1.09 is pet damage allemaal psych geworden.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Weet iemand of Lupos in deze build nog een goeie pet is?
Meen me te herinneren dat die echt goed was, maar op een gegeven moment generfed werd. Weet alleen niet meer wanneer dat was.
Nee gewoon nee, heel classic is juist gebaseerd op groepen vinden doordat je met elkaar in gesprek komt. Een tool of iets daarvoor neemt dat compleet weg.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Er kan best een LFG/LFR systeem zijn, maar dan zonder die cross-server troep en ook geen teleportation naar de dungeon. Gewoon een tool om groepen te zoeken, waar je ook bent, en is het eenmaal gelukt vertrek je naar de dungeon.
Bluhquote:Op woensdag 4 september 2019 19:36 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
1.09 is pet damage allemaal psych geworden.
Ja, want het is echt game breaking als je een groep kan vinden terwijl je ergens achteraf quests aan het doen bent in plaats van in Stormwind een beetje aan je pik loopt te trekken. Dát is inderdaad waar de hele game op gebaseerd is. Man, je kan wel overdrijven in ieder gevalquote:Op woensdag 4 september 2019 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee gewoon nee, heel classic is juist gebaseerd op groepen vinden doordat je met elkaar in gesprek komt. Een tool of iets daarvoor neemt dat compleet weg.
Niet voor niks dat Blizzard de functionaliteit gesloopt heeft van degene die er was.
Daar heb je het LookingForGroup channel voor.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:38 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ja, want het is echt game breaking als je een groep kan vinden terwijl je ergens achteraf quests aan het doen bent in plaats van in Stormwind een beetje aan je pik loopt te trekken. Dát is inderdaad waar de hele game op gebaseerd is. Man, je kan wel overdrijven in ieder geval
Total spam. Niks mis met een tool waar je in je lvl range/specifieke dungeon kan zoeken naar een groep.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:13 schreef Najieto het volgende:
[..]
Daar heb je het LookingForGroup channel voor.
Haha, zo heb ik al meer mensen horen praten in parties. Ook een aantal die het blijkbaar eerst helemaal zaten af te zeiken en nu op hun woorden zijn teruggekomen en sinds launch geen retail meer hebben gespeeld. Leuk om te zien allemaalquote:Op woensdag 4 september 2019 21:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nou, voor het eerst in 10 jaar Deadmines getankt. Jezus, dat is weer even wennen. Vooral op lagere levels heb ik geen idee meer wat nou een beetje de goede rotatie is, raakte telkens mijn target kwijt (niet qua aggro, zag 'm niet meer) en ik wist echt de helft niet meer van de dungeon. Wel 0 doden
Maar wel fijne groep, die begrepen wel dat ik er even uit was geweesten een healer die het targetten overnam. Wat een geweldige game is dit toch jongens.
Lekker terug naar retail gaan als je die functies wil.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:38 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ja, want het is echt game breaking als je een groep kan vinden terwijl je ergens achteraf quests aan het doen bent in plaats van in Stormwind een beetje aan je pik loopt te trekken. Dát is inderdaad waar de hele game op gebaseerd is. Man, je kan wel overdrijven in ieder geval
Lekker terug naar school gaan als je zo'n moeite met lezen hebt.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker terug naar retail gaan als je die functies wil.
Nogmaals, leer lezen en kom dan nog een keertje terug, Pavlov.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
Die hele LFG addon/toevoeging heeft er juist voor gezorgd dat er geen moer meer aan is, als je dat niet snapt kan je beter gewoon terug naar retail gaan. Niks van te maken verder.
Je begint overigens zelf erover te janken.
Grappig, je weet niet eens wat de hele discussie betreft LFG inhoudt en waarom men het niet wil, komt hier janken. En vervolgens inhoudelijk nergens opin gaan.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:42 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Nogmaals, leer lezen en kom dan nog een keertje terug, Pavlov.
Triggered door een woordje/onderwerp, moet per se reageren zonder ook maar iets te lezen, verzint z'n eigen verhaal om zo z'n idiote reactie te verantwoorden, wordt gewezen op het feit dat ie dom bezig is en noemt dan de ander een troll en houdt stevig vast aan z'n eigen verzinsels om zo aan zichzelf te bewijzen dat ie gelijk heeft.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grappig, je weet niet eens wat de hele discussie betreft LFG inhoudt en waarom men het niet wil, komt hier janken. En vervolgens inhoudelijk nergens opin gaan.
Ga lekker ergens anders trollen
Hoe kan jij zien aan iemand die reageert op <LFG ...> of ie een noob is of nietquote:Op donderdag 5 september 2019 05:54 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ja, iemand vinden nu is kut. En daarvoor zou lfg prima voor helpen. Maar dat heeft als nadeel dat je vervolgens dus ook makkelijk iemand vindt, als je de tank/healer wil kicken. En dat is een massive minpunt. Nu word je verplicht diegene op te leiden.
Komt bij dat je nu veel minder nabs krijgt.
De party leader kan mensen kicken.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Hoe kan jij zien aan iemand die reageert op <LFG ...> of ie een noob is of niet
Ik merk dat pas tijdens de dungeon hoor.
En volgens mij kan je helemaal geen mensen kicken nu? Of heb ik over die optie heen gekeken?
Die laatste zin ging over Classic. Ik denk dat die minder nabs heeft dan Vanilla toen of Retail nuquote:Op donderdag 5 september 2019 08:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Hoe kan jij zien aan iemand die reageert op <LFG ...> of ie een noob is of niet
Ik merk dat pas tijdens de dungeon hoor.
En volgens mij kan je helemaal geen mensen kicken nu? Of heb ik over die optie heen gekeken?
Phase 1: Ragnaros en Onyxiaquote:Op donderdag 5 september 2019 08:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar staat classic qua lore? Ragnaros is de grote bad guy?
quote:Op donderdag 5 september 2019 08:54 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik denk dat ik morgen wel toe ben om RFC te proberen te solo-en. Hunter, nu lvl 14
Ach so! Dat was niet helemaal duidelijk. Ik denk al, wat heeft hij voor gaven dan.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Die laatste zin ging over Classic. Ik denk dat die minder nabs heeft dan Vanilla toen of Retail nu
Remove from party kan toch wel?
Dat kan, ja. Maar thank god heeft Blizzard dit niet gedaanquote:Op woensdag 4 september 2019 15:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Er kan best een LFG/LFR systeem zijn
Nee. Dat lukt je niet. Ja hooguit als je überl33te twinkgear + enchants hebt misschien.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:29 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Level 16 moet dat als Beast Master kunnen.
Welke nadelen? Blijkbaar kan je nu ook al mensen makkelijk kicken, tenminste als je party leader wilt meewerken.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De party leader kan mensen kicken.
Maar ik ben ook 1 van die mensen die geen LFG tool mist. Ik zie het voordeel er wel van, maar ook de nadelen, en ik zie wel veel 'chatter' gebeuren in de diverse kanalen nu met classic, en dat vind ik belangrijker dan wat gemak.
De interactie/sociale aspecten nadelen. En leuk dat je daar heel hard om moet lachen, het is er zeker een onderdeel van.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:40 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Welke nadelen? Blijkbaar kan je nu ook al mensen makkelijk kicken, tenminste als je party leader wilt meewerken.
Denk een beetje ruimer joh, een LFG tool hoeft er niet meteen uit te zien zoals dat gedrocht wat Blizzard heeft gemaakt (al kwam de negativiteit vooral door cross-realms en instant teleportation). Het kan ook een nieuw tabblad bij je chat window zijn waar je kan aangeven dat je niet alle low lvl (of high lvl) spam wilt lezen hè?
Mij maakt het verder niet uit, ik zit alleen 5 minuutjes in Trade om te kijken naar een groep en dan is het weer heel snel /leave 2. En ga er vanuit dat ik dat over een tijdje helemaal niet meer hoef te doen. Ik werd altijd gevraagd mee te gaan en nu heb ik de eerste invites van mensen met wie ik eerder speelde ook al gehad. Ik moet gewoon heel hard lachen om mensen die beweren dat LFG spammen is wat de game maakt
Ja, dat blijf je zeggen, maar je benoemt ze niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De interactie/sociale aspecten nadelen. En leuk dat je daar heel hard om moet lachen, het is er zeker een onderdeel van.
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:13 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ja, dat blijf je zeggen, maar je benoemt ze niet.
Dat is wat de Vanilla community overal benoemt.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:13 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ja, dat blijf je zeggen, maar je benoemt ze niet.
En hoe precies wordt dat verandert door een LFG tool zoals ik net beschrijf?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wat de Vanilla community overal benoemt.
• Het sociale aspect
• Je moet de wereld in
• Je moet interactie hebben
De Vanilla community heeft een broertje dood aan hoe retail zich heeft ontwikkeld. Alles werd je veel te makkelijk gemaakt. Alles word je in de schoot geworpen.
Het feit dat het er niet in zat tijdens Vanilla in 05 én, veel belangrijker, dat het ervoor zorgt dat het je weer zoveel makkelijker gemaakt wordt. Met een LFG gaat het weer volledig de kant op waar het met retail naar toe is gegaan. Gelukkig zal Blizzard daar niet aan toe gaan geven, want dan zien ze weer die significante drop in de playerbasequote:Op donderdag 5 september 2019 12:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
En hoe precies wordt dat verandert door een LFG tool zoals ik net beschrijf?
Dus als jij kan instellen dat je alleen voor jouw level dungeons wilt zoeken wordt je spontaan een lul die niet meer met z'n party members praat? Apart, maar oké als jij dat zegt neem ik dat maar aan.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het feit dat het er niet in zat tijdens Vanilla in 05 én, veel belangrijker, dat het ervoor zorgt dat het je weer zoveel makkelijker gemaakt wordt. Met een LFG gaat het weer volledig de kant op waar het met retail naar toe is gegaan. Gelukkig zal Blizzard daar niet aan toe gaan geven, want dan zien ze weer die significante drop in de playerbase
Ik zeg dat iedere aanpassing afbreuk doet aan de vanilla-ervaring. De vanilla-ervaring waar een hele grote community naar op zoek was. Dus ja. Ontzettend blij dat Blizzard zich niet laat verleiden tot dat soort ondingenquote:Op donderdag 5 september 2019 12:40 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Dus als jij kan instellen dat je alleen voor jouw level dungeons wilt zoeken wordt je spontaan een lul die niet meer met z'n party members praat? Apart, maar oké als jij dat zegt neem ik dat maar aan.
Alle maatregelen die er voor zorgen dat vervangen makkelijker/sneller is, dan opleiden, zorgt er voor dat meer mensen zich vaker als lul gaan gedragen.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:40 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Dus als jij kan instellen dat je alleen voor jouw level dungeons wilt zoeken wordt je spontaan een lul die niet meer met z'n party members praat? Apart, maar oké als jij dat zegt neem ik dat maar aan.
En hoe zorgt specifiek op level range naar dungeons zoeken er precies voor dat vervangen makkelijker/sneller gaat?quote:Op donderdag 5 september 2019 14:08 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Alle maatregelen die er voor zorgen dat vervangen makkelijker/sneller is, dan opleiden, zorgt er voor dat meer mensen zich vaker als lul gaan gedragen.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg dat iedere aanpassing afbreuk doet aan de vanilla-ervaring. De vanilla-ervaring waar een hele grote community naar op zoek was. Dus ja. Ontzettend blij dat Blizzard zich niet laat verleiden tot dat soort ondingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |