Is Van Tellingen,die gaat nog in een kliko zitten om foto`s te maken.quote:Op zondag 1 september 2019 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shelly had de mail van de fotograaf niet beantwoord.
Dat die lamlul dan nog wel komt
Vindt het wel leuk eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 september 2019 18:24 schreef Angelique61 het volgende:
Wat een armoedig pakkie heeft shel aan...niet premierre waardig...
Ze moet zich toch nog omkleden denk ik.....alles weer op het laatste moment.quote:Op zondag 1 september 2019 18:24 schreef Angelique61 het volgende:
De film wel dan?quote:Op zondag 1 september 2019 18:24 schreef Angelique61 het volgende:
Goede omgeving om "een Shelly" te fotograferen.quote:Op zondag 1 september 2019 18:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is Van Tellingen,die gaat nog in een kliko zitten om foto`s te maken.
Ze vraagt of hij de rondleiding wil doenquote:Op zondag 1 september 2019 18:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
jes moet komen omdat shel aan alle kanten wordt getrokken
Die zal wel door Talpa betaald zijn om op te komen draven.quote:
Vind het een kutstreek wat Jessie flikt..quote:Op zondag 1 september 2019 18:27 schreef humpty het volgende:
Shelly vraagt of Jessie de rondleiding wil doen ...nee zegt hij
om vervolgens te roepen dat Shelly met de rondleiding gaat beginnen
Kinderachtige vent is het toch ook
Ik dacht dat er stuk of 12 zouden staanquote:Op zondag 1 september 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zal wel door Talpa betaald zijn om op te komen draven.
Ik niet. Het is haar avond. Zij heeft fout geplannedquote:Op zondag 1 september 2019 18:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Vind het een kutstreek wat Jessie flikt..
Ja, das Jessie, als die je kan naaien dan naait hij jequote:Op zondag 1 september 2019 18:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ik ook ...typisch Jessiequote:Op zondag 1 september 2019 18:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Dat mens is echt niet interessant voor de pers.quote:Op zondag 1 september 2019 18:29 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stuk of 12 zouden staan
waarom een rotstreek?quote:Op zondag 1 september 2019 18:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Dat is toch de regisseur van de film, als je dat kleine mannetje bedoelt....die nam dat even op voor hem zelf.quote:Op zondag 1 september 2019 18:30 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Volgens mij is die ene een buitenlander. Voor Shel telt dat als buitenlandse pers.
Dat hij het niet wil doen oke maar om haar vervolgens zo voor het blok te zettenquote:Op zondag 1 september 2019 18:31 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom een rotstreek?
Ik kan niet anders dan Jessie gelijk geven, ze kan toch niet zomaar iemand voor het blok zetten om de rondleiding te doen? Daar had ze gewoon eerder over moeten nadenken.
En het is niet zo gek dat Jessie zegt dat ze Gerrit moet vragen, Gerrit doet ook de rondleiding tijdens de markt
Hiske heeft meer energie in die hele kutFULLUM gestoken dan die arrogante kut clown.quote:Op zondag 1 september 2019 18:32 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Vind het een kutstreek dat hiske op t laatste moment de troep mag redden
quote:Op zondag 1 september 2019 18:31 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom een rotstreek?
Ik kan niet anders dan Jessie gelijk geven, ze kan toch niet zomaar iemand voor het blok zetten om de rondleiding te doen? Daar had ze gewoon eerder over moeten nadenken.
Gerrit wilde de rondleiding niet doen, Toen heeft ze bepaalt dat ze het zelfs zou doen.
En het is niet zo gek dat Jessie zegt dat ze Gerrit moet vragen, Gerrit doet ook de rondleiding tijdens de markt
Dat is dan haar probleem. Ze zadelt iedere keer anderen met haar problemen op.quote:Op zondag 1 september 2019 18:33 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat hij het niet wil doen oke maar om haar vervolgens zo voor het blok te zetten
Is wel duidelijk dat Shelly het van te voren niet allemaal kan over zien
Shel zet toch hem ook voor het blok?quote:Op zondag 1 september 2019 18:33 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat hij het niet wil doen oke maar om haar vervolgens zo voor het blok te zetten
Die met baard? Oh, dacht dat hij ook van de pers was. Dan is ‘t wel heel erg karig.quote:Op zondag 1 september 2019 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch de regisseur van de film, als je dat kleine mannetje bedoelt....die nam dat even op voor hem zelf.
Dan is dit een goede leerschool van haar.....ook kan ze dan eens voelen dat meehelpen met andere best daar wel nodig is.quote:Op zondag 1 september 2019 18:33 schreef humpty het volgende:
[..]
Dit zijn de betere caps.quote:Op zondag 1 september 2019 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog even de puntjes op de i zetten:
[ afbeelding ]
fris, spanningquote:Op zondag 1 september 2019 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog even de puntjes op de i zetten:
[ afbeelding ]
Ik zit in ieder geval klaar (zonder popcorn).quote:Op zondag 1 september 2019 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
kunnen wij ook meekijkon ? ben wel benieuwd
Topper ben jequote:Op zondag 1 september 2019 18:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er volgen nog twee delen later vanavond ......![]()
[ afbeelding ]
Bezoek van Mariska deel 1 - 1 september 2019.
x7jejfj
[ afbeelding ]
Bezoek van Mariska deel 2 - 1 september 2019.
x7jf5z7
[ afbeelding ]
Bezoek van Mariska deel 3 - 1 september 2019.
x7jgpzz
[ afbeelding ]
Bezoek van Mariska deel 4 - 1 september 2019.
x7jh818
[ afbeelding ]
Bezoek van Mariska deel 5 - 1 september 2019.
x7jhocx
Ik had dan ook gezegd zoek het dan lekker uit met je zaakje.quote:Op zondag 1 september 2019 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shelly had de mail van de fotograaf niet beantwoord.
Dat die lamlul dan nog wel komt
quote:Op zondag 1 september 2019 18:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, het hoogtepuntje van vandaag .....![]()
[ afbeelding ]
Ondankbaar stuk vreten - 1 september 2019.
x7jgc15
Merel de tweede op het terreinquote:Op zondag 1 september 2019 18:38 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit tussen het publiek. Shelly: Oh jij gaat ook luisteren zegt ze tegen Gerrit
Zeker weten. Ze heeft nu al sterallures, bahquote:Op zondag 1 september 2019 18:38 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik had dan ook gezegd zoek het dan lekker uit met je zaakje.
straks nog een keer, de scenes, en ze hebben er voor betaald tochquote:Op zondag 1 september 2019 18:38 schreef Dotteke het volgende:
Ellende allemaal ff een kijkje in de tent nemen, en het duurt en duurt en duurt ha h a
Ik ben benieuwd naar de film, zegt een schuimpje
Ik vind Shel ook niet mooi opgemaakt, heel valse kop heeft ze nu.quote:Op zondag 1 september 2019 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
goeie visagist wel.....
Het lijkt de dood van Pierlala wel
Ik denk eerder égoïst.quote:Op zondag 1 september 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Doodse stilte.
Shelley kan totaal niet met mensen omgaan.
Is ze autist?
dat vraag ik me al bijna een jaar afquote:Op zondag 1 september 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Doodse stilte.
Is ze autist?
Oh die allures van haar worden nog wel eens getemperd hoor.quote:Op zondag 1 september 2019 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker weten. Ze heeft nu al sterallures, bah
En toch, als Hiske lacht vind ik haar wel een lief koppie hebben.quote:Op zondag 1 september 2019 18:40 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Wat zie die hiske er toch uit zeg ... pff. Dan zie ik toch echt liever die Mounira hoor.
Een egoïstquote:Op zondag 1 september 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Doodse stilte.
Is ze autist?
Die had ze al.quote:Op zondag 1 september 2019 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind Shel ook niet mooi opgemaakt, heel valse kop heeft ze nu.
Denk het wel ...vandaar dart ze ook zo star isquote:Op zondag 1 september 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Doodse stilte.
Is ze autist?
Dat kan ik me niet echt voorstellenquote:Op zondag 1 september 2019 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mounira wil zelf graag in Utopia heb ik het idee.
Morgen Adriaan eruit, zij erin .......quote:Op zondag 1 september 2019 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
Jezus geweldig ditquote:Op zondag 1 september 2019 18:43 schreef Dotteke het volgende:
De cake smaakte goed, maar de structuur klopte niet zegt een schuimpje tegen \hiske
Ze zijn gewend aan arretjescake.quote:Op zondag 1 september 2019 18:43 schreef Dotteke het volgende:
De cake smaakte goed, maar de structuur klopte niet zegt een schuimpje tegen \hiske
Ja het is een naaistreek.quote:Op zondag 1 september 2019 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus als Jessie de rondleiding niet wil doen en Hiske komt aan en vraagt of de rondleiding gaat beginnen en Jessie zegt die begint nu is het een naaistreek van Jessie?
Shelley heeft zichzelf ingedeeld op de rondleiding.
Denk niet dat wij die te zien krijgenquote:
quote:
Mensen vroegen waar ze aan begonnen was maar dacht ik ga er het beste van maken en niet bezuinigen op de filmmaker....bv een eerstejaars leerling maar een hele goede nemen. Die heeft de film gered.quote:Op zondag 1 september 2019 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De cameraman.quote:Op zondag 1 september 2019 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch de regisseur van de film, als je dat kleine mannetje bedoelt....die nam dat even op voor hem zelf.
Dan eis ik mijn 2,50 terug.quote:Op zondag 1 september 2019 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat wij die te zien krijgen
Een kutgroep is het, maar wel een ander verwijten dat ze ik ik ik zijn. Ze denken allemaal alleen aan zichzelf.quote:Op zondag 1 september 2019 18:32 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Vind het een kutstreek dat hiske op t laatste moment de troep mag redden
Yep. die korte. De lange is de visagist.quote:
tja lex, dan had je misschien zelf even bij de beesten moeten gaan staan, om de bezoekers te melden dat ze door moesten lopenquote:Op zondag 1 september 2019 18:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Lex: Ze staan allemaal bij die beesten ook.
en toch vind ik hiske echter................quote:Op zondag 1 september 2019 18:47 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Wereld van verschil, Mounira, of Hiske. ....
Hiske heeft gezegd tegen Mounera dat ze dat niet wil, ze wilde niet benoemd wordenquote:Op zondag 1 september 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mensen vroegen waar ze aan begonnen was maar dacht ik ga er het beste van maken en niet bezuinigen op de filmmaker....bv een eerstejaars leerling maar een hele goede nemen. Die heeft de film gered.
Dat zegt ze dus niet tegen Shelley......ook dat ze heel veel waardering heeft voor Hiske en dat strak ook echt gaat benadrukken.
Alex is ordinair in allesquote:Op zondag 1 september 2019 18:47 schreef Sofia2019 het volgende:
Echt ordinair dat topje van Alexandra
quote:Op zondag 1 september 2019 18:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Katy wordt bestormt door schuimpjes.
Dat snap iedere normaal mens. Hij is een misbaksel. Moeten ze hem flikken zoiets, dan begint pas het drama.quote:Op zondag 1 september 2019 18:33 schreef humpty het volgende:
[..]
Jessie wilde dat er een rondleiding kwam en Jens ookquote:Op zondag 1 september 2019 18:47 schreef Verida het volgende:
[..]
tja lex, dan had je misschien zelf even bij de beesten moeten gaan staan, om de bezoekers te melden dat ze door moesten lopen
Latex zo te zienquote:Op zondag 1 september 2019 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft Lex nu een corset aan ?? het glimt zo.
Omdat iedereen erop uit is om haar te laten falen .Mag wel, maar benoem het dan ook zoals het is.quote:Op zondag 1 september 2019 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is dan haar probleem. Ze zadelt iedere keer anderen met haar problemen op.
Vanmiddag zei Hiske nog afzet lint komt straks werd nog geregeld maar is dus niet gebeurd begrijp hieruitquote:Op zondag 1 september 2019 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie wilde dat er een rondleiding kwam en Jens ook
Jessie heeft geen afzet lint besteld, His had dat aan hem gevraagd
ZO zie je maar Jessie laat ook heel wat steekjes vallen
Alex is toch tamelijk ordi.quote:Op zondag 1 september 2019 18:47 schreef Sofia2019 het volgende:
Echt ordinair dat topje van Alexandra
Zie meer een koekie van eigen deeg.....Heb je Shel ooit wel eens bij iemands evenement zien werken voor diegene....altijd te druk met haar eigen dingen.quote:Op zondag 1 september 2019 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat iedereen erop uit is om haar te laten falen .Mag wel, maar benoem het dan ook zoals het is.
Nop Jessie heeft het niet gedaan, His was er nog boos overquote:Op zondag 1 september 2019 18:50 schreef IkFok het volgende:
[..]
Vanmiddag zei Hiske nog afzet lint komt straks werd nog geregeld maar is dus niet gebeurd begrijp hieruit
nah das niet helemaal waar, op de markt knipt ze ook de hele dag. Staat ook wel eens bij de bar.quote:Op zondag 1 september 2019 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie meer een koekie van eigen deeg.....Heb je Shel ooit wel eens bij iemands evenement zien werken voor diegene....altijd te druk met haar eigen dingen.
Nee, Jessie zou het doen bij de bouwmarkt bestellen want hij moest toch hout hebben. Maar die kwamen niet meer vandaag en heeft het niet tegen de anderen gezegd dat hij het helemaal niet bestelt had.quote:Op zondag 1 september 2019 18:50 schreef IkFok het volgende:
[..]
Vanmiddag zei Hiske nog afzet lint komt straks werd nog geregeld maar is dus niet gebeurd begrijp hieruit
Jessie had kunnen zeggen, ik doe het wel even. Als het evenement van Merel was, had hij het ook gedaan.quote:Op zondag 1 september 2019 18:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Shel zet toch hem ook voor het blok?
Ze had naar Gerrit kunnen gaan, zoals Jessie ook zei, dat weigert ze, dan kan Jes niet veel anders zeggen tegen de bezoekers dat Shel gaat beginnen met de rondleiding
Ik zal niet snel iets positiefs zeggen over JessieMaar hier geef ik hem groot gelijk.
S'avonds ja, iedereen is toch ook bezig nu. Ik bedoel overdag om het terrein klaar te maken of met andere dingen helpen.....quote:Op zondag 1 september 2019 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nah das niet helemaal waar, op de markt knipt ze ook de hele dag. Staat ook wel eens bij de bar.
Nee, dat zeker niet, had ook een vieze grijns op zijn bekquote:Op zondag 1 september 2019 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie had kunnen zeggen, ik doe het wel even. Als het evenement van Merel was, had hij het ook gedaan.
Plus, haar sturen naar Gerrit is vragen om rottigheid.
Ten derde, hoefde hij niet te zeggen, Shelley gaat de rondleiding doen. Dat is gewoon een hatelijkheidje. Je gaat me niet vertellen dat hij het goed bedoelde.
Precies, helemaal mee eensquote:Op zondag 1 september 2019 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie had kunnen zeggen, ik doe het wel even. Als het evenement van Merel was, had hij het ook gedaan.
Ten derde, hoefde hij niet te zeggen, Shelley gaat de rondleiding doen. Dat is gewoon een hatelijkheidje. Je gaat me niet vertellen dat hij het goed bedoelde.
Ja joh, nu snap ik waarom veel mensen die smerige streken van hem niet ziet.quote:Op zondag 1 september 2019 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet, had ook een vieze grijns op zijn bek
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op zondag 1 september 2019 18:55 schreef sjampoeh het volgende:
regisseur wil pas om 20u met de film beginnen ivm licht.
ah oke, weet ik zo niet, ik zie heel veel mensen daar niet veel doen eigenlijkquote:Op zondag 1 september 2019 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
S'avonds ja, iedereen is toch ook bezig nu. Ik bedoel overdag om het terrein klaar te maken of met andere dingen helpen.....
Waarom ben jij daar niet?quote:Op zondag 1 september 2019 18:54 schreef Mister1984 het volgende:
Geen rekening mee gehouden dat het nog te licht is voor een beamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Film 2 uur uitstellen![]()
Nu wel als het fout gaatquote:Op zondag 1 september 2019 18:56 schreef zodeju het volgende:
Beslissing kan Shell niet maken, Hiske moet erbij komen.
Drank en snacks kleding verkopen en andere dingen....alleen Gerrit heeft geweigerd en hij heeft daar gelijk in.quote:Op zondag 1 september 2019 18:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ah oke, weet ik zo niet, ik zie heel veel mensen daar niet veel doen eigenlijk
Die vuile smeerlap hoefde dat ook niet te doen, net als zijn compagnon. Hij stond alleen te katten.quote:Op zondag 1 september 2019 18:35 schreef IkFok het volgende:
Gerrit word ook voor het blok gezet zeg eens wat over de tent zegt shelly
ja hij mag ook niet draaienquote:Op zondag 1 september 2019 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Drank en snacks kleding verkopen en andere dingen....alleen Gerrit heeft geweigerd en hij heeft daar gelijk in.
Hij had het echt zo niet hoeven doen, en zij zette hem niet voor het blok. Ze vroeg hem gewoon watquote:Op zondag 1 september 2019 18:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja joh, nu snap ik waarom veel mensen die smerige streken van hem niet ziet.
ben ik niet met je eens. Shel rekent er gewoon op dat hij zegt : Ik doe dat wel even. Gerrit doet de rondleidingen tijdens de markt.quote:Op zondag 1 september 2019 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ten derde, hoefde hij niet te zeggen, Shelley gaat de rondleiding doen. Dat is gewoon een hatelijkheidje. Je gaat me niet vertellen dat hij het goed bedoelde."Ik ga het niet doen" zou volstaan.![]()
En dat is zo fraai, zo fijn, zo goed van Gerrit, .. .natuurlijk, alle ballen op Shelley....quote:Op zondag 1 september 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
SHel vraagt of Ger iets over de tent wil vertellen, dat wil hij niet het is jou film avond zegt hij
Maar een schuimpje zegt doe het dan voor ons
quote:Op zondag 1 september 2019 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Drank en snacks kleding verkopen en andere dingen....alleen Gerrit heeft geweigerd en hij heeft daar gelijk in.
Ze kreeg niet eens de kans om iemand anders te vragen, hij gooide haar zelf voor het blok. \En dan met die grijns op zijn smoelwerk bah bahquote:Op zondag 1 september 2019 18:58 schreef Verida het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. Shel rekent er gewoon op dat hij zegt : Ik doe dat wel even. Gerrit doet de rondleidingen tijdens de markt.
Dit was a la minute......op het moment dat de rondleiding begon......vindt dat echt voor het blok zetten.quote:Op zondag 1 september 2019 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had het echt zo niet hoeven doen, en zij zette hem niet voor het blok. Ze vroeg hem gewoon wat
De hele tijd hoor je ze is eigenwijs ze vraagt geen hulp, en als ze hulp vraagt wordt ze aan de kant gezet.
quote:Op zondag 1 september 2019 18:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
gelukkig kleedt maris zich altijd classy
Dat bedacht ik al toen ik die beamer zag...veel te weinig lichtopbrengst voor overdagquote:Op zondag 1 september 2019 18:54 schreef Mister1984 het volgende:
Geen rekening mee gehouden dat het nog te licht is voor een beamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Film 2 uur uitstellen![]()
Ze smeekte zowat. Ik had het niet gedaan. Maar.... hij had gewoon kunnen zeggen dat hij het niet deed, dan was hij al dezelfde onbeschofte hork geweest die mensen zegt altijd te helpe, maar dan zet je haar niet te kakken, door haar niet de gelegenheid te geven om dat zelf op te lossen. Hij vindt wel (ondanks dat hij vindt dat zij het moet opknappen) dat hij het voor haar bepaalt dat zij al een oplossing heeft.quote:Op zondag 1 september 2019 18:58 schreef Verida het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. Shel rekent er gewoon op dat hij zegt : Ik doe dat wel even. Gerrit doet de rondleidingen tijdens de markt.
Hoef ik niet voor de pitchen hoor, het meren deel weet al hoe Jessie is,quote:Op zondag 1 september 2019 19:00 schreef Amputalent het volgende:
Zitten jullie hier te pitchen over wie de grootst mogelijke onzin over Jessie kan vertellen?
Huh? Ik snap je niet helemaal. Gerrit heeft vantevoren al aangegeven niet te helpen en dat wist shelly.quote:Op zondag 1 september 2019 18:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die vuile smeerlap hoefde dat ook niet te doen, net als zijn compagnon. Hij stond alleen te katten.
Ik snap niet dat ze het vroeg. Zou hem doodzwijgen.
Precies. Ik ken die smerige streken van die smeerlap.quote:Op zondag 1 september 2019 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kreeg niet eens de kans om iemand anders te vragen, hij gooide haar zelf voor het blok. \En dan met die grijns op zijn smoelwerk bah bah
Hij had gewoon NEE mogen zeggen.quote:Op zondag 1 september 2019 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit was a la minute......op het moment dat de rondleiding begon......vindt dat echt voor het blok zetten.
SHel zette Ger ook voor het blok en Ger zei ook nee. Tot een schuimpje zei doe het dan voor onsquote:Op zondag 1 september 2019 19:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij had gewoon NEE mogen zeggen.
Shel had ook zich om kunnen draaien en tegen de bezoekers kunnen zeggen dat ze naar een oplossing ging zoekenquote:Op zondag 1 september 2019 19:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze vraagt het terwijl de bezoekers er al bij staan en terwijl hij eerder al nee zei. Dat vind ik toch wel iemand voor hetblok zetten.quote:Op zondag 1 september 2019 19:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook, maar hij staat bij die tent. Zij is zenuwachtig en ze houdt geen rekening met tegenwerking. Ik zou het niet gevraagd hebben.quote:Op zondag 1 september 2019 19:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Huh? Ik snap je niet helemaal. Gerrit heeft vantevoren al aangegeven niet te helpen en dat wist shelly.
Dat is toch haar eigen probleem, of niet dan? Dan moet ze maar leren een beetje vriendelijker tegen mensen te doen.quote:Op zondag 1 september 2019 19:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook, maar hij staat bij die tent. Zij is zenuwachtig en ze houdt geen rekening met tegenwerking. Ik zou het niet gevraagd hebben.
Ja, wanneer is die er nu niet, das een uberschuimpjequote:
Ik las net dat het 2 uur is uitgesteld, dan begint de film dus om 9 uur.quote:Op zondag 1 september 2019 19:04 schreef Zucht.... het volgende:
Er komt een enorme regenwolk aan om een uur of 9.
Nee... want ze was niet kwaad dat hij het niet wilde doen.... Zij kwam ergens vandaag gelopen en vroeg dat aan Jessie. Maar, zie het probleem niet. Hij kan gewoon zeggen, nee,,,,, probeer het op te lossen. Ik ga het niet doen, ik ga roken ofzo. Lekker saamhorigheidje roken. En klaar... dat is prima.quote:Op zondag 1 september 2019 19:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze vraagt het terwijl de bezoekers er al bij staan en terwijl hij eerder al nee zei. Dat vind ik toch wel iemand voor hetblok zetten.
Het is natuurlijk wel belangrijk dat alles van Ger en Jessie slechtgepraat wordtquote:Op zondag 1 september 2019 19:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Huh? Ik snap je niet helemaal. Gerrit heeft vantevoren al aangegeven niet te helpen en dat wist shelly.
quote:Op zondag 1 september 2019 19:05 schreef humpty het volgende:
Adje klimt boven in de boom en krijgt applaus
Nee, willen ze tegen 20 uur maar misschien is dat donkere doek wat ze nu aan het spannen zijn genoegquote:Op zondag 1 september 2019 19:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik las net dat het 2 uur is uitgesteld, dan begint de film dus om 9 uur. [ afbeelding ]
Eens.quote:Op zondag 1 september 2019 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Shel had ook zich om kunnen draaien en tegen de bezoekers kunnen zeggen dat ze naar een oplossing ging zoeken
Een naaistreek is echter wel dat er geen afzetlint was besteld .
Ow.quote:Op zondag 1 september 2019 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, willen ze tegen 20 uur maar misschien is dat donkere doek wat ze nu aan het spannen zijn genoeg
mag ook wel....ze speeld al amateur toneel van af haar jeugd...met haar ouders....quote:Op zondag 1 september 2019 19:02 schreef Dotteke het volgende:
De regisseur zegt nogmaals dat hij Hsike heel goed vindt spelen
Iedereen moet daar dingen leren. Ze zeggen dat het evenement van iedereen is, dan mogen ze zich ook anders opstellen. DAN mogen ze haar aanpakken, want dan heeft ze alle medewerking gehad, maar zich kut gedragen. Het moge dudelijk zijn, ik zou plaatsvervangende schaamte voelen, vooral als er buitenstaanders bij zijn, die voor de film zijn gekomen.quote:Op zondag 1 september 2019 19:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is toch haar eigen probleem, of niet dan? Dan moet ze maar leren een beetje vriendelijker tegen mensen te doen.
En vanaf de fiets of op de smartphonequote:Op zondag 1 september 2019 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De 1ste keer dat ze televisie mogen kijken.
Lol dat hebben ze op de pc wel genoeg gedaan.
Daarom vind ik het dus lullig dat ze het dan nog vraagt, want dan is het moeilijk nee zeggen en dat weet ze. En sorry, als iemand mij zo behandelde ging ik denk ik ook niet alsnog diegene helpen.quote:Op zondag 1 september 2019 19:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Iedereen moet daar dingen leren. Ze zeggen dat het evenement van iedereen is, dan mogen ze zich ook anders opstellen. DAN mogen ze haar aanpakken, want dan heeft ze alle medewerking gehad, maar zich kut gedragen. Het moge dudelijk zijn, ik zou plaatsvervangende schaamte voelen, vooral als er buitenstaanders bij zijn, die voor de film zijn gekomen.
Nee, zo zie ik ze. Ik draai niet ineens 180 graden. Zo zie ik ze. Ik hoop dat dat ook wel mag, ondanks bijna iedereen Shelley aan de galg of schandpaal hangt.quote:Op zondag 1 september 2019 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel belangrijk dat alles van Ger en Jessie slechtgepraat wordt
shell heeft geen botox...quote:Op zondag 1 september 2019 19:10 schreef FOKoffieleut het volgende:
shel ziet er niet uit door de laag make up en botox
Ik hoorde hetquote:Op zondag 1 september 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Hoe Shel wil doorbreken vraagt een schuimpje
Shel hoopt dat ze haar zien op dit platvorm en ook dat ze zien dat ze dit graag wilT
De schuimpjes zeggen wat ze wil horen, niet zo vreemd dus.quote:Op zondag 1 september 2019 19:12 schreef humpty het volgende:
Zo tussen het publiek zie je een heel andere Shelly
helemaal niet arrogant maar voor iedereen een vriendelijk woord
Het is niet een incident. Situaties staan niet op zichzelf. Iemand is een klootzak of niet. Als het een winkel is en je hebts met die persoon te maken en je bent een werknemer, dan tuurlijk, kan je zeggen. Bekijk het maar. Ik vind dat Shelley veel te hard wordt aangepakt. Moeten ze met die oempaloempa doen. Maar dat durven ze niet. Wat de reden ook mogen zijn.Zij pakken daar altijd de zwakkeren, laffe herders.quote:Op zondag 1 september 2019 19:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daarom vind ik het dus lullig dat ze het dan nog vraagt, want dan is het moeilijk nee zeggen en dat weet ze. En sorry, als iemand mij zo behandelde ging ik denk ik ook niet alsnog diegene helpen.
vind ik ook...tis een leuke meid....die haar rolletje in utopia top speelt..quote:Op zondag 1 september 2019 19:12 schreef humpty het volgende:
Ik ben ook geen favoriet van SHel maar ze wordt daar van het begin af aan eigenlijk al tegen gezeten.quote:Op zondag 1 september 2019 19:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley wordt constant gevoed door schuimpjes dat ze echt de nieuwe superster gaat worden.
Deed ie toch...quote:Op zondag 1 september 2019 19:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie is dat??quote:Op zondag 1 september 2019 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Dany kanoefa? iemand die Jens graag wil zien als hij naar buiten komt
quote:Op zondag 1 september 2019 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Dany kanoefa? iemand die Jens graag wil zien als hij naar buiten komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ze ook niet. Het is ook voor een groot deel onvermogen en geen gedegen sociale vaardigheden, slechte skills om goed uit haar woorden te komen. Allemaal tekortkomingen, maar dat maakt haar nog niet zo slecht dat ze moet hangen.quote:Op zondag 1 september 2019 19:12 schreef humpty het volgende:
Ik ben geen fan van Shelly, maar ze krijgt een hoop op haar bordje.quote:Op zondag 1 september 2019 19:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is niet een incident. Situaties staan niet op zichzelf. Iemand is een klootzak of niet. Als het een winkel is en je hebts met die persoon te maken en je bent een werknemer, dan tuurlijk, kan je zeggen. Bekijk het maar. Ik vind dat Shelley veel te hard wordt aangepakt. Moeten ze met die oempaloempa doen. Maar dat durven ze niet. Wat de reden ook mogen zijn.Zij pakken daar altijd de zwakkeren, laffe herders.
Die man die net bij Jens stond, zie eerder capquote:
quote:Op zondag 1 september 2019 19:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]A zo, thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vind ik ookquote:Op zondag 1 september 2019 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook geen favoriet van SHel maar ze wordt daar van het begin af aan eigenlijk al tegen gezeten.
Met alles wat ze wilde doen, voornamelijk door Jessie
Ik vind het knap dat ze zich zo staande heeft gehouden
Vindt haar ook altijd vriendelijk tegen haar kapperklantjes.quote:Op zondag 1 september 2019 19:12 schreef humpty het volgende:
Vind ik niet. Ze is vanaf het begin af aan al vals tegen sommigen, en dan vooral tegen Gerrit geweest. Ze verwacht dat hij als een hondje achter haar aan loopt maar hij moet vooral niks van haar verwachten.quote:Op zondag 1 september 2019 19:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is niet een incident. Situaties staan niet op zichzelf. Iemand is een klootzak of niet. Als het een winkel is en je hebts met die persoon te maken en je bent een werknemer, dan tuurlijk, kan je zeggen. Bekijk het maar. Ik vind dat Shelley veel te hard wordt aangepakt. Moeten ze met die oempaloempa doen. Maar dat durven ze niet. Wat de reden ook mogen zijn.Zij pakken daar altijd de zwakkeren, laffe herders.
En Jessie moet zeker wel hangen met zijn tekortkomingen.quote:Op zondag 1 september 2019 19:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is ze ook niet. Het is ook voor een groot deel onvermogen en geen gedegen sociale vaardigheden, slechte skills om goed uit haar woorden te komen. Allemaal tekortkomingen, maar dat maakt haar nog niet zo slecht dat ze moet hangen.
Ik heb ze dat niet horen zeggen en dat gaat ze volgens mij ook niet worden. Zeg nooit nooit, maar de kansen zijn miniem tot zero. Er zijn zoveel mensen die dat willen. Shelley zou ook aan haar tekortkomingen moeten werken om kans te maken. Ze ziet er leuk uit, is slank,jong en beweegt lekker, dat is een begin.quote:Op zondag 1 september 2019 19:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley wordt constant gevoed door schuimpjes dat ze echt de nieuwe superster gaat worden.
Oh, wat leuk voor Jens of kon hij die.......quote:Op zondag 1 september 2019 19:17 schreef puzziepie het volgende:
Danny Canova(zoiets) de resident DJ van de Escape komt een beetje kijken
[ afbeelding ]
Dacht ik ook al. Normaal gesproken is het maar 1-3 minuten of zo.quote:Op zondag 1 september 2019 19:18 schreef IkFok het volgende:
10 over 7 zeggen ze daar het is al 19.17 uur hier zit er zon tijdsverschil in om calamiteiten eruit te halen?l
Jessie heeft een veel te grote bek, weet alles, doet alles beter, is een grote vent, dus die redt het wel. Oja, en een hufter. dus schrikt mensen al af.quote:Op zondag 1 september 2019 19:19 schreef Amputalent het volgende:
[..]
En Jessie moet zeker wel hangen met zijn tekortkomingen.
Maar anderen moeten wel hangen.quote:Op zondag 1 september 2019 19:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is ze ook niet. Het is ook voor een groot deel onvermogen en geen gedegen sociale vaardigheden, slechte skills om goed uit haar woorden te komen. Allemaal tekortkomingen, maar dat maakt haar nog niet zo slecht dat ze moet hangen.
Nee, want hij vroeg hoe hij hem kon vinden en toen noemde hij zijn naamquote:Op zondag 1 september 2019 19:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, wat leuk voor Jens of kon hij die.......
Lees wat je wil lezen.quote:
Mooi,quote:Op zondag 1 september 2019 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, want hij vroeg hoe hij hem kon vinden en toen noemde hij zijn naam
Het zit wel heel diep bij jequote:Op zondag 1 september 2019 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie heeft een veel te grote bek, weet alles, doet alles beter, is een grote vent, dus die redt het wel. Oja, en een hufter. dus schrikt mensen al af.
Ik heb drie schuimpjes duidelijk tegen haar horen praten over haar eventuele doorbraak. Wat betreft haar looks.. smaken verschillen.quote:Op zondag 1 september 2019 19:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb ze dat niet horen zeggen en dat gaat ze volgens mij ook niet worden. Zeg nooit nooit, maar de kansen zijn miniem tot zero. Er zijn zoveel mensen die dat willen. Shelley zou ook aan haar tekortkomingen moeten werken om kans te maken. Ze ziet er leuk uit, is slank,jong en beweegt lekker, dat is een begin.
Wat zal Ger janken straksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |