Oke mevrouw wellicht op lange termijn richting 20 en nu opeens zomerquote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 13:34 schreef Elan het volgende:
Flink stijgend?![]()
Maxima gaan wellicht op de hele termijn met heel veel mazzel weer richting de 20 graden
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:35 schreef Elan het volgende:
Is allemaal nog veel te ver weg om er daadwerkelijk conclusies aan te verbinden.
opbokken met je buienquote:Op donderdag 5 september 2019 12:14 schreef aloa het volgende:
Veel buien nog op weg naar Nederland.
[ afbeelding ]
Had ook wel wat warmer mogen zijnquote:
Welk land was je dat je niet meer fatsoenlijk kon slapen?quote:Op donderdag 5 september 2019 13:38 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben weer terug in Nederland. Voor het eerst in weken weer een jas aan, maar wat slaapt dit heerlijk
Ik ben er klaar voorquote:Op donderdag 5 september 2019 13:48 schreef Dven het volgende:
Ah en lid 8 gaat voor ELF in december
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan toch veranderd?quote:Op donderdag 5 september 2019 13:45 schreef Dven het volgende:
ECMWF verwacht overigens een iets te warme en redelijk droge september
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je veranderd?quote:Op donderdag 5 september 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is dan toch veranderd?
Volgens mij was de voorspelling eerder juist iets aan de natte kant, toch?quote:
Fixedquote:Op donderdag 5 september 2019 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij was de voorspelling eerder juist iets aan de natte kant, toch?
Turkai met alleen arko. 's Nachts structureel boven de 21 graden, soms wel 25. Buiten wel te verstaan, want binnen is het nog warmerquote:Op donderdag 5 september 2019 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk land was je dat je niet meer fatsoenlijk kon slapen?
En daarna krijgen we bezoek van ex Orkaan Dorian.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:46 schreef Dven het volgende:
Neerslag voor de komende vijf dagen.
[ afbeelding ]
Dat valt gelukkig heel erg meequote:Op donderdag 5 september 2019 14:46 schreef Dven het volgende:
Neerslag voor de komende vijf dagen.
[ afbeelding ]
Zo zeker is dat helemaal nog niet. Koers is nog niet duidelijk. Staat ook op weer.nlquote:Op donderdag 5 september 2019 14:51 schreef aloa het volgende:
[..]
En daarna krijgen we bezoek van ex Orkaan Dorian.
Alle modellen laten hem gewoon richting west Europa trekken. Het hoe en wat blijft afwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig heel erg mee
[..]
Zo zeker is dat helemaal nog niet. Koers is nog niet duidelijk. Staat ook op weer.nl
Klopt. Maar met het uur wel meer en meer in het voordeel van nazomerweer in Nederland. Wat uiteraard nog steeds compleet om kan slaan. Bekend voorbeeldje is een vrij zeker ensemble dat het in NL drie jaar geleden zwaar ging vriezen. Toen stond er voor hier temperaturen boven de 20 graden in de kaarten (was eind januari). Uiteindelijk is dat vrij zekere ensemble volledig omgeslagen en werd het in Nederland relatief warm en zat ik hier anderhalve week met zeer strenge vorstquote:Op donderdag 5 september 2019 18:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig heel erg mee
[..]
Zo zeker is dat helemaal nog niet. Koers is nog niet duidelijk. Staat ook op weer.nl
Klopt maar juist waar exact is van groot belang voor het vervolg van het weerbeeld. Hoe noordelijker hoe beter in feite. In het verleden zijn er wel boemerangs geweest die een orkaan naar de golf van Biskaje kregen. Dat is een recept voor het type weer waar in dit seizoen denk ik helemaal niemand naar uitkijkt.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Alle modellen laten hem gewoon richting west Europa trekken. Het hoe en wat blijft afwachten natuurlijk.
In Den Haag nog net wind van het land, terwijl er er iets verderop een zacht zeewindje staat.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:58 schreef Adrie072 het volgende:
Best fris nu, opmerkelijk de temp verschillen, omgeving Den Haag 7,5º iets verderop 12-13º.
Ik vond het best warm vannachtquote:Op donderdag 5 september 2019 23:58 schreef Adrie072 het volgende:
Best fris nu, opmerkelijk de temp verschillen, omgeving Den Haag 7,5º iets verderop 12-13º.
Ik ben in het Limburgse aan de wandel, het blijft droog als het goed isquote:Op vrijdag 6 september 2019 08:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Koude nacht was dat! Maar vandaag wordt een hele mooie dag. Bij jullie ook?
Met dank aan restant van orkaan Dorian en Gabrielle.quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:38 schreef INViCTuS het volgende:
Op de lange termijn gloren temperaturen van 20+. Dat zou mooi zijn
Walgelijk!quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:38 schreef INViCTuS het volgende:
Op de lange termijn gloren temperaturen van 20+. Dat zou mooi zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |