september 2019 11:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denkt dat Cees meer bedoelde kleine dondersteen, en het ongewenst niet eens bedoelde.
Je weet niet wat er in haar leven heeft afgespeeld, dingen die gezegd worden of een spelletje wat gedaan wordt kan emotie oproepen en kan je je gekwetst voelen,quote:Op woensdag 4 september 2019 11:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar dat maakte ze er zelf ook een beetje van. Cees zei alleen dat onkruid niet bestaat, alleen potentieel ongewenste planten. Zij vatte het toen op als dat zei ongewenst is.
Ja, zeker net als tegen Merel zeggen zo Dik varken hoe is het met jou?? Zoiets.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het spijkers op laag water zoeken.
Cees kwam daar voor zijn plezier. Niet om zich te verantwoorden voor het verdraaien van zijn woorden. Hij noemde haar 'kleine rat' en je kon duidelijk zien dat dat niet vals bedoelt was. Er zijn mensen die ervan genieten om in de slachtofferrol te kruipen en die kleine rat is er daar 1 van. Die adoptiekaart zal ze niet voor het eerst getrokken hebben.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Kreeg hij de gelegenheid om dat te nuanceren of nam hij daar de moeite niet voor?
Hij ging daar nog verder mee in de fout.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Kreeg hij de gelegenheid om dat te nuanceren of nam hij daar de moeite niet voor?
Want een varken is zo intelligent.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zeker net als tegen Merel zeggen zo Dik varken hoe is het met jou?? Zoiets.
Rat is op zich ook geen zware belediging. Ik had vroeger een boekhoudleraar die zei altijd 'Mensen zijn erger dan ratten. Want ratten nemen alleen wat ze nodig hebben, maar de mens pakt altijd meer'quote:Op woensdag 4 september 2019 11:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Juist!quote:Op woensdag 4 september 2019 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Cees kwam daar voor zijn plezier. Niet om zich te verantwoorden voor het verdraaien van zijn woorden. Hij noemde haar 'kleine rat' en je kon duidelijk zien dat dat niet vals bedoelt was. Er zijn mensen die ervan genieten om in de slachtofferrol te kruipen en die kleine rat is er daar 1 van. Die adoptiekaart zal ze niet voor het eerst getrokken hebben.
Het eerste hoofdstuk?quote:Op woensdag 4 september 2019 11:36 schreef Sambalbaai het volgende:
Is Cees weer op bezoek?![]()
Jessie zegt dat Lex goed geleerd heeft. Dat vindt zij ook en wil ermee stoppen. Jessie: nee, je moet door. Lex: ik stop met het 1e hoofdstuk.
Daar zit toch wel een behoorlijk verschil tussen.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zeker net als tegen Merel zeggen zo Dik varken hoe is het met jou?? Zoiets.
Ja, het leert niet snelquote:Op woensdag 4 september 2019 11:38 schreef Harrison het volgende:
[..]
Het eerste hoofdstuk?nog steeds??
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:38 schreef Harrison het volgende:
[..]
Het eerste hoofdstuk?nog steeds??
Morgen!quote:
Ja, en zo'n schattig diertje......En Merel is zo slim dat ze dat meteen begrijpt. En zegt wat lief van je dat je me zo noemt.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Want een varken is zo intelligent.![]()
Jessie is moe, maar hij moet nog de kruns doen van Lex.
Precies, ze zal er vas blij mee zijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en zo'n schattig diertje......En Merel is zo slim dat ze dat meteen begrijpt. En zegt wat lief van je dat je me zo noemt.
Gelukkig is het maar een maandje of 3 nodig, dus dat zal wel loslopen.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:38 schreef DKUp het volgende:
Nou ja Brandoff moet Utopia winnen met een gym waar weer alles aan mankeert.
Dit is de echtequote:Op woensdag 4 september 2019 11:39 schreef freaky40 het volgende:
BrandOFF weer hoog en droog op 1....
Oke, Merel gewoon varken noemen is dus wel heel lief bedoelt.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zit toch wel een behoorlijk verschil tussen.
Als hij Andrea nou 'achterbaks ongewenst ratje' had genoemd dan zou het ook een ander verhaal zijn.
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij ging daar nog verder mee in de fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]Nee, dit is Cees zoals hij is . Zijn kinderen waarschuwde hem al voor zijn uitspraken in 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lekkende inloopkast zou wel een stunt zijnquote:Op woensdag 4 september 2019 11:44 schreef zodeju het volgende:
Het hele huisje wordt gesloopt.......![]()
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:
"Ik weet je te vinden buiten" wordt gebagataliseerd en "kleine rat" zijn we dagen opgewonden over![]()
Hopelijk heeft alex wat opgestoken van deze proefles
Die werd er toch uitgezet??quote:Op woensdag 4 september 2019 11:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:
"Ik weet je te vinden buiten" wordt gebagataliseerd en "kleine rat" zijn we dagen opgewonden over![]()
Hopelijk heeft alex wat opgestoken van deze proefles
quote:Op woensdag 4 september 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze mogen er niet eens in ivm met veiligheid
Precies zo zwaar tilde andrea eraan dat ze m niet heeft laten verwijderen. Maken hier van een mug een olifantquote:Op woensdag 4 september 2019 11:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die werd er toch uitgezet??
Katie wil ook een inloop kast.
En al die Brandon F5ers gaan straks ook allemaal keurig smsen bij de uiteindelijke stemming? ...quote:
van mij mag hij winnenquote:Op woensdag 4 september 2019 11:54 schreef zodeju het volgende:
Jens gaat langzaam maar gestaagd .....winnaar zal hij niet worden maar hoop toch dat hij een paar voorbij gaat.
Hij moet wel goed zijn want iedereen praat hem al na!!!!!quote:Op woensdag 4 september 2019 11:54 schreef zodeju het volgende:
Jens gaat langzaam maar gestaagd .....winnaar zal hij niet worden maar hoop toch dat hij een paar voorbij gaat.
Ik moet denken aan de drie biggetjesquote:Op woensdag 4 september 2019 11:50 schreef snetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het staat er gewoon los op ... nergens verankerd ... coclussie van Wim zal zijn weer afbreken ...
Dat zal wat lastiger wordenquote:Op woensdag 4 september 2019 11:52 schreef snetje het volgende:
[..]
En al die Brandon F5ers gaan straks ook allemaal keurig smsen bij de uiteindelijke stemming? ...
Hoe laag kunnen we zakken.....quote:Op woensdag 4 september 2019 11:58 schreef Crabapple het volgende:
Het mysterie van het verdwenen kistje!
Volgende TT!quote:Op woensdag 4 september 2019 11:58 schreef Crabapple het volgende:
Het mysterie van het verdwenen kistje!
armlastigerquote:
Nee, kistje jatten is heel normaal. Daar een punt van maken is te gek voor woordenquote:
Dat maakt in mijn ogen Shelley verdachtquote:Op woensdag 4 september 2019 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, kistje jatten is heel normaal. Daar een punt van maken is te gek voor woorden
Ze was niet voor niks bang voor Mariska......quote:Op woensdag 4 september 2019 12:03 schreef mcspicy het volgende:
Merel: Misschien kunnen we huiszoekingen doen.Hadden ze eens bij haar moeten doen.Hoeveel illegale kleding kwam er dan naar boven?
Ik zou niet van mijn stoel vallen van verbazingquote:Op woensdag 4 september 2019 12:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat maakt in mijn ogen Shelley verdacht
illegale kleding?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:03 schreef mcspicy het volgende:
Merel: Misschien kunnen we huiszoekingen doen.Hadden ze eens bij haar moeten doen.Hoeveel illegale kleding kwam er dan naar boven?
En vermiste tondeusesquote:Op woensdag 4 september 2019 12:03 schreef mcspicy het volgende:
Die zijn net al snel uit de kist van vieze frannie gehaald las ik. Je hebt een halo boven je hoofd of je hebt het niet.quote:
Volgens Jens niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:07 schreef Crabapple het volgende:
Straks heeft Adriaan er 1 meegenomen als souvenir
De foto die er in moet is er nog niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:07 schreef chufi het volgende:
Als er al zoveel verkocht zijn, waarom worden ze niet verstuurd?
Hij wilde die stang die tussen de bomen hing als rekstok ook meenemen, is dat nog gebeurd?quote:
Te goedkoop papier door Jessie besteldquote:Op woensdag 4 september 2019 12:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
De foto die er in moet is er nog niet.
quote:Op woensdag 4 september 2019 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Te goedkoop papier door Jessie besteld
Bij zijn kistje zal je wel meteen schijtpapier bij krijgenquote:Op woensdag 4 september 2019 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Te goedkoop papier door Jessie besteld
quote:Op woensdag 4 september 2019 12:12 schreef snetje het volgende:
Lastig zon hoed ...
[ afbeelding ]
Nog steeds die vieze vette steile haren? ...
Saamhorigheidquote:Op woensdag 4 september 2019 12:12 schreef snetje het volgende:
Lastig zon hoed ...
[ afbeelding ]
Dag 6. Lekker als roker.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:12 schreef snetje het volgende:
Lastig zon hoed ...
[ afbeelding ]
Ik snap die hoed nu ... die verbergt het vieze vette gedeelte ...quote:
Dat zit er dik in. Komt weer iets aan blijkbaar...quote:Op woensdag 4 september 2019 12:16 schreef Juud79 het volgende:
Waarom moeten die boomstammen opeens uit het water? Gewoon opdracht van FEBO?
Ja was mij ook opgevallen!quote:Op woensdag 4 september 2019 12:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik snap die hoed nu ... die verbergt het vieze vette gedeelte ...
Geopereerd aan haar pols vorige week?quote:Op woensdag 4 september 2019 12:16 schreef Harrison het volgende:
Waarom helpt Lexie niet mee. Wat heb je aan grote opgepompte spieren als je bij dit soort klussen je snor drukt.
Moet je wel eerst stemmen anders kan je het niet zienquote:Op woensdag 4 september 2019 11:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Wat is de link?
Ben benieuwd hoe het nu staat.
Oh ja, was ik vergetenquote:Op woensdag 4 september 2019 12:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Geopereerd aan haar pols vorige week?
Die rat zie je er natuurlijk ook niet bij en Shelley ook niet. Lex heeft een schouderblessure volgens mij en Hiske en Leen zijn ook geblesseerd dacht ikquote:Op woensdag 4 september 2019 12:16 schreef Harrison het volgende:
Waarom helpt Lexie niet mee. Wat heb je aan grote opgepompte spieren als je bij dit soort klussen je snor drukt.
Langzaam maar zeker het terrein opruimen.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:16 schreef Juud79 het volgende:
Waarom moeten die boomstammen opeens uit het water? Gewoon opdracht van FEBO?
Haar hand dit keer.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:16 schreef Harrison het volgende:
Ze kan zich nauwelijks twee keer optrekken aan de stok. Zo sterk is ze dus niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:16 schreef Harrison het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2019 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die rat zie je er natuurlijk ook niet bij en Shelley ook niet. Lex heeft een schouderblessure volgens mij en Hiske en Leen zijn ook geblesseerd dacht ik
Is die afgescheurde biceps al genezen?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je wel eerst stemmen anders kan je het niet zien
Ik heb geen stem uitgebracht dus kan niet zeggen wie nu boven aan staat
https://www.utopiatv.nl/n(...)woner-van-de-week-42
Misschien weer last van de laatste twee maanden.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is die afgescheurde biceps al genezen?
Brandon staat nu wel ver voor, de Adriaan stemmers misschien op hem. Je zou verwachten op Jensquote:
Ja scheelt wel een best stuk.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brandon staat nu wel ver voor, de Adriaan stemmers misschien op hem. Je zou verwachten op Jens
Ja, het kan nog alle kanten opquote:Op woensdag 4 september 2019 12:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja scheelt wel een best stuk.
Maar we zijn nog maar half 1, kan nog van alles gebeuren.
Dat opgepompte zit in haar boezem en daar kun je niet mee tillenquote:Op woensdag 4 september 2019 12:16 schreef Harrison het volgende:
Je schijnt er aardig wat mee omhoog te krijgen ...quote:Op woensdag 4 september 2019 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat opgepompte zit in haar boezem en daar kun je niet mee tillen
scherp!quote:Op woensdag 4 september 2019 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je schijnt er aardig wat mee omhoog te krijgen ...
quote:Op woensdag 4 september 2019 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat opgepompte zit in haar boezem en daar kun je niet mee tillen
Het is ook wel een kneusje ook hoor. Altijd ergens pijn en nooit iets simpels maar gelijk dramatischquote:Op woensdag 4 september 2019 12:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien weer last van de laatste twee maanden.
Het is nog zomerquote:
Zou me niets verwonderen. Dat was ook het eerste wat ze in 1 kregen dacht ik.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:25 schreef Harrison het volgende:
Misschien komt er vandaag een countdown-klok of zo. Ze hebben het gevoel alsof er iets komt vandaag hoorde ik vanmorgen.
Ja dacht ik ookquote:Op woensdag 4 september 2019 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou me niets verwonderen. Dat was ook het eerste wat ze in 1 kregen dacht ik.
Het terrein zou opgeruimd zijn door de kabouters las ikquote:Op woensdag 4 september 2019 12:25 schreef Harrison het volgende:
Misschien komt er vandaag een countdown-klok of zo. Ze hebben het gevoel alsof er iets komt vandaag hoorde ik vanmorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |