maar wel gratis ipv een kalender kopenquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Die van mij zijn ook mistig net alsof je een foto neemt en de camera bewogen hebt.
Dus dat.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar wel gratis ipv een kalender kopen
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:43 schreef Setje72 het volgende:
Frannie smult van die ruzie..zij is immers ook Ger kwijt
Had ik niet gezien, al die mist.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zie het.
Meerdere caps hebben daar last van zie ik.
Meer zit er ook niet in.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Franny vertelde net dat Jessie nu in een keer 100 euro zakgeld kan geven, zij denkt dat hij dat doet om te kunnen winnen
Volgens haar zoekt hij nu de groepjes ook op om te peilen hoe ze tegen over hem over hem staan
Merel zegt dat Jessie Utopiaan van het haar wil worden
Ze moeten die camera's daar beter schoonmaken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:52 schreef Straatverlichting het volgende:
Ow #297 trouwens
[..]
Had ik niet gezien, al die mist.
Nee joh... normaal gewoon scherp beeld toch?quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze moeten die camera's daar beter schoonmaken.
Geen idee, viel me vanmorgen pas op eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee joh... normaal gewoon scherp beeld toch?
dit gaat nog een dingetje worden hoop ik .quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:55 schreef puzziepie het volgende:
Die brutaliteit van Tranny en Merel
Schaamteloos en gênant om te zien
Als luis zijnde......quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Meer zit er ook niet in.![]()
Hoop ik.
Ik hoop dat ik daar wel vanuit kan gaanquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit gaat nog een dingetje worden hoop ik .
Dat blijft bezig gaan, alhoewel het een tijd goed gingquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:57 schreef Straatverlichting het volgende:
Stelde die vraag vanmiddag hier ook al: Hoe lang zijn ze in vredesnaam al bezig met die slaapplaatsen? Begrijp dat Zeyina de hoop inmiddels heeft opgegeven
Hoe zou Franny reageren als de yurt inderdaad verkocht word en Hiske en Mariska bij Alex gaan slapen en Gerrit bij haar.....zou ze terug krabbelen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Waarom maken jullie een inloop kast, vraagt Andrea
We mogen nog drie maanden genieten, dus waarom niet
En waarom moeten we overleggen, zegt Franny het is toch ons huisje
Hoor die onzekere Franny eens
Doe dat dat dan in een vergadering met allen (en een fatsoenlijk voorzitter) ipv dat 1 op 1 gelul.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat blijft bezig gaan, alhoewel het een tijd goed ging
Leuke UI ... chiquequote:
Vast welquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe zou Franny reageren als de yurt inderdaad verkocht word en Hiske en Mariska bij Alex gaan slapen en Gerrit bij haar.....zou ze terug krabbelen.
Merel d ie haar gevoel niet uit kan spreken, ik geloof er geen hol vanquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:04 schreef sjampoeh het volgende:
waar gaat t over ? dacht over t huisje, maar nu gaat t over merel haar gevoel die ze niet uitspreekt
Nee, over hoe het uitspreken van haar gevoel wordt opgevat door Jessie.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:04 schreef sjampoeh het volgende:
waar gaat t over ? dacht over t huisje, maar nu gaat t over merel haar gevoel die ze niet uitspreekt
dank je skeetquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:05 schreef PTLe het volgende:
Ik kan de topic van Beterschap niet vinden .....Maar Fritsie ligt in het ziekenhuis , en wil jullie allen de groeten doen , hij was uitgedroogd door griep en hart ritme stoornis .Net aan de telefoon ,gehad
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:05 schreef PTLe het volgende:
Ik kan de topic van Beterschap niet vinden .....Maar Fritsie ligt in het ziekenhuis , en wil jullie allen de groeten doen , hij was uitgedroogd door griep en hart ritme stoornis .Net aan de telefoon ,gehad
UTO / Utopische beterschapswensen!quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:05 schreef PTLe het volgende:
UTO / Utopische beterschapswensen!quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:05 schreef PTLe het volgende:
Och jeetje.....uitdroging....wat vervelend.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:05 schreef PTLe het volgende:
Ik heb em voor je.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:05 schreef PTLe het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]/careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rot op
Ow... overheen gelezen... Beterschap!!!!quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:05 schreef PTLe het volgende:
nou moe....quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:03 schreef humpty het volgende:
[..]
Net zo`n snavel als Lex... lang leve de botox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2019 17:14:34 ]
Denk dat die 2 elkaar nodig hebben in hun kundigheid qua relaties... maar goed, genoeg geweest. Fijne avond.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:11 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Uitmaken!
Die relatie, twee verwende schapen die elkaar geen strobreed gunnen!
Ze wordt er niet mooier op na haar laatste botox sessie en dan die vreemde spriet wenkbrauwen...Echt tokkie dit.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:14 schreef sjampoeh het volgende:
oranje kop
[ afbeelding ]
lekker met 'rouge' aan de gang geweest
ziet er echt uit als een tokkie....Jessie heeft een slechte smaak wat vrouwen betreftquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:14 schreef sjampoeh het volgende:
oranje kop
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:15 schreef humpty het volgende:
[..]
ziet er echt uit als een tokkie....Jessie heeft een slechte smaak wat vrouwen betreft
Zou dat zelf nou echt niet zien?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:14 schreef sjampoeh het volgende:
oranje kop
[ afbeelding ]
nee ze denkt dat haar kop er slanker uitziet zo .. schaduwenquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:17 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Zou dat zelf nou echt niet zien?
Zelfde probleem als een anorexia patient die ziet zichzelf als te dik en Merel ziet zichzelf als te bleek.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:17 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Zou dat zelf nou echt niet zien?
Door een meningsverschil die helemaal niets te maken heeft met hun persoonlijk? Neuhh.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
uitmaken, uitmaken,uitmaken![]()
![]()
schiet eens op
dit is wel degelijk persoonlijkquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Door een meningsverschil die helemaal niets te maken heeft met hun persoonlijk? Neuhh.
nee lekker laten lopen zoquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Die kop van Merel is gewoon oranje....Kan iemand haar niet zeggen dat ze voor lul loopt....
Hoor kanjerquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Die kop van Merel is gewoon oranje....Kan iemand haar niet zeggen dat ze voor lul loopt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Moest ook lachen toen een cosser hier zei dat ze in dik in dertig was....en schrok dat ze niet veel ouder is als Mylene.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze wordt er niet mooier op na haar laatste botox sessie en dan die vreemde spriet wenkbrauwen...Echt tokkie dit.
nee ze willen allebei niet afgaanquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:27 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Proberen die 2 elkaar oeberhout te begrijpen?
Ik heb denk ik weer een hoop gemist ?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee ze willen allebei niet afgaan
huh... zijn ze nu nog bezig?......duurt al uren...quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:27 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Proberen die 2 elkaar oeberhout te begrijpen?
Zei Shelley gisteren al dat ze oranje isquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:26 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:
Shell is ook oranjequote:Op dinsdag 3 september 2019 17:32 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zei Shelley gisteren al dat ze oranje is
lekker tochquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ja maar....Euh...dan loopt ze voor lul....
Dat ging ze toch Juist niet zeggen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:32 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zei Shelley gisteren al dat ze oranje is
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hoor kanjer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat mens is echt spuuglelijk......Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ze zal niet vaak meemaken dat er iemand haar gewoon vast kan lullen door rustig te blijven en bij de feiten te blijven.quote:
Woonwagen erachter en het plaatje is compleetquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:14 schreef sjampoeh het volgende:
oranje kop
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kijk wel ff of de camera's nog vol op me staan,quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:35 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Gatver, ik krijg gewoon mijn zin niet!
Zo vind ik het niet leuk meer.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:36 schreef Flow3r het volgende:
Maak het maar uit dan kan Merel in haar inloopkast slapen
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Woonwagen erachter en het plaatje is compleetJe hebt wel gelijk hoor......Zo waren de de zigeuners van oudsher ook.......Vrij oranje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Minstens. Ik ben bij mijn moeder op bezoek geweest, heb boodschappen gedaan en opgeruimd, heb met de buurman staan kletsen en ze zijn nog steeds op hetzelfde puntquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:37 schreef DKUp het volgende:
Zijn ze deze act al twee of drie uur aan het uitvoeren?
quote:
Kak madam is hetquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik ook niet hoor....Vind haar vreselijk....
Ok danquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor......Zo waren de de zigeuners van oudsher ook.......Vrij oranje...
Ze kan het niet rechtlullen. Dat is het hele puntquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:40 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij praat ze bullshit met haar gevoel. ze kan zich prima uiten anders
gaat nergens over.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan het niet rechtlullen. Dat is het hele punt
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:33 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Dat ging ze toch Juist niet zeggen?
Ze is wel in staat om iemand helemaal af te kraken en maken , en niet alleen Shelly.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Die blik van Merel..............Zelfverzekerd, terwijl ze niet zelfverzekerd is....
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:44 schreef sjampoeh het volgende:
@:poezeligding ik ben nu ff #teamjessie
Ik ookquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:44 schreef sjampoeh het volgende:
@:poezeligding ik ben nu ff #teamjessie
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:46 schreef juul. het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden, aanname hoor, dat er een loverboy verhaal rondom Merel hangt
Discussie.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
begon deze ruzie nu door de franterpalace
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:46 schreef juul. het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden, aanname hoor, dat er een loverboy verhaal rondom Merel hangt
Dat is zeker nogal een aannamequote:Op dinsdag 3 september 2019 17:46 schreef juul. het volgende:
Is ook bekend wat ze denken voor de Yurt te kunnen vangen? Zal niet veel zijn?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe zou Franny reageren als de yurt inderdaad verkocht word en Hiske en Mariska bij Alex gaan slapen en Gerrit bij haar.....zou ze terug krabbelen.
Denk nog eerder dat zij mensen voor zich had werken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:46 schreef juul. het volgende:
Gaat die niet terug naar de eigenaar ? Of is die afbetaaldquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Is ook bekend wat ze denken voor de Yurt te kunnen vangen? Zal niet veel zijn?
Welnee. Die is zo overtuigd van haar gelijk en zo gewend dat mensen haar haar zin geven die is nu pisnijdigquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:50 schreef puzziepie het volgende:
ik denk dat Merel in de wc gaat huilen b
Héél erg onredelijk iig.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:51 schreef PTLe het volgende:
Jessy word zo misselijk van haar , wat moet hij hier nu mee ......................zegt hij en wacht in het toilet op haar , dat wijf is ook echt gek , mag ik het zeggen .
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:51 schreef PTLe het volgende:
Jessy word zo misselijk van haar , wat moet hij hier nu mee ......................zegt hij en wacht in het toilet op haar , dat wijf is ook echt gek , mag ik het zeggen .
Ja PI vergetenquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee. Die is zo overtuigd van haar gelijk en zo gewend dat mensen haar haar zin geven die is nu pisnijdig
Ik dacht afbetaald Soury .quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat die niet terug naar de eigenaar ? Of is die afbetaald
Ok kan je wel een leuk prijsje voor vragen. Leuk dingquote:
Ze heeft Frenkie toch alquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
krijg je debiele lex die een man wult die haar wat te bieden heeft![]()
En man met flinke .................................................................spierenquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
Oneven dag hè, zoekt ze weer een kerel. morgen houdt ze weer van FRRRREEEEENKIEEEEE.quote:
En wat krijgt die man ervoor terug? Een hersenloze, opgepompte botoxverslaafde?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
Ik denk dat het er om hangt Poezquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:54 schreef Poezewoes het volgende:
Is het over en uit tussen Jessie en Merel?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:54 schreef Poezewoes het volgende:
Is het over en uit tussen Jessie en Merel?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:55 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
En wat krijgt die man ervoor terug? Een hersenloze, opgepompte botoxverslaafde?
Afbetaald en die dingen zijn ook 2e hands nog behoorlijk prijzig !quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:55 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
wat zou ze bedoelen met wat te bieden heeft ? geld zekerquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:55 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Geen idee, want Gerrit wilde het nog niet......quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Is ook bekend wat ze denken voor de Yurt te kunnen vangen? Zal niet veel zijn?
Tattoo klantjus voor DILLEN!quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als blikken konden doden, had jessie nu al begraven geweest. Wat ‘n blik heeft dat wijf🙀
Je ligt toch wel in je bed nu ?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als blikken konden doden, had jessie nu al begraven geweest. Wat ‘n blik heeft dat wijf🙀
SpierBALLEN🤪quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
En man met flinke .................................................................spieren
Die is eigendom van hun geworden......quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Eentje geslaagd in het leven van een jaar of 35 met een villa in het Gooi en een jaarinkomen van 5 x modaal. En die dan op zoek is naar het type Lex ....quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Lex wil wel een man hebben die haar wat te bieden heeft. Die verdient ze ook een keer.
Ze had over een schouder om op uit huilen. Dus je mag best een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Eentje geslaagd in het leven van een jaar of 35 met een villa in het Gooi en een jaarinkomen van 5 x modaal. En die dan op zoek is naar het type Lex ....
Hij heeft Frutsel goed door ....quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:02 schreef humpty het volgende:
Brandon tegen Frannie af en toe je fouten toegeven is niet erg
maar Frannie zegt direct ik was niet alleen he
Je moet geen show opzetten zegt Brandon
Merel en arme ziel ? dit meen je toch niet ?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:03 schreef zodeju het volgende:
Merel laat het ook lekker afweten met vlug vlug vlug......arme ziel weet nu niet meer waar ze aan toe is.
Ik ben nog druk met die villa in het Gooi .....quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze had over een schouder om op uit huilen. Dus je mag best een mailtje sturen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Merel en arme ziel ? dit meen je toch niet ?
Dat was heel opvallendquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:08 schreef mazaru het volgende:
En ploep! Weg is gore frannie. Laat Merel het maar oplossen ik weet van niets.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Vieze Tranny weer janken.
Dartpijlen, dartpijlen, dartpijlen.
Die kan janken op commandoquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:11 schreef zodeju het volgende:
Franny ook een blik in de camera en jahoor het staat erop zielige Franny .
Doortrapt kreng is het ...niet te gelovenquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
En nu doet Merel alsof ze helemaal niet van plan waren het bed eruit te halen, al mensen even. Naar ons toe waren gekomen hadden we het ze kunnen uitleggen maar iedereen neemt zomaar aan dat we de bedden eruit halen zegt ze tegen brandon
Om het slopen van bedden zodat er mensen op de grond moeten gaan liggen omdat de dames een inloopkast willenquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Dus dit hele drama is om een inloopkast?
Er is dit keer een heel utopiaanse taal onstaan....dat is wel gelukt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Brandon: Je moet jezelf hoe dan ook niet verliegen hier.
Welnee. Gelul in de ruimte. Makkelijke kaart om te spelenquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: Je weet toch waar je zit.
Dus het was in opdracht?
Om de slaapplaatsen die moeten worden opgeofferd voor de inloopkastquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Dus dit hele drama is om een inloopkast?
Dan kan je winnen .............................................denkt zequote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:14 schreef mazaru het volgende:
En ze trappen er allemaal in. Mannen zijn zooooooooo dom![]()
[ afbeelding ]
Mag je dit wel een rat noemen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnheilig loeder.
Niet doen die hand onder je kin , het word steeds ergerquote:
Van mijn welquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag je dit wel een rat noemen?
Mannen kunnen niet tegen vrouwentranen. Dan zijn ze gelijk verkochtquote:
Krijg ik weer een TR.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op schieten Franny want je mist het eten, en zelf iets klaar maken kan je niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
Niet doen die hand onder je kin , het word steeds erger
Gluiperige Frutselquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:17 schreef humpty het volgende:
Wat voor gezeik krijg ik allemaal over mij heen zegt Frannie zielig
Ik noem rat wie ik rat wil noemenquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |