Denk zo dat die wel wat meer uitleg hebben gekregen dan wij.quote:
Wat???????quote:
Jij zegt dat. Dat iets maanden geleden is gebeurd, betekent niet dat het maanden onderzocht is.quote:Op maandag 16 december 2019 20:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat???????
Je hebt het niet gevolgd? Weet niet dat dit al maanden speelt en onderzocht wordt?
Waarom niet?quote:Op maandag 16 december 2019 20:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik deel je mening niet.
Ik vrees van niet.quote:Op maandag 16 december 2019 20:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Denk zo dat die wel wat meer uitleg hebben gekregen dan wij.
Over de dood van de man, niet over de aanleiding.quote:Niet een, maar een prima uitleg.
Sorry hoor maar nog voordat er autopsie was gedaan zijn ze al vrijgelaten, dat is niet echt goed onderzoek te noemen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat???????
Je hebt het niet gevolgd? Weet niet dat dit al maanden speelt en onderzocht wordt?
Omdat jij 'strafbaar feit' geen rekbaar begrip vind en ik wel.quote:
Hij bedoelt dat de politie, het OM en de rechtspraak ons allen voor de gek houden en doen alsof.quote:Op maandag 16 december 2019 20:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat???????
We hebben hier een jurist die 'strafbaar feit' een rekbaar begrip vindt.quote:Op maandag 16 december 2019 21:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Omdat jij 'strafbaar feit' geen rekbaar begrip vind en ik wel.
Nogmaals, dat zeg ik nergens.quote:Op maandag 16 december 2019 21:03 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat de politie, het OM en de rechtspraak ons allen voor de gek houden en doen alsof.
Ik heb hem opgegeven ik vind het knap dat je het nog probeerd. Maar de mensen in dit topic zijn het toonbeeld van mensen met waanideeën en complottheorieën. Daar valt niets tegen te beginnen.
Ja hilarisch he ...quote:Op maandag 16 december 2019 21:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
We hebben hier een jurist die 'strafbaar feit' een rekbaar begrip vindt.
Nee, doe maar niet. Maak je jezelf alleen maar belachelijk mee.quote:Op maandag 16 december 2019 21:10 schreef r_one het volgende:
Ja hilarisch he ...![]()
En ik ga ook geen moeite meer doen je het uit te leggen.
Omdat er geen tekenen van direct geweld die had kunnen leiden tot de dood was.quote:Op maandag 16 december 2019 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry hoor maar nog voordat er autopsie was gedaan zijn ze al vrijgelaten, dat is niet echt goed onderzoek te noemen.
Omdat dat dan ook niet aan de orde is.quote:Op maandag 16 december 2019 21:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Omdat jij 'strafbaar feit' geen rekbaar begrip vind en ik wel.
Jij ziet geen verschil tussen onder rokjes filmen en het verkrachten van een 4-jarig meisje?quote:Op maandag 16 december 2019 21:21 schreef Scorpie het volgende:
Een strafbaar feit is een rekbaar begrip? Welke rechtsleer heb je dan gevolgd ?
In beide gevallen mag een burger arrest plaats vinden.quote:Op maandag 16 december 2019 21:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen onder rokjes filmen en het verkrachten van een 4-jarig meisje?
Beide is een strafbaar feit en dus mag er in beide gevallen een burgerarrest uitgevoerd worden.quote:Op maandag 16 december 2019 21:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen onder rokjes filmen en het verkrachten van een 4-jarig meisje?
Fixed.quote:Op maandag 16 december 2019 21:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Er is achteraf vastgesteld dat er een delict was,
Kom ik toch terug op welk zedendelict: hoe betrap je iemand op heimelijk filmen?quote:Op maandag 16 december 2019 21:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij was op heterdaad betrapt.
Heimelijk:quote:Op maandag 16 december 2019 21:53 schreef r_one het volgende:
Kom ik toch terug op welk zedendelict: hoe betrap je iemand op heimelijk filmen?
Volgens justitie.quote:
Nergens staat dat het filmen het zedendelict was, er staat dat hij het zedendelict heeft gefilmd.quote:Op maandag 16 december 2019 21:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Kom ik toch terug op welk zedendelict: hoe betrap je iemand op heimelijk filmen?
Hoe weet jij dat het enkel heimelijk filmen was?quote:Op maandag 16 december 2019 21:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |