Laatst nog een keer can you feel the love tonight gezongen in een karaoke barquote:
In Rusland?quote:Op maandag 2 september 2019 22:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatst nog een keer can you feel the love tonight gezongen in een karaoke barfavo karaoke nummer
En lose yourselfmaar die is wel echt lastig
Lose yourself is wel een lekker nummerquote:Op maandag 2 september 2019 22:37 schreef eNGine10 het volgende:
Laatst nog een keer can you feel the love tonight gezongen in een karaoke barfavo karaoke nummer
En lose yourselfmaar die is wel echt lastig
Jupquote:
quote:
Blijft goud dezequote:Op maandag 2 september 2019 22:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]en die andere drie gewoon heerlijk rustig
quote:Op maandag 2 september 2019 22:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lose yourself is wel een lekker nummer
Ik kan superman van Eminemgod helemaal meerappen
Zeker doenquote:
Die avond wel ja. Wel prettig als je openbaar gaat zingenquote:
Zomer! Die kou is niet zoveel aan.quote:
Misschien voor de sneeuw...of poollicht, maar dat kan ook in Scandinavië.quote:Op maandag 2 september 2019 22:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zomer! Die kou is niet zoveel aan.
Poollicht lijkt me wel heel bijzonder ja! Of wilde beren spotten.quote:Op maandag 2 september 2019 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien voor de sneeuw...of poollicht, maar dat kan ook in Scandinavië.
Beren spotten lijkt me niks eerlijk gezegdquote:Op maandag 2 september 2019 22:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Poollicht lijkt me wel heel bijzonder ja! Of wilde beren spotten.
Kan je ook gewoon in je buurvrouw haar tuin kijken in de zomerquote:Op maandag 2 september 2019 22:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Poollicht lijkt me wel heel bijzonder ja! Of wilde beren spotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |