Tussen de middag al warm gegeten.quote:
Dus je gaat niks meer eten?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tussen de middag al warm gegeten.
Woon je in een bejaardentehuis?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks eet ik brood.quote:
Ben je stiekem Volendammer?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, in een psychiatrische instelling.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Woon je in een bejaardentehuis?
Dat kan. Wel prima gestructureerd levenquote:Op woensdag 4 september 2019 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, in een psychiatrische instelling.
Geloof ik wel.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, in een psychiatrische instelling.
Niets, als je avonds ook warm eet.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:21 schreef Teunnis het volgende:
Wat is er mis met 's middags warm eten?
Tsja, op dit forum worden mij constant psychoses of aandoeningen verweten. Altijd in het hoekje waar de klappen vallen.quote:
Satire.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tsja, op dit forum worden mij constant psychoses of aandoeningen verweten. Altijd in het hoekje waar de klappen vallen.
Trek het je niet aan.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tsja, op dit forum worden mij constant psychoses of aandoeningen verweten. Altijd in het hoekje waar de klappen vallen.
Stijn is een zware drinker.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet toegeven, nooit.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echte mensen eten 2x per dag warm.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 september 2019 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Foutquote:Op woensdag 4 september 2019 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk dat ze Alex en Gorka niet meer terug gaan zien.
Lawson heeft plots benen.quote:
Wat is er tegen op Kreddok?quote:
Die is alleen goed in Amerika. Stop hier dus mee Kreddok, en wel nu.quote:
Paardje.gif?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is alleen goed in Amerika. Stop hier dus mee Kreddok, en wel nu.
Note.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb chocoladepepernoten meegenomen van de supermarkt.
Dan is het toch juist positief dat hij ook eens buiten Amerika goed rijdt, of heb je hier andere belangen bij?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is alleen goed in Amerika. Stop hier dus mee Kreddok, en wel nu.
Dit stokpaardje valt in duigen.quote:
Craddock is een pikzwart paard dus de schade zal te overzien zijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan is het toch juist positief dat hij ook eens buiten Amerika goed rijdt, of heb je hier andere belangen bij?
Uitstel van, die Ikurriña.gif komt er.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer van Cavagna en Thomas.
Echte mensen eten hun voedsel rauw.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echte mensen eten 2x per dag warm.
Ik ga voor een lichte stijging door de startgeldrally's.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Craddock is een pikzwart paard dus de schade zal te overzien zijn.
Ik heb Gorki.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga voor een lichte stijging door de startgeldrally's.
Maar die is toch dood?quote:
Hij zal vandaag vandaag toch flink moeten afzien.quote:
Basken zijn nooit een troostprijs.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh, de Basken zijn een troostprijs vandaag?
Ik vrees toch dat ik niet ga stijgen door mensen met Madrazo, Werkilul of noem de kutvluchter in hun squadra.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zal vandaag vandaag toch flink moeten afzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |