abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188799210
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het feit dat het er niet in zat tijdens Vanilla in 05 én, veel belangrijker, dat het ervoor zorgt dat het je weer zoveel makkelijker gemaakt wordt. Met een LFG gaat het weer volledig de kant op waar het met retail naar toe is gegaan. Gelukkig zal Blizzard daar niet aan toe gaan geven, want dan zien ze weer die significante drop in de playerbase :)
Dus als jij kan instellen dat je alleen voor jouw level dungeons wilt zoeken wordt je spontaan een lul die niet meer met z'n party members praat? Apart, maar oké als jij dat zegt neem ik dat maar aan.
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 12:43:34 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188799255
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:40 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Dus als jij kan instellen dat je alleen voor jouw level dungeons wilt zoeken wordt je spontaan een lul die niet meer met z'n party members praat? Apart, maar oké als jij dat zegt neem ik dat maar aan.
Ik zeg dat iedere aanpassing afbreuk doet aan de vanilla-ervaring. De vanilla-ervaring waar een hele grote community naar op zoek was. Dus ja. Ontzettend blij dat Blizzard zich niet laat verleiden tot dat soort ondingen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188800325
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:40 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Alle maatregelen die er voor zorgen dat vervangen makkelijker/sneller is, dan opleiden, zorgt er voor dat meer mensen zich vaker als lul gaan gedragen.
pi_188800578
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 14:08 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Alle maatregelen die er voor zorgen dat vervangen makkelijker/sneller is, dan opleiden, zorgt er voor dat meer mensen zich vaker als lul gaan gedragen.
En hoe zorgt specifiek op level range naar dungeons zoeken er precies voor dat vervangen makkelijker/sneller gaat?
Nee serieus, hoe zorgt het feit dat je de spam van low level (of andersom) kan filteren er voor dat je makkelijker iemand uit de dungeon kan tiefen?

[ Bericht 9% gewijzigd door Het_Liegebeest op 05-09-2019 14:35:13 ]
pi_188800584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 12:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik zeg dat iedere aanpassing afbreuk doet aan de vanilla-ervaring. De vanilla-ervaring waar een hele grote community naar op zoek was. Dus ja. Ontzettend blij dat Blizzard zich niet laat verleiden tot dat soort ondingen :)
Overdrijven is ook een vak.
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 14:32:48 #81
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188800626
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 14:28 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak.
Die mening mag jij hebben. De vanilla community heeft een andere mening, anders zouden ze wel retail spelen hé.
4045
onlogisch
pi_188800641
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2019 14:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die mening mag jij hebben. De vanilla community heeft een andere mening, anders zouden ze wel retail spelen hé.
Ja, want dát is het verschil tussen classic en vanilla _O-
Zoals ik al zei, overdrijven is ook een vak.
pi_188800684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 14:28 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

En hoe zorgt specifiek op level range naar dungeons zoeken er precies voor dat vervangen makkelijker/sneller gaat?
Nee serieus, hoe zorgt het feit dat je de spam van low level (of andersom) kan filteren er voor dat je makkelijker iemand uit de dungeon kan tiefen?
Omdat het makkelijker wordt om een vervanger te vinden. Nu kun je alleen in Orgri zoeken. Met LFG kan je overal op de wereld zoeken. Dus ook onder de mensen die aan het questen zijn.
pi_188800789
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 14:37 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Omdat het makkelijker wordt om een vervanger te vinden. Nu kun je alleen in Orgri zoeken. Met LFG kan je overal op de wereld zoeken. Dus ook onder de mensen die aan het questen zijn.
Dus met andere woorden, er verandert niets, je 'mist' alleen een hoop spam die je niet nodig hebt.
En dát is de reden dat je mensen makkelijker uit de dungeon flikkert? Doe nor-maal. Dat vind ik echt je reinste onzin :D
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 14:48:26 #85
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188800817
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 14:45 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Dus met andere woorden, er verandert niets, je 'mist' alleen een hoop spam die je niet nodig hebt.
En dát is de reden dat je mensen makkelijker uit de dungeon flikkert? Doe nor-maal. Dat vind ik echt je reinste onzin :D
Waar wil je nou naar toe?

De reden dat er geen lfg komt is vanwege de vanilla experience. Back in the days hielp je een tank als hij het fout deed. Of gaf je de healer tips als je voor de 4e keer wipete. In retail deed je dat niet meer, 2 keer wipe en je kickte de healer want er stond al weer een ander klaar. Een tank pullde niet goed/snel genoeg? Kick, er staat toch een nieuwe klaar.

Heb je in 2005 gespeeld?
4045
onlogisch
pi_188800893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 14:45 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ik zal even herhalen wat ik net ook al zei, maar dan net iets anders:
Met LFG bereik je de hele wereld, dus je kunt veel makkelijker een vervanging vinden dan nu waar je alleen in één gebied kunt zoeken. Zonder LFG kun je dus beter je team behouden, want vervanging kost teveel tijd. Vaak meer dan het je kost om je tank te leren tanken.
pi_188802051
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 14:53 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik zal even herhalen wat ik net ook al zei, maar dan net iets anders:
Met LFG bereik je de hele wereld, dus je kunt veel makkelijker een vervanging vinden dan nu waar je alleen in één gebied kunt zoeken. Zonder LFG kun je dus beter je team behouden, want vervanging kost teveel tijd. Vaak meer dan het je kost om je tank te leren tanken.
Je kan het zo vaak herhalen als je wilt hoor. Feit is dat een selectie maken voor je level range dus totaal geen invloed heeft op wat dan ook.
pi_188802074
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:13 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Je kan het zo vaak herhalen als je wilt hoor. Feit is dat een selectie maken voor je level range dus totaal geen invloed heeft op wat dan ook.
Behalve dan dat je niet meer naar een zone hoeft te reizen om een groep(slid) te vinden.
pi_188802083
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:14 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Behalve dan dat je niet meer naar een zone hoeft te reizen om een groep(slid) te vinden.
Hoeft nu ook niet.
pi_188802189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:15 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Hoeft nu ook niet.
Hoe zoek je zonder LFG dan zone onafhankelijk?
pi_188802421
Eens met wolfjeamadeus. Mijn ervaring in dungeons is nu in classic heel anders. Ik doe nu een dungeon met mensen. In BfA doe ik dungeons met npcs/robots. Nooit zegt iemand iets en alles moet snel snel.

Mensen zijn nu op weg naar de dungeon al aan het chatten.

En al dat lopen? Ik dacht dat ik het strontvervelend zou vinden, maar het valt me reuze mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188802447
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:21 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Hoe zoek je zonder LFG dan zone onafhankelijk?
Sorry, ik las je bericht even te snel ben vijf dingen tegelijk aan het doen.
Nee, klopt. En dat is game breaking volgens jou? Dat maakt zoals men hier beweert dat je iemand uit je party flikkert? Sorry hoor, maar wat een asociale hond ben je dan _O-
En dat terwijl je dan nog steeds moet wachten tot die nieuwe speler helemaal naar de dungeon komt.
Nee nee, het probleem was toch echt dat er cross-realms kwamen waardoor je met mensen kwam te spelen die je daarna nooit meer zag en in mindere mate daarnaast die instant teleport naar de dungeon. Niet het feit dat je makkelijker mensen kon vinden.
pi_188802510
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 14:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waar wil je nou naar toe?

De reden dat er geen lfg komt is vanwege de vanilla experience. Back in the days hielp je een tank als hij het fout deed. Of gaf je de healer tips als je voor de 4e keer wipete. In retail deed je dat niet meer, 2 keer wipe en je kickte de healer want er stond al weer een ander klaar. Een tank pullde niet goed/snel genoeg? Kick, er staat toch een nieuwe klaar.

Heb je in 2005 gespeeld?
Vanaf 2004 al. Ook later nog op Nostalrius.
Je punt?
  donderdag 5 september 2019 @ 17:00:31 #94
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188802805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:44 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Vanaf 2004 al. Ook later nog op Nostalrius.
Je punt?
Dat je niet verder kijkt dan alleen LFG, dat punt probeerde ik gisteren ook al te maken.

LFG invoeren is een glijdende schaal waarbij er steeds meer features insluipen zoals gearscore check en andere meuk. Daarom is men er zo fel tegen.
pi_188803229
quote:
6s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat je niet verder kijkt dan alleen LFG, dat punt probeerde ik gisteren ook al te maken.

LFG invoeren is een glijdende schaal waarbij er steeds meer features insluipen zoals gearscore check en andere meuk. Daarom is men er zo fel tegen.
Jij had helemaal geen punt. Nog nie bekant. Je was getriggered omdat je LFG zag staan en maakte je eigen domme verzinsels dat ik de retail LFG finder wilde hebben :W
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 september 2019 @ 17:30:08 #96
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_188803279
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:38 schreef Isabeau het volgende:
En al dat lopen? Ik dacht dat ik het strontvervelend zou vinden, maar het valt me reuze mee.
wacht maar tot je 4 weken verder bent...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_188803316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:30 schreef Tokus het volgende:

[..]

wacht maar tot je 4 weken verder bent...
Dan heb je sowieso je mount en waarschijnlijk al je epic mount.
pi_188803325
Tenzij je 4 weken doet over lvl 1 tot en met 39 :D
  donderdag 5 september 2019 @ 17:32:41 #99
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188803330
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:26 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Jij had helemaal geen punt. Nog nie bekant. Je was getriggered omdat je LFG zag staan en maakte je eigen domme verzinsels dat ik de retail LFG finder wilde hebben :W
Tuurlijk jochie, ga vooral door met janken.

Succes met lezen :W
https://eu.forums.blizzard.com/en/wow/t/classic-lfg/72495/475
pi_188803359
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:13 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Is goed scheet :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')