Oh jacuzziquote:Op zondag 26 april 2020 09:41 schreef vosss het volgende:
Wij hebben in ons nieuwe huis een 2 persoons jacuzzi. Heerlijk. Kan niet wachten tot we verhuisd zijn![]()
Nu hebben we zo een kwart rond bad waar als je er alleen in ligt je benen over de rand steken omdat het anders niet past. Met 2 hebben we niet eens geprobeerd, dat gaat op zeker niet passen.
Ik zei jacuzzi, maar ik haal altijd jacuzzi en whirlpool door elkaar, dus eigenlijk weet ik niet precies wat nou wat is en dus ook niet wat er nou precies in ons nieuwe huis staat.quote:
Zo'n bad is dan ook niet bedoeld in in te liggenquote:Op zondag 26 april 2020 09:41 schreef vosss het volgende:
Wij hebben in ons nieuwe huis een 2 persoons jacuzzi. Heerlijk. Kan niet wachten tot we verhuisd zijn![]()
Nu hebben we zo een kwart rond bad waar als je er alleen in ligt je benen over de rand steken omdat het anders niet past. Met 2 hebben we niet eens geprobeerd, dat gaat op zeker niet passen.
Ja maar wat dan? Zitten gaat ook niet vanwege het schuine gedeelte in je rug zak/glij je gewoon weg omlaag waardoor je eigenlijk automatisch al ligt.quote:Op zondag 26 april 2020 09:55 schreef SQ het volgende:
Zo'n bad is dan ook niet bedoeld in in te liggen
Ja nee, begrijpelijk. Ik zou het er ook uit trekkenquote:Op zondag 26 april 2020 09:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar wat dan? Zitten gaat ook niet vanwege het schuine gedeelte in je rug zak/glij te gewoon weg omlaag waardoor je eigenlijk automatisch al ligt.
Het is een beetje een debiel bad wat we nu hebben. Lijkt haast wel een kinderbad of iets.
Ik trek niks eruit, dat mag de volgende eigenaar van ons huis doen als hij daar zin in heeft en ons nieuwe huis is in 2018 gebouwd en is nog helemaal nieuw zegmaar; daar hoeft de komende 20 jaar niks uit getrokken te wordenquote:
Oh heerlijk om te zienquote:Op zondag 26 april 2020 09:04 schreef Seven. het volgende:
Er is een originele drive in woning te koop. Alleen de gevelbekleding is ooit gedaan en er is een balkon aan gezet aan de achterkant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De originele tegeltjes vind ik dan wel weer grappig, en die zien er overal nog goed uit ook!
[ afbeelding ]
Helemaal eens, het ontwerp was echt superslim (buiten de gasleiding midden door het huis). Super praktisch en toen ook supertrendy.quote:Op zondag 26 april 2020 10:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Oh heerlijk om te zien. Voor die tijden vind ik het echt een geniaal gebouwde woning. Super veel ruimte! En deze mensen hebben de keuken ook slim aangepakt en ingedeeld. Niet gek voor oudjes.
Jaaa die heb ik ook altijd mooi gevondenquote:Op zondag 26 april 2020 11:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Helemaal eens, het ontwerp was echt superslim (buiten de gasleiding midden door het huis). Super praktisch en toen ook supertrendy.
Die trappen en de glazen wanden, ik vind ze 50 jaar later nog steeds supermooi (misschien niet in het zwart
)
Huh?quote:Op maandag 27 april 2020 19:14 schreef potjecreme het volgende:
Niet lullig bedoelt maar wordt het niet tijd om eens meer aan vakmannen over te laten. 6 sloopt zijn lichaam. Straks komt er een baby en dan is het fijn dat jullie fit zijn. Wat ik bedoel is spaar je krachten. Je hebt het straks nodig.
Eerst zijn knieën, nu zijn polsen, wat moet er nog meer stuk? Zij zwanger en achter in de dertig. Ik maak mij zorgen.quote:
quote:Op maandag 27 april 2020 19:27 schreef SQ het volgende:
Ik ben ook zwanger, achter in de dertig en middenin een monsterverbouwing. Zal ik maar crowdfunding opstarten?
Ik zit in Apeldoornquote:Op maandag 27 april 2020 17:20 schreef Seven. het volgende:
Morgen gaan we bellen. Ondertussen vormt zich een plan.
We hebben nodig:
Goeie installateur voor verplaatsen CV en later leggen van leidingwerk
Klusjesman
Stucadoor
Badkamervloer laten we slopen (Six. heeft carpaal tunnelsyndroom en powertools verergeren zijn klachten)
Als iemand nog goeie mensen kent in Apeldoorn: kom maar door!
Six. gaat zelf alle wanden zetten plus gipsplaten, isolatie doet hij ook zelf
Slopen doen we zelf, puin wegsjouwen laten we doen
Startdatum: ergens in mei hopen we!
Wees welkomquote:Op maandag 27 april 2020 22:34 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ik zit in Apeldoornagenda alleen wel vol tot eind juni ongeveer. Als dat geen probleem is kan ik altijd eens vrijblijvend langs komen.
Komt ook wel goed. Six. kan helpen maar het hoeft niet persé. Plus, als hij zegt dat hij zelf wandjes kan zetten, dan doet hij dat gewoonquote:Op maandag 27 april 2020 22:27 schreef monsterd. het volgende:
Dit is toch prima, ze willen juist uitbesteden nu?
Tussen de 2 slaapkamers staat een wandje met houten frame, daar gaan we de verwarmingsbuizen en elektra in leggen. Dus platen eraf en evt opnieuw geluidsisolatie, platen erop en dan laten stucen (hoewel er nu gesproken wordt over een prikbord wand met prikbordbehang, en schijnbaar vinden ze dit allebei een superleuk ideequote:Op woensdag 29 april 2020 10:49 schreef archito het volgende:
Grootse plannen! Eens met je hekel aan structuurverf.
Als je het doet, doe het dan goed adviseer ik ook iedereen altijd. Zelf lukt het me alleen nooit.
Ga je de verwarmingsbuizen in de muur wegwerken of verplaatsen naar een plek achter gordijnen o.i.d.? En wat voor gevelisolatie zit er nu?
Today is the day!quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:31 schreef Seven. het volgende:
30 april maken we het officieel bij de gemeente.
Slim! Relatief kleine ingreep en echt veel verschil in afwerkingsniveau.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tussen de 2 slaapkamers staat een wandje met houten frame, daar gaan we de verwarmingsbuizen en elektra in leggen. Dus platen eraf en evt opnieuw geluidsisolatie, platen erop en dan laten stucen (hoewel er nu gesproken wordt over een prikbord wand met prikbordbehang, en schijnbaar vinden ze dit allebei een superleuk idee)
Nu zit er alleen een dun laagje piepschuim van 3-4cm in de gevel, vermoeden we.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |