Is Van Tellingen,die gaat nog in een kliko zitten om foto`s te maken.quote:Op zondag 1 september 2019 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shelly had de mail van de fotograaf niet beantwoord.
Dat die lamlul dan nog wel komt
Vindt het wel leuk eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 september 2019 18:24 schreef Angelique61 het volgende:
Wat een armoedig pakkie heeft shel aan...niet premierre waardig...
Ze moet zich toch nog omkleden denk ik.....alles weer op het laatste moment.quote:Op zondag 1 september 2019 18:24 schreef Angelique61 het volgende:
De film wel dan?quote:Op zondag 1 september 2019 18:24 schreef Angelique61 het volgende:
Goede omgeving om "een Shelly" te fotograferen.quote:Op zondag 1 september 2019 18:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is Van Tellingen,die gaat nog in een kliko zitten om foto`s te maken.
Ze vraagt of hij de rondleiding wil doenquote:Op zondag 1 september 2019 18:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
jes moet komen omdat shel aan alle kanten wordt getrokken
Die zal wel door Talpa betaald zijn om op te komen draven.quote:
Vind het een kutstreek wat Jessie flikt..quote:Op zondag 1 september 2019 18:27 schreef humpty het volgende:
Shelly vraagt of Jessie de rondleiding wil doen ...nee zegt hij
om vervolgens te roepen dat Shelly met de rondleiding gaat beginnen
Kinderachtige vent is het toch ook
Ik dacht dat er stuk of 12 zouden staanquote:Op zondag 1 september 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zal wel door Talpa betaald zijn om op te komen draven.
Ik niet. Het is haar avond. Zij heeft fout geplannedquote:Op zondag 1 september 2019 18:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Vind het een kutstreek wat Jessie flikt..
Ja, das Jessie, als die je kan naaien dan naait hij jequote:Op zondag 1 september 2019 18:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ik ook ...typisch Jessiequote:Op zondag 1 september 2019 18:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Dat mens is echt niet interessant voor de pers.quote:Op zondag 1 september 2019 18:29 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stuk of 12 zouden staan
waarom een rotstreek?quote:Op zondag 1 september 2019 18:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Dat is toch de regisseur van de film, als je dat kleine mannetje bedoelt....die nam dat even op voor hem zelf.quote:Op zondag 1 september 2019 18:30 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Volgens mij is die ene een buitenlander. Voor Shel telt dat als buitenlandse pers.
Dat hij het niet wil doen oke maar om haar vervolgens zo voor het blok te zettenquote:Op zondag 1 september 2019 18:31 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom een rotstreek?
Ik kan niet anders dan Jessie gelijk geven, ze kan toch niet zomaar iemand voor het blok zetten om de rondleiding te doen? Daar had ze gewoon eerder over moeten nadenken.
En het is niet zo gek dat Jessie zegt dat ze Gerrit moet vragen, Gerrit doet ook de rondleiding tijdens de markt
Hiske heeft meer energie in die hele kutFULLUM gestoken dan die arrogante kut clown.quote:Op zondag 1 september 2019 18:32 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Vind het een kutstreek dat hiske op t laatste moment de troep mag redden
quote:Op zondag 1 september 2019 18:31 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom een rotstreek?
Ik kan niet anders dan Jessie gelijk geven, ze kan toch niet zomaar iemand voor het blok zetten om de rondleiding te doen? Daar had ze gewoon eerder over moeten nadenken.
Gerrit wilde de rondleiding niet doen, Toen heeft ze bepaalt dat ze het zelfs zou doen.
En het is niet zo gek dat Jessie zegt dat ze Gerrit moet vragen, Gerrit doet ook de rondleiding tijdens de markt
Dat is dan haar probleem. Ze zadelt iedere keer anderen met haar problemen op.quote:Op zondag 1 september 2019 18:33 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat hij het niet wil doen oke maar om haar vervolgens zo voor het blok te zetten
Is wel duidelijk dat Shelly het van te voren niet allemaal kan over zien
Shel zet toch hem ook voor het blok?quote:Op zondag 1 september 2019 18:33 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat hij het niet wil doen oke maar om haar vervolgens zo voor het blok te zetten
Die met baard? Oh, dacht dat hij ook van de pers was. Dan is ‘t wel heel erg karig.quote:Op zondag 1 september 2019 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch de regisseur van de film, als je dat kleine mannetje bedoelt....die nam dat even op voor hem zelf.
Dan is dit een goede leerschool van haar.....ook kan ze dan eens voelen dat meehelpen met andere best daar wel nodig is.quote:Op zondag 1 september 2019 18:33 schreef humpty het volgende:
[..]
Dit zijn de betere caps.quote:Op zondag 1 september 2019 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog even de puntjes op de i zetten:
[ afbeelding ]
fris, spanningquote:Op zondag 1 september 2019 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog even de puntjes op de i zetten:
[ afbeelding ]
Ik zit in ieder geval klaar (zonder popcorn).quote:Op zondag 1 september 2019 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
kunnen wij ook meekijkon ? ben wel benieuwd
Topper ben jequote:Op zondag 1 september 2019 18:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er volgen nog twee delen later vanavond ......![]()
[ afbeelding ]
Bezoek van Mariska deel 1 - 1 september 2019.
x7jejfj
[ afbeelding ]
Bezoek van Mariska deel 2 - 1 september 2019.
x7jf5z7
[ afbeelding ]
Bezoek van Mariska deel 3 - 1 september 2019.
x7jgpzz
[ afbeelding ]
Bezoek van Mariska deel 4 - 1 september 2019.
x7jh818
[ afbeelding ]
Bezoek van Mariska deel 5 - 1 september 2019.
x7jhocx
Ik had dan ook gezegd zoek het dan lekker uit met je zaakje.quote:Op zondag 1 september 2019 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Shelly had de mail van de fotograaf niet beantwoord.
Dat die lamlul dan nog wel komt
quote:Op zondag 1 september 2019 18:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, het hoogtepuntje van vandaag .....![]()
[ afbeelding ]
Ondankbaar stuk vreten - 1 september 2019.
x7jgc15
Merel de tweede op het terreinquote:Op zondag 1 september 2019 18:38 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit tussen het publiek. Shelly: Oh jij gaat ook luisteren zegt ze tegen Gerrit
Zeker weten. Ze heeft nu al sterallures, bahquote:Op zondag 1 september 2019 18:38 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik had dan ook gezegd zoek het dan lekker uit met je zaakje.
straks nog een keer, de scenes, en ze hebben er voor betaald tochquote:Op zondag 1 september 2019 18:38 schreef Dotteke het volgende:
Ellende allemaal ff een kijkje in de tent nemen, en het duurt en duurt en duurt ha h a
Ik ben benieuwd naar de film, zegt een schuimpje
Ik vind Shel ook niet mooi opgemaakt, heel valse kop heeft ze nu.quote:Op zondag 1 september 2019 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
goeie visagist wel.....
Het lijkt de dood van Pierlala wel
Ik denk eerder égoïst.quote:Op zondag 1 september 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Doodse stilte.
Shelley kan totaal niet met mensen omgaan.
Is ze autist?
dat vraag ik me al bijna een jaar afquote:Op zondag 1 september 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Doodse stilte.
Is ze autist?
Oh die allures van haar worden nog wel eens getemperd hoor.quote:Op zondag 1 september 2019 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker weten. Ze heeft nu al sterallures, bah
En toch, als Hiske lacht vind ik haar wel een lief koppie hebben.quote:Op zondag 1 september 2019 18:40 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Wat zie die hiske er toch uit zeg ... pff. Dan zie ik toch echt liever die Mounira hoor.
Een egoïstquote:Op zondag 1 september 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Doodse stilte.
Is ze autist?
Die had ze al.quote:Op zondag 1 september 2019 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind Shel ook niet mooi opgemaakt, heel valse kop heeft ze nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |