Ik heb meer boeken dan in m'n boekenkast passen op het moment. Het is anderhalve Billy waar ik al een extra verdieping op had gezet. De tweede extra verdieping ligt klaar, maar past niet tussen het plafond en de kast. Dus eerst de extra stukken even op maat maken.quote:Op maandag 2 september 2019 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Boek besteld.
Gras is groen.
Chocola is lekker.
Ik had er eerst ook een Billy aan boeken naast liggen en heb toen een hele zwik naar de Kringloop gebrachtquote:Op maandag 2 september 2019 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb meer boeken dan in m'n boekenkast passen op het moment. Het is anderhalve Billy waar ik al een extra verdieping op had gezet. De tweede extra verdieping ligt klaar, maar past niet tussen het plafond en de kast. Dus eerst de extra stukken even op maat maken.
Ik stel het al even uit. Mijn moeder is begonnen met passief aggressief de boeken op de trap naar zolder te stapelen.
Zou wel een groter huis willen met een aparte boekenkamerquote:Op maandag 2 september 2019 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik houd er wel van. Flinke boekenkast, veel boeken. Mijn probleem nu is meer dat mijn hebben en houden niet prettig meer in een zolderkamertje past.
quote:Op maandag 2 september 2019 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou een aparte aquariumkamer nemen.
Ik moet die boekenkast ook maar eens mariekondo'en, maar ik vidn t lastig.quote:Op maandag 2 september 2019 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
Wij hebben nu eindelijk minder boeken dan er in de kast passen.
Heeft een paar jaar geduurd om van genoeg dingen afstand te doen.
Met zo'n laddertje en een zetel!quote:Op maandag 2 september 2019 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wel een groter huis willen met een aparte boekenkamer
Ik moest ze googlen.quote:Op maandag 2 september 2019 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil ook een aquarium.Maar daar heb ik nu echt geen ruimte voor. Ik onderhoud nu het aquarium van m'n vader maar ik heb niet echt interesse in Malawi cichlides.
Heeft hij wel eens jongen in zijn bak?quote:Op maandag 2 september 2019 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil ook een aquarium.Maar daar heb ik nu echt geen ruimte voor. Ik onderhoud nu het aquarium van m'n vader maar ik heb niet echt interesse in Malawi cichlides.
Ja. Op het moment hebben we een stuk of zes (zichtbare) jonkies die tussen de stenen verscholen zitten.quote:Op maandag 2 september 2019 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens jongen in zijn bak?
Ik zou wel een tanganyika bak willen. Met neolamprologussen, en julidochromissen, en synodontissen.
Dat lijkt me echt comfy. Wij hebben alleen baby garnalen.quote:Op maandag 2 september 2019 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Op het moment hebben we een stuk of zes (zichtbare) jonkies die tussen de stenen verscholen zitten.
Garnalen lijkt me dan weer grappig. Krioelende bezige bijtjes.quote:Op maandag 2 september 2019 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt comfy. Wij hebben alleen baby garnalen.
Het leven is compromissen. Neem een halve.quote:Op maandag 2 september 2019 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog steeds een spin en toch ook weer niet.
Ze zien er leuk uit. Maar je bak is dan al snel puur een Malawi cichlide bak. We hebben een drietal algeneters er bij en dat is het.quote:Op maandag 2 september 2019 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest ze googlen.
Wat zijn ze vrolijk
Of Triops.quote:Op maandag 2 september 2019 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Garnalen lijkt me dan weer grappig. Krioelende bezige bijtjes.
Kwallen kunnen in theorie. Maar het probleem is dat je aquarium eigenlijk geen stroming mag hebben. Anders zit de kwal ineens in je filter. We zijn wat speciale kwallen aquaria. Maar eigenlijk doet bijna niemand het.quote:Op maandag 2 september 2019 17:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Of Triops.
Of kwallen. Kan dat? Kwallen als huisdier?
Eentje zonder potenquote:Op maandag 2 september 2019 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het leven is compromissen. Neem een halve.
Dat heb je als single toch best vaakquote:Op maandag 2 september 2019 18:31 schreef Fascination het volgende:
Bah, ik "moet" het restje eten van gister opeten.
Lichtelijk ja. Was rijst met roomkaas en wat andere ingrediënten, maar die roomkaas maakte het mehhh.quote:
Slechte dag gehad?quote:
Misschien je leven eens omgooienquote:
Hoezo, bijna nooit stress, veel wipjes, genoeg leuke dingen in het weekend. Wat wil ik nog meer.quote:Op maandag 2 september 2019 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien je leven eens omgooien
Ik denk dat iedereen dit wel gelooft.quote:Op maandag 2 september 2019 18:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo, bijna nooit stress, veel wipjes, genoeg leuke dingen in het weekend. Wat wil ik nog meer.
Hoezo staat dit in het Eindhovens dagblad als ze in Almere wonenquote:Op maandag 2 september 2019 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee dan deze mensen.
Zo mainstream verkneukelt drie in een dozijn mensen dat je er spontaan van opdroogt.
https://www.ed.nl/economi(...)-000-is-br~afc66305/
Vraag het je zus.quote:Op maandag 2 september 2019 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo staat dit in het Eindhovens dagblad als ze in Almere wonen
Wat bedoel je nou, communiceer eens normaalquote:Op maandag 2 september 2019 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dit wel gelooft.
Het staat in het AD, ik stuur jullie de versie van ED omdat het artikel uit de betaalde rubriek komt.quote:Op maandag 2 september 2019 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo staat dit in het Eindhovens dagblad als ze in Almere wonen
Wat is dit voor een culinaire zelfkastijding dan?quote:Op maandag 2 september 2019 18:31 schreef Fascination het volgende:
Bah, ik "moet" het restje eten van gister opeten.
Dan zou ik gewoon wat anders doenquote:Op maandag 2 september 2019 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lichtelijk ja. Was rijst met roomkaas en wat andere ingrediënten, maar die roomkaas maakte het mehhh.
Oh dit klinkt ook echt niet lekkerquote:Op maandag 2 september 2019 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lichtelijk ja. Was rijst met roomkaas en wat andere ingrediënten, maar die roomkaas maakte het mehhh.
Waarom moet je die roomkaas erbij eten dan?quote:Op maandag 2 september 2019 18:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor dat lekkere smeuïge mondgevoel, vraag Lokagodin maar eensquote:Op maandag 2 september 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moet je die roomkaas erbij eten dan?
quote:Op maandag 2 september 2019 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds ik over cottage cheese gelezen heb eet ik die productcategorie niet meer.
?quote:Op maandag 2 september 2019 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds ik over cottage cheese gelezen heb eet ik die productcategorie niet meer.
Die is lactoseintolerant, die eet dat niet.quote:Op maandag 2 september 2019 19:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor dat lekkere smeuïge mondgevoel, vraag Lokagodin maar eens
Zal er wel doorgeroerd zijn, dus inclusief geworden.quote:Op maandag 2 september 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moet je die roomkaas erbij eten dan?
Om te eten hoop ikquote:Op maandag 2 september 2019 19:32 schreef gcjoel het volgende:
Ik had afgelopen weekend nog cottage cheese
Alsof dit het beter maaktquote:
Onduidelijk. Het is nog festival seizoen en na 4 dagen festival en geen douche kan je het zo uit de plooien scheppen natuurlijk...quote:
Ik hield me in dit niet te zeggenquote:Op maandag 2 september 2019 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Alsof dit het beter maakt
Lekkere poes met cottage cheese likken
Best wel. Maar ook cutequote:Op maandag 2 september 2019 19:45 schreef Elvi het volgende:
Is deze mantel te extra?
[ afbeelding ]
Want ik wil het
Gaat er iets stoppen?quote:Op maandag 2 september 2019 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben blij dat ik m'n stempel op deze SC heb gedrukt.
quote:Op maandag 2 september 2019 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben blij dat ik m'n stempel op deze SC heb gedrukt.
Niet gehoord. Vertel.quote:Op maandag 2 september 2019 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Verhaaltje over de aarsmaden was ook fraai.
Waarom niet?quote:Op maandag 2 september 2019 20:18 schreef Elvi het volgende:
Ik heb Book Depository maar eens een mailtje gestuurd wat er gaat gebeuren na Brexit. Kan ik nog wel boeken bestellen bij hen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Het zal alleen wat langer duren denk ikquote:Op maandag 2 september 2019 20:18 schreef Elvi het volgende:
Ik heb Book Depository maar eens een mailtje gestuurd wat er gaat gebeuren na Brexit. Kan ik nog wel boeken bestellen bij hen?
Even kijken wat ze gaan zeggen en dan misschien een laatste monster bestelling plaatsenquote:Op maandag 2 september 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal alleen wat langer duren denk ikEn misschien dat er qua verzendkosten en prijzen wat verandert.
Als je dingen uit een niet-EU land bestelt zal je er btw over moeten betalen. Boeken vallen gelukkig onder het lage btw bedrag. Als de waarde van je bestelling onder de 22 euro is hoef je geen btw te betalen.quote:Op maandag 2 september 2019 20:18 schreef Elvi het volgende:
Book Depository was oké.quote:Op maandag 2 september 2019 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je dingen uit een niet-EU land bestelt zal je er btw over moeten betalen. Boeken vallen gelukkig onder het lage btw bedrag. Als de waarde van je bestelling onder de 22 euro is hoef je geen btw te betalen.
quote:Op maandag 2 september 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]CL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Vanmiddag nog eentje besteld. Bij BD.quote:Op maandag 2 september 2019 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koop je vaak boeken van meer dan 22 euro?
Dit zeg ik ook altijd, ga eens uit mn hoofd.quote:Op maandag 2 september 2019 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is uitgaande van het worst kaas scenario, maximum Brexit onder WTO regels.
Was een reactie voor de vorm he.quote:Op maandag 2 september 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Jezus vraag het dan ook niet.
Retorische vraagquote:Op maandag 2 september 2019 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was een reactie voor de vorm he.
hahahahaquote:Op maandag 2 september 2019 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koop je vaak boeken van meer dan 22 euro?
Hmm. Dat heb ik niet vaak. Eigenlijk bijna alleen als ik iets van the Folio Society bestel.quote:Op maandag 2 september 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmiddag nog eentje besteld. Bij BD.
Ik moest weer die ene specifieke editie hebben van een hardcover.quote:Op maandag 2 september 2019 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dat heb ik niet vaak. Eigenlijk bijna alleen als ik iets van the Folio Society bestel.
Omg. Waarom kendie ik die site niet? Wat een mooie boekenquote:Op maandag 2 september 2019 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dat heb ik niet vaak. Eigenlijk bijna alleen als ik iets van the Folio Society bestel.
Ik snap niet dat jullie niks hebben.quote:Op maandag 2 september 2019 20:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omg. Waarom kendie ik die site niet? Wat een mooie boeken
en ik zie er nu al 2 die ook op mn lijstje bij BD stonden maar hier een mooiere kaft hebben
Oh en dit boek https://www.foliosociety.com/row/liber-bestiarum.html![]()
Als duur je smaak is moet je eens bij Easton Press kijken.quote:Op maandag 2 september 2019 20:33 schreef Elvi het volgende:
Ze hebben ook Alice in Wonderland
Ik heb wel een dure smaak
Volgende meet misschien matchmaker spelen dan.quote:Op maandag 2 september 2019 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie niks hebben.
Jij enablerquote:Op maandag 2 september 2019 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als duur je smaak is moet je eens bij Easton Press kijken.
Ik snap niet dat wij niks hebbenquote:Op maandag 2 september 2019 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende meet misschien matchmaker spelen dan.
Ik match jullie wel volgende meet.quote:Op maandag 2 september 2019 20:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik snap niet dat wij niks hebben
Werkt dit zo?
quote:Op maandag 2 september 2019 20:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik snap niet dat wij niks hebben
Werkt dit zo?
kan ik ook side dishes bestellen?quote:Op maandag 2 september 2019 20:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik match jullie wel volgende meet.
Had het idee dat jullie er bewust tussen gingen zitten de vorige keer.quote:Op maandag 2 september 2019 20:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik match jullie wel volgende meet.
¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 2 september 2019 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie niks hebben.
Moet je maar op tijd komen volgende keerquote:Op maandag 2 september 2019 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het idee dat jullie er bewust tussen gingen zitten de vorige keer.
Ik hoopte kans te maken.quote:Op maandag 2 september 2019 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. En later wisselde ik zelfs nog van plek zodat ik naast m zat.quote:Op maandag 2 september 2019 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat er eerder dan jij hoor.quote:Op maandag 2 september 2019 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kon ik ook eens goed zien hoe ie er van voren uitzag. Zo raar als je naast iemand zit en er dan helemaal omheen gaat hangen om goed te kijken.quote:Op maandag 2 september 2019 20:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. En later wisselde ik zelfs nog van plek zodat ik naast m zat.
Mwuahahaha
zin in die nachos en die dip nuquote:Op maandag 2 september 2019 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was eten. Wat er verder gebeurd is weet ik niet.
Eten?quote:Op maandag 2 september 2019 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was eten. Wat er verder gebeurd is weet ik niet.
quote:Op maandag 2 september 2019 21:01 schreef Allures het volgende:
Van mijn mond voor iemand weer begint
Zin in nacho's nu. GVD.quote:Op maandag 2 september 2019 21:01 schreef Allures het volgende:
[..]
zin in die nachos en die dip nu
Serieus elke keer als het daar over gaat gaat mijn tong zo even over mijn lippen
Kan je daar bij ja?quote:Op maandag 2 september 2019 21:01 schreef Allures het volgende:
[..]
zin in die nachos en die dip nu
Serieus elke keer als het daar over gaat gaat mijn tong zo even over mijn lippen
Ben je nu een vieze buitenlander?quote:Op maandag 2 september 2019 21:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
GoedGenoeg te doen de komende tijd
soms zijn die echt lekker hequote:Op maandag 2 september 2019 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Van het weekend van die chocoladezeevruchten gehaald uit nostalgische overwegingen, maar die zijn nu natuurlijk alweer op en ik wil meer.
ik prefereer landverraderquote:Op maandag 2 september 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nu een vieze buitenlander?
In Luxemburg is iedereen dat.quote:Op maandag 2 september 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nu een vieze buitenlander?
We wilden onze aandacht niet verdelen.quote:Op maandag 2 september 2019 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze dat je niet kon komen (huehue)
Owquote:Op maandag 2 september 2019 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze dat je niet kon komen (huehue)
statisch dommertquote:Op maandag 2 september 2019 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Er hangt een haar aan m'n lamp. Hoe dan.
Alsof jullie niet als een harem om CE zouden zitten, en mij in een hoekje lieten verpieterenquote:Op maandag 2 september 2019 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We wilden onze aandacht niet verdelen.
Ja daarom juist. Dat leek ons niet eerlijk.quote:Op maandag 2 september 2019 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof jullie niet als een harem om CE zouden zitten, en mij in een hoekje lieten verpieteren
Wij teren nog steeds op die ene meet met ce.quote:Op maandag 2 september 2019 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Kan me niet herinneren dat ik gevraagd ben
Hmpfquote:Op maandag 2 september 2019 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Dat leek ons niet eerlijk.
quote:Op maandag 2 september 2019 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Er hangt een haar aan m'n lamp. Hoe dan.
Wacht nog steeds op de volgende. Erg stil in die groepsappquote:Op maandag 2 september 2019 21:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij teren nog steeds op die ene meet met ce.
We wachten nog op de LL foto'squote:Op maandag 2 september 2019 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op de volgende. Erg stil in die groepsapp
Knus, gezellig.quote:
Jijquote:Op maandag 2 september 2019 21:14 schreef Fascination het volgende:
Doe eens een beetje aardig tegen Faxie.
Ligt eraan wanneerquote:Op maandag 2 september 2019 21:14 schreef Elvi het volgende:
Wie gaat er mee naar Gamestate in Utrecht?
Weet je hoe ver Utrecht is.quote:
Waaaat? Zo vroegquote:Op maandag 2 september 2019 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Keek net voor Cumbuco en is daar gewoon al voor 6 uur donker nu
Whehehehehequote:Op maandag 2 september 2019 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Keek net voor Cumbuco en is daar gewoon al voor 6 uur donker nu
Ja, maar ik ga over 1,5 maand, dus dan zal het rond 7 donker zijn ofzoquote:
Ga je kiten in Brazilië?quote:Op maandag 2 september 2019 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga over 1,5 maand, dus dan zal het rond 7 donker zijn ofzo![]()
Gaat ook heel snel daar volgens mij, ligt langs de evenaar.
Gaaf.quote:Op maandag 2 september 2019 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Weekjes rondtoeren met jeeps en kites
quote:Op maandag 2 september 2019 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Weekjes rondtoeren met jeeps en kites
Nope, met een groepsreis via organisatie waar ik 2 jaar geleden mee naar Egypte ging. Ik ken niemand van de groep, alleen de 2 van de organisatiequote:Op maandag 2 september 2019 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaaf.Met je vaste kitegroep?
22okt-5novquote:Op maandag 2 september 2019 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ehhhhh. Wanneer ging je ook alweer weg? Als je mee wilt plannen we t eromheen.
Het is altijd nacht in Cumbucket.quote:Op maandag 2 september 2019 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is daar de hele dag donker huehuehue
Samen Dance Dance Revolution doenquote:Op maandag 2 september 2019 21:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik je niet zal bespringen.
Ah oké, maar die reis is dus gericht op kiten en je reisgenoten zijn kiters?quote:Op maandag 2 september 2019 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, met een groepsreis via organisatie waar ik 2 jaar geleden mee naar Egypte ging. Ik ken niemand van de groep, alleen de 2 van de organisatieGroep van 10 dacht ik.
Yep, dat is het ideequote:Op maandag 2 september 2019 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah oké, maar die reis is dus gericht op kiten en je reisgenoten zijn kiters?
Ja en rond de evenaar heb je sowieso niet zo veel verschil tussen zomer en winter.quote:Op maandag 2 september 2019 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga over 1,5 maand, dus dan zal het rond 7 donker zijn ofzo![]()
Gaat ook heel snel daar volgens mij, ligt langs de evenaar.
Ideale oplossingquote:
Dat ook ja. Dat wordt elke dag vroeg wakker worden vrees ikquote:Op maandag 2 september 2019 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en rond de evenaar heb je sowieso niet zo veel verschil tussen zomer en winter.
Ik las kittensquote:Op maandag 2 september 2019 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah oké, maar die reis is dus gericht op kiten en je reisgenoten zijn kiters?
Omg. Willikquote:Op maandag 2 september 2019 21:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik las kittensMet kittens op retraite
Ook leukquote:Op maandag 2 september 2019 21:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Gouden business model.quote:Op maandag 2 september 2019 21:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee want dan ben je al gauw kittens aan het broodfokken, want er moeten voortdurend kittens zijn die worden afgedankt als ze te oud zijn.quote:
Youtubehit dit, echt waar.quote:Op maandag 2 september 2019 21:43 schreef Allures het volgende:
Ik zie mezelf opeens helemaal liggen onder een stapel kittens
In een soort ballenbak met balletjes wol en dan kittens die met mij en de wol spelen
Precies wat ik meteen dacht toen ik ging bedenken hoe dat zou werken.quote:Op maandag 2 september 2019 21:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee want dan ben je al gauw kittens aan het broodfokken, want er moeten voortdurend kittens zijn die worden afgedankt als ze te oud zijn.
Jij in een katten-onesie natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2019 21:45 schreef Allures het volgende:
[..]
met veel kleren aan natuurlijk![]()
Wel alles in pastelkleuren. Ook de wol
Omg zo cuuute
euhm ok...iedereen zijn voorkeurenquote:Op maandag 2 september 2019 21:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Jij in een katten-onesie natuurlijk.
Ik heb een foto van mezelf als peuter omringt door een schare puppy's die geaaid willen worden. Overal puppy.quote:Op maandag 2 september 2019 21:43 schreef Allures het volgende:
Ik zie mezelf opeens helemaal liggen onder een stapel kittens
In een soort ballenbak met balletjes wol en dan kittens die met mij en de wol spelen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik bedoel geen bosjes. Echt een weilandgedeelte waar je ook eerst door een klaphekje moet.Hoe weet jij toch altijd van dit soort dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit ook een beschoeiing en omheining langs het water en je gaat via een trappetje het water in.
Ik ben daar bekend.quote:Op maandag 2 september 2019 22:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe weet jij toch altijd van dit soort dingen?
Je wou omboeken naar Engeland toch?quote:Op maandag 2 september 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nachttemperaturen in de Alpen zijn ook mooi. Toch maar een extra jas meenemen en andere slaapzak.
Ga denk ik richting het Franse deel en meer richting het zuiden. Daar lijkt het beter.quote:Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wou omboeken naar Engeland toch?
Als de Alpen ruk zijn dan is het ook echt ruk.
Morgen maar even kijken hoe het weer echt gaat zijn, ben vrij flexibel met waar we naartoe gaan uiteindelijk.quote:Op maandag 2 september 2019 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou nog iets zuidelijker gaan richting Gap daar is het iig nog 23c
Ik heb vakantie en ben nu al wakkerquote:Op dinsdag 3 september 2019 07:21 schreef Q. het volgende:
Het opstaan wordt er niet makkelijker op zo in de herfst.
Heb je langer wat aan je dag!quote:Op dinsdag 3 september 2019 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ben nu al wakker
Ga met je hont wandelenquote:Op dinsdag 3 september 2019 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ben nu al wakker
Ga naar Spanje dan, veel mooier. Asturie of Baskenlandquote:Op dinsdag 3 september 2019 00:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar even kijken hoe het weer echt gaat zijn, ben vrij flexibel met waar we naartoe gaan uiteindelijk.
Vandaag nog maar eens een beetje googlen waar naartoe te rijden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga naar Spanje dan, veel mooier. Asturie of Baskenland
Ja herfstquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Het is best afgekoeld in huis al. Gaat snel ineens.
Klopt wel denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:31 schreef CherryLips het volgende:
En volgens de app gaat het nu tot april regenen.
Dit geeft aan dat je een heel zorgzaam en liefdevol persoon bentquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:35 schreef Elvi het volgende:
Ik heb echt raar gedroomd. Over een egel die verbrand was dus al z'n stekels waren eraf gevallen. Maar hij leefde nog en de dierenarts wilde niet helpen dus ging ik m verzorgen.
Dino?quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh goeie. R weer in de maand. D weer erbij pakken
Heb je die droom ook wel eens gehad?quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit geeft aan dat je een heel zorgzaam en liefdevol persoon bent
6 dagen in de weekquote:Op dinsdag 3 september 2019 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je die droom ook wel eens gehad?
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 3 september 2019 08:31 schreef CherryLips het volgende:
En volgens de app gaat het nu tot april regenen.
Huehuequote:Op dinsdag 3 september 2019 08:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh goeie. R weer in de maand. D weer erbij pakken
Ik heb nog een flinke backlog met games die ik nog moet doen en er komt nog een heleboel uit de komende tijd die ook gespeeld moeten worden.quote:
Ik vind dit echt zo'n goed ideequote:Op dinsdag 3 september 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
Wel jammer dat mensen geen winterslaap houden.
ik niet, dan mis ik de mooiste tijd van het jaarquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo'n goed ideeZouden we gewoon moeten doen
![]()
Wat vind je mooi aan de winter?quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, dan mis ik de mooiste tijd van het jaar
ijs, sneeuw, donkere avonden, draaglijke temperaturen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat vind je mooi aan de winter?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ijs, sneeuw, donkere avonden, draaglijke temperaturen.
quote:
ja, lekker een dikke deken op kunnen leggen zonder weg te drijven van het zweet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:00 schreef Q. het volgende:
Goed kunnen slapen is er ook wel eentje want niet teringheet, lekker vroeg donker en door de regen geen gillende studenten op straat.Oh, en doodmoe door het gebrek aan zonlicht.
Ja, zo in Januari of zo.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
Wel jammer dat mensen geen winterslaap houden.
Heb je geen gordijn/luifel/rolluik/badlaken?quote:
spreek voor jezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |