quote:Op zondag 1 september 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET CAROLINE
OH OH OOOOOOOOOOOOH
Hallo Cinnamonquote:
Goed om te horen.quote:Op zondag 1 september 2019 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo Cinnamon
Best lekker wel, met jou ook?
Ohhhh tof! Waffer poesje? En zijn ze al vriendjes?quote:Op zondag 1 september 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ja zeker. We hebben vorige week een nieuwe poesje opgehaald.
Hier staan wat foto's. F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 118quote:Op zondag 1 september 2019 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhh tof! Waffer poesje? En zijn ze al vriendjes?
Oh wow, wat een mooierdquote:Op zondag 1 september 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier staan wat foto's. F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 118
Een Siberische kat die half Ragdoll is.
Hmm, een beetje. Maar Dik slaat nog af en toe.
Mensen.quote:Op zondag 1 september 2019 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Knakker is stekje nooit op komen halen. Plantje hou ik lekker zelf. Verdient een mooi en fijn huisje. Dus ik heb 'm even gefatsoeneerd en een grotere pot gegeven en ik hou hem voorlopig lekker zelf.
Laatste keer weer dat ik iets wil weggeven.
Ja, zeker. Loka heeft haar uitgezocht. We zijn helemaal naar Friesland gereden voor haar.quote:Op zondag 1 september 2019 20:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh wow, wat een mooierd![]()
Ja nja, Ze zal nog wel ff de baas willen blijven
Kan zo veranderen met een jaartje of 2.
Maar echt awesome, zou er bijna jaloers van worden
Dan kom ik hem wel halenquote:Op zondag 1 september 2019 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is misschien giftig voor katten.
Klinkt allemaal zo slecht nog niet. Not at all <3quote:Op zondag 1 september 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeker. Loka heeft haar uitgezocht. We zijn helemaal naar Friesland gereden voor haar.
Ze lopen wel achter elkaar aan, eten elkaars eten, ze speelt met al Dik haar speelgoed, ze slapen samen (maar nog te dicht bij elkaar). Het komt wel goed over een tijdje.
Als het goed is (volgens de vorige eigenaar) is ze niet zo lastig als ze krols is. Alleen duurt het een tijdje voordat ze daadwerkelijk krols wordt. Ik weet dat we toen met Dikje je gezegd hadden dat we kittens wilde en uitdelen, maar dat lukte niet omdat ze onmogelijk was en het huis sloopte.
Maar hopelijk met deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |