Laatst nog een keer can you feel the love tonight gezongen in een karaoke barquote:
In Rusland?quote:Op maandag 2 september 2019 22:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatst nog een keer can you feel the love tonight gezongen in een karaoke barfavo karaoke nummer
En lose yourselfmaar die is wel echt lastig
Lose yourself is wel een lekker nummerquote:Op maandag 2 september 2019 22:37 schreef eNGine10 het volgende:
Laatst nog een keer can you feel the love tonight gezongen in een karaoke barfavo karaoke nummer
En lose yourselfmaar die is wel echt lastig
Jupquote:
quote:
Blijft goud dezequote:Op maandag 2 september 2019 22:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]en die andere drie gewoon heerlijk rustig
quote:Op maandag 2 september 2019 22:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lose yourself is wel een lekker nummer
Ik kan superman van Eminemgod helemaal meerappen
Zeker doenquote:
Die avond wel ja. Wel prettig als je openbaar gaat zingenquote:
Zomer! Die kou is niet zoveel aan.quote:
Misschien voor de sneeuw...of poollicht, maar dat kan ook in Scandinavië.quote:Op maandag 2 september 2019 22:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zomer! Die kou is niet zoveel aan.
Poollicht lijkt me wel heel bijzonder ja! Of wilde beren spotten.quote:Op maandag 2 september 2019 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien voor de sneeuw...of poollicht, maar dat kan ook in Scandinavië.
Beren spotten lijkt me niks eerlijk gezegdquote:Op maandag 2 september 2019 22:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Poollicht lijkt me wel heel bijzonder ja! Of wilde beren spotten.
Kan je ook gewoon in je buurvrouw haar tuin kijken in de zomerquote:Op maandag 2 september 2019 22:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Poollicht lijkt me wel heel bijzonder ja! Of wilde beren spotten.
Leuke film dit keer danquote:Op maandag 2 september 2019 22:55 schreef Kopjechino het volgende:
Zit erover te denken om een film te kijken
Andere was een docuquote:Op maandag 2 september 2019 22:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Leuke film dit keer dan
Anders kom ik hem persoonlijk afzetten
234quote:Op maandag 2 september 2019 22:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Aloa hoeveel halve liters heb jij nog?
En gewoon nog nuchterquote:Op maandag 2 september 2019 22:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wow heb je er dit weekend 166 op? wtf man lol
Huis zat vol...quote:Op maandag 2 september 2019 23:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sowieso maten langs gehad dan
quote:
quote:
Katje vlucht een boom inquote:Op maandag 2 september 2019 23:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]en die eend er ook weer achteraan op het einde
Nee joh gekquote:Op maandag 2 september 2019 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
MEN / Woordassociatiespel #1130
Kloontjes paradelol
Jij?quote:Op maandag 2 september 2019 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit alleen in MEN en in 020 topics
Ja, ga maar film kijken. Verveel me.quote:
Je mag me altijd bellen schatjequote:Op maandag 2 september 2019 23:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ga maar film kijken. Verveel me.
Oh, nou veel plezierquote:Op maandag 2 september 2019 23:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ga maar film kijken. Verveel me.
Doeggquote:
Hahaquote:Op maandag 2 september 2019 23:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je mag me altijd bellen schatje
Oh, nou dankjequote:
Je bent zelf een kloonquote:Op maandag 2 september 2019 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kloontjes paradelol
Wie?quote:Op maandag 2 september 2019 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wat iemand zegt ja.
@Paul gelooft er heilig in dat Utrecht kampioen gaat worden.quote:Op maandag 2 september 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wereldclub Utrecht verliest van het armoedige Twente terwijl Feyenoord de koploper KLOPT!
Zeg maar tegen Paul dat crack niet goed voor je isquote:Op maandag 2 september 2019 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:paul gelooft er heilig in dat Utrecht kampioen gaat worden.
quote:Op maandag 2 september 2019 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:paul gelooft er heilig in dat Utrecht kampioen gaat worden.
Feyenoord heeft 0-1 van Willem II gewonnen.. En Utrecht staat nog steeds boven Feyenoord..quote:Op maandag 2 september 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wereldclub Utrecht verliest van het armoedige Twente terwijl Feyenoord de koploper KLOPT!
Doe lekker zellufquote:Op maandag 2 september 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zeg maar tegen Paul dat crack niet goed voor je is
Fey wedstrijd minder gespeeld, scheelt 1 puntjequote:Op maandag 2 september 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 0-1 van Willem II gewonnen.. En Utrecht staat nog steeds boven Feyenoord..
Utrecht heeft dan ook een wedstrijd meer gespeeld. En Willem II was toen koploper.quote:Op maandag 2 september 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 0-1 van Willem II gewonnen.. En Utrecht staat nog steeds boven Feyenoord..
Ajax, PSV en AZ hebben alle 3 ook een wedstrijd minder gespeeld en staan alle 3 boven Utrecht.quote:Op maandag 2 september 2019 23:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Fey wedstrijd minder gespeeld, scheelt 1 puntje
Het ging toch om Utrecht en Feyenoordquote:Op maandag 2 september 2019 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ajax, PSV en AZ hebben alle 3 ook een wedstrijd minder gespeeld en staan alle 3 boven Utrecht.
Ga ik zeker niet doen.quote:Op maandag 2 september 2019 23:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]zou er niet al teveel geld op inzetten
Dit is toch ziek? FOK! zou eigenlijk hulp moeten bieden in dit soort situaties.quote:Op maandag 2 september 2019 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welnee, echt geen kloontje
Seizoen valt tot nu toe echt tegen, ik had anders verwachtquote:Op maandag 2 september 2019 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ajax, PSV en AZ hebben alle 3 ook een wedstrijd minder gespeeld en staan alle 3 boven Utrecht.
Als jij je normaal gedraagt hoef ik geen tr's te zetten.quote:Op maandag 2 september 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Utrecht heeft dan ook een wedstrijd meer gespeeld. En Willem II was toen koploper.
Moet je hier nog een TR voor zetten trouwens?
Hoeveel hadden we gewed?quote:Op maandag 2 september 2019 23:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Seizoen valt tot nu toe echt tegen, ik had anders verwacht
Doe dat dan ook!!!! Verdommequote:Op maandag 2 september 2019 23:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als jij je normaal gedraagt hoef ik geen tr's te zetten.
Dat ik mijn artistieke vrijheid niet mag gebruiken om jou te omschrijven zou eigenlijk op zichzelf een misdaad moeten zijn.quote:Op maandag 2 september 2019 23:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als jij je normaal gedraagt hoef ik geen tr's te zetten.
Klassieke versierpoging ditquote:Op maandag 2 september 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat ik mijn artistieke vrijheid niet mag gebruiken om jou te omschrijven zou eigenlijk op zichzelf een misdaad moeten zijn.
Had je serieus anders verwacht?quote:Op maandag 2 september 2019 23:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Seizoen valt tot nu toe echt tegen, ik had anders verwacht
voor haags idd.quote:Op maandag 2 september 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit is toch ziek? FOK! zou eigenlijk hulp moeten bieden in dit soort situaties.
quote:Op maandag 2 september 2019 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dat dan ook!!!! Verdomme
Hoezo? Het gaat toch best redelijk?quote:Op maandag 2 september 2019 23:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Had je serieus anders verwacht?
Vorige keer hoefden we niet te betalen he, gelijkspelquote:
Ook dat is goed mogelijk, maar dan wordt flat gek.quote:Op maandag 2 september 2019 23:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Vorige keer hoefden we niet te betalen he, gelijkspel![]()
5 of 10 euro volgens mij dat utrecht boven feyenoord eindigt.
Laten we het op 10 houden dan?quote:Op maandag 2 september 2019 23:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Vorige keer hoefden we niet te betalen he, gelijkspel![]()
5 of 10 euro volgens mij dat utrecht boven feyenoord eindigt.
Pas nou op, kost je zo je zakgeldquote:Op maandag 2 september 2019 23:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Laten we het op 10 houden dan?
Primaquote:Op maandag 2 september 2019 23:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Laten we het op 10 houden dan?
Nouquote:Op maandag 2 september 2019 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DIT ZIJN ILLEGALE GOKPRAKTIJKEN
Het gaat zoals het ieder seizoen gaat. Maar een paar weken terug werd er (net zoals bijna ieder seizoen) heel hard geroepen dat we een serieuze kans maakte om 3de te worden.. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren..quote:Op maandag 2 september 2019 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Het gaat toch best redelijk?
5 minuten netflixen toch welquote:Op maandag 2 september 2019 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GOFFETOMME HOOP GELD MAN
Dan maar 1e, toch @Paul???quote:Op maandag 2 september 2019 23:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het gaat zoals het ieder seizoen gaat. Maar een paar weken terug werd er (net zoals bijna ieder seizoen) heel hard geroepen dat we een serieuze kans maakte om 3de te worden.. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren..
Mijn zakgeld is 150 per week ouwequote:Op maandag 2 september 2019 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas nou op, kost je zo je zakgeld
4e of 5e en play offs winnenquote:Op maandag 2 september 2019 23:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het gaat zoals het ieder seizoen gaat. Maar een paar weken terug werd er (net zoals bijna ieder seizoen) heel hard geroepen dat we een serieuze kans maakte om 3de te worden.. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren..
Ja he.quote:Op maandag 2 september 2019 23:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn zakgeld is 150 per week ouwe
Vond die statistieken wel mooi van winnaar om EL play offs.quote:Op maandag 2 september 2019 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En dan eruit tegen Dudelange
2 van de 10 keer gehaald ofzo?quote:Op maandag 2 september 2019 23:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond die statistieken wel mooi van winnaar om EL play offs.
Volgens mij 1x uit 12 dacht ik?quote:Op maandag 2 september 2019 23:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
2 van de 10 keer gehaald ofzo?
Nog ergerquote:Op maandag 2 september 2019 23:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij 1x uit 12 dacht ik?
Feyenoord wint dit seizoen de EL, komt goed. Als Jagrensen fit is maak je wel kans, geen favoriet maar wel kans.quote:Op maandag 2 september 2019 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En dan ben je klaar met die kut play offs, mag je 2 weken later om de play offs van de EL zelf beginnen
Wie?quote:Op maandag 2 september 2019 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord wint dit seizoen de EL, komt goed. Als Jagrensen fit is maak je wel kans, geen favoriet maar wel kans.
Dat is mijn specialiteit.quote:Op maandag 2 september 2019 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij noemt ze elke keer net iets anders.
BINGOquote:Op maandag 2 september 2019 23:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is mijn specialiteit.
Jes Torstraat![]()
Nicolas jagrensen![]()
Robbert de persie![]()
Eric botergin![]()
Jan de heiden![]()
Rick kaasdorp![]()
Malacier![]()
Calvijn verdronk![]()
Stefan berghuis![]()
Luis Sinatra![]()
Sem lersson
Die heet ook andersquote:Op maandag 2 september 2019 23:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jeremy sint justin was denk wel 1 van de ergste lol
Ja maar die naam was wel volledig verkracht lolquote:
Ja niet beftquote:Op maandag 2 september 2019 23:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar die naam was wel volledig verkracht lol
Jeremiah St.Juste
En ik kom met Jeremy Sint Justin
Gadverdammequote:Op dinsdag 3 september 2019 00:00 schreef SoS87 het volgende:
Ik zou Famke Louise eigenlijk wel eens willen doen
KAMPIOENENquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Deze had mijn maatje gemaakt
Bergwijn-------Wolfwinkel-----------Larsen
Toonstra-------Kellie-----------------Ver
Kasdorp----Justus------van de beek------Malasjaa
-----------------Van Meer----------------------
Justus
ASO DEN HAAG OLE OLEEEEEquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Waarom nou zo reageren komop zeg dit soort uitspraken hoort niet bij de feyenoord supporter hou daar eens mee op het zet ons zo als aso op de kaart en verstand loos gelijk
Rustig maar, jeetjequote:Op dinsdag 3 september 2019 00:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat doe je hier ?
Stink neus!
Optyfen gek.
Ik ben als jullie weer welkom zijn in de
kuip, dat word weer rennen naar de
trein homo.s
Maar in krijg er altijd wel te pakken !
En die kan dan tandjes spugen.
HEERLIJK
Fr-Fans![]()
![]()
Oh okquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Copy paste, is toch legendarisch als je dat als volwassen vent daar neerplempt
Ja hoor, met u?quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ho gaat het wel helemaal goed hier?!
Dan ben je een jaartje of 40. Gezinnetje, huisje boompje beestje. En dan zet je dat neer. LEGENDquote:
Ben ik altijd geweest goos.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan ben je een jaartje of 40. Gezinnetje, huisje boompje beestje. En dan zet je dat neer. LEGEND
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:14 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jullie dragen wel dezelfde leggings
..!quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die typt alles in dikgedrukt
Heb vanochtend dik gedruktquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zelluf dikgedrukt
Paalzitten vind ik meer iets voor jou.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:16 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee moet nog wat oefenen. Volgend jaar doe ik mee aan het NK figuurpoepen.
Dat gaat toch niet joh. Ik kan er wel mee golfen en gebruik hem soms als wandelstokquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paalzitten vind ik meer iets voor jou.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet joh. Ik kan er wel mee golfen en gebruik hem soms als wandelstok
Of niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
You can talk hot on the internet boy
Nee, een schooljongetjequote:Op dinsdag 3 september 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Morgen eerste schooldag skippen
Ben ik nu cool?
Ja das wel minder ja.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:36 schreef SoS87 het volgende:
Vroeger deed je een fietsketting om je klauw, nu pakken ze een mes
Wij zijn ado wij zijn de bestequote:Op dinsdag 3 september 2019 00:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
Futloze
Eigenwijze
Ydeltuiten
En
Nutteloze
Overbetaalde
Onderontwikkelde
Druiloren
Wzawzdb
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn ado wij zijn de beste
Nice.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik was er wel klaar mee.
Was er tegen twente en nec en ajax nog wel bij
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik was er wel klaar mee.
Was er tegen twente en nec en ajax nog wel bij
Jullie menschen hebben voetbal verpestquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is dat erg voor jou?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Jullie menschen hebben voetbal verpest
Oh ja die grachtquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Weet vooral twente nog goed, werden onderaan de trappen van bunnikside opgewacht
Die van nec gaan altijd op tienertourquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:47 schreef SoS87 het volgende:
Nec uit 2009 en ajax thuis 2011, mooiste knokpartijen
Heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, ge hoort erbij.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Heb een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, ge hoort erbij.
Goede smoes haags_hooliganquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms ontkom je er gewoon niet aan en zit je er ineens tussen. Haha
Ja gaat best prima.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee hoor.
quote:
quote:
quote:
@BassieWquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sowieso geen grote bek op het net.
Noem je flip nu iedereen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij flirt ook met iedereen
Lekker toch man.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja lekker begonnen met afstudeerstage zoeken maar er zijn echt super veel plaatsen beschikbaar.
Mss ga ik jouw bedrijf ook nog eens opbellen voor een plaatsquote:
Ja kan altijd, of mailen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mss ga ik jouw bedrijf ook nog eens opbellen voor een plaats
Nice.quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:58 schreef PrisTheShiz het volgende:
vandaag toestemming gekregen om een master te gaan doen naast m'n werk.
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 00:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Ga je nu ook iedereen naar je zak laten kijken?
Ik heb veel liefde te delenquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar je deed het OOK al met mij.
Nice dat is wel mooi meegenomenquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:58 schreef PrisTheShiz het volgende:
vandaag toestemming gekregen om een master te gaan doen naast m'n werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |