abonnement Unibet Coolblue
pi_188766176
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Senesi is natuurlijk een topaankoop, maar nu concluderend ben ik toch enigzins teleurgesteld over de transferperiode.

Wat mij betreft is het NIET aantrekken van een extra spits een kapitale fout. Dit beinvloedt het volledige spel van Feyenoord en zal Feyenoord zeker punten gaan kosten (en Feyenoord zal hierdoor niet de volledige potentie kunnen benutten).

Feyenoord kwam vorig seizoen mét van Persie ongeveer 40 doelpunten te kort op Ajax en op PSV. Wat dachten ze bij ons 'technisch hart'; we trekken een blik verdedigers en verdedigende middenvelders open! Laten onze 2e spits gaan en gaan met 1 niet fitte blessuregevoelige spits het seizoen in! Daarachter gooien we gewoon een licht manneke van 17 voor de leeuwen.

Al was het natuurlijk ook heel hard nodig om door te selecteren in onze defensie, dus daarvoor wel alle thumbs up.

De balans van de transferzomer;

- Marsman, prima als 3e keeper.
- Karsdorp, prima, maar wel huur, volgende zomer weer opnieuw op zoek.
- Ié, prima, maar wel huur, volgende zomer hopelijk overnemen.
- Senesi, topaankoop, hiervoor verdient Troost en cs. alle credits.
- Kelly, mwah / niet goed, niet slecht, maar gaat het verschil niet maken vrees ik.
- Fer, vond ik in eerste instantie hele goede zet, maar blijkt traag en toch niet zo fysiek sterk als gedacht, maar wellicht wat vroeg om te oordelen.
- Narsingh, leuk als back-up op de vleugels maar niet meer dan dat. Is niet meer zo snel als voorheen. Puur als stand-in wellicht nog bruikbaar.

Het niet weten te lozen van Ayoub, van Beek en van der Heijden vind ik ook niet geweldig gehandeld.

Al met al dus een matige transferzomer, ondanks de recordtransfer van Senesi.

Of ben ik nu te zuur? Zo op de vroege ochtend. :P
Grotendeels eens, maar Fer is fysiek toch wel een beest ofnie? Zelfs nu hij nog niet volledig fit is. Spelers als Van der Heijden, Van Beek en Ayoub zijn zelfs transfervrij moeilijk te lozen ivm hun huidige salaris dus daar kan Troost ook weinig aan doen. Ik denk dat Van der Heijden zijn contract in de komende dagen nog wel ontbonden gaat worden en hij vrijwel al zijn geld meekrijgt.

Het is inderdaad zonde dat er geen spits is gekomen want je hebt nu gewoon geen complete selectie. Dat is zonde want verder staat er een erg sterk team zonder zwakke plekken. En dan gewoon je back-up spits verhuren alsof er niks aan de hand is. Daar snap ik helemaal niks van.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:06:00 #277
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188766299
Een 6,5 voor Troost. Het niet halen van een spits vind ik echt een gigantische fout.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:14:12 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188766435
quote:
Lord Nelom _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188766452
Het niet lozen van Vd Heijden, Ayoub en V Beek als groot minpunt zien van Troost.

Lachwekkend. Zelfs FC Emmen zit er niet op te wachten.
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:16:57 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188766470
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het niet lozen van Vd Heijden, Ayoub en V Beek als groot minpunt zien van Troost.

Lachwekkend. Zelfs FC Emmen zit er niet op te wachten.
Mwah, ze kunnen elders gewoon niet minstens zoveel verdienen is dan meestal de conclusie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188766508
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het niet lozen van Vd Heijden, Ayoub en V Beek als groot minpunt zien van Troost.

Lachwekkend. Zelfs FC Emmen zit er niet op te wachten.
Voor van der Heijden scheen best interesse te zijn anders, maar als je die pas zo laat in de transferwindow wil laten gaan dat alle clubs inmiddels al voorzien zijn, kom je er niet vanaf inderdaad.

Dat heeft er zeker wel mee te maken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:21:14 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188766532
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, ze kunnen elders gewoon niet minstens zoveel verdienen is dan meestal de conclusie.
Zo'n Nelom, wat zou hij verdiend hebben bij Feyenoord en waarvoor zal hij nu opdraven bij Willem II?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:22:06 #283
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188766544
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het niet lozen van Vd Heijden, Ayoub en V Beek als groot minpunt zien van Troost.

Lachwekkend. Zelfs FC Emmen zit er niet op te wachten.
Vd Heijden zou bij elke club buiten Ajax, AZ, PSV, Utrecht (vergeet er vast één of twee) in de basis staan denk ik hoor. Alleen die clubs gaan zijn salaris niet ophoesten natuurlijk.
pi_188766550
Het is al fout gegaan door Van Geel zo lang nog te laten zitten. Daarna te weinig risico genomen (Jan Arie mot blijve) door ene kant misschien wel Stam (ik wil dat ie blijft want ervaring?) en ook Troost door niet sterk genoeg te zijn (mocht het verzoek van Stam komen) en gewoon Jan Arie de deur uit te gooien.
pi_188766554
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:22 schreef fetX het volgende:

[..]

Vd Heijden zou bij elke club buiten Ajax, AZ, PSV, Utrecht (vergeet er vast één of twee) in de basis staan denk ik hoor. Alleen die clubs gaan zijn salaris niet ophoesten natuurlijk.
Dat denk ik niet, voordat ie bij ons kwam speelde ie toch ook niet elke week bij Vitesse? Kan het mis hebben.
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:23:44 #286
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188766563
Ik zou in overleg lekker de contracten ontbinden van Ayoub en vd Heijden. Het geld ben je hoe dan ook wel kwijt. Kunnen zij lekker naar een andere club en wij minder potentiële stoorzenders.
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:24:37 #287
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188766579
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, voordat ie bij ons kwam speelde ie toch ook niet elke week bij Vitesse? Kan het mis hebben.
Dan zetten we Vitesse erbij. De verdediging van de doorsnee Eredivisie club is echt lachwekkend. Zelfs die van AZ en PSV zijn niet zoveel.
pi_188766581
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:23 schreef fetX het volgende:
Ik zou in overleg lekker de contracten ontbinden van Ayoub en vd Heijden. Het geld ben je hoe dan ook wel kwijt. Kunnen zij lekker naar een andere club en wij minder potentiële stoorzenders.
Vd Heijden wel, Ayoub niet. Die laatste vertegenwoordigt nog wel enige waarde.
pi_188766611
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zo'n Nelom, wat zou hij verdiend hebben bij Feyenoord en waarvoor zal hij nu opdraven bij Willem II?
Lord Nelom verdiende natuurlijk veel te weinig voor iemand van zijn statuur. Gelukkig wilde hij door zijn goedheid en hart voor de club toch bijdragen aan de heropbouw van Feyenoord. Daarna werd hij met van Persie mooi opgevolgd door iemand van vergelijkbaar kaliber en kon hij met gerust hart transfervrij vertrekken om te kijken welke club hem het meeste aansprak. _O_

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2019 09:27:57 ]
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:27:05 #290
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188766619
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vd Heijden wel, Ayoub niet. Die laatste vertegenwoordigt nog wel enige waarde.
Daar zit nog wel wat in inderdaad.
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:30:24 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188766658
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zo'n Nelom, wat zou hij verdiend hebben bij Feyenoord en waarvoor zal hij nu opdraven bij Willem II?
Tonnetje of 1-2 bij Willem II, 3 bij Feyenoord als ik een gok moet doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188766690
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Senesi is natuurlijk een topaankoop, maar nu concluderend ben ik toch enigzins teleurgesteld over de transferperiode.

Wat mij betreft is het NIET aantrekken van een extra spits een kapitale fout. Dit beinvloedt het volledige spel van Feyenoord en zal Feyenoord zeker punten gaan kosten (en Feyenoord zal hierdoor niet de volledige potentie kunnen benutten).

Feyenoord kwam vorig seizoen mét van Persie ongeveer 40 doelpunten te kort op Ajax en op PSV. Wat dachten ze bij ons 'technisch hart'; we trekken een blik verdedigers en verdedigende middenvelders open! Laten onze 2e spits gaan en gaan met 1 niet fitte blessuregevoelige spits het seizoen in! Daarachter gooien we gewoon een licht manneke van 17 voor de leeuwen.

Al was het natuurlijk ook heel hard nodig om door te selecteren in onze defensie, dus daarvoor wel alle thumbs up.

De balans van de transferzomer;

- Marsman, prima als 3e keeper.
- Karsdorp, prima, maar wel huur, volgende zomer weer opnieuw op zoek.
- Ié, prima, maar wel huur, volgende zomer hopelijk overnemen.
- Senesi, topaankoop, hiervoor verdient Troost en cs. alle credits.
- Kelly, mwah / niet goed, niet slecht, maar gaat het verschil niet maken vrees ik.
- Fer, vond ik in eerste instantie hele goede zet, maar blijkt traag en toch niet zo fysiek sterk als gedacht, maar wellicht wat vroeg om te oordelen.
- Narsingh, leuk als back-up op de vleugels maar niet meer dan dat. Is niet meer zo snel als voorheen. Puur als stand-in wellicht nog bruikbaar.

Het niet weten te lozen van Ayoub, van Beek en van der Heijden vind ik ook niet geweldig gehandeld.

Al met al dus een matige transferzomer, ondanks de recordtransfer van Senesi.

Of ben ik nu te zuur? Zo op de vroege ochtend. :P
Het is inderdaad nog wat vroeg om te oordelen maar je zegt geen rare dingen. De eerste 4 competitiewedstrijden deden pijn aan de ogen. Verdedigend zal het ongetwijfeld wel op orde komen maar het gebrek aan goals is niet iets om je over te verheugen dit seizoen. En mbt het trio overbodige spelers: het lijkt bij Feyenoord relatief vaak voor te komen dat niemand een speler wil hebben. Dat zegt iets over de speler zelf, maar ook over de armoede die er helaas nog te vaak rondloopt bij ons.
pi_188766765
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, voordat ie bij ons kwam speelde ie toch ook niet elke week bij Vitesse? Kan het mis hebben.
123 competitiewedstrijden in 4 seizoenen. Gemiddeld 31 wedstrijden.
pi_188766865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voor van der Heijden scheen best interesse te zijn anders, maar als je die pas zo laat in de transferwindow wil laten gaan dat alle clubs inmiddels al voorzien zijn, kom je er niet vanaf inderdaad.

Dat heeft er zeker wel mee te maken.
Als Senesi niet was gekomen, wat dan? Je moet je oude schoenen niet eerder weggooien voor je nieuwe hebt. Ook al zijn ze helemaal naar de tering.
pi_188766875
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, ze kunnen elders gewoon niet minstens zoveel verdienen is dan meestal de conclusie.
Je hebt ook concrete intersse nodig. Slechts 1 Turk clubje voorbij zien komen, en dan moet je nog maar zien of dat gerucht waar is.

Clubs staan echt niet in de rij voor dit.
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:49:53 #296
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188766910
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Tonnetje of 1-2 bij Willem II, 3 bij Feyenoord als ik een gok moet doen.
Volgens mij verdiende Nelom na z'n laatste contractverlenging 5 ton hoor
pi_188766976
Sommige spelers hebben het geluk aan hun kont hangen. Er niks van kunnen..paar goede potjes op het juiste moment en je verdient opeens 5 ton.. en een tijdje later misluk je volkomen bij Hibernians. Wat maakt het allemaal uit, als je afro maar goed zit. Nelom is geen voetballer, snap niet dat clubs met hem in zee gaan.
pi_188767056
Tomatenboer, begrijp niet hoe je Fer niet fysiek sterk kunt noemen. Dat is zowat zijn enige uitgesproken kwaliteit.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2019 10:00:14 ]
pi_188767109
Ik vind dat Feyenoord naar omstandigheden best een prima elftal heeft nu. Het enige wat echt waardeloos is, is dat je geen spits hebt en dat je voor de spitspositie afhankelijk bent van spelers die hun goals op een andere positie ook wel maken. (Berghuis). In plaats van doelpunten toe te voegen trek je ze dus grotendeels gewoon weg van een andere positie. Je schiet er dus eigenlijk niet zoveel mee op.

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat je gewoon geen spits hebt als Feyenoord.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2019 10:03:58 ]
pi_188767182
Hopen dat Jorgensen fit blijft het hele seizoen, meer kunnen we niet doen. Ja, in de winterstop alsnog wat halen. Tot die tijd moet ie gewoon fit blijven.

Ben wel erg benieuwd naar het Feyenoord als straks Senesi erin staat, Jorgensen weer fit is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')