Je eigen anekdotes maken je toch veel vrolijker?quote:Op maandag 2 september 2019 21:58 schreef Kopjechino het volgende:
Vroeger mocht ik mijn nieuwe schoenen altijd bij het voeteneind van mijn bed zetten. Kon daar zo trots op zijn
Niet opgelet?quote:Op maandag 2 september 2019 21:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb eens dure schoenen moeten weggooien omdat ze gecementeerd waren![]()
Na het kampioenschap, ik was zo bizar dronken dat ik ging fietsen over een pad waar ze net cement hadden gelegd, ja in m'n dronken staat kon ik er nog mee fietsen maar toen ik de volgende dag wakker werd waren ze gwn keihardquote:
Schattigquote:Op maandag 2 september 2019 21:58 schreef Kopjechino het volgende:
Vroeger mocht ik mijn nieuwe schoenen altijd bij het voeteneind van mijn bed zetten. Kon daar zo trots op zijn
quote:Op maandag 2 september 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Na het kampioenschap, ik was zo bizar dronken dat ik ging fietsen over een pad waar ze net cement hadden gelegd, ja in m'n dronken staat kon ik er nog mee fietsen maar toen ik de volgende dag wakker werd waren ze gwn keihard
Ja ach, het was het allemaal waard! Waren we geen kampioen geworden was ik sowieso een stuk rijker nuquote:Op maandag 2 september 2019 22:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had je ze eigenlijk meteen in de fontein moeten gaan wassen.
Ik raak dingen nogal snel zatquote:Op maandag 2 september 2019 22:01 schreef eNGine10 het volgende:
Schattig
Al heb ik het meer met oude schoenen. Dat ik ze mooi/fijn vind en dan veel te lang op blijven doorlopen.
Hopelijk word je mij nooit zatquote:Op maandag 2 september 2019 22:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik raak dingen nogal snel zat
Meestal verneuk ik ze ook totaal, zodat ze er binnen 2 maanden niet meer uitzien. Al heb ik mijn bikerboots echt al 5 jaar ofzo, en die draag ik nog steeds veel
Wil je wel totaal verneukt worden?quote:Op maandag 2 september 2019 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hopelijk word je mij nooit zat
Te laatquote:Op maandag 2 september 2019 22:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wil je wel totaal verneukt worden?
quote:
Nee, kijk het niet. Maar ik zou sowieso winnen.quote:Op maandag 2 september 2019 22:14 schreef eNGine10 het volgende:
Kijken jullie expeditie Robinson? Zit nu ff terug te kijken. Gaat er eentje al plat op de eerste dag
poepen in je ouwe schoenquote:
een beetje stelen, een beetje zuipen dan maar?quote:
Zuipen klinkt wel aantrekkelijkquote:Op maandag 2 september 2019 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
een beetje stelen, een beetje zuipen dan maar?
Ukkiequote:Op maandag 2 september 2019 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Er zit een gozer in een DC server al 5 minuten te vertellen hoe erg ik een kast benecht wtf
Jij bent wel goed in survivallen?quote:Op maandag 2 september 2019 22:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, kijk het niet. Maar ik zou sowieso winnen.
Ja, of je me iets gevraagd hebt. Ukkie.quote:Op maandag 2 september 2019 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb ik jou iets gevraagd ?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |