quote:Op woensdag 4 september 2019 11:15 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diertjes van kleindochteraaahhhh wat een lieve dreetjes
![]()
Ik keek meer naar de vachtkleur , waren de eerste namen die in mij op kwamen.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het meer ons koningskoppel.....mag je zelf verzinnen wie wie is.
Ik zie Brandon er ook wel voor aan om gewoon door te bouwen terwijl hij dit allang weet. Om iets te doen te hebben. "Kijk mij eens hard werken".quote:Op woensdag 4 september 2019 11:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de febo weet dit maar meldt het niet en laat ze gewoon verder bouwen?? Want Brandon doet niks zonder toestemming van de febo.??
Nee hoor zijn lieve beestjes, vond dat Cees de juiste benaming voor Andrea had.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:23 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]aaahhhh wat een lieve dreetjes
Zeg toch ook lief?quote:Op woensdag 4 september 2019 11:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor zijn lieve beestjes, vond dat Cees de juiste benaming voor Andrea had.
Geloof het nooit,quote:Op woensdag 4 september 2019 11:25 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik zie Brandon er ook wel voor aan om gewoon door te bouwen terwijl hij dit allang weet. Om iets te doen te hebben. "Kijk mij eens hard werken".
Of gewoon als bezigheid. Beter dan op bed liggen of achter de computer hangen bv.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:25 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik zie Brandon er ook wel voor aan om gewoon door te bouwen terwijl hij dit allang weet. Om iets te doen te hebben. "Kijk mij eens hard werken".
quote:Op woensdag 4 september 2019 10:41 schreef mazaru het volgende:
Rat weer aan het janken. Nou weer over een kistje dat zij perse wilde kopen met nr. 13. Merel zei dat zei er wat van omdat ze afgesproken hebben dat het voor de klanten is.
[ afbeelding ]
het is een topper...quote:Op woensdag 4 september 2019 11:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Fijne vent is het toch......alsof zijn maatjes wat toevoegen. En vreten als de beste.
De uitspraak 'ongewenst' maakte het pijnlijk voor haar.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor zijn lieve beestjes, vond dat Cees de juiste benaming voor Andrea had.
Ja, dat heeft hij 15 maanden lang gedaan natuurlijk, om te laten zien hoe hard hij kan werkenquote:Op woensdag 4 september 2019 11:25 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dylan zei van niet. Maar ja, die is ook niet in zijn eerste leugen gestiktquote:Op woensdag 4 september 2019 11:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar hadden ze het wel over. Jordie vroeg aan Hiske of zij nummer 8 wilde, maar dat hoefde niet. Ik kreeg de indruk dat Jordie er in ieder geval wel 1 had en Dylan ook.
Ja en schijnbaar is er genoeg hout beschikbaar dus waarom niet?quote:Op woensdag 4 september 2019 11:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of gewoon als bezigheid. Beter dan op bed liggen of achter de computer hangen bv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |