SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
https://foodness.nl/laat-je-groenten-opnieuw-groeien-8-soorten-die-je-eindeloos-kunt-hergebruiken
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor het eerst... Met een beetje mazzel kan je het over een paar decennia nog eens vele malen leren
Okay, ik schrijf m'n eigen note wel
Thanks! Hoop het ook.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
En hopelijk komt je zicht weer wat meer terug @:I !
Ach, ik ben ook weer niet zo enorm veel jonger dan Greys dus ik bereid me vast voor op grappen richting mezelfquote:
Maar ben je dan zelf ook in transitie? Want als je non-conform bent dan is dat toch weer iets heel anders dan transseksueel zijn?quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
Sorry, ik moest even mijn buurvrouw helpen, dus reageer ik nu pas.
[..]
Het lastigste vind ik dat het zo onbekend is. Of dat de meesten het kennen van die aandachtszoekers op tumblr, waardoor ik niet altijd serieus genomen word. De meeste homo's moeten hun hele leven uit de kast komen, dankzij onze heteronormatieve maatschappij, dus begrijp je het vast heel goed.
[..]
Mee eensIedereen hier is lief.
[..]
Ja! Veel vertellen hier persoonlijke verhalen. Wel mooi dat iedereen dat zo durft te delen.
[..]
In mijn omgeving zijn er ook genoeg die in transitie zijnMaar het ging inderdaad voornamelijk om mezelf.
Echt handig dit, nooit geweten!quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik maak je dag nog mooier![]()
https://foodness.nl/laat-je-groenten-opnieuw-groeien-8-soorten-die-je-eindeloos-kunt-hergebruiken
Een beetje, zeg maar gerust helemaal.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:56 schreef MaGNeT het volgende:
Wie had eigenlijk de lapo?
Wel een beetje een topickaap dit
Ik gok dat @ato je heel dankbaar is. Bij z'n laatste LaPo raakte hij helemaal in de stressquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:56 schreef MaGNeT het volgende:
Wie had eigenlijk de lapo?
Wel een beetje een topickaap dit
Oh?quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok dat @:ato je heel dankbaar is. Bij z'n laatste LaPo raakte hij helemaal in de stress
Een hele maandquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe trouwens deze maand een vegetarische maand, als iemand nog aan te raden recepten heeft... Ik ben mijn vaste dingen een beetje beu aan het raken.
Chili Sin Carnequote:Op dinsdag 3 september 2019 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe trouwens deze maand een vegetarische maand, als iemand nog aan te raden recepten heeft... Ik ben mijn vaste dingen een beetje beu aan het raken.
Ik heb het allemaal gemist maar de oermens in mij sluit zich uit overlevingsdrang graag aan bij de massa: Succes met je oog!quote:
Ja dat is dus zo'n vast receptquote:
Quiche, courgette pasta, gevulde champignons, risotto ?quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb één keer zulke tegenvallende risotto gemaakt dat het me nu voorgoed tegenstaatquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Quiche, courgette pasta, gevulde champignons, risotto ?
Boer ben je ookquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Een hele maandIk kom volgende maand wel weer eten
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gemist maar de oermens in mij sluit zich uit overlevingsdrang graag aan bij de massa: Succes met je oog!
quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:00 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb het ook maar met een half oog () meegekregen, maar sterkte @:I
Thanksquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ook sterkte van mij, zit er al verbetering in?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:41 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, vanmiddag weer bij de oogarts geweest, er zat iets verbetering in, maar die is voor mij niet merkbaar. Ze hebben het over 20% zicht. Het is voor de staaroperatie 40% geweest, dus dat zou minstens weer haalbaar moeten zijn, maar dat heeft z'n tijd nodig. Nu moet ik weer elke twee uur druppelen en 's nachts oogzalf in. Over twee weken weer controle. Duurt allemaal zo lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |