abonnement Unibet Coolblue
pi_188779251
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Niet die rijdende linker?
Nee, die linker is die van Lucky Letters
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188779269
@ato zo heftig allemaal Ato, nogmaals heel veel sterkte :* wat fijn dat het er wel goed uitziet, ik hoop dat dat nog heel lang zo blijft!

En dat is zeker goed advies!
  dinsdag 3 september 2019 @ 23:06:42 #153
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188779281
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kijk niet maar diegene die klaagde hoorde de buitenunit dus helemaal niet? :D
De mensen die klaagden wilden de airco juist, maar de VVE had tegen gestemd. Iemand van de VVE was dus de tegenpartij, en bij het luistermoment was de airco niet te horen.
:o)
pi_188779306
Zelfs wiwi schrijft nu over die Frank van Etten :') hij heeft z’n momentje wel gepakt.
  dinsdag 3 september 2019 @ 23:08:45 #155
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188779321
Twitterlink werkt niet op iPad, maar deze is geestig (vanuit POL):
Brexit in een paar seconden uitgelegd.

https://www.twitter.com/FAK___/status/1168943059222106112
:o)
pi_188779351
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:07 schreef Em31 het volgende:
Zelfs wiwi schrijft nu over die Frank van Etten :') hij heeft z’n momentje wel gepakt.
Deze hele heisa heeft hem wel wat momentum gegeven inderdaad _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188779415
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:46 schreef MaLo het volgende:
@:billdauterive wat een bijzonder verhaal! Wel interessant :P Ik hoop dat je je nu al de persoon voelt die je wilt zijn of dat dat anders in de nabije toekomst het geval is.
De testosteronremmers hebben hier wel erg mee geholpen, ik heb een rust die ik daarvoor nooit had. Ook word ik vol met energie wakker in de ochtend, dat is ook nieuw :P

Aan de andere kant word ik wel elke dag gemisgenderd en als dat gebeurt door mensen die mijn verhaal kennen, dan kan dat wel even bij me binnenkomen. Daar moet ik gewoon aan werken, dat ik mijn humeur er niet door moet laten beïnvloeden. Dat komt wel goed!
pi_188779601
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:06 schreef Dave het volgende:

[..]

De mensen die klaagden wilden de airco juist, maar de VVE had tegen gestemd. Iemand van de VVE was dus de tegenpartij, en bij het luistermoment was de airco niet te horen.
De sjoelbak maakt meer geluid :P
  dinsdag 3 september 2019 @ 23:22:56 #159
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188779617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Daar moet ik gewoon aan werken, dat ik mijn humeur er niet door moet laten beïnvloeden. Dat komt wel goed!
Ik denk dat je daar inderdaad een stuk verder mee komt, want anderen zijn nou eenmaal veel minder bezig met wat voor jou wel heel belangrijk is en kunnen dus zonder er bij na te denken of het gemeen te bedoelen vrij makkelijk de verkeerde dingen zeggen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188779683
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:22 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar inderdaad een stuk verder mee komt, want anderen zijn nou eenmaal veel minder bezig met wat voor jou wel heel belangrijk is en kunnen dus zonder er bij na te denken of het gemeen te bedoelen vrij makkelijk de verkeerde dingen zeggen.
Ja, dat klopt. Een vriend van me heeft me inmiddels al 10 keer misgenderd nadat ik mijn coming out bij hem had. Hij denkt er helemaal niet bij na. Wat dat betreft heb ik mijn verwachtingen bij iedereen bijgesteld :P
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2019 @ 23:30:13 #161
368283 ato
pi_188779781
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja hoor maar ik snap nog steeds niet waarom je nu elke 2 weken chemo hebt en hiervoor om de paar maanden als daarmee het ook al slonk. :@ Maar dat is waarschijnlijk te 'technisch' voor me en hoef ik ook niet te snappen. Sterkte. :*

Kan je er nog steeds wel bij werken dan als je nu zo vaak moet? :o Tegen de tijd dat je ervan bijgekomen bent moet je alweer. Of ben je inmiddels gestopt met werken?
Ik werk nu circa 28 uur per week. Als ik chemo heb om de twee weken op dinsdag, dan werk ik donderdag en vrijdag 5 uur thuis. Dinsdag en woensdag werk ik niet, zoals vandaag.

De week daarop werk ik Maandag t/m vrijdag 40 uur en kom thuis bij mijn cliënten. Ik kom weer op kantoor.
Maandag daarop werk ik ook 8 uur. Af en toe draai ik overuren en ga ik ook eerder weg als mijn energie op is. Ik heb goede afspraken kunnen maken met mijn leidinggevende, team, bedrijfsarts gelukkig.
Ik had een goed jaar gesprek trouwens verleden week. Maar officieel werk ik 36 uur. Ik zou naar minder werken moeten volgens bedrijfsarts en UWV want ik kost het rijk geld.
Over een maand heb ik weer onderhandelingen. Maar het is natuurlijk een schande dat je kanker heb en moet blijven bewijzen naar UWV en het rijk dat je werk. Dat je wil blijven werken.

Kanker gaat niet weg bij werking bij een chemo. Sterker nog gaat niet weg bij 99 procent bij kanker cliënten.
Chemo is preventief of hopende dat het werkt vooraf bij een operatie dat het schoon is en blijft.
Bij mij was het niet schoon. Kanker zit er nog, oncoloog en chirurgen blijven positief omdat ik snel herstel en er iedere keer er boven op kom.
Maar chirurgen durven nu de operatie niet aan omdat mijn buik te gecompliceerd is en ik 7 Buik operatie heb gehad. In de 3.5 jaar tijd waren veel complicaties, ik had oa een stoma, ik heb tig keer in een ziek huis gelegen.

Men gelooft in mijn omgeving niet dat ik kanker heb. Is ook lastig hoor.
Maar het blijft onzeker dat ik over 3, 6 maanden of een jaar in leven bent of blijft. Tot nu toe ziet het er gunstig uit.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 3 september 2019 @ 23:31:47 #162
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188779801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:26 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Een vriend van me heeft me inmiddels al 10 keer misgenderd nadat ik mijn coming out bij hem had. Hij denkt er helemaal niet bij na. Wat dat betreft heb ik mijn verwachtingen bij iedereen bijgesteld :P
Dat is gewoon het verstandigst. Uiteindelijk is het belangrijkst hoe jij je voelt, en of andere mensen je accepteren in de dingen die er het meest toe doen, ook als ze soms dit soort fouten maken.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188779817
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:13 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

De testosteronremmers hebben hier wel erg mee geholpen, ik heb een rust die ik daarvoor nooit had. Ook word ik vol met energie wakker in de ochtend, dat is ook nieuw :P

Aan de andere kant word ik wel elke dag gemisgenderd en als dat gebeurt door mensen die mijn verhaal kennen, dan kan dat wel even bij me binnenkomen. Daar moet ik gewoon aan werken, dat ik mijn humeur er niet door moet laten beïnvloeden. Dat komt wel goed!
Hoe zit dat eigenlijk met hoe je aangesproken wil worden, qua voornaamwoorden enzo?

Wel heel fijn dat je je er zoveel beter door bent gaan voelen en je meer rust/energie hebt ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188779821
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:26 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Een vriend van me heeft me inmiddels al 10 keer misgenderd nadat ik mijn coming out bij hem had. Hij denkt er helemaal niet bij na. Wat dat betreft heb ik mijn verwachtingen bij iedereen bijgesteld :P
Maar wat versta je precies onder 'misgenderd'? Als iemand per ongeluk hij danwel zij zegt? Dat doet zo iemand toch sowieso niet expres? :@
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2019 @ 23:35:54 #165
368283 ato
pi_188779865
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:07 schreef Em31 het volgende:
Zelfs wiwi schrijft nu over die Frank van Etten :') hij heeft z’n momentje wel gepakt.
Ach die Frank
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2019 @ 23:39:16 #166
368283 ato
pi_188779903
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar wat versta je precies onder 'misgenderd'? Als iemand per ongeluk hij danwel zij zegt? Dat doet zo iemand toch sowieso niet expres? :@
Ja vraag ik mij ook af Bill, maar misschien fijn als je het per Dm wil toelichten.
Nog beter bij een meeting en Guana komt ook :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_188779920
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:39 schreef ato het volgende:
maar misschien fijn als je het per Dm wil toelichten.
Ik weet niet of Bill het erg vindt om het in het topic te beantwoorden :P Zo ja dan hoeft dat natuurlijk niet.
Koel en donker bewaren
pi_188779936
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:30 schreef ato het volgende:

[..]

Ik werk nu circa 28 uur per week. Als ik chemo heb om de twee weken op dinsdag, dan werk ik donderdag en vrijdag 5 uur thuis. Dinsdag en woensdag werk ik niet, zoals vandaag.

De week daarop werk ik Maandag t/m vrijdag 40 uur en kom thuis bij mijn cliënten. Ik kom weer op kantoor.
Maandag daarop werk ik ook 8 uur. Af en toe draai ik overuren en ga ik ook eerder weg als mijn energie op is. Ik heb goede afspraken kunnen maken met mijn leidinggevende, team, bedrijfsarts gelukkig.
Ik had een goed jaar gesprek trouwens verleden week. Maar officieel werk ik 36 uur. Ik zou naar minder werken moeten volgens bedrijfsarts en UWV want ik kost het rijk geld.
Over een maand heb ik weer onderhandelingen. Maar het is natuurlijk een schande dat je kanker heb en moet blijven bewijzen naar UWV en het rijk dat je werk. Dat je wil blijven werken.

Kanker gaat niet weg bij werking bij een chemo. Sterker nog gaat niet weg bij 99 procent bij kanker cliënten.
Chemo is preventief of hopende dat het werkt vooraf bij een operatie dat het schoon is en blijft.
Bij mij was het niet schoon. Kanker zit er nog, oncoloog en chirurgen blijven positief omdat ik snel herstel en er iedere keer er boven op kom.
Maar chirurgen durven nu de operatie niet aan omdat mijn buik te gecompliceerd is en ik 7 Buik operatie heb gehad. In de 3.5 jaar tijd waren veel complicaties, ik had oa een stoma, ik heb tig keer in een ziek huis gelegen.

Men gelooft in mijn omgeving niet dat ik kanker heb. Is ook lastig hoor.
Maar het blijft onzeker dat ik over 3, 6 maanden of een jaar in leven bent of blijft. Tot nu toe ziet het er gunstig uit.
Je bent echt een bikkel hoor. Heel erg knap hoe je dit allemaal doet _O_

Ik zal voor je blijven duimen dat het allemaal gewoon gunstig blijft. En ik snap zeker dat die onzekerheid er juist voor zorgt dat je veel meer in het nu leeft en zoveel mogelijk geniet van mooie momenten.

Maar hoezo geloven mensen het in je omgeving dan niet? Ik moet zeggen dat ik je bij EIC er ook echt niet ziek uit vond zien, dus dat vreemden niets merken snap ik wel, maar je omgeving zou toch wel beter moeten weten?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2019 @ 23:42:41 #169
368283 ato
pi_188779941
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik weet niet of Bill het erg vindt om het in het topic te beantwoorden :P Zo ja dan hoeft dat natuurlijk niet.
Ik zou het fijn vinden als jij, Bill en natuurlijk ik, bij elkaar komen tijdens een sjoel meeting liever een echt ESF meeting *O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2019 @ 23:45:27 #170
368283 ato
pi_188779976
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je bent echt een bikkel hoor. Heel erg knap hoe je dit allemaal doet _O_

Ik zal voor je blijven duimen dat het allemaal gewoon gunstig blijft. En ik snap zeker dat die onzekerheid er juist voor zorgt dat je veel meer in het nu leeft en zoveel mogelijk geniet van mooie momenten.

Maar hoezo geloven mensen het in je omgeving dan niet? Ik moet zeggen dat ik je bij EIC er ook echt niet ziek uit vond zien, dus dat vreemden niets merken snap ik wel, maar je omgeving zou toch wel beter moeten weten?
Het mooie is dat je het niet ziet dat ik ziek ben, maar lastig wordt wel mijn werk omgeving.
Ik kan niet wekelijks werken op een maandag na. Ik moet dat uitleggen aan mijn net werk partners en cliënten.

En als ik oude bekenden zie zoals mijn exen, als mijn lok (Haar) minder is :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_188779978
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:31 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat is gewoon het verstandigst. Uiteindelijk is het belangrijkst hoe jij je voelt, en of andere mensen je accepteren in de dingen die er het meest toe doen, ook als ze soms dit soort fouten maken.
True :) Toch voelt het soms wel vervelend om er iemand op te wijzen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk met hoe je aangesproken wil worden, qua voornaamwoorden enzo?

Wel heel fijn dat je je er zoveel beter door bent gaan voelen en je meer rust/energie hebt ^O^
In het Engels heb je they/them. Prachtig vind ik dat. Maar in het Nederlands heb je geen goed alternatief. Je mag me zowel met hij/hem als met zij/haar aanspreken. Ze zijn allebei even fout :P
En als je heel goed je best doet, dan kan je me ook aanspreken met "die persoon", maar dan klinkt de zin vaak heel erg lelijk, dus houd het maar op hij/hem of zij/haar. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:33 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar wat versta je precies onder 'misgenderd'? Als iemand per ongeluk hij danwel zij zegt? Dat doet zo iemand toch sowieso niet expres? :@
Het misgenderen is dat je die persoon een verkeerde gender toekent. Dat je een transvrouw met "hij" aanspreekt, is misgenderen.
In mijn geval gebeurt dat als iemand me "meneer" noemt. Nou is "mevrouw" ook fout, maar dat voelt minder erg, omdat ik niet als meisje geboren ben. Ik word wel dagelijks "meneer" genoemd, maar dat neem ik de bakker (of iets dergelijks) niet kwalijk, die weet ook niet beter.
pi_188779990
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:42 schreef ato het volgende:

[..]

Ik zou het fijn vinden als jij, Bill en natuurlijk ik, bij elkaar komen tijdens een sjoel meeting liever een echt ESF meeting *O*
Ik ook! maar de 8ste kan ik helaas niet :( Ik moet mee helpen opruimen van een evenement.
  dinsdag 3 september 2019 @ 23:47:37 #173
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188780006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:45 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

True :) Toch voelt het soms wel vervelend om er iemand op te wijzen.
[..]

In het Engels heb je they/them. Prachtig vind ik dat. Maar in het Nederlands heb je geen goed alternatief. Je mag me zowel met hij/hem als met zij/haar aanspreken. Ze zijn allebei even fout :P
En als je heel goed je best doet, dan kan je me ook aanspreken met "die persoon", maar dan klinkt de zin vaak heel erg lelijk, dus houd het maar op hij/hem of zij/haar. :D
[..]

Het misgenderen is dat je die persoon een verkeerde gender toekent. Dat je een transvrouw met "hij" aanspreekt, is misgenderen.
In mijn geval gebeurt dat als iemand me "meneer" noemt. Nou is "mevrouw" ook fout, maar dat voelt minder erg, omdat ik niet als meisje geboren ben. Ik word wel dagelijks "meneer" genoemd, maar dat neem ik de bakker (of iets dergelijks) niet kwalijk, die weet ook niet beter.
Het blijft uiteindelijk toch een 'strijd' tussen jouw gevoel en de perceptie van anderen. Daar lijkt me moeilijk onderuit te komen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2019 @ 23:50:02 #174
368283 ato
pi_188780034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:45 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik ook! maar de 8ste kan ik helaas niet :( Ik moet mee helpen opruimen van een evenement.
Ik kan dan ook niet, maar er zijn aardig meetings in de planning denk ik.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 3 september 2019 @ 23:50:02 #175
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188780035
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:45 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik ook! maar de 8ste kan ik helaas niet :( Ik moet mee helpen opruimen van een evenement.
Schande. Bij ons op het Oranjefeest in Speuld was het feest altijd netjes om 23:50 op zaterdagavond afgelopen en werd het opruimen pas op maandag gedaan!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')