Kevoermerckxquote:
Steef is mee.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op woensdag 04-09-2019 om 15:45:00@JeroenVanbelle Amanuel Ghebreigzabhier kan de eerste Eritreer worden die een rit wint in de Vuelta en daarmee ook de eerste ‘Black African' reageer retweet
Steefquote:Op woensdag 4 september 2019 15:50 schreef showtimer het volgende:
Steef is mee.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op woensdag 04-09-2019 om 15:45:00@:JeroenVanbelle Amanuel Ghebreigzabhier kan de eerste Eritreer worden die een rit wint in de Vuelta en daarmee ook de eerste ‘Black African' reageer retweet
Een regengebied trekt van west naarquote:
quote:UCI confirmed to @tourdegila that there's no winner for Stage 19 of 2009 Vuelta a España (Valverde 2nd) and Stage 15 of 2011 Vuelta a España (Poels 2nd). Thus Valverde's official # of Vuelta stage wins is 12.
Afschuwelijk.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een regengebied trekt van west naar
oost over het land.De temperatuur ligt
rond 18 graden en er waait een matige
tot krachtige wind die van zuidwest
naar noordwest draait vanavond.
Jij hebt liever verstikkende hitte?quote:
Hannes is weer aan het hannesen.quote:
Tussen de middag al warm gegeten.quote:
Dus je gaat niks meer eten?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tussen de middag al warm gegeten.
Woon je in een bejaardentehuis?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks eet ik brood.quote:
Ben je stiekem Volendammer?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, in een psychiatrische instelling.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Woon je in een bejaardentehuis?
Dat kan. Wel prima gestructureerd levenquote:Op woensdag 4 september 2019 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, in een psychiatrische instelling.
Geloof ik wel.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, in een psychiatrische instelling.
Niets, als je avonds ook warm eet.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:21 schreef Teunnis het volgende:
Wat is er mis met 's middags warm eten?
Tsja, op dit forum worden mij constant psychoses of aandoeningen verweten. Altijd in het hoekje waar de klappen vallen.quote:
Satire.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tsja, op dit forum worden mij constant psychoses of aandoeningen verweten. Altijd in het hoekje waar de klappen vallen.
Trek het je niet aan.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tsja, op dit forum worden mij constant psychoses of aandoeningen verweten. Altijd in het hoekje waar de klappen vallen.
Stijn is een zware drinker.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet toegeven, nooit.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |