Oh lol, niet goed gekeken inderdaad, ging er vanuit dat de wedstrijden tegelijk gespeeld werden van de spelers die tegen elkaar moeten in de volgende ronde. Maar daar kunnen ze in principe wel mee schuiven natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar Diego moet tegen Rafa
Jij was niet zo'n fan van de Joden of wat?quote:Op maandag 2 september 2019 22:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe zou het zijn om Diego Schwartzman te zijn en dus vrijwel zeker af te stammen van oorlogsmisdadigers?
Kan n mooie pot worden, ja. Mits Wawa gewoon 100% is.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
Medvedev - WaWa, ik ga er wel even voor zitten hoor. WaWa staat ze goed te raken dit toernooi
Hetzelfde geldt voor Medvedev, die lag er ook al even bijna uit met kramp.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:47 schreef EP3 het volgende:
[..]
Kan n mooie pot worden, ja. Mits Wawa gewoon 100% is.
Is het omdat het een Rus is? Bij Rublev kon er ook geen applaus vanaf.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Wat heeft het publiek tegen Medvedev? Ik zie net al dat boegeroep.
Blijkbaar heeft hij zich een beetje misdragen maar het is me niet duidelijk wat hij precies heeft gedaan. Als hij tegen Federer moet, is denk ik vrijwel iedereen voor Federer.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Is het omdat het een Rus is? Bij Rublev kon er ook geen applaus vanaf.
Al eerder gepost, maar bij deze voor jou nog n keer:quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij zich een beetje misdragen maar het is me niet duidelijk wat hij precies heeft gedaan. Als hij tegen Federer moet, is denk ik vrijwel iedereen voor Federer.
Maar hij gaat er wel voor die 2equote:
Ja, die heeft het daar ws voorgoed verpest. Wat vooral veel zegt over het publiek.quote:
Die kneuzen gingen ook Djokovic uitfluiten toen hij moest opgevenquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:40 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, die heeft het daar ws voorgoed verpest. Wat vooral veel zegt over het publiek.
Ja, je zal er maar tussen zitten. Zou me kapot schamen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Die kneuzen gingen ook Djokovic uitfluiten toen hij moest opgeven
Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij was niet zo'n fan van de Joden of wat?
Verwacht toch n redelijk gelijkopgaande wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:46 schreef GwaiLow het volgende:
Wawrinka licht favoriet volgens de bookies, dus dat was makkelijk inzetten op Medvedev, want die is voor mij echt favoriet
Oef, vind Medvedev niet zo fit ogen. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:48 schreef EP3 het volgende:
[..]
Verwacht toch n redelijk gelijkopgaande wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |