Wel toepasselijk toch met al die clowntjes hier?quote:Op maandag 2 september 2019 21:41 schreef ToT het volgende:
The fuck?
M'n vrouw en kind liggen net te slapen, krijg je dit clowngetoeter hier keihard door de speakers!
Wat doet je kind nog zo laat op?quote:Op maandag 2 september 2019 21:41 schreef ToT het volgende:
The fuck?
M'n vrouw en kind liggen net te slapen, krijg je dit clowngetoeter hier keihard door de speakers!
quote:Op maandag 2 september 2019 21:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel toepasselijk toch met al die clowntjes hier?
Okee hij ligt er 3 kwartier in, ligt net een half uurtje te slapen.quote:
Nee, morgen uitslapenquote:
Uitslapen, viool oefenen, les en wat lezen en film kijken denk ikquote:Op maandag 2 september 2019 21:43 schreef eNGine10 het volgende:
Nog wat leuks doen op je vrije dag @:Kopjechino?
Oh nicequote:Op maandag 2 september 2019 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, morgen uitslapen
[..]
Uitslapen, viool oefenen, les en wat lezen en film kijken denk ik
Klinkt als een lekker dagjequote:Op maandag 2 september 2019 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, morgen uitslapen
[..]
Uitslapen, viool oefenen, les en wat lezen en film kijken denk ik
Wordt het hopelijk ookquote:
Leukquote:
Had 2 paar mooie schoenen, maar festivals hebben deze verpest. Nu maar weer eens back to basic. Deze ga ik wel netjes houdenquote:Op maandag 2 september 2019 21:55 schreef eNGine10 het volgende:
Leuk
Had vorig jaar ook zoiets voor de winter. Geheel zwart.
Jij bent een GODINquote:Op maandag 2 september 2019 21:58 schreef Kopjechino het volgende:
Vroeger mocht ik mijn nieuwe schoenen altijd bij het voeteneind van mijn bed zetten. Kon daar zo trots op zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |