Dan maar 1e, toch @Paul???quote:Op maandag 2 september 2019 23:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het gaat zoals het ieder seizoen gaat. Maar een paar weken terug werd er (net zoals bijna ieder seizoen) heel hard geroepen dat we een serieuze kans maakte om 3de te worden.. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren..
Mijn zakgeld is 150 per week ouwequote:Op maandag 2 september 2019 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas nou op, kost je zo je zakgeld
4e of 5e en play offs winnenquote:Op maandag 2 september 2019 23:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het gaat zoals het ieder seizoen gaat. Maar een paar weken terug werd er (net zoals bijna ieder seizoen) heel hard geroepen dat we een serieuze kans maakte om 3de te worden.. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren..
Ja he.quote:Op maandag 2 september 2019 23:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn zakgeld is 150 per week ouwe
Vond die statistieken wel mooi van winnaar om EL play offs.quote:Op maandag 2 september 2019 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En dan eruit tegen Dudelange
2 van de 10 keer gehaald ofzo?quote:Op maandag 2 september 2019 23:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond die statistieken wel mooi van winnaar om EL play offs.
Volgens mij 1x uit 12 dacht ik?quote:Op maandag 2 september 2019 23:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
2 van de 10 keer gehaald ofzo?
Nog ergerquote:Op maandag 2 september 2019 23:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij 1x uit 12 dacht ik?
Feyenoord wint dit seizoen de EL, komt goed. Als Jagrensen fit is maak je wel kans, geen favoriet maar wel kans.quote:Op maandag 2 september 2019 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En dan ben je klaar met die kut play offs, mag je 2 weken later om de play offs van de EL zelf beginnen
Wie?quote:Op maandag 2 september 2019 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord wint dit seizoen de EL, komt goed. Als Jagrensen fit is maak je wel kans, geen favoriet maar wel kans.
Dat is mijn specialiteit.quote:Op maandag 2 september 2019 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij noemt ze elke keer net iets anders.
BINGOquote:Op maandag 2 september 2019 23:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is mijn specialiteit.
Jes Torstraat![]()
Nicolas jagrensen![]()
Robbert de persie![]()
Eric botergin![]()
Jan de heiden![]()
Rick kaasdorp![]()
Malacier![]()
Calvijn verdronk![]()
Stefan berghuis![]()
Luis Sinatra![]()