Oke mevrouw wellicht op lange termijn richting 20 en nu opeens zomerquote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 13:34 schreef Elan het volgende:
Flink stijgend?![]()
Maxima gaan wellicht op de hele termijn met heel veel mazzel weer richting de 20 graden
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:35 schreef Elan het volgende:
Is allemaal nog veel te ver weg om er daadwerkelijk conclusies aan te verbinden.
opbokken met je buienquote:Op donderdag 5 september 2019 12:14 schreef aloa het volgende:
Veel buien nog op weg naar Nederland.
[ afbeelding ]
Had ook wel wat warmer mogen zijnquote:
Welk land was je dat je niet meer fatsoenlijk kon slapen?quote:Op donderdag 5 september 2019 13:38 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben weer terug in Nederland. Voor het eerst in weken weer een jas aan, maar wat slaapt dit heerlijk
Ik ben er klaar voorquote:Op donderdag 5 september 2019 13:48 schreef Dven het volgende:
Ah en lid 8 gaat voor ELF in december
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan toch veranderd?quote:Op donderdag 5 september 2019 13:45 schreef Dven het volgende:
ECMWF verwacht overigens een iets te warme en redelijk droge september
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je veranderd?quote:Op donderdag 5 september 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is dan toch veranderd?
Volgens mij was de voorspelling eerder juist iets aan de natte kant, toch?quote:
Fixedquote:Op donderdag 5 september 2019 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij was de voorspelling eerder juist iets aan de natte kant, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |