Zijn vrouw had hem nodig om haar te steunen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2019 07:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik snap best dat je als je voor je werk in Bangkok zit daar niet voor terugkomt. Het had waarschijnlijk niks uitgemaakt als de Telegraaf het later allemaal niet zo enorm had opgeblazen door er buitenproportioneel veel aandacht aan te geven.
De impulsieve reactie hier zou juist zijn: "Mijn kind is opgepakt, ik moet onmiddellijk naar huis." Maar dan, dan ben je thuis, en wat kan je dan doen?
O absoluut. Als mijn vriendin dat zou doen, ook.quote:Op zaterdag 14 september 2019 07:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja leuk, maar als mijn man vluchtgedrag vertoont en daarmee mij en ons kind in de stront laat zakken (stront die hij zelf deels veroorzaakt heeft) mag hij gewoon wegblijven.
Hoe "eerlijk" hij daar ook over is.
Je bekijkt het teveel op globale schaal. Weet je hoeveel het kan doen als puberende jonge als je vader zijn arm om je heen slaat en heel simpel zegt: 'het komt wel goed, jonge'.? Ook had Halsema het vast fijn gevonden om steun te voelen van haar partnerquote:Op zaterdag 14 september 2019 07:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik snap best dat je als je voor je werk in Bangkok zit daar niet voor terugkomt. Het had waarschijnlijk niks uitgemaakt als de Telegraaf het later allemaal niet zo enorm had opgeblazen door er buitenproportioneel veel aandacht aan te geven.
De impulsieve reactie hier zou juist zijn: "Mijn kind is opgepakt, ik moet onmiddellijk naar huis." Maar dan, dan ben je thuis, en wat kan je dan doen?
Op het moment dat je partner je expliciet vraagt terug te komen in zo'n situatie laat je je partner en kind gewoon stikken als je dat niet doet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 07:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zie nu de koppen op de Story al "Robert Oey bleef in Bangkok terwijl vrouw en zoon door een hel gingen"quote:Op zaterdag 14 september 2019 07:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bekijkt het teveel op globale schaal. Weet je hoeveel het kan doen als puberende jonge als je vader zijn arm om je heen slaat en heel simpel zegt: 'het komt wel goed, jonge'.? Ook had Halsema het vast fijn gevonden om steun te voelen van haar partner
Maar deze vader bleef in bangkok ...
Dat zou ook nogal overdreven zijn. Het was hoogst een wat ongemakkelijke situatie.quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zie nu de koppen op de Story al "Robert Oey bleef in Bangkok terwijl vrouw en zoon door een hel gingen"
Punt 1) Dat is nou juist het idee van koppen op roddelbalden. Punt 2) Voor jou zou het een ongemakkelijke situatie zijn, ik zou persoonlijk witheet zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zou ook nogal overdreven zijn. Het was hoogst een wat ongemakkelijke situatie.
Dat laatste was ik inderdaad nog vergeten, ja.quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:06 schreef Leandra het volgende:
Hij is met zijn opmerkingen over die zoekopdrachten op zijn computer ook lekker bezig, alsof hij bijna wil dat het OM dat gaat onderzoeken.
Zal wel een gevalletje "bijvangst" worden dan.
Je zou bijna denken dat hij bewust bezig is de baan van zijn vrouw te saboteren.
O, okequote:Op zaterdag 14 september 2019 08:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Punt 1) Dat is nou juist het idee van koppen op roddelbalden. Punt 2) Voor jou zou het een ongemakkelijke situatie zijn, ik zou persoonlijk witheet zijn.
...en heel erg teleurgesteld in mijn man.
...en me afvragen wat ik er eigenlijk aan heb, want als er problemen zijn moet ik toch alles zelf oplossen.
Nota bene problemen die hij veroorzaakt heeft.
Ze zal dat wellicht in eerste instantie, impulsief, van hem hebben gevraagd, maar ik denk niet dat hij "Nee, bekijk het maar" heeft gezegd. Ik was er niet bij maar ik vermoed dat hij er een prima gesprek met zijn vrouw over heeft gehad, en waarschijnlijk ook met zijn zoon, en dat ze daarna besloten hebben dat hij toch niet naar huis zou komen. En waarom ook? Wat schiet je ermee op? Behalve dat je een hoop kosten maakt en je werk moet stopzetten is er vrij weinig dat je thuis wel kan doen en vanuit Bangkok niet. Het is geen rationele beslissing om daar alles uit je handen te laten vallen en naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op het moment dat je partner je expliciet vraagt terug te komen in zo'n situatie laat je je partner en kind gewoon stikken als je dat niet doet.
Heb je het interview gelezen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ze zal dat wellicht in eerste instantie, impulsief, van hem hebben gevraagd, maar ik denk niet dat hij "Nee, bekijk het maar" heeft gezegd. Ik was er niet bij maar ik vermoed dat hij er een prima gesprek met zijn vrouw over heeft gehad, en waarschijnlijk ook met zijn zoon, en dat ze daarna besloten hebben dat hij toch niet naar huis zou komen. En waarom ook? Wat schiet je ermee op? Behalve dat je een hoop kosten maakt en je werk moet stopzetten is er vrij weinig dat je thuis wel kan doen en vanuit Bangkok niet. Het is geen rationele beslissing om daar alles uit je handen te laten vallen en naar huis te gaan.
Ik bespeur hier toch echt een " Vrouwen komen van Venus en mannen van Mars' situatie.quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ze zal dat wellicht in eerste instantie, impulsief, van hem hebben gevraagd, maar ik denk niet dat hij "Nee, bekijk het maar" heeft gezegd. Ik was er niet bij maar ik vermoed dat hij er een prima gesprek met zijn vrouw over heeft gehad, en waarschijnlijk ook met zijn zoon, en dat ze daarna besloten hebben dat hij toch niet naar huis zou komen. En waarom ook? Wat schiet je ermee op? Behalve dat je een hoop kosten maakt en je werk moet stopzetten is er vrij weinig dat je thuis wel kan doen en vanuit Bangkok niet. Het is geen rationele beslissing om daar alles uit je handen te laten vallen en naar huis te gaan.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik bespeur hier toch echt een " Vrouwen komen van Venus en mannen van Mars' situatie.
Lekker pampam doen in Patpongquote:Op zaterdag 14 september 2019 07:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Wat een impulsieve, emotionele lamzak is die vent zeg, tering.
Gewoon vrolijk in Bangkok blijven terwijl je kind opgepakt was met jouw filmwapen en je vrouw het alleen laten oplossen terwijl ze je expliciet vraagt terug te komen.
Hij had van mij helemaal niet meer terug hoeven komen.
Ik vind het sowieso maar een raar verhaal. Leeft dat hele gezin compleet langs elkaar heen of zo. Ook die ruzie die niet uitgesproken is ook zo raar.quote:Op zaterdag 14 september 2019 07:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Wat een impulsieve, emotionele lamzak is die vent zeg, tering.
Gewoon vrolijk in Bangkok blijven terwijl je kind opgepakt was met jouw filmwapen en je vrouw het alleen laten oplossen terwijl ze je expliciet vraagt terug te komen.
Hij had van mij helemaal niet meer terug hoeven komen.
quote:„Femke zei: ‘Ik wil dat je terugkomt.’ Dat heb ik niet gedaan. Ik ben nog twaalf dagen in Bangkok gebleven. Ik heb het weggestopt en heb me volledig op m’n werk gestort daar. Ik heb gedacht: ik zie wel wat ik straks aantref thuis. [..]"
quote:Bij het verhoor zelf waren alleen de jongen en Plasman aanwezig. Oey: „Als ik in Nederland was geweest, was ik erbij gaan zitten. Maar ik kwam pas twaalf dagen later thuis.”
Het is in elk geval geen NWS.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:09 schreef Idisrom het volgende:
Volgens Kees Boonman horen de relatieproblemen van de Halsema´s thuis in SHO (op Radio 1 gehoord 5 minuten geleden)
Heeft 'ie ook wel gelijk in. En is eigenlijk niet eens aan ons. Ik zit nu dat nrc-artikel te lezen en ben nu bij de onuitgesprokenheid van de ruzies. Laten we wel wezen, dat herkent iedereen wel met een relatie toch?quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:09 schreef Idisrom het volgende:
Volgens Kees Boonman horen de relatieproblemen van de Halsema´s thuis in SHO (op Radio 1 gehoord 5 minuten geleden)
Welke relatieproblemen? Oey doet duidelijk waar hij zin in heeft en Femke accepteert dat.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:09 schreef Idisrom het volgende:
Als mijn man verboden middelen (drugs, wapens) in ons huis onderbrengt is dat toch ook mijn probleem, ongeacht of we een koop- of huurwoning hebben, en bij een ambtswoning is het helemaal bizar dat je denkt dat je dat kunt doen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:02 schreef Postbus100 het volgende:
En toch he?
- haar man heeft een onklaar wapen in huis -> is haar man. Weet niet of het inmiddels al duidelijk is of dat illegaal was? (had hij de documenten?)
Ik ben overigens inmiddels wel benieuwd naar het hele interview, maar helaas achter een paywall...quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook wel gelijk in. En is eigenlijk niet eens aan ons. Ik zit nu dat nrc-artikel te lezen en ben nu bij de onuitgesprokenheid van de ruzies. Laten we wel wezen, dat herkent iedereen wel met een relatie toch?
Oey heeft wel wat weg van prins Bernhard: niets aantrekken van het ambt van je vrouw, gewoon lekker blijven doen waar je zelf zin in hebt (auto parkeren waar het niet mag, enzo). Terwijl vrouwlief panisch is voor wat dat weer betekent voor de beeldvorming van haar baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |