abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 september 2019 @ 14:18:54 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188770599
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wij hebben niet zo'n fancy abonnement. Maar we kunnen wel tot een week terugkijken, dat bedoelde ik bij nader inzien.
Daarvoor zou ik een settopbox moeten neerzetten. En ik heb 't juist allemaal zo mooi clean en kastjes-vrij nu...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188770620
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Daarvoor zou ik een settopbox moeten neerzetten. En ik heb 't juist allemaal zo mooi clean en kastjes-vrij nu...
Wij hebben de versterker, die middelste speaker (hoe heet dat) en een pc ook al onder de tv staan dus dat Ziggokastje maakt weinig uit op het geheel.
Spoilers!
pi_188770744
Het gaat wel lekker in Wilrijk :{ . Eerst de grootste aula ingestort (geen gewonden), en nu 3 panden (in een woonwijk) waarbij er nog mensen onder het puin liggen:

NWS / Zware explosie Antwerpen verwoest drie panden: mensen onder het puin
pi_188770964
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef Molo het volgende:

[..]

En cupcakes mogen wel

Briljant O+ _O_
Ook weleens dochterlief cakejes laten versieren om uit te delen als kleuter

Dus wij nog tegen de juf: sorry voor de berg suiker....

En de juf: superleuk!! Helemaal goed hoor, geen enkel probleem!

(Die had liever cupcakes vol suiker dan wat andere kinderen uitdeelden... op zeker moment kwam er een zandbakemmer vol snoep mee naar huis. Of alle kleuters een mars met een pakje sap (cola was al tijdje in de ban bij deze school. Ook in de hogere klassen).... geloof dat ik de eerste 6-7 jaar nooit snoep kocht maar wel altijd een volle snoeptrommel had )
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:32:52 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188772558
tot 2x het topic opnieuw geladen... leek of internet stuk was, maar het is de SC die stuk is..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188772601
Nog steeds niemand met een leuk recept voor Chinese kool?
Spoilers!
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:36:15 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188772611
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog steeds niemand met een leuk recept voor Chinese kool?
Ik durf na huiverende reacties op eerdere recepten niet zo goed meer....

Zelfs niet als er geen ananas in gaat.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188772657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog steeds niemand met een leuk recept voor Chinese kool?
Nee, misschien moet ik het een keer zelf maken. Maar vroeger vond ik het heel erg smerig.

Was hier druk om van alles en nogwat uit m'n mailbox te filteren zodat ik morgen met een schone lei aan een rampgebeuren kan beginnen. Iemand gaat (2 dagen) naar CHina en ik heb daar van 9 verschillende mensen ca 50 mailtjes over gekregen sinds zondagochtend. Morgen ga ik ze eens allemaal uitpluizen en zien waar ik wat aan heb en waar ik iets mee kan/moet.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 16:43:56 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188772711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, misschien moet ik het een keer zelf maken. Maar vroeger vond ik het heel erg smerig.

Was hier druk om van alles en nogwat uit m'n mailbox te filteren zodat ik morgen met een schone lei aan een rampgebeuren kan beginnen. Iemand gaat (2 dagen) naar CHina en ik heb daar van 9 verschillende mensen ca 50 mailtjes over gekregen sinds zondagochtend. Morgen ga ik ze eens allemaal uitpluizen en zien waar ik wat aan heb en waar ik iets mee kan/moet.
Sta je overal in aan of ook in cc?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188772832
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Sta je overal in aan of ook in cc?
Nee joh, ik werk voor die man, dus wil iedereen van het bedrijf in China laten weten dat ze hun best voor 'm doen. Ik hoop dat het heel veel dubbele informatie is, dan ben ik er zo doorheen. Maar da's vaak zo, in meer landen hebben ze dat, als de baas komt gaat er een enorme rode loper uit. Heb het ooit bij een conferentie in singapore meegemaakt, de directiesecretaresse daar kreeg (serieus) toestemming van haar baas om te trouwen, maar ze moest wel een overeenkomst tekenen dat ze pas na de conferentie zwanger zou worden. Ik dacht dat ik voor gek werd gehouden, maar dat schijnt daar niet raar te zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188774194
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 22:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jij zit denk ik tegen de T-gebouwen aan te kijken. (Sfeervol is anders vrees ik. Daar zitten veel laboratoria in, en de snijzalen voor geneeskunde. Ik mag er woensdag weer naar een microscoop- lokaal voor een examen. Jottum endejuich.)
Het Q gebouw is tijdelijk buiten gebruik, want daar is vorige week het nieuwe plafond van ingestort :') . maar als je richting dat gebouw zie je wel een soort groene 'zitkuil'. Hier zitten nog wel eens wat van je collega's ;)

Ha, dan zijn we daar gister langs gelopen, die kuil heb ik ook gezien. Lijkt me wel lekker met goed weer :) Zit in het achterste gebouw, waar vandaag heel fijn 2 ijscokarren stonden. Ik koos per ongeluk de goede, met betere hoorntje en flinke bollen :9 Jij succes morgen!

En nu even bijlezen met kopje thee en voetjes omhoog O+
pi_188774327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog steeds niemand met een leuk recept voor Chinese kool?
Roerbakken, pepertje, knoflook, uienringen. Beetje geroosterde sesam erdoor op het eind. Zoiets?
pi_188774360
Zo, mijn college is gelukt. Deel van mijn vooroordelen over informaticastudenten is bevestigd, ander deel niet. Altijd interessant :P

Verrassingen:
- Het zijn meer vrouwen dan ik verwachtte (kan ook komen omdat Kunstmatige Intelligentie er ook bij zat, daar zit wat psychologie bij om de dames te interesseren)
- Ik zag erg veel crappy laptopjes met Windows :o
Niet verrast:
- Maar er liep een jongen met groot LINUX op zijn shirt
- En iemand met NIRVANA op zijn shirt
- En er waren veel baarden en lange paardenstaarten en verwassen kleren
pi_188774388
@Jagärtrut die lijst :D België blijft me verbazen. Maar ik hou wel van zoet, dus het bevalt me best zo :P

@Lienekien, jaaa pannenkoekenmoeders! Dat zou er nou best ingaan eigenlijk, zo hop uit het vuistje.

@Lonaa massage, doen! Lekker jezelf verwennen O+

@FutureFairytale veel plezier *O*

@Kaatje1 zo wat een bak mails! Het klinkt te gek voor woorden, maar ik geloof het meteen van daar.
pi_188774423
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:36 schreef Tele6 het volgende:
Zo, mijn college is gelukt. Deel van mijn vooroordelen over informaticastudenten is bevestigd, ander deel niet. Altijd interessant :P

Verrassingen:
- Het zijn meer vrouwen dan ik verwachtte (kan ook komen omdat Kunstmatige Intelligentie er ook bij zat, daar zit wat psychologie bij om de dames te interesseren)
- Ik zag erg veel crappy laptopjes met Windows :o
Niet verrast:
- Maar er liep een jongen met groot LINUX op zijn shirt
- En iemand met NIRVANA op zijn shirt
- En er waren veel baarden en lange paardenstaarten en verwassen kleren
Haha, heerlijk als je je vooroordelen voorbij ziet wandelen :D Ik heb zo her en der al lurkend wat meegekregen over je situatie, wat fijn dat het zoveel beter gaat, was het leuk vandaag?
pi_188774467
@Holyme gedaan. Soepeler maar nog meer gesloopt nu. En opkomende hoofdpijn. Vergadering van vanavond afgezegd, en nu opgekruld op de bank. Mooi op tijd naar bed.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188774575
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:43 schreef Lonaa het volgende:
@:Holyme gedaan. Soepeler maar nog meer gesloopt nu. En opkomende hoofdpijn. Vergadering van vanavond afgezegd, en nu opgekruld op de bank. Mooi op tijd naar bed.
Ja, herkenbaar van massages, dat het er even extra inhakt. Vocht bijtanken en lekker slapen straks :Y
pi_188774638
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Roerbakken, pepertje, knoflook, uienringen. Beetje geroosterde sesam erdoor op het eind. Zoiets?
Ja, sesam! Geen ui en knof voor mij helaas.

Goed dat je naar college gegaan bent ^O^
Spoilers!
pi_188774646
En groetjens vanaf de loopband in de sportschool :W
Spoilers!
pi_188774715
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
En groetjens vanaf de loopband in de sportschool :W
Fokken vanaf de loopband, held _O-
  dinsdag 3 september 2019 @ 19:38:43 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188775417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:36 schreef Tele6 het volgende:
Zo, mijn college is gelukt. Deel van mijn vooroordelen over informaticastudenten is bevestigd, ander deel niet. Altijd interessant :P

Verrassingen:
- Het zijn meer vrouwen dan ik verwachtte (kan ook komen omdat Kunstmatige Intelligentie er ook bij zat, daar zit wat psychologie bij om de dames te interesseren)
- Ik zag erg veel crappy laptopjes met Windows :o
Niet verrast:
- Maar er liep een jongen met groot LINUX op zijn shirt
- En iemand met NIRVANA op zijn shirt
- En er waren veel baarden en lange paardenstaarten en verwassen kleren
Klinkt als mijn TU/e jaartjes :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188775473
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Merci :*
[..]

Klopt, ik ben dit vrees ik over 2 weken weer vergeten hoor, grotendeels althans.
Het zal me wel bekend voorkomen als ik er weer iets over lees. Maar ik merk het ook al aan andere vakken; anatomie kan ik nog dromen, maar embryologie nog maar deels (want deels heel logisch, deels gewoon feiten rammen.)

Het is zonde, maar ik denk toch helaas ook een manier om studenten te schiften. Hoewel het Belgische schoolsysteem toch vaak ook wel dol is op stampen, merk ik. (Bijvoorbeeld geen Binas mogen gebruiken voor de exacte vakken enzo)
Dat is heel typisch idd. Voor wel meer landen, maar vooral wat we in NL níet gewend zijn. Reproductief leren (stampen) is bij ons het begin van het leerproces, basiskennis opdoen, en we schakelen hier al vrij snel door naar inzichtelijk en actief leren.

Toevallig vandaag een workshop 'international classroom' gegeven aan onze bachelor instroom wat over dit soort verschillen ging :D
pi_188775932
Ergens in december kerstsfeer opsnuiven in New York, dat leek me wel wat ~:)
Werelddealweken maakten de vluchten ook al interessanter. Maar evengoed toch best dure grap voor een kleine week.
En toen ging ik kijken naar accommodatie zonder bedbugs die redelijk centraal ligt.... sjeezus! DUUUUUUR! 1500 euro voor zes nachten is niks :X

Ik ben maar gestopt met verder zoeken. Misschien dat Londen een betere optie is. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188776366
@Cat-astrophe lijkt me tof! Maar jissus wat een bedragen, dat komt wel als ik viesrijk ben, tot die tijd gaat de Duitse gluhwein prima zijn :')
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 20:39:47 #200
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188776475
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
sjeezus! DUUUUUUR! 1500 euro voor zes nachten is niks
Dat gaat wel wat ver :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')