Personeelsadministratie hoort er ook bij hequote:Op dinsdag 3 september 2019 09:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
[..]
en wat doe je dan nog elke dag? Kan mij niet inbeelden dat je druk hebt
Dit boeit niemand.quote:
je bent zelf lekkerquote:
Kijk je elke dag de uren na?quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Personeelsadministratie hoort er ook bij hedossiers, contractien, tijdsregistratie, pensioenfonds etc etc
Niet dagelijks, wel wekelijksquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kijk je elke dag de uren na?![]()
is je werkgever DUITS
AHAHAHA
quote:
Dat wilde ik dus voorkomen hahaquote:
Ik had deze: 🤡quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Dat wilde ik dus voorkomen haha
Die is engquote:
Doet niks, bijt niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die is eng
Durfde ook al bijna niet meer in dagbagger te komen.
Weet je niet!quote:
Ja. Een heerlijk stuk zelfgebakken chocoladetaartquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:14 schreef Fushia2 het volgende:
jij hebt liever wat anders in je mondje he
Was je niet al wakker?quote:
netjesquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben weer lekker upskeer jongens.
Bellen zelf wel als het belangrijk wasquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:49 schreef Amarantha het volgende:
Zo irritant als iemand je anoniem belt, hoe kan ik nou terug bellen
Vervelend is dat hè. Heb zoiets van; als je mij echt wil spreken, laat dan een voicemail achter.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:49 schreef Amarantha het volgende:
Toch vaak bedrijven en telemarketeers.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:49 schreef Amarantha het volgende:
Ken je diegene ook (goed)?quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:51 schreef Fushia2 het volgende:
Ik word anoniem gebeld met bedreigingen omdat ik iemand geen geld wil lenen![]()
Ja, dat wel.quote:
Geen goede manier om je geld te besteden. Al zullen de meningen daarover verdeeld zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:55 schreef Fushia2 het volgende:
Ja, dat wel.
Maar was zijn gezeik zat. Dus heb hem geblokkeerd. Meneer zijn geld is op in Marokko en loopt al een week te zeuren om geld.
Al zijn geld gaat op aan: huurauto's,drugs,vrouwen en alcohol.
Flikker op dan
Goed bezig deze manquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:56 schreef Fushia2 het volgende:
Niemand wilt hem geld lenen. Hij moet iedereen geld. Is echt een sneu gozer. Heb hem paar maanden geleden nog aan een baan geholpen, wordt ie 4 maanden later ontslagen.
Ja, maar hij is echt een mongool. Verslaafd aan alcohol en wietquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is echt een mongool. Verslaafd aan alcohol en wiet![]()
"JA FUSHIA IK DACHT ECHT DAT JE MIJN VRIEND WAS. DACHT DAT IK OP JE KON REKENEN"
5 min later
"WANNEER IK TERUG BEN KAMPEER IK VOOR JE HUIS EN SLA IK JE IN ELKAAR"
hahaha
Oké ja, gezelligquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
Ja, maar hij is echt een mongool. Verslaafd aan alcohol en wiet![]()
"JA FUSHIA IK DACHT ECHT DAT JE MIJN VRIEND WAS. DACHT DAT IK OP JE KON REKENEN"
5 min later
"WANNEER IK TERUG BEN KAMPEER IK VOOR JE HUIS EN SLA IK JE IN ELKAAR"
hahaha
Ja, is een vage vent. Wel een goed hart, heb al vaker met hem gesproken dat hij moet kappen met al die shit en gewoon normaal leven.quote:
best aardig. beetje drukquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Dat wilde ik dus voorkomen haha
Achja, hij heeft al genoeg gezeik met politie en heeft een voorwaarlijke straf boven het hoofd. Hij weet best dat ik hem serieus wat problemen kan opleverenquote:
Dat is wel treurig ja. Soms kunnen mensen er oprecht niets aan doen, maar als ik het zo hoor dan had hij wel betere beslissingen kunnen maken in zijn leven.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:01 schreef Fushia2 het volgende:
Ja, is een vage vent. Wel een goed hart, heb al vaker met hem gesproken dat hij moet kappen met al die shit en gewoon normaal leven.
Maar ik stop hier geen energie meer in. Bijna 30 en nergens in zn leven
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:03 schreef gianni61 het volgende:
best aardig. beetje druk
en hoe ist met u?
Achja, hij heeft problemen en schulden en verdrinkt/blowt zijn issues weg.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel treurig ja. Soms kunnen mensen er oprecht niets aan doen, maar als ik het zo hoor dan had hij wel betere beslissingen kunnen maken in zijn leven.
Zeker waar, vaak een vicieuze cirkel waar je dan in terecht komt. Jammer welquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:04 schreef Fushia2 het volgende:
Achja, hij heeft problemen en schulden en verdrinkt/blowt zijn issues weg.
Maar die issues worden alleen maar groter zo
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig
Met mij prima. Nog 13 dagen en dan heb ik vakantie
Heb nog geen vakantie gehad dit jaarquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:05 schreef gianni61 het volgende:
ik heb in oktober pas weer vakantie.
Lange periode zonder vakantie is wel demotiverend vind ik, zeker als je de hele zomer door moet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nog geen vakantie gehad dit jaar
Maar met kerst heb ik waarschijnlijk ook twee weken vrij
Ik heb et in juni gehad, veel te lang geleden, met kerst ook weer 2 weekjesquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar heb ook eerder dit jaar 5 weken thuis gezeten. Niet dat dat vakantie was, ben de hele tijd bezig geweest met een nieuwe baan zoeken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lange periode zonder vakantie is wel demotiverend vind ik, zeker als je de hele zomer door moet.
met kerst heb ik ook 2 weken. dan wil ik misschien ook nog even weg.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker he, met kerstquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb et in juni gehad, veel te lang geleden, met kerst ook weer 2 weekjes
Waar wil je naartoe, of weet je dat nog niet?quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:08 schreef gianni61 het volgende:
met kerst heb ik ook 2 weken. dan wil ik misschien ook nog even weg.
Ja al duren oktober-november en december altijd lang voor het gevoel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar heb ook eerder dit jaar 5 weken thuis gezeten. Niet dat dat vakantie was, ben de hele tijd bezig geweest met een nieuwe baan zoeken.
Voordeel van zo laat vakantie hebben is wel dat de periode tot kerst niet meer zo lang duurt
in oktober ga ik naar denemarken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker he, met kerst
[..]
Waar wil je naartoe, of weet je dat nog niet?
Toch geen kerstmarkt hequote:Op dinsdag 3 september 2019 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in oktober ga ik naar denemarken.
met kerst weet ik nog niet.
ik denk gewoon weer even naar duitsland.
Voor mijn gevoel gaan die maanden altijd heel snel juist.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja al duren oktober-november en december altijd lang voor het gevoel.
Kerstmarkten?quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:10 schreef gianni61 het volgende:
in oktober ga ik naar denemarken.
met kerst weet ik nog niet.
ik denk gewoon weer even naar duitsland.
die zijn er niet meer na de kerst.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch geen kerstmarkt he
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn er niet meer na de kerst.
maar kerstmarkten kunnen best leuk zijn. beetje vreten, beetje zuipen.
Nee das waar.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn er niet meer na de kerst.
maar kerstmarkten kunnen best leuk zijn. beetje vreten, beetje zuipen.
afgelopen jaren heb ik wel best veel kerstmarkten gezien, aangezien ik altijd in de weken voor kerst op vakantie wasquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaan die maanden altijd heel snel juist.
[..]
Kerstmarkten?
Ik nog nooit, terwijl ik een echte kerstfreak benquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:15 schreef gianni61 het volgende:
afgelopen jaren heb ik wel best veel kerstmarkten gezien, aangezien ik altijd in de weken voor kerst op vakantie was
@Flippieequote:Op dinsdag 3 september 2019 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAARRR
Kom met kerst naar de kerstmarkt in de grottenquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik nog nooit, terwijl ik een echte kerstfreak ben
Welke grotten?quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:20 schreef Ivo1986 het volgende:
Kom met kerst naar de kerstmarkt in de grotten
Wie weet, als ik iemand kan tricken om mee te gaan. Een vriendin wil vast wel meequote:
Oh ik vond toen wel mooi.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1x vlak voor kerst in Disney geweest, dat was beheurlijk anti genot.
Ik ging met school. 50 euro p.p. waren we kwijt volgens mij voor busreis en entree.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Disney is met kerst wel een aanrader ja, alleen zo duuurr
quote:
Redenen.quote:
Alvast: Welkomquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Redenen.
Misschien dat ik binnenkort weer terugkom, maar weet het nog niet zeker.
Meesten weet ik wel, maar zullen wel veel nieuwe mensen zijn bijgekomen sinds mijn vertrekquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat vraag ik mij bij meerdere af.
Valt wel mee geloof ik.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Meesten weet ik wel, maar zullen wel veel nieuwe mensen zijn bijgekomen sinds mijn vertrek
ik ga er op den duur ook wel uit.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Meesten weet ik wel, maar zullen wel veel nieuwe mensen zijn bijgekomen sinds mijn vertrek
Het geeft wel een bepaalde rust hoor, zit er sterk over te denken niet meer terug te komen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik ga er op den duur ook wel uit.
ja en het heeft weinig toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het geeft wel een bepaalde rust hoor, zit er sterk over te denken niet meer terug te komen.
Precies jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja en het heeft weinig toegevoegde waarde.
Al die groepsapps op whatsapp, ik word er lichtelijk gestoord van. Het meeste lees ik niet eens meer. Behalve werkgerelateerde dan.quote:
De groepsapp van mijn werk bestaat voor 90% uit gifjes, die heb ik gemute en lees ik zelden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al die groepsapps op whatsapp, ik word er lichtelijk gestoord van. Het meeste lees ik niet eens meer. Behalve werkgerelateerde dan.
Oh dat groepsapp van werk ontspoort in geinen accepteer ik niet dus dat komt ook niet voor gelukkig.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De groepsapp van mijn werk bestaat voor 90% uit gifjes, die heb ik gemute en lees ik zelden.
De groepsapp van mijn vrienden lees ik wel vaker, maar dat komt omdat we van alles plannen en ik dat wel een beetje bij wil houden.
Dat haat ik ook inderdaad die verlaat ikquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat groepsapp van werk ontspoort in geinen accepteer ik niet dus dat komt ook niet voor gelukkig.
ja nja ben zelf beheerder maar goed, geen gekut!quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat haat ik ook inderdaad die verlaat ik
Haha dat accepteert haagsie niet hoorquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat groepsapp van werk ontspoort in geinen accepteer ik niet dus dat komt ook niet voor gelukkig.
Hey pikomhoogquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha dat accepteert haagsie niet hoor
Ben geen beheerder, dus kan er vrij weinig aan doen. Er worden soms ook dingen in besproken die wel redelijk belangrijk zijn, dus dat probeer ik zoveel mogelijk te filteren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
precies precies.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben geen beheerder, dus kan er vrij weinig aan doen. Er worden soms ook dingen in besproken die wel redelijk belangrijk zijn, dus dat probeer ik zoveel mogelijk te filteren.
Telegram heb ik ook verwijderd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:02 schreef Solotovski het volgende:
Groepsapps in telegram zijn miljoen keer beter dan whatsapp. Sws telegram > whatsapp
Ken ik niet eensquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:02 schreef Solotovski het volgende:
Groepsapps in telegram zijn miljoen keer beter dan whatsapp. Sws telegram > whatsapp
oh verder heb ik wel een hekel aan kerstquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik nog nooit, terwijl ik een echte kerstfreak ben
Ja of ze zijn overgestapt en hebben zich dan 3 maanden niet laten zien of zo. Schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:05 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb telegram ook vaarwel gezegd, te weinig mensen wilde overstappen
Er zijn niet veel mensen die net zo van kerst houden als ikquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:06 schreef gianni61 het volgende:
oh verder heb ik wel een hekel aan kerst
Huis over de top versieren enzo?quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er zijn niet veel mensen die net zo van kerst houden als ik
oei, ik denk dat dit toch voor een probleem gaat zorgen in onze relatiequote:Op dinsdag 3 september 2019 12:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tja loop maar door dan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, ik denk dat dit toch voor een probleem gaat zorgen in onze relatie
Nee dat niet. Het is meer dat ik heel hard meezing met kerstnummers en al dansend de kerstboom versier, terwijl de rest vanaf de bank naar mij aan het kijken zijn alsof ik niet goed word.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Huis over de top versieren enzo?
Je went er wel aanquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:11 schreef gianni61 het volgende:
oei, ik denk dat dit toch voor een probleem gaat zorgen in onze relatie
quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dat niet. Het is meer dat ik heel hard meezing met kerstnummers en al dansend de kerstboom versier, terwijl de rest vanaf de bank naar mij aan het kijken zijn alsof ik niet goed word.
[..]
Je went er wel aan
Hele vriendengroep zit op telegram en zelfs mn moederquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:05 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb telegram ook vaarwel gezegd, te weinig mensen wilde overstappen
oh, daar kan ik nog wel mee leven.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dat niet. Het is meer dat ik heel hard meezing met kerstnummers en al dansend de kerstboom versier, terwijl de rest vanaf de bank naar mij aan het kijken zijn alsof ik niet goed word.
[..]
Je went er wel aan
Ehmquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:19 schreef gianni61 het volgende:
oh, daar kan ik nog wel mee leven.
als je maar niet zoals die haagse gek half juli al over kerst begint
ITS ALMOST THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, daar kan ik nog wel mee leven.
als je maar niet zoals die haagse gek half juli al over kerst begint
quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ITS ALMOST THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb gruwelijk veel zin in kerst.
Waaromquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik in 2de kerstdag.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als nieuweling heb je moddienstquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:32 schreef Solotovski het volgende:
Ik weet nog niet helemaal zeker wat ik met kerst ga doen
ik denk dat ik 2de kerstdag al op vakantie vertrekquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want, dan is het weer bijna voorbij?
ah lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik 2de kerstdag al op vakantie vertrek
Picsquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:51 schreef Kopjechino het volgende:
Gedoucht, gezichtsmaskertje op. Ben weer helemaal fresh
inclusief komkommers op de ogen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:51 schreef Kopjechino het volgende:
Dan ziet ze toch niksquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
inclusief komkommers op de ogen?
Altijd nog wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet maar ik zie dat al die vrouwen altijd doen.
Neequote:
Neequote:Op dinsdag 3 september 2019 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
inclusief komkommers op de ogen?
picsquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:51 schreef Kopjechino het volgende:
Ja niet dus zoals je kon lezenquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan hebben ze al zo´n Shrek gezicht en dan plakken ze er ook nog komkommer op.
Moest lachenquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan hebben ze al zo´n Shrek gezicht en dan plakken ze er ook nog komkommer op.
Neequote:
Wanneer zet jij de kerstversiering neer?quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Meestal na Sinterklaasquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:56 schreef dud0r het volgende:
Wanneer zet jij de kerstversiering neer?
Ja!quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moest lachen
Al ben ik nu een rode Shrek dan.
[..]
Nee
Ik zeg alleen maar dat ik weer fresh ben. En jullie lezen niet goed, want ik heb gewoon nog heel lelijk mijn gezichtsmasker opquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Flauw hoor, ons lekker maken en dan de keutel terug trekken
Nee!quote:
Amateurquote:
Dan ken je mij nog nietquote:
Geloof ik niets vanquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik weer fresh ben. En jullie lezen niet goed, want ik heb gewoon nog heel lelijk mijn gezichtsmasker op
quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:59 schreef dud0r het volgende:
Amateur![]()
Niet 1 november alles neer zetten en ergens in februari weer weg halen
quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:59 schreef Kopjechino het volgende:
Wacht maar als ik op mezelf woon..
Toch is het echt zoquote:
beetje jammer ditquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik weer fresh ben. En jullie lezen niet goed, want ik heb gewoon nog heel lelijk mijn gezichtsmasker op
[..]
Nee!
Goed zo. Heb je ook dorpjes?quote:
Dat is een beetje overdreven. We hebben wel het hele jaar de sneeuwpop lantaarn bij de voordeur staanquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon 12 maanden?
Ja dat helpt vast tegen inbrekersquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven. We hebben wel het hele jaar de sneeuwpop lantaarn bij de voordeur staan
Neeheeeequote:
Ik bezit geen dorpen ofzo hoor hahaquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven. We hebben wel het hele jaar de sneeuwpop lantaarn bij de voordeur staan
Zo tokkie dat niemand daar wil inbreken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dat helpt vast tegen inbrekers
Ziet er te goedkoop uit voor zequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo tokkie dat niemand daar wil inbreken.
Lolquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ziet er te goedkoop uit voor ze
Die denken dat we niet sporen dus zal er ook niks te halen vallen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat helpt vast tegen inbrekers
Flauw. Ik heb genoeg huisjes om de halve woonkamer vol te zetten.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neeheeee
[..]
Ik bezit geen dorpen ofzo hoor haha
quote:
Haha van de inwoners ontbreekt ieder spoor. Ik snap hem. Leuk gevondenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die denken dat we niet sporen dus zal er ook niks te halen vallen.
[..]
Flauw. Ik heb genoeg huisjes om de halve woonkamer vol te zetten.![]()
Wil eigenlijk ook nog een mooi treintje om door de woonkamer te laten gaan.
[..]
#Baudetquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:05 schreef Ivo1986 het volgende:
Als een vrouw nee zegt bedoelt ze toch jaha?
De fuck heb jij het over?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die denken dat we niet sporen dus zal er ook niks te halen vallen.
[..]
Flauw. Ik heb genoeg huisjes om de halve woonkamer vol te zetten.![]()
Wil eigenlijk ook nog een mooi treintje om door de woonkamer te laten gaan.
[..]
Denk van die kerstdorpjes met nepsneeuw en een treintjequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
#Baudet
[..]
De fuck heb jij het over?
Kerstdorpjes. We hadden het toch over kerst.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
#Baudet
[..]
De fuck heb jij het over?
die kerstdorpjes heb ik eigenlijk nog nooit daadwerkelijk bij iemand thuis gezien.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kerstdorpjes. We hadden het toch over kerst.
Tijd voor een vrolijk muziekje.
Ik welquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kerstdorpjes heb ik eigenlijk nog nooit daadwerkelijk bij iemand thuis gezien.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kerstdorpjes. We hadden het toch over kerst.
Tijd voor een vrolijk muziekje.
Het is VRE-SE-LIJK.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is VRE-SE-LIJK.
Met de nadruk op lijk, want als je het ziet wil je spontaan een scheermes langs je pols halen.
Zo danquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is VRE-SE-LIJK.
Met de nadruk op lijk, want als je het ziet wil je spontaan een scheermes langs je pols halen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is VRE-SE-LIJK.
Lolquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is VRE-SE-LIJK.
NEE HET IS DINSDAG EN DAT WEET JE ZELF OOKquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
NEE HET IS DINSDAG EN DAT WEET JE ZELF OOK
nee, nog lang nietquote:
busy, very busy.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
[..]
hee! Hows life
Waar niet dan?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAAGGIIEOO
Hier kijk ik groet terug
nee, niet echtquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekker busy?
Hier even totaal niet busy
Squote:Op dinsdag 3 september 2019 13:46 schreef I. het volgende:
HALLOGROETJESUITHETZIEKENHUISWAARIKMEWEERDOODVERVEELNOUGROETJESNOGMAALSHAGAGAHA
Succes I.God.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:46 schreef I. het volgende:
andere kerenquote:
oh jammer maar hopelijk snel beter dusquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niet echt
maar er zit verbetering in
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja succes, ziekenhuis is gelukkig wel altijd gezellig
Thanks! Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja succes, ziekenhuis is gelukkig wel altijd gezellig
Rt rtquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Ik word daar ontzettend duf van. Alsof daar een stof in de lucht hangt die je moe maakt ofzo.
Succesquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:46 schreef I. het volgende:
Is dat goed? Wat is normaal?quote:
haha, was ook niet serieus. Is echt een rotplekquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Ik word daar ontzettend duf van. Alsof daar een stof in de lucht hangt die je moe maakt ofzo.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:49 schreef I. het volgende:
[..]
Thanks! Nou, inderdaad.
Gelukkig zijn jullie er.
Foei! Nie meer doen crackiequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, was ook niet serieus. Is echt een rotplek
[..]
Thankssquote:
quote:
11 is normaal, hij is dus iets aan de lage kant. Maar in mijn geval is dat goed ja.quote:
Mooi zo!quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:53 schreef I. het volgende:
[..]
Thankss
[..]
[..]
11 is normaal, hij is dus iets aan de lage kant. Maar in mijn geval is dat goed ja.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:53 schreef I. het volgende:
[..]
Thankss
[..]
[..]
11 is normaal, hij is dus iets aan de lage kant. Maar in mijn geval is dat goed ja.
Jup, dit was zo'n assistentje die even snel een druppel gaf en m'n oogdruk moest meten. Straks word ik door de arts geroepen en gecontroleerd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi zo!en nu wachten op het volgende onderzoek/iets achtigs?
Jippieeeeequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:55 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, dit was zo'n assistentje die even snel een druppel gaf en m'n oogdruk moest meten. Straks word ik door de arts geroepen en gecontroleerd.
assistentjesquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:55 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, dit was zo'n assistentje die even snel een druppel gaf en m'n oogdruk moest meten. Straks word ik door de arts geroepen en gecontroleerd.
Leef met je meequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:57 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Dit was een mannelijke, toch wel jammer.
Is die oogdruk meting dmv zo´n apparaat dat in je ogen blaast?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:57 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Dit was een mannelijke, toch wel jammer.
Ik ben bijna jaloersquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:58 schreef I. het volgende:
Er lopen hier vrij veel studentes in opleiding rond, da's wel fijn altijd.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben bijna jaloers
Succes man!
lol.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben bijna jaloers
Succes man!
Luchtpolitiequote:Op dinsdag 3 september 2019 14:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben bijna jaloers
Succes man!
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:05 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn nieuwe schoenen kunnen elk moment binnenkomen
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:05 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn nieuwe schoenen kunnen elk moment binnenkomen
[..]
Ik ben bijna jaloers
Succes man!
MISSCHIEN HEB IK MAAR EEN TWEEDAAGSE WERKWEEK DEZE WEEK DOE NIET ZO BIJDEHANDDDDDDquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
NEE HET IS DINSDAG EN DAT WEET JE ZELF OOK
SCHREEUW VERDOMME NIET ZOquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MISSCHIEN HEB IK MAAR EEN TWEEDAAGSE WERKWEEK DEZE WEEK DOE NIET ZO BIJDEHANDDDDDD
Okee Haagsie.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SCHREEUW VERDOMME NIET ZO
Waarom jou dan?quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:08 schreef Flippiee het volgende:
Snap niet dat ze jou mod gemaakt hebben #crewbash #livingontheedge
OEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:08 schreef Flippiee het volgende:
Topic is al geopend.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte vraag. Nemen we mee naar achteren.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte vraag. Nemen we mee naar achteren.
Als ik eind van de dag zwart ben, dan weet je dat ik deze vraag beter niet had kunnen stellen, oké?quote:
That escalated quicklyquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ontslagprocedure is in werking gezet.
Eens hiermee.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:08 schreef Flippiee het volgende:
Ach er is een leven na hoorquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:10 schreef Flippiee het volgende:
eet je dat ik deze vraag beter niet had kunnen stellen, oké
Oeiquote:
Ik weet dat ik op je kan vertrouwenquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben voor je aan het vechten
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Flippiee en ik zingen straks weer
IT¨S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Zeker weten?quote:
Doei. Eindelijkquote:
Ik snap ook weleens iets nietquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:08 schreef Flippiee het volgende:
Jup. Klopt. Bij mij gebruiken ze altijd twee verschillende apparaten, omdat ze vrijwel altijd fout meten met de eerstequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is die oogdruk meting dmv zo´n apparaat dat in je ogen blaast?
Jeetje, gaat hard met je notes zoquote:
Zelf!quote:
Bek houden waardeloos figuurquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jeetje, gaat hard met je notes zo
Hoe vroeg?quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Beetje moe, was weer vroeg vanochtend.
[..]
Ik ben bijna jaloers
Succes man!
Blij dat ze in KLB niet zo grofgebekt zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelf!
[..]
Bek houden waardeloos figuur
Oké, redelijk vroeg maar valt meequote:
Dat snap ikquote:
Ga lekker terug naar klb dan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Blij dat ze in KLB niet zo grofgebekt zijn.
Hee Kopje.quote:
Deze post van jou, tjeempie.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is VRE-SE-LIJK.
Sorryquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hee Kopje.
[..]
Deze post van jou, tjeempie.
Zit me weer in de bus kapot te vervelen.quote:
Ik vind het wel sfeervol zulke dorpjesquote:
Die had z'n hele woonkamer vol staan jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het wel sfeervol zulke dorpjes.
Ken je dit filmpje van @:danny ?
Hij heeft ook dorpjes geloof ik. En nog veel meer.
Oh, niet echt heel veel veranderingen dus?quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:52 schreef I. het volgende:
Zit me weer in de bus kapot te vervelen.Net controle gehad voor m'n oog. "Het gaat de goede kant op, maar kan nog weken tot maanden duren voordat er echt duidelijk merkbare verbetering is" Yay. Niet dat ik veel anders verwacht had, maar goed.
Hoe gaat het met jou?
Lekker uitpakken, niks mis meequote:Op dinsdag 3 september 2019 14:57 schreef I. het volgende:
[..]
Die had z'n hele woonkamer vol staan ja
Nope, helaas niet.. Maar wat ik al zei, ik verwacht inmiddels ook niet meer snelle verbetering..quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, niet echt heel veel veranderingen dus?![]()
Wel naar dat het allemaal zo’n lange nasleep heeft voor je.
Ik heb niet mijn beste dag vandaag, probeer mezelf een beetje op te vrolijken met gifjes. Dat helpt altijd wel voor mij.
hofjes hahaquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:04 schreef I. het volgende:
[..]
Nope, helaas niet.. Maar wat ik al zei, ik verwacht inmiddels ook niet meer snelle verbetering..
Ahh![]()
Hofjes zijn wel echt je ding hè.
Lekker afleiding vinden, hopen dat je je snel wat beter voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |