Personeelsadministratie hoort er ook bij hequote:Op dinsdag 3 september 2019 09:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
[..]
en wat doe je dan nog elke dag? Kan mij niet inbeelden dat je druk hebt
Dit boeit niemand.quote:
je bent zelf lekkerquote:
Kijk je elke dag de uren na?quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Personeelsadministratie hoort er ook bij hedossiers, contractien, tijdsregistratie, pensioenfonds etc etc
Niet dagelijks, wel wekelijksquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kijk je elke dag de uren na?![]()
is je werkgever DUITS
AHAHAHA
quote:
Dat wilde ik dus voorkomen hahaquote:
Ik had deze: 🤡quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Dat wilde ik dus voorkomen haha
Die is engquote:
Doet niks, bijt niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die is eng
Durfde ook al bijna niet meer in dagbagger te komen.
Weet je niet!quote:
Ja. Een heerlijk stuk zelfgebakken chocoladetaartquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:14 schreef Fushia2 het volgende:
jij hebt liever wat anders in je mondje he
Was je niet al wakker?quote:
netjesquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben weer lekker upskeer jongens.
Bellen zelf wel als het belangrijk wasquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:49 schreef Amarantha het volgende:
Zo irritant als iemand je anoniem belt, hoe kan ik nou terug bellen
Vervelend is dat hè. Heb zoiets van; als je mij echt wil spreken, laat dan een voicemail achter.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:49 schreef Amarantha het volgende:
Toch vaak bedrijven en telemarketeers.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:49 schreef Amarantha het volgende:
Ken je diegene ook (goed)?quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:51 schreef Fushia2 het volgende:
Ik word anoniem gebeld met bedreigingen omdat ik iemand geen geld wil lenen![]()
Ja, dat wel.quote:
Geen goede manier om je geld te besteden. Al zullen de meningen daarover verdeeld zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:55 schreef Fushia2 het volgende:
Ja, dat wel.
Maar was zijn gezeik zat. Dus heb hem geblokkeerd. Meneer zijn geld is op in Marokko en loopt al een week te zeuren om geld.
Al zijn geld gaat op aan: huurauto's,drugs,vrouwen en alcohol.
Flikker op dan
Goed bezig deze manquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:56 schreef Fushia2 het volgende:
Niemand wilt hem geld lenen. Hij moet iedereen geld. Is echt een sneu gozer. Heb hem paar maanden geleden nog aan een baan geholpen, wordt ie 4 maanden later ontslagen.
Ja, maar hij is echt een mongool. Verslaafd aan alcohol en wietquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is echt een mongool. Verslaafd aan alcohol en wiet![]()
"JA FUSHIA IK DACHT ECHT DAT JE MIJN VRIEND WAS. DACHT DAT IK OP JE KON REKENEN"
5 min later
"WANNEER IK TERUG BEN KAMPEER IK VOOR JE HUIS EN SLA IK JE IN ELKAAR"
hahaha
Oké ja, gezelligquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
Ja, maar hij is echt een mongool. Verslaafd aan alcohol en wiet![]()
"JA FUSHIA IK DACHT ECHT DAT JE MIJN VRIEND WAS. DACHT DAT IK OP JE KON REKENEN"
5 min later
"WANNEER IK TERUG BEN KAMPEER IK VOOR JE HUIS EN SLA IK JE IN ELKAAR"
hahaha
Ja, is een vage vent. Wel een goed hart, heb al vaker met hem gesproken dat hij moet kappen met al die shit en gewoon normaal leven.quote:
best aardig. beetje drukquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met jou?
[..]
Dat wilde ik dus voorkomen haha
Achja, hij heeft al genoeg gezeik met politie en heeft een voorwaarlijke straf boven het hoofd. Hij weet best dat ik hem serieus wat problemen kan opleverenquote:
Dat is wel treurig ja. Soms kunnen mensen er oprecht niets aan doen, maar als ik het zo hoor dan had hij wel betere beslissingen kunnen maken in zijn leven.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:01 schreef Fushia2 het volgende:
Ja, is een vage vent. Wel een goed hart, heb al vaker met hem gesproken dat hij moet kappen met al die shit en gewoon normaal leven.
Maar ik stop hier geen energie meer in. Bijna 30 en nergens in zn leven
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:03 schreef gianni61 het volgende:
best aardig. beetje druk
en hoe ist met u?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |