Er speelt natuurlijk ook veel in jullie leven atm. Nieuwe baan, trouwen, verbouwen en toekomstig een Kleine 8, dan is die boot zeker verdiend, Tof!!quote:Op zondag 29 september 2019 19:30 schreef Seven. het volgende:
Oh ja, we zijn ook aan het sparen voor een boot.
quote:Op zondag 29 september 2019 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Wij ook. Weten jullie al wat voor boot jullie willen?
We hebben een offerte gehad van 1600 euro voor tonzon. Zou 750 euro kosten om het zelf te doen. Maar de laatste keer dat we het er over hadden (ergens in 2018quote:Op zondag 29 september 2019 19:39 schreef monsterd. het volgende:
Aan wat voor vloersolatie zitten jullie te denken trouwens?
quote:Op zondag 29 september 2019 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
Het staat nu zeker wel een beetje raar dat ik juich om een boot en niet om gezinsuitbreiding? Dat was natuurlijk iets dat ik al wist.
Volgens mij is een van de subsidievoorwaarden dat je het laat doen door een bedrijf met kvk-nummerquote:Zou 750 euro kosten om het zelf te doen.
Klopt, heb ik ook gehoord. Maar eens kijken waar we netto goedkoper mee uitkomen.quote:Op zondag 29 september 2019 20:59 schreef Insertname het volgende:
[..]
Volgens mij is een van de subsidievoorwaarden dat je het laat doen door een bedrijf met kvk-nummer
En moet je niet minstens twee maatregelen treffen?quote:Op zondag 29 september 2019 21:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook gehoord. Maar eens kijken waar we netto goedkoper mee uitkomen.
quote:Op zondag 29 september 2019 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En moet je niet minstens twee maatregelen treffen?
Haha! Wel al in juli laten leveren, maar zelf geplaatst.quote:Op maandag 30 september 2019 10:46 schreef koentjuh18 het volgende:
Kun je die deur - dubbel glas - niet als tweede maatregel opvoeren? Qua service een top bedrijf begreep ik 😉
Hmm. Dat leveren voldoet dan weer niet aan de eis dat het pas geldt vanaf medio augustus.quote:Op maandag 30 september 2019 10:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Haha! Wel al in juli laten leveren, maar zelf geplaatst.
Bovendien telt het vervangen van glas alleen als een maatregel als je een bepaalde hoeveelheid m2 laat vervangen. Ik had er ook al naar gekekenquote:Op maandag 30 september 2019 10:51 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Hmm. Dat leveren voldoet dan weer niet aan de eis dat het pas geldt vanaf medio augustus.
Onhandig.
12m2 voor dubbel meen ik.quote:Op maandag 30 september 2019 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bovendien telt het vervangen van glas alleen als een maatregel als je een bepaalde hoeveelheid m2 laat vervangen. Ik had er ook al naar gekeken
https://www.rvo.nl/subsidies-regelingen/seehquote:Op maandag 30 september 2019 12:51 schreef Molo het volgende:
Waar kan ik die regeling vinden? Onze kozijnen moeten er binnen een jaar of drie wel uit (ander vallen ze er op gegeven moment vanzelf uit)
Dank u!quote:Op maandag 30 september 2019 12:56 schreef Insertname het volgende:
[..]
https://www.rvo.nl/subsidies-regelingen/seeh
Check voor je je rijk rekent de Excel. Daar staan de minimale oppervlaktes en isolatiewaardes in per type huisquote:
Ja ik zal eens kijken, geen idee wat vloerisolatie kost eigenlijk, dat zou voor ons wel prima zijn als het niet teveel kostquote:Op maandag 30 september 2019 13:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Check voor je je rijk rekent de Excel. Daar staan de minimale oppervlaktes en isolatiewaardes in per type huis
Hahahaquote:Op maandag 30 september 2019 12:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaan jullie eerst de boot in met de voordeur
En daarna pas besluiten een boot te kopen![]()
Ik zou de boot een beetje afhouden, anders lopen ze bij jullie echt de deur plat
Bootquote:Op zondag 29 september 2019 19:30 schreef Seven. het volgende:
Oh ja, we zijn ook aan het sparen voor een boot.
Bootjesquote:
Beterschap en succes met het kluswerk!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:47 schreef Seven. het volgende:
Kleine update!
Wij gaan dit weekend het laatste stukje schutting vervangen. De buurvrouw wilde van die kokosschermen zodat je daar wat tegenaan kunt laten groeien. Het betreft een stukje schutting onder het afdak, 2 schermen naast onze achterdeur. Daarachter gaat het verder als laurierhaag.
Six. heeft last van z'n schouder en z'n voet en z'n heup dus de arts raadt rust aan, oorzaak voorlopig onbekend (ik denk langdurige overbelasting). Dus ik moet aan de bak dit weekend met die schutting!
Klopt ja..quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bootjes
En voor 5000-6000 euro heb je echt al een leuke opknapper, eind volgend seizoen is het plan.
Aye, kap'teinquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt ja..
Al ben ik materiaal wat een factor 10k duurder is gewend
Thanks! Ging eigenlijk heel makkelijk. Six. kon het niet laten en m'n moeder stond erop dat ze zouden helpen dus uiteindelijk hing het hele ding binnen 2 uur met hulp van Six. en m'n pa.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 08:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Beterschap en succes met het kluswerk!
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ik kan het verschil niet zien
Eerst zwarte broek groen truitje en witte klompen
En nu....... niet te zien
Gaat ook prima als gewone schutting, schijnt 20-25 jaar mee te gaan (en tel daar een kleine 10 jaar bij op als je 'm laat begroeien).quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die schermen mooi ogen. Kokosscherm, is dat beter onder een afdak, of is dat ook mooi en duurzaam als gewone schutting?
Haha! Ik heb geen recente foto, alleen recente selfies.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Held op sokken![]()
Hoe ziet het er nu uit
Ja! Met Six. gaat het de goede kant op. Minder last van z'n voeten, spuit in z'n schouder gehad. En hij heeft wat meer energie. Maar nog te vroeg om door te gaan met klussen.quote:Op zondag 1 december 2019 11:00 schreef monsterd. het volgende:
Is het met de gezondheid van Six al wat beter? En nog klusvoornemens?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:35 schreef Seven. het volgende:
Oh ja, over 3 weken gaan we trouwen voor de wet
Zou ik niet doen: vangt ontzettend veel wind.quote:Six. gaat er polycarbonaat doorzichtige platen tussen hangen.
Te laat, de platen zijn al geleverd. We zullen het zien. Overigens is dit een redelijk windvrije plek. Heeft Six. komende zomer weer een klusjequote:Op zaterdag 11 april 2020 09:51 schreef PJ het volgende:
[..]
Zou ik niet doen: vangt ontzettend veel wind.
Dikke kans dat het bij de eerste herfst storm barsten geeft.
Weet het uit ervaring van een dakterras in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |