Hij heeft de benen niet meerquote:Op woensdag 4 september 2019 13:36 schreef Szura het volgende:
De Gendt trollt iedereen door de hele ronde niet in de ontsnapping te gaan?
Oscar Pistorius ook nietquote:Op woensdag 4 september 2019 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft de benen niet meer
Bijzondere plek voor een frikandelbroodjequote:Op woensdag 4 september 2019 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb frikandelbroodje in de tostie ijzer.
Arcas mag het oplossen in etappes waar ze eigenlijk niet in de aanval willen met de grote namen, maar alsnog wel iemand in de kopgroep willen hebben voor het ploegenklassement..quote:Op woensdag 4 september 2019 13:15 schreef Slobeend het volgende:
Weer die Arcas. Rojas heeft er geen zin in kennelijk.
Ik dacht dat je die koud lekker vond.quote:Op woensdag 4 september 2019 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb frikandelbroodje in de tostie ijzer.
Ik doe een keer gek.quote:Op woensdag 4 september 2019 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die koud lekker vond.
Sticky ligt ook klaar?quote:Op woensdag 4 september 2019 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonder broekje op de bank.
Dat laat ik over aan de mensen langs de kant van de weg.quote:
De de Nier aan het roer.....quote:Op woensdag 4 september 2019 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom zijn die Jumbo's zo hard op kop aan het rijden? Zonde van de moeite.
Soms doet Spanje heel erg zijn best om op een derdewereldland te lijken.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Finishlocatie ziet er vrij rampzalig uit. Het was al niet veel, maar het dan ook nog zo afzetten.
Dit of 35 graden?quote:Op woensdag 4 september 2019 15:31 schreef Mani89 het volgende:
Wat is het bitterkoud en nat buiten, zat rillend op mijn fiets.
Dat is wel een onmogelijke keuze. Gewoon zonnig, 20 graden en sneeuw lijkt me wel wat.quote:
Altijd liever dit weer.quote:
Sowwwwwww koekoekquote:Op woensdag 4 september 2019 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Ze gaan elkaar afknallen, oke. Ik dacht eerder aan opblazen gezien het gebied waar we doorheen fietsen.
Kevoermerckxquote:
Steef is mee.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op woensdag 04-09-2019 om 15:45:00@JeroenVanbelle Amanuel Ghebreigzabhier kan de eerste Eritreer worden die een rit wint in de Vuelta en daarmee ook de eerste ‘Black African' reageer retweet
Steefquote:Op woensdag 4 september 2019 15:50 schreef showtimer het volgende:
Steef is mee.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op woensdag 04-09-2019 om 15:45:00@:JeroenVanbelle Amanuel Ghebreigzabhier kan de eerste Eritreer worden die een rit wint in de Vuelta en daarmee ook de eerste ‘Black African' reageer retweet
Een regengebied trekt van west naarquote:
quote:UCI confirmed to @tourdegila that there's no winner for Stage 19 of 2009 Vuelta a España (Valverde 2nd) and Stage 15 of 2011 Vuelta a España (Poels 2nd). Thus Valverde's official # of Vuelta stage wins is 12.
Afschuwelijk.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een regengebied trekt van west naar
oost over het land.De temperatuur ligt
rond 18 graden en er waait een matige
tot krachtige wind die van zuidwest
naar noordwest draait vanavond.
Jij hebt liever verstikkende hitte?quote:
Hannes is weer aan het hannesen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |