Op straat leven genoeg gekko'squote:Op zondag 1 september 2019 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat wel lastig worden om de gekko's dan in leven te houden.
Als ik op lotingen reageer heb ik misschien wat meer kans dat het alsnog lukt.quote:Op zondag 1 september 2019 13:54 schreef Amarantha het volgende: Snap ik
Hopelijk komt het toch snel goed. Zal voor je duimen.
quote:
Ghehe heerlijk gifje weer, je hebt er kijk opquote:Op zondag 1 september 2019 13:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik op lotingen reageer heb ik misschien wat meer kans dat het alsnog lukt.
Dankje
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ghehe heerlijk gifje weer, je hebt er kijk op
Hoe dat zo?quote:Op zondag 1 september 2019 14:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind dat jij totaal geen recht van spreken hebt
quote:Op zondag 1 september 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Ghehe heerlijk gifje weer, je hebt er kijk op
Rip jij. Op zondagquote:Op zondag 1 september 2019 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Pfttt ik MOET dadelijk langs de IKEA, fml.
quote:Op zondag 1 september 2019 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had zaad gegeven aan vriendin maar ze heeft geen potje.
Kan toch wel wachten johquote:Op zondag 1 september 2019 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had zaad gegeven aan vriendin maar ze heeft geen potje.
Het is een vrouw.quote:Op zondag 1 september 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan toch wel wachten joh
Weetje wel tegen wie je dat zegt.quote:Op zondag 1 september 2019 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan maar een keer geen seks vanavond hoor
Uitstralingquote:Op zondag 1 september 2019 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje wel tegen wie je dat zegt.
Is ze net 3 procent fanatieker van devotie als ze dat kutpotje heeft.quote:Op zondag 1 september 2019 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan maar een keer geen seks vanavond hoor
Ik kijk voetbalquote:Op zondag 1 september 2019 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom kijk je een wijvenserie
je kanjermoederquote:Op zondag 1 september 2019 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, heeft er altijd wel ingezeten bij je
Omdat Fok-it op androgyn valt.quote:Op zondag 1 september 2019 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom kijk je een wijvenserie
Geforceerde masculiniteitquote:Op zondag 1 september 2019 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat Fok-it op androgyn valt.
Ieder zijn dingquote:Op zondag 1 september 2019 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat Fok-it op androgyn valt.
Het lijkt erop dat Prof en US hun mannelijkheid halen uit het afgeven op dingen die niet stereotype mannelijk zijn.quote:
Terecht wel natuurlijk. Even laten zien dat je een ECHTE man bent. Je bent toch geen hommmmo!!quote:Op zondag 1 september 2019 14:20 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Prof en US hun mannelijkheid halen uit het afgeven op dingen die niet stereotype mannelijk zijn.
Prof is ook niet vies van piemel.quote:Op zondag 1 september 2019 14:20 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Prof en US hun mannelijkheid halen uit het afgeven op dingen die niet stereotype mannelijk zijn.
Prachtig geslachtsdeelquote:Op zondag 1 september 2019 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prof is ook niet vies van piemel.
Nee. Het ziet er altijd uit als een naakte molrat. Het heeft zijn functies, maar mooi is het niet.quote:
Ja wat een kut avond wordt het zo. Volgens mij heb je mean girls erdoor gedrukt terwijl Arsenal zo moet dus ik taai zo af naar boven, hele sfeer kapot.quote:
Heb je 'm al goed hard gemaakt?quote:Op zondag 1 september 2019 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga erop zitten dan met je oude bipsje.
Dat zijn geen mannen johquote:Op zondag 1 september 2019 14:20 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Nou leuke avond weer dit zeg. Altijd dat gezeik met jou. Zet Arsenal maar op dan.quote:Op zondag 1 september 2019 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja wat een kut avond wordt het zo. Volgens mij heb je mean girls erdoor gedrukt terwijl Arsenal zo moet dus ik taai zo af naar boven, hele sfeer kapot.
Pak je de tablet toch gewoon, vet gezelligquote:Op zondag 1 september 2019 14:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou leuke avond weer dit zeg. Altijd dat gezeik met jou. Zet Arsenal maar op dan.
Drugs, dan ga je er vanzelf in geloven.quote:Op zondag 1 september 2019 14:29 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Jij wel? En wat maakt jou een echte man?
Nee, ik kijk liever samen met jou. Wat er dan ook op staat.quote:Op zondag 1 september 2019 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Pak je de tablet toch gewoon, vet gezellig
Live dingen gaan altijd voor.quote:Op zondag 1 september 2019 14:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou leuke avond weer dit zeg. Altijd dat gezeik met jou. Zet Arsenal maar op dan.
quote:Op zondag 1 september 2019 14:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik kijk liever samen met jou. Wat er dan ook op staat.
Lijkt me niks, vind die kleur rood niet opwindend. Te licht. Arsenal windt mij op een andere manier op.quote:Op zondag 1 september 2019 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zou je van een vrouw vinden in Arsenal lingerie?
Ze hebben hoop donkere jongens inderdaadquote:Op zondag 1 september 2019 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Te licht. Arsenal windt mij op een andere manier op.
Heerlijkquote:Op zondag 1 september 2019 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben hoop donkere jongens inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |