Zeggen: "Wat heb jij kleine handen zeg"quote:Op zondag 1 september 2019 22:42 schreef BassieW het volgende:
Vraag alleen voor de vrouwen:
Hoe zou jij reageren als ik je van voor ongevraagd zó je tieten vastgrijp.?
Red je toch niet want je komt niet voorbij mijn armen.!quote:Op zondag 1 september 2019 22:43 schreef Karina het volgende:
Dan krijg je een klap voor je bek.
En ja ik weet hoe lang je bent maar ik ben ook niet zo klein
Ik heb behoorlijk lange armen dus denk het wel. En verder ben je wel een ontzettende tokkie als je een vrouw bij haar tieten paktquote:Op zondag 1 september 2019 22:45 schreef BassieW het volgende:
[..]
Red je toch niet want je komt niet voorbij mijn armen.! :lol:
Niet wanneer ik mijn ellebogen breed houd en voldoende dichtbij je sta.!quote:Op zondag 1 september 2019 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk lange armen dus denk het wel.
Niet wanneer je met je tieten loopt te flirten want dan komt hetquote:Op zondag 1 september 2019 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En verder ben je wel een ontzettende tokkie als je een vrouw bij haar tieten pakt
Vrouwen die denken dat ze een man iets aan kunnen doenquote:Op zondag 1 september 2019 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk lange armen dus denk het wel. En verder ben je wel een ontzettende tokkie als je een vrouw bij haar tieten pakt
Vrouwen viswijven kunnen mij helemaal géén schade aandoen.!quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 23:29 schreef leolinedance het volgende:
In welk vakje zou je dan knijpen?
ALLEEN VROUWEN MOGEN REAGEREN.!!quote:
ja.quote:Op zondag 1 september 2019 23:32 schreef BassieW het volgende:
[..]
[..]
ALLEEN VROUWEN MOGEN REAGEREN.!!
Dan ben je uit verdediging en kan ze je zo een klap voor je smoel geven.quote:Op zondag 1 september 2019 22:42 schreef BassieW het volgende:
Als je mijn vrouw bij haar tieten pakt zou ik je allereerst tegen de grond hoeken, daarna een met benzine doordrenkte Ajaxvlag opgerold in je reet duwen die ik daarna in brand steek.quote:Op zondag 1 september 2019 22:42 schreef BassieW het volgende:
Pics van je zussenquote:Op maandag 2 september 2019 06:19 schreef Werkman het volgende:
[..]
Als je mijn vrouw bij haar tieten pakt zou ik je allereerst tegen de grond hoeken, daarna een met benzine doordrenkte Ajaxvlag opgerold in je reet duwen die ik daarna in brand steek.
P.s. Mijn zussen mag je wel aan hun tieten zitten, die zijn niks anders gewend.
LUISTER ALLEMAAL:quote:Op zondag 1 september 2019 23:32 schreef BassieW het volgende:
[..]
[..]
Wat?quote:Op maandag 2 september 2019 08:55 schreef BassieW het volgende:
[..]
LUISTER ALLEMAAL:
D-U-I-D-E-L-I-J-K-???
|
|