abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 september 2019 @ 11:51:30 #1
63722 z80
I fink you freaky
pi_188733561
Verder geen waarde oordeel aan hangen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188733569
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:38 schreef Sarabi het volgende: Ik vind je dan wel een beetje een ramptoerist ja. Maar dat zal wel aan mij liggen. Waarom wil je bewust een filmpje zien waarop een persoon dood gaat?
Waarom denk je dat er zoveel geld verdiend wordt in (onder andere) die sport? Appelleert massaal op het onderbewustzijn. Het gevoel van spanning en sensatie, en dat veilig vanuit je luie stoel. We willen het allemaal niet toegeven, maar het zien van zo’n crash roept ook een soort van opwinding op. Misschien nog wel meer dan een overwinning, Zeker als het er op beeld ‘netjes’ uitziet, zonder bloed en ledematen. Want dan kunnen we gemakkelijker vergeten dat er een mens in die auto zit en zien we vooral de spectaculaire crash. Ja, ik heb het filmpje ook gekeken, en wist dat er een dode was gevallen. Dus ik doe net zo hard aan mee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188733573
@Uhmmpie dan gaat het kennelijk niet over jou
pi_188733584
Hmmm.... mijn katten hebben grotere plannen dan ik vandaag.
Ze zijn zich beiden al tijden aan het oppoetsen. Zal toch geen bezoek komen? :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188733591
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 11:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom denk je dat er zoveel geld verdiend wordt in (onder andere) die sport? Appelleert massaal op het onderbewustzijn. Het gevoel van spanning en sensatie, en dat veilig vanuit je luie stoel. We willen het allemaal niet toegeven, maar het zien van zo’n crash roept ook een soort van opwinding op. Misschien nog wel meer dan een overwinning, Zeker als het er op beeld ‘netjes’ uitziet, zonder bloed en ledematen. Want dan kunnen we gemakkelijker vergeten dat er een mens in die auto zit en zien we vooral de spectaculaire crash. Ja, ik heb het filmpje ook gekeken, en wist dat er een dode was gevallen. Dus ik doe net zo hard aan mee.

Mwah ik kijk graag F1 en bijvoorbeeld ook wielrennen. Maar toch echt niet voor de ongelukken.
Bij F1 gelukkig nog nooit een dodelijk ongeluk live op tv gezien. Maar bij wielrennen wel net te vaak. En dat soort dingen blijven toch op je netvlies staan. Snap daarom ook niet dat je het bewust gaat op zoeken. Maar dan zal ik wel hypocriet zijn :)
pi_188733613
Nou, mooi. Ik heb yoghurt met blauwe bessen, granola havervlokken van g'woon, en walnoten. Weer eens wat anders dan cashewnoten.

En als ik dan na 3 keer kauwen mijn mond open doe zie je OOK een ongeluk in een tunnel :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 1 september 2019 @ 12:00:21 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188733657
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:55 schreef Sarabi het volgende:

Snap daarom ook niet dat je het bewust gaat op zoeken. Maar dan zal ik wel hypocriet zijn :)
Je hebt ook mensen die tijdens een filmmarathon bijvoorbeeld bewust gaan kijken naar bloedstollende films als Free Solo. Ook een vorm van ramptoerisme. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188733665
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi. Ik heb yoghurt met blauwe bessen, granola havervlokken van g'woon, en walnoten. Weer eens wat anders dan cashewnoten.

En als ik dan na 3 keer kauwen mijn mond open doe zie je OOK een ongeluk in een tunnel :P
Ook iets dat niemand wil zien :P
pi_188733674
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ook iets dat niemand wil zien :P
Spreek voor jezelf jah :{w :+
pi_188733677
quote:
12s.gif Op zondag 1 september 2019 12:00 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen die tijdens een filmmarathon bijvoorbeeld bewust gaan kijken naar bloedstollende films als Free Solo. Ook een vorm van ramptoerisme. :+
Ik zal je maar niet spoilen he
Maar als je weet dat ie een jaar later zelf de oscar komt ophalen....
pi_188733714
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf jah :{w :+
Deze keer ben ik het toch wel met @Sarabi eens hoor _O-

Doe maar weer dicht :)
pi_188733734
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Deze keer ben ik het toch wel met @:sarabi eens hoor _O-

Doe maar weer dicht :)
Ik kan daar echt zo slecht tegen :D kinderen op mijn werk vonden dat altijd erg leuk om te doen.
pi_188733735
ik zeg toch "Als" :+
pi_188733771
Ook niet teruggekeken. Maar ik kijk ook andere dingen niet terug tenzij t langskomt op t nieuws.
Vind dat eigenlijk not done, net als laatst dat filmpje van p paay, ook niet gekeken om de plaatser geen voldoening te geven over views. Dit is wel wat anders, maar geen kijkbehoefte.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188733860
Komt Iwanius hier nog weleens?
pi_188733974
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kan daar echt zo slecht tegen :D kinderen op mijn werk vonden dat altijd erg leuk om te doen.
Bijna net zo irritant als je mond volproppen en dan meteen beginnen te praten :)
Dat kan ook andersom.....
pi_188734024
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gezien het weer is het misschien een soort grote lente schoonmaak, maar dan voor de herfst :P Hoe was dat ondersteboven huisje vanbinnen eigenlijk?

Filmpje wel gezien, stond op het nieuws, en dan ben ik toch even nieuwsgierig. Dat ik zoiets kijk maakt niet dat ik het minder erg vind voor de nabestaanden.
pi_188735476
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
:D
pi_188735499
Ik hoef dat filmpje niet te zien. Maar ik kan me wel voorstellen dat anderen het wel willen zien. Ik vind dat absoluut niet vergelijkbaar met het zelf filmen van een ernstig ongeluk.

Ik hou het verder voor gezien vandaag. Ik heb weer 2 kilo tomaten plus een berg tomatillos en een komkommer geoogst. Vaatwasser staat aan. De la met ovenschalen is opgeruimd, evenals twee planken in de voorraadkast en het gootsteenkastje. Brownies zijn ingevroren, koelkast en vriezer zijn uitgezocht en opgeruimd. En de gladiolen staan zonder verpakking in een vaas. Ik heb nog wel meer te doen maar ik vind 'geen zin' een prima reden om dat weer uit te stellen.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 september 2019 @ 13:53:15 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188735501
Uurtje kickboksen gedaan.
Morgen dood.
Tijd geleden dat ik een uur echt diep ging. Vrijdag starten met de getting started zodat er een leuk schema uit komt rollen om het aantal kilo's te verminderen. :s) Kortom heb me dus aangemeld bij een sportschool :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188735502
Ik heb vandaag veel te lezen, heb lekker geen corvee's voor mezelf bedacht, maar wel 3 kwartier gewandeld met weer een fijn luisterboek (mooi doodliggen van vd Heijden) O+
pi_188735517
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 13:53 schreef borisz het volgende:
Morgen dood.
Tijd geleden dat ik een uur echt diep ging. Vrijdag starten met de getting started zodat er een leuk schema uit komt rollen om het aantal kilo's te verminderen. :s) Kortom heb me dus aangemeld bij een sportschool :P.
zo meteen heavy zeg ^O^
pi_188735528
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik hou het verder voor gezien vandaag. Ik heb weer 2 kilo tomaten plus een berg tomatillos en een komkommer geoogst. Vaatwasser staat aan. De la met ovenschalen is opgeruimd, evenals twee planken in de voorraadkast en het gootsteenkastje. Brownies zijn ingevroren, koelkast en vriezer zijn uitgezocht en opgeruimd. En de gladiolen staan zonder verpakking in een vaas. Ik heb nog wel meer te doen maar ik vind 'geen zin' een prima reden om dat weer uit te stellen.
Geen zin is een goeie reden :+
pi_188735621
quote:
Morgen dood.
Eerste keer? Jep, dat wordt geheud spierpijn! Misschien vanavond al.
Maar leuk! Hoop dat je er energie van krijgt :)

Ik heb om 16u afgesproken. Ga met een vriendin een tocht fietsen en daarna eten bij een nieuw friet- en biercafé.

En vnv vroeg naar bed want morgen 6.30u moet ik eruit :O
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188735657
@golfer; doen we! ^O^

Ik zou voor- en na van jou kiezen en hoofd van Bluezz. Of de kangaroe :9
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 september 2019 @ 14:07:15 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188735688
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Eerste keer? Jep, dat wordt geheud spierpijn! Misschien vanavond al.
Maar leuk! Hoop dat je er energie van krijgt :)
Jup.
Heb al jaren niet meer op een kussen of zak geramd. Was vroeger met Pencak Silat een andere stoot en traptechniek gewend. Dat kwam toch weer boven, maar uiteindelijk schakelde ik snel om. :P.
pi_188735694
quote:
Morgen dood.
Kickboksen is gaaf :Y jaren gedaan tot dat m’n knie het welletjes vond.

Misschien in Zweden bij een krav maga vereniging.
pi_188735835
quote:
Morgen dood.
Meteen aanpakken dus. En nog wel een uur ook. Jouw arme spieren :o
pi_188735893
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 14:07 schreef borisz het volgende:

[..]

Jup.
Heb al jaren niet meer op een kussen of zak geramd. Was vroeger met Pencak Silat een andere stoot en traptechniek gewend. Dat kwam toch weer boven, maar uiteindelijk schakelde ik snel om. :P.
Wow meteen goed bezig dus *O* lekker
pi_188735945
quote:
Wat veel leuke foto's de laatste tijd op FB O+
pi_188735973
Even sociaal gedaan op het buurtfeest, zo opnieuw naar de Proef Eet want ik heb me gisteren laten strikken om te werken. :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188736334
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 09:12 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen c_/
Dat is een aardig lijstje films Sarabi.
Lonaa enigszins heel vandaag? :P

Isa en andere wow'ers, kiek dit dan, die corpse run ook :')
Ik moest lachen om de corpserun _O- Zo waar :D
Vanmorgen om eh 6 uur gaan slapen. Ik had geen nachtdienst. Vannacht wel trouwens en ik zit al in het ritme, zeg maar :')

Nu verder bijlezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188736513
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:24 schreef Holyme het volgende:

[..]

Gezien het weer is het misschien een soort grote lente schoonmaak, maar dan voor de herfst :P Hoe was dat ondersteboven huisje vanbinnen eigenlijk?

Filmpje wel gezien, stond op het nieuws, en dan ben ik toch even nieuwsgierig. Dat ik zoiets kijk maakt niet dat ik het minder erg vind voor de nabestaanden.
Misschien waren ze wel geīnspireerd door mijn huishoudelijke bezigheden afgelopen week :D
Nu is de rust wedergekeerd. ^O^

Ondersteboven huis was tof, maar raarder was het schuine huis. Ballen die omhoog lijken te rollen, mensen die letterlijk misselijk werden en zowat iedereen moest steun zoeken bij de wanden. Ik wandelde er zo doorheen. _O- Maar kon dan weer weinig met de 3D plaatjes in een andere ruimte.
  zondag 1 september 2019 @ 15:32:44 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188737237
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
@:golfer; doen we! ^O^

Ik zou voor- en na van jou kiezen en hoofd van Bluezz. Of de kangaroe :9
Het hoofd van B. is niet eetbaar. :6
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 1 september 2019 @ 15:33:56 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188737257
Al die oranjefans hebben Max niet eens 1x voorbij zien komen. :{w
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188737335
@borisz pencak heb ik ook nog een blauwe maandag gedaan, krijg al spierpijn als ik eraan denk :') Wel lekker!

@Cat-astrophe dat klinkt leuk, lekker je hoofd in de war schoppen :D Waar was dat ergens?

@FranticDJ je woont in Zweden? Mooi O+

@Lucky_Strike ik vond een afwasje en mijn banden oppompen al heel wat, geen zin lijkt me dan ook een uitstekende reden! #teambankhangen
  zondag 1 september 2019 @ 15:42:02 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188737410
Straks even wat oefenen voor een etentje dat ik binnenkort weer geef.
Ga o.a. deze maken: https://www.francescakookt.nl/steak-tartare-ron-gastrobar-paris/ maar dan ook nog met echte truffelmayonaisse erbij.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188737460
quote:
15s.gif Op zondag 1 september 2019 15:33 schreef golfer het volgende:
-O-
  zondag 1 september 2019 @ 15:51:12 #39
63722 z80
I fink you freaky
pi_188737628
Dat je de garagedeur dicht doet en deze met een knal een stuk zwaarder wordt. :(
Veer afgebroken. In Nederland 100 Euro per veer. Nu in Duitsland besteld 23 Euro voor 2. Zelfde leverancier.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188737672
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 15:51 schreef z80 het volgende:
Dat je de garagedeur dicht doet en deze met een knal een stuk zwaarder wordt. :(
Veer afgebroken. In Nederland 100 Euro per veer. Nu in Duitsland besteld 23 Euro voor 2. Zelfde leverancier.
Wow. 8)7
pi_188737773
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 14:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat veel leuke foto's de laatste tijd op FB O+
Dankje! Had een tijd fb stilte qua posten en dacht ineens 'nou boeiend, waarom post ik niks eigenlijk' :D
pi_188737778
quote:
6s.gif Op zondag 1 september 2019 15:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Het hoofd van B. is niet eetbaar. :6
Al voorgeproefd dus?
Jammer hoor -O-
  zondag 1 september 2019 @ 16:08:03 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188737945
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:

Had een tijd fb stilte qua posten en dacht ineens 'nou boeiend, waarom post ik niks eigenlijk' :D
Veel stoeipoezenfoto's. :9~
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188738369
Zo leuk! bij Yousician volg ik gitaar en piano lessen en nu hebben ze ook zanglessen, dus ook maar ff proberen.
Ik krijg het nog druk _O- Ik vlieg wel door het begin vd zanglessen heen..ervaring helpt dus *)

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 01-09-2019 16:42:23 ]
pi_188738509
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 15:38 schreef Holyme het volgende:
@:FranticDJ je woont in Zweden? Mooi O+
Part-time :7
pi_188738522
quote:
Zuur ja -O-
pi_188738553
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Zo leuk! bij Yousician volg ik gitaar en piano lessen en nu hebben ze ook zanglessen, dus ook maar ff proberen.
Ik krijg het nog druk _O- Ik vlieg wel door het begin vd zanglessen heen..ervaring helpt dus *)
The Voice senior bestaat ook. _O-

Heb je een voorkeur voor genre? Blues lukte goed. Cuby :{w
pi_188738739
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 16:44 schreef AnneX het volgende:

Nee daar ben ik niet goed genoeg voor :D en al was ik dat wel, nooit van mijn leven op TV in dat programma.. al is het wel een leuk programma!
Het is en blijft gewoon allemaal hobby en op laag niveau allemaal hoor :D Hobby, jeweetzz :7
Liefst gewoon popliedjes. Oud en wat nieuwer.. dat speel ik ook het liefst op gitaar of kb.
Klassieke lesjes op keyboard (kb) zijn ook wel leuk en een uitdaging.
Linker en rechterhand tegelijk a la wagner en consorten blijft lastig :P
pi_188738766
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 16:41 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zuur ja -O-
Zit je dan in je oranje outfitje.
Best sneu -O-
pi_188738983
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dankje! Had een tijd fb stilte qua posten en dacht ineens 'nou boeiend, waarom post ik niks eigenlijk' :D
Gewoon lekker posten :Y
  zondag 1 september 2019 @ 17:23:04 #51
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188739315
Middag! :W

F1 klaar.. nu ek volley aan het kijken.. heerlijke luie zondag ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zondag 1 september 2019 @ 17:25:16 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188739360
quote:
Hij is voor m'n broertje gecrasht. Hij heeft hem langer gezien dan wanneer hij 60 keer voorbij was gevlogen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188740306
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 17:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hij is voor m'n broertje gecrasht. Hij heeft hem langer gezien dan wanneer hij 60 keer voorbij was gevlogen :+
:D Ieder nadeel heb zn voordeel ;)
pi_188741277
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 16:41 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Part-time :7
Prachtig daar. Heb er een ex wonen. Wil er nog ooit een terug naartoe, tot die tijd doe ik het met Zweeds voer van Ikea :P

@golfer klinkt lekker. Wat heb je nog meer gemaakt?

@Bluezz oh dat lijkt me heerlijk om goed te kunnen. Kijk ik kan wel zingen hoor, maar, uhm... :+
pi_188741452
Ik was een dagje bij m'n ouders, maar heb ze amper gezien: m'n naaimachine staat daar. Een stokoude Vendomatic, loeizwaar en heel groot, dus ik heb nog niet de moed verzameld (en de ruimte) om die naar m'n eigen huis te brengen. Nu dus bij m'n ouders gezeten om een korte broek te naaien. Ik wilde eens kijken of ik het kon. Fijn broekje meegenomen als voorbeeld en op basis daarvan geknipt. Voor de eerste keer een rits ingezet, steekzakken gemaakt en een knoopsgat gemaakt, en het lukte allemaal O+ O+ O+
Het jammere is alleen dat ik had verwacht dat het niet mooi zou worden en dus een random lap stof had gepakt, en nu heb ik dus een broek uit wit hoeslaken :')
M'n moeder gaat dunne denim kopen op de stoffenmarkt en dan ga ik een broek maken voor m'n broer. En A heeft ook al gemeld dat hij er wel eentje wil :D
pi_188741489
@Bluezz lekker muzikaal! Ik houd ook veel van zingen, zit graag te neuriën op de fiets. Wat is het dat ze je bij die lesjes aanleren? Want meezingen met liedjes kan toch altijd? Ik heb een tijdje zangles gehad en daar ging het over ademhaling, ademsteun, het aanzetten van de toon (vanuit een h zingen klinkt anders dan vanuit bijvoorbeeld een d of een r) en de klank van klinkers. Lijkt me moeilijk om te doen als je geen feedback krijgt over hoe je klinkt :)
pi_188741526
Ik probeer weleens op een Tin whistle te fluiten. Dat is echt heel makkelijk maar ik steek er gewoon te weinig tijd in :X
pi_188742645
quote:
12s.gif Op zondag 1 september 2019 16:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Veel stoeipoezenfoto's. :9~
}:|
pi_188742657
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 16:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jaa met Fransje O+
Zo'n leuke intro had ie vrijdag :)
pi_188742668
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gewoon lekker posten :Y
Thanks, zal ik doen ;)
pi_188742678
@Tele6 wat knap dat je een broek gemaakt hebt, is meteen een van de moeilijkere dingen volgens mij :)
Ik ga morgen weer aan de slag, samen met mijn moeder, aan een nieuw kostuum. Erg gaaf paillettenstof gevonden.
pi_188742848
Terug uit Ijsselstein, gezellige middag gahad. Nichtje was blij met het Wannee kookboek.

Jeetje Tele _O_ broek, zakken en een rits _O_ _O_ _O_

De foto’s zijn hartstikke leuk FFT. Die kostuums, krijg je die, of maak je die, net als sarabi zelf of komen ze uit een depot?
pi_188742858
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:18 schreef Tele6 het volgende:
@:Bluezz lekker muzikaal! Ik houd ook veel van zingen, zit graag te neuriën op de fiets. Wat is het dat ze je bij die lesjes aanleren? Want meezingen met liedjes kan toch altijd? Ik heb een tijdje zangles gehad en daar ging het over ademhaling, ademsteun, het aanzetten van de toon (vanuit een h zingen klinkt anders dan vanuit bijvoorbeeld een d of een r) en de klank van klinkers. Lijkt me moeilijk om te doen als je geen feedback krijgt over hoe je klinkt :)
Ik heb m vandaag net opgestart en het is nu vrnl eerst testen hoe hoog en hoe laat je zingt, dat zie je dan op zo'n meter, je kan dat een paar x doen om te verbeteren.
Er wordt tussendoor verteld hoe je het beste kan staan en opwarmen van je stem.

Dan zing je wat mee/na op basis van toonhoogtestreepjes. De app 'hoort' of je op toon zingt, geeft een groen streepje of een rood streepje als je te hoog/laag zit.
Verder is het alleen maar lollig hoor, ik probeer er niks mee te bereiken of zo.
Ik heb jaren in een popkoor gezongen en daar kregen we wel wat tips en coaching van een zangcoach.. en ik zing sowieso altijd met de liedjes die ik speel op mn gitaar/kb mee.
En tot vervelens toe met alles op de radio :P
pi_188742950
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:15 schreef Tele6 het volgende:
Ik was een dagje bij m'n ouders, maar heb ze amper gezien: m'n naaimachine staat daar. Een stokoude Vendomatic, loeizwaar en heel groot, dus ik heb nog niet de moed verzameld (en de ruimte) om die naar m'n eigen huis te brengen. Nu dus bij m'n ouders gezeten om een korte broek te naaien. Ik wilde eens kijken of ik het kon. Fijn broekje meegenomen als voorbeeld en op basis daarvan geknipt. Voor de eerste keer een rits ingezet, steekzakken gemaakt en een knoopsgat gemaakt, en het lukte allemaal O+ O+ O+
Het jammere is alleen dat ik had verwacht dat het niet mooi zou worden en dus een random lap stof had gepakt, en nu heb ik dus een broek uit wit hoeslaken :')
M'n moeder gaat dunne denim kopen op de stoffenmarkt en dan ga ik een broek maken voor m'n broer. En A heeft ook al gemeld dat hij er wel eentje wil :D
Wat goed! Ik zit ook wel eens te denken om een broek die heerlijk zit na te maken.. wie weet ga ik het ook eens proberen.
Al is het maar met lakenstof _O-

En een vendomatic die 1000k weegt heb ik ook O+
Mammoeten, maar ze doen het altijd!
pi_188743005
Ik ga weer turbotaartjes bakken :W *O*
  zondag 1 september 2019 @ 20:23:27 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188743084
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 19:02 schreef Holyme het volgende:

[..]

Prachtig daar. Heb er een ex wonen. Wil er nog ooit een terug naartoe, tot die tijd doe ik het met Zweeds voer van Ikea :P

@:golfer klinkt lekker. Wat heb je nog meer gemaakt?

@:Bluezz oh dat lijkt me heerlijk om goed te kunnen. Kijk ik kan wel zingen hoor, maar, uhm... :+
Menu moet nog gefinetuned worden, maar gaat bestaan uit wat tapas van Spanish Harlem (winkel in Haarlem) en er moet rekening worden gehouden met 2 vegetariërs.
Daarna 2 amuses: https://amuse-recepten.nl(...)-met-krokante-salie/
en https://amuse-recepten.nl/bloemkoolroom-met-spekjes/ (voor de vega's met cashewnoten)
Vooraf: voor de vega's http://www.mytastenld.com/click/index/249580802/smaakmenutie.nl
en voor de vleeseters https://www.francescakookt.nl/steak-tartare-ron-gastrobar-paris/
Als hoofdgerecht Spaanse tortilla's met en zonder vlees (chorizo) met daarbij een lauwwarme salade van gegrilde aubergines, puntpaprika en courgette in een oosterse saus. En een frisse mangosalade met wat zeezout en sesamzaad.
En als dessert: https://www.leukerecepten(...)lo-bastognekruimels/
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 1 september 2019 @ 20:23:47 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188743094
quote:
:*
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188743107
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik probeer weleens op een Tin whistle te fluiten. Dat is echt heel makkelijk maar ik steek er gewoon te weinig tijd in :X
Vaker doen!
Muziek maken is zooo lekker en goed voor je brein O+ Zenn ook!
pi_188743144
@Tele6 wat knap joh! Ben blij als ik een rechte naad krijg (je moet de zoom van mijn gordijnen niet van dichtbij bekijken :') )

@Sarabi lijkt me wel leuk dat je zo helemaal los kan gaan met glitters en glans en allerlei niet-alledaagse dingen :)

@Dr_Flash turbotaartjes? Ik mis een oven!
pi_188743339
Holy, waarom zeg je dat je kan zingen maar 'ehm' ? :D
Ik doe het ook allemaal met een dichte deur lekker in mijn uppie die muziekhobby hoor })
pi_188743569
Nou, het klinkt voor geen meter, haha. Dacht even dat je echt les volgde ergens. Mooi kunnen zingen lijkt me echt tof, heb je altijd en overal muziek bij je. Ik heb, tsja, geluid bij me :D Maar thuis zing ik ook wel!
pi_188743908
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 20:36 schreef Holyme het volgende:
Nou, het klinkt voor geen meter, haha. Dacht even dat je echt les volgde ergens. Mooi kunnen zingen lijkt me echt tof, heb je altijd en overal muziek bij je. Ik heb, tsja, geluid bij me :D Maar thuis zing ik ook wel!
Lijkt mij ook heerlijk om goed te kunnen zingen, maar helaas zing ik zo vals, doet zeer aan m’n eigen oren. Een van de katten kan mijn gekerm wel waarden, die komt dicht bij me zitten 8)7
pi_188743985
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 20:25 schreef Holyme het volgende:
@:Dr_Flash turbotaartjes? Ik mis een oven!
Ik ook :+ Maar ik ben virtuoos met de airfryer *)
pi_188744028
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook heerlijk om goed te kunnen zingen, maar helaas zing ik zo vals, doet zeer aan m’n eigen oren. Een van de katten kan mijn gekerm wel waarden, die komt dicht bij me zitten 8)7
Oi, dat is helemaal erg _O- Bij mij klinkt het enigszins ok voor mijn eigen oren, vooral overstemd door de douche of muziek. Maar oordopjes indoen gaat je zangkunsten vast niet beter maken :+
pi_188744052
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik ook :+ Maar ik ben virtuoos met de airfryer *)
Geen idee wat die taartjes zijn, maar in de magnetron is vast minder succesvol :P
pi_188744173
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 20:50 schreef Holyme het volgende:

[..]

Geen idee wat die taartjes zijn, maar in de magnetron is vast minder succesvol :P
Hartige taartjes uit een muffinvorm. Deze keer met Italiaans gekruid gehakt en Zwitserse gruyčrekaas. Basis is bladerdeeg deze keer, maar het kan ook met bakjes van aardappelrasp (of als je een luie teckel zoals ik bent: gesmolten rösti O-) ).

Soms, indien bij de hand, snipper ik er weleens een bosuitje bij in ook trouwens :)
pi_188744461
quote:
@:Tele6 wat knap joh! Ben blij als ik een rechte naad krijg (je moet de zoom van mijn gordijnen niet van dichtbij bekijken :') )

@:Sarabi lijkt me wel leuk dat je zo helemaal los kan gaan met glitters en glans en allerlei niet-alledaagse dingen :)

@:Dr_Flash turbotaartjes? Ik mis een oven!
Wat ik vandaag deed om een nette zoom te krijgen was het voetje van de naaimachine parallel te laten lopen met de rand van de stof. Dan wordt hij vanzelf recht :) Je krijgt wel nogal een smalle zoom dan, want zo'n voetje is niet breed. Verder voelt het voor mij een beetje als fietsen of zo. Je moet sturen :P
pi_188744500
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat ik vandaag deed om een nette zoom te krijgen was het voetje van de naaimachine parallel te laten lopen met de rand van de stof. Dan wordt hij vanzelf recht :) Je krijgt wel nogal een smalle zoom dan, want zo'n voetje is niet breed. Verder voelt het voor mij een beetje als fietsen of zo. Je moet sturen :P
daar heb je van die voetjeverbreders voor. Eurootje bij de naaiwinkelt :Y
pi_188744518
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hartige taartjes uit een muffinvorm. Deze keer met Italiaans gekruid gehakt en Zwitserse gruyčrekaas. Basis is bladerdeeg deze keer, maar het kan ook met bakjes van aardappelrasp (of als je een luie teckel zoals ik bent: gesmolten rösti O-) ).

Soms, indien bij de hand, snipper ik er weleens een bosuitje bij in ook trouwens :)
Ik vind het knap hoor wat er allemaal uit je airfryer tovert. Ik pak toch iets makkelijker de normale oven en is dat ding een veredelde frituurpan bij mij
pi_188744609
Die taartjes klinken lekker, en als iets wat dramatisch zou eindigen in een magnetron :')

@Tele6, dat klinkt logisch en handig ja, al was bij de gordijnen de zoom heel breed. Gewoon gas geven zonder te sturen werkt niet, zo ver was ik al :+
pi_188744618
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 20:11 schreef Sarabi het volgende:
@:Tele6 wat knap dat je een broek gemaakt hebt, is meteen een van de moeilijkere dingen volgens mij :)
Ik ga morgen weer aan de slag, samen met mijn moeder, aan een nieuw kostuum. Erg gaaf paillettenstof gevonden.
Paillettenstof lijkt me ook moeilijk! Ik heb expres stevige, niet-elastische katoen gepakt, want dat verwerkt tenminste lekker makkelijk op de naaimachine. Iets met rek erin of iets kwetsbaarders of iets dat dingen heeft waar je naaimachine aan kan blijven hangen lijkt me eng :@

Ik ben wel een beetje van de uitdagingen :') toen ik begon met breien, ben ik meteen patroonsteken en kabels gaan doen, vervolgens rondbreien met kabels :')

Ik had vroeger al wel eerder op de naaimachine gewerkt: ik heb poppenkleertjes gemaakt vanaf dat ik best wel klein was en ik heb regelmatig handdoeken gerepareerd en stukken op de broeken van m'n broertje gezet. Mijn moeder probeerde dat soort dingen wel, maar dat zag er nooit uit. Dan denk ik, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon rechtdoor met de juiste kleur garen eroverheen te stikken? Maar kennelijk is het dat wel :s)
pi_188744649
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

daar heb je van die voetjeverbreders voor. Eurootje bij de naaiwinkelt :Y
Mijn naaimachine heeft ook een "stofgeleider" die daarvoor handig zou zijn, maar die heb ik nog niet gemonteerd en gebruikt. Ik was vandaag al aan het genieten van het feit dat er een knoopsgatenvoetje en een ritsenvoetje zijn die ik erop kan monteren :D
pi_188744695
Weet iemand waar ik een broodtrommel voor 10 boterhammen kan kopen?
Spoilers!
pi_188744705
Ow jezus wat zien ze er goed uit _O_ Bocuse step aside, Jamie Oliver ga maar een eitje bakken :{w *)

pi_188744738
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 20:17 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb m vandaag net opgestart en het is nu vrnl eerst testen hoe hoog en hoe laat je zingt, dat zie je dan op zo'n meter, je kan dat een paar x doen om te verbeteren.
Er wordt tussendoor verteld hoe je het beste kan staan en opwarmen van je stem.

Dan zing je wat mee/na op basis van toonhoogtestreepjes. De app 'hoort' of je op toon zingt, geeft een groen streepje of een rood streepje als je te hoog/laag zit.
Verder is het alleen maar lollig hoor, ik probeer er niks mee te bereiken of zo.
Ik heb jaren in een popkoor gezongen en daar kregen we wel wat tips en coaching van een zangcoach.. en ik zing sowieso altijd met de liedjes die ik speel op mn gitaar/kb mee.
En tot vervelens toe met alles op de radio :P
Oh, dat is wel leuk, je bereik volgen. Sinds ik zangles heb is mijn bereik ook veel groter -- mijn stem lijkt heel erg op die van mijn moeder, maar ik kan stukken lager en hoger dan zij inmiddels :o Hoewel dat misschien ook wel met leeftijd te maken heeft, dat weet ik niet. Ik heb zelf wel de indruk dat ik hoger en lager kom sinds de zangles. Daar heb ik toch wel wat meer gevoel voor zingen gekregen en wat trucjes om hoger en lager te komen.

Lekker hč, met alles en alles meezingen O+
Ik neurie graag tegen de melodielijn in -- soms verzin ik wat, en soms neurie ik met de baslijn mee. Vaak is de baslijn teleurstellend oninteressant }:|
pi_188744808
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow jezus wat zien ze er goed uit _O_ Bocuse step aside, Jamie Oliver ga maar een eitje bakken :{w *)

[ afbeelding ]
Ik kan ze bíjna ruiken :9~

Lucky, ik zou dan niet specifiek naar een broodtrommel zoeken, maar gewoon een vershouddoos kopen.
pi_188744885
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[ afbeelding ]
_O_ zien er idd goed uit! Nu de smaak nog :+

Bluezz, ik vind het zoooo leuk! Je muziek lotgevallen. Zoveel waard om muzikaal te zijn en daar veel voldoening en plezier uit te halen.

quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:11 schreef Holyme het volgende:

Lucky, ik zou dan niet specifiek naar een broodtrommel zoeken, maar gewoon een vershouddoos kopen.
:Y dat dus. Mijn broer had een grote plastic bak van Tupperware voor al zijn boterhammen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188744923
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_ zien er idd goed uit! Nu de smaak nog :+
Twijfel je daaraan of zo :{w
pi_188744941
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 20:19 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat goed! Ik zit ook wel eens te denken om een broek die heerlijk zit na te maken.. wie weet ga ik het ook eens proberen.
Al is het maar met lakenstof _O-

En een vendomatic die 1000k weegt heb ik ook O+
Mammoeten, maar ze doen het altijd!
Ik heb zelf op YouTube een hoop filmpjes gekeken van mensen die simpele kledingstukken naaiden. Vooral het kanaal "coolirpa" vond ik fijn om te volgen, zij laat heel duidelijk zien hoe ze kleding aanpast zodat het voor haarzelf lekker zit en ze gebruikt ook kleren die ze al heeft om nieuwe kleren te ontwerpen. Vaak ook met oude stukken stof :)

Als een laken versleten is, is het aan de randen vaak nog gewoon goed ;) Ik heb voor een korte broek nauwelijks de helft van de randen van een eenpersoons hoeslaken nodig gehad -- ik denk dat ik nog wel zo'n broekje eruit zou kunnen maken. Het is alleen wel saaie stof. Ik ga proberen om het te verven -- het is niet alsof ik veel te verliezen heb :P

Mijn vendomatic had moeite met het opwinden van de klosjes voor de onderdraad. Nu heeft mijn vader er een rubber ringetje aan toegevoegd en het loopt weer als een zonnetje. Heerlijk, dat soort mechanische dingen waar je gewoon makkelijk wat kleins aan kunt repareren O+
pi_188744961
quote:
8s.gif Op zondag 1 september 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:

Twijfel je daaraan of zo :{w
Ja absoluut :Y

Ik wil ze dan ook best komen proeven om te zien of ze wel lekker zijn.
pi_188744985
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja absoluut :Y

Ik wil ze dan ook best komen proeven om te zien of ze wel lekker zijn.
Deventer, over een half uurtje.
pi_188745001
Is er ook een aan te raden youtube kanaal om te leren haken? Ik heb plots een haakambitie :')
pi_188745010
Ik ga ze nou namelijk uit de vorm halen en los nog een tijdje in de AF gooien om het bladerdeeg af te bakken. Oh nee bakkersgeheim alles ditdat. Dit hebben jullie niet gelezen :+
pi_188745015
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:

Deventer, over een half uurtje.
Kan je niet even op de koffie komen bij mij? Ik moet over een kwartiertje richting Assen om te werken. Verkeerde kant op :{
pi_188745017
Ik had een broodtrommel van de Xenos, geloof ik, en daar pasten volgens mij negen boterhammen in (drie lagen van drie boterhammen) en met wat proppen vast ook vier. Maar het was geen heel stevig ding.
pi_188745056
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Is er ook een aan te raden youtube kanaal om te leren haken? Ik heb plots een haakambitie :')
Daar heb ik dan weer geen idee van. Ik heb haken geleerd uit Het Grote Bruna Haak- En Breiboek maar dat was niet aan te raden, uiteindelijk deed ik alles verkeerdom omdat ik de diagrammen niet goed begrepen had :')
pi_188745067
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het geleerd door een heel simpel patroon voor een deken te kiezen (granny stripe) en daar de benodigde steken even voor te googlen. Geen specifiek kanaal dus, maar die tactiek werkt nog steeds.

Edit, check ook even het haaktopic in cre, staan tips in de op.
pi_188745114
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:18 schreef Holyme het volgende:

Ik heb het geleerd door een heel simpel patroon voor een deken te kiezen (granny stripe) en daar de benodigde steken even voor te googlen. Geen specifiek kanaal dus, maar die tactiek werkt nog steeds.
Mijn moeder wil graag een netje in vrolijke kleuren voor achter de rolstoel en dat moest ik dan maar even haken.
Ik: Maar ik kan niet haken!
Ma: Dan wordt dat eens tijd.

Dus.
pi_188745148
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn moeder wil graag een netje in vrolijke kleuren voor achter de rolstoel en dat moest ik dan maar even haken.

Dus.
Zie m'n edit :) En je moeder :D _O-
  zondag 1 september 2019 @ 21:20:56 #100
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188745158
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je niet even op de koffie komen bij mij? Ik moet over een kwartiertje richting Assen om te werken. Verkeerde kant op :{
Ja zeg 8)7 Prinses op de erwt :') _O-
pi_188745203
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus.
Subtiel _O-
pi_188745218
*legt haarklem op nachtkastje
Kat: ... *poek*
Voorspelbaar wel.
pi_188745258
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:20 schreef Holyme het volgende:

Zie m'n edit :) En je moeder :D _O-
Och natuurlijk is er een foktopic voor haken _O_ Ik zal er gaan kijken!
pi_188745310
Leuk voor 's nachts, Isa, haken O+
pi_188745339
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:24 schreef Bluezz het volgende:
Leuk voor 's nachts, Isa, haken O+
:Y dat dacht ik ook al. En als ik het uiteindelijk een beetje op de automatische piloot kan ook tijdens het netflix kijken.
pi_188745370
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb zelf op YouTube een hoop filmpjes gekeken van mensen die simpele kledingstukken naaiden. Vooral het kanaal "coolirpa" vond ik fijn om te volgen, zij laat heel duidelijk zien hoe ze kleding aanpast zodat het voor haarzelf lekker zit en ze gebruikt ook kleren die ze al heeft om nieuwe kleren te ontwerpen. Vaak ook met oude stukken stof :)

Als een laken versleten is, is het aan de randen vaak nog gewoon goed ;) Ik heb voor een korte broek nauwelijks de helft van de randen van een eenpersoons hoeslaken nodig gehad -- ik denk dat ik nog wel zo'n broekje eruit zou kunnen maken. Het is alleen wel saaie stof. Ik ga proberen om het te verven -- het is niet alsof ik veel te verliezen heb :P

Mijn vendomatic had moeite met het opwinden van de klosjes voor de onderdraad. Nu heeft mijn vader er een rubber ringetje aan toegevoegd en het loopt weer als een zonnetje. Heerlijk, dat soort mechanische dingen waar je gewoon makkelijk wat kleins aan kunt repareren O+
Ik zal eens kijken op coolirpa.
Op zich kan ik wel kleding maken, ooit lang gelee wat lessen gevolgd en veel gemaakt voor mijn zoons.
Als ze het trouwens nu zien op foto's vinden ze het zelf niet zo leuk geslaagd, vooral de stofkeuze.. net als dikkie dik ingebreid op een trui }:| :D
pi_188745383
En ik kan natuurlijk een Vrolijke Rolstoelnetjes imperium beginnen!
pi_188745384
Afscheid bobsleebaan Efteling. Slik. Niet gehuild. Op het nippertje. :') Heb t-shirt ^O^

Nu naar huis. Straks bijlees.
Let me see you stripped down to the bone
pi_188745416
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:26 schreef Bluezz het volgende:

Op zich kan ik wel kleding maken, ooit lang gelee wat lessen gevolgd en veel gemaakt voor mijn zoons.
Als ze het trouwens nu zien op foto's vinden ze het zelf niet zo leuk geslaagd, vooral de stofkeuze.. net als dikkie dik ingebreid op een trui }:| :D
Ja, hallo! We zagen er allemaal een beetje maf uit in de seventies en eighties. Dat was toen heel modern.
  zondag 1 september 2019 @ 21:27:34 #110
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188745418
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:26 schreef minilot het volgende:
Afscheid bobsleebaan Efteling. Slik. Niet gehuild. Op het nippertje. :') Heb t-shirt ^O^

[ afbeelding ]

Wearing the scars ook? :D
pi_188745422
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie al een hippe website voor me *O*
  zondag 1 september 2019 @ 21:27:51 #112
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188745428
Ik ga trouwens Nick & Simon kijken *O*
pi_188745433
quote:

[ afbeelding ]

eh...afscheid? :o Wordt hij opgeknapt, gesloopt?
pi_188745451
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens Nick & Simon kijken *O*
Vrijwillig?
pi_188745452
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

eh...afscheid? :o Wordt hij opgeknapt, gesloopt?
De sloopkogel gaat er morgenochtend om 06:00 in. :{ *trillend lipje*
pi_188745457
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tja, andere tijden w/
De kleren die mijn moeder in elkaar prutste toen ik klein was waren ook nogal raar, maar andere kinderen droegen toen ook oranje met geel en groen gestreepte veel te wijde broeken, dus het viel niet erg uit de toon :P
pi_188745458
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y dat dacht ik ook al. En als ik het uiteindelijk een beetje op de automatische piloot kan ook tijdens het netflix kijken.
Ja joh, helemaal met simpele sjaals en dekens enzo gaat dat lekker ^O^ Knuffeltjes ben ik niet zo van, lijkt me dat je daar wel meer aandacht voor nodig hebt.
  zondag 1 september 2019 @ 21:28:45 #118
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188745462
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Ja! Met kleurtjes, en kraaltjes, en vakjes erin voor het brei-etuitje en het bingopotloodje en de fles advocaat! O+ Mogelijkheden zijn EIN DE LOOS _O_
pi_188745471
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:28 schreef minilot het volgende:

De sloopkogel gaat er morgenochtend om 06:00 in. :{
Oef.

Waar moeten we dan gluhwein drinken tijdens de winterefteling -O-
pi_188745480
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, hallo! We zagen er allemaal een beetje maf uit in de seventies en eighties. Dat was toen heel modern.
Precies!
En weet je wel hoe lastig het was om dat beest door te laten lopen op de achterkant zodat je daar de staart zag!

Wacht maar tot zijn eigen zoontjes hem uitlachen over 20 jr ~O>
  zondag 1 september 2019 @ 21:29:43 #121
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188745486
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vrijwillig?
Jazeker, die hebben altijd super leuke reis/ muziekprogramma's :Y Dit jaar is er wat in Maleisië zie ik net. Geen idee of het de eerste aflevering is maar dat zie ik dan wel weer. Dat jaar in Zweden vond ik echt supergaaf om te zien alles *O*
pi_188745489
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja! Met kleurtjes, en kraaltjes, en vakjes erin voor het brei-etuitje en het bingopotloodje en de fles advocaat! O+ Mogelijkheden zijn EIN DE LOOS _O_
Gat in de markt dit.
pi_188745490
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oef.

Waar moeten we dan gluhwein drinken tijdens de winterefteling -O-
:{ *TRILLEND LIPJE* Stil nou!
pi_188745491
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:28 schreef Holyme het volgende:

Ja joh, helemaal met simpele sjaals en dekens enzo gaat dat lekker ^O^ Knuffeltjes ben ik niet zo van, lijkt me dat je daar wel meer aandacht voor nodig hebt.
Ik ga geen knuffeltjes haken. Er is maar 1 persoon waar ik die moeite voor zou doen, maar die komt al om in de knuffels.
pi_188745507
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:

Ik zal mijn moeder het vakje voor de advocaat voorstellen, Daar is ze vast voorstander van _O_
pi_188745519
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:28 schreef Holyme het volgende:

[..]

Als ik haak, maak ik juist graag knuffeltjes. Maar één steek nodig (vaste), en vaak ben je eindeloos rondjes aan het haken. Rondje, steekmarkeerder verschuiven, weer een rondje, en repeat voor 10 keer. Dan een rondje meerderen of minderen, weer een paar rondjes, enzovoort. Saai genoeg om bij te kunnen netflixen hoor. :s)
Ik maak dus liever maar heel kleine knuffeltjes, want daar zit dan zo min mogelijk herhaling in. Laatst bijvoorbeeld een pinguīn gemaakt van zo'n 8 cm hoog, en daarvoor ook een girafje van die maat :D
pi_188745566
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:30 schreef Tele6 het volgende:

Als ik haak, maak ik juist graag knuffeltjes. Maar één steek nodig (vaste), en vaak ben je eindeloos rondjes aan het haken. Rondje, steekmarkeerder verschuiven, weer een rondje, en repeat voor 10 keer. Dan een rondje meerderen of minderen, weer een paar rondjes, enzovoort. Saai genoeg om bij te kunnen netflixen hoor. :s)
Ik maak dus liever maar heel kleine knuffeltjes, want daar zit dan zo min mogelijk herhaling in. Laatst bijvoorbeeld een pinguīn gemaakt van zo'n 8 cm hoog, en daarvoor ook een girafje van die maat :D
Een kennisje heeft een jigglypuff voor me gehaakt _O_ Gewoon, zelf bedacht en lijkt geweldig!

Ik moet trouwens naar mijn werk :W Tot later
  zondag 1 september 2019 @ 21:33:41 #128
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188745596
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:32 schreef Isabeau het volgende:
jigglypuff
een wat? :D
  zondag 1 september 2019 @ 21:33:46 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188745604
Werk ze Isa :W
pi_188745613
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik moet daarbij altijd zo tellen. Als ik lekker wil Netflixen werkt een sprei haken goed.

Ik heb veel gehaakte spreien :Y
pi_188745702
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

een wat? :D
googlejijofgoogleik :D
pi_188745716
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 19:02 schreef Holyme het volgende:

[..]

Yes :) Mijn vriendin woont er, we hebben samen een appartement in het zuiden van Zweden. En ik heb dan nog m'n huis in Nederland, voor wanneer we in Nederland zijn.
  zondag 1 september 2019 @ 21:37:20 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188745726
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

googlejijofgoogleik :D
Doejijmaarikbenooklui :P
pi_188745737
Da's een Pokémon, luitjes. :)
pi_188745837
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Doejijmaarikbenooklui :P
pi_188745866
quote:

[ afbeelding ]

rip :*
pi_188745880
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:37 schreef minilot het volgende:
-
Gecondoleerd met de bob ;(

Ik heb nog wel een vershouddoos waar veel boterhammen in passen. Maar dan moet de gebruiker wel bereid zijn om zijn boterhammen een keer door te snijden. Ik overweeg nog even verder.

Andere vraag. Weet een van jullie en fijn YT kanaal voor beginnende pilatessers?

Holy-me vs Holiemu. Hmm.
Spoilers!
pi_188745941
Isa, voor haken moet je bij @Kwakzür zijn, de blogt er over en maakt prachtige dingen. Sunny ook trouwen, maar die blogt geloof ik niet. Vroeger heel veel gehaakt maar om de een of andere reden kreeg ik het laatst niet voor elkaar om te beginnen. Dus een workshop gevolgd, en na 1x voordoen konden mijn handen het weer zelf :D Helaas krijg ik na ca 10-15 minuten kramp want het is zo leuk om te doen

Ik ben nu met een jurkje bezig voor een tweejarige, nu gestopt, morgenavond verder. Hierbij heb ik m’n handen wel nodig maar niet met bewegingen dus dat gaat redelijk. Alleen laatst bij naailes, eerst patroon tekenen op de stof en daarna uitknippen was teveel.
pi_188746160
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Isa, voor haken moet je bij @:Kwakzür zijn, de blogt er over en maakt prachtige dingen. Sunny ook trouwen, maar die blogt geloof ik niet. Vroeger heel veel gehaakt maar om de een of andere reden kreeg ik het laatst niet voor elkaar om te beginnen. Dus een workshop gevolgd, en na 1x voordoen konden mijn handen het weer zelf :D Helaas krijg ik na ca 10-15 minuten kramp want het is zo leuk om te doen

Ik ben nu met een jurkje bezig voor een tweejarige, nu gestopt, morgenavond verder. Hierbij heb ik m’n handen wel nodig maar niet met bewegingen dus dat gaat redelijk. Alleen laatst bij naailes, eerst patroon tekenen op de stof en daarna uitknippen was teveel.
Hmm dan “moet” je zo’n ergonomische naald gebruiken... dan kun je niet zo knijpen en dat scheelt kramp. :)
pi_188746289
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Terug uit Ijsselstein, gezellige middag gahad. Nichtje was blij met het Wannee kookboek.

Wannee ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188746375
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm dan “moet” je zo’n ergonomische naald gebruiken... dan kun je niet zo knijpen en dat scheelt kramp. :)
Die heb ik. Het is niet alleen het knijpen maar de beweging lukt ook niet te lang.
pi_188746445
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wannee ^O^
Ze wilde een basis kookboek, en volgens mij is er geen betere. Zij heeft nu de 32e druk, ik heb de 19e en gebruik m regelmatig, niet maandelijks maar het ding is zo goed.
  zondag 1 september 2019 @ 22:08:33 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188746459
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 21:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Precies!
En weet je wel hoe lastig het was om dat beest door te laten lopen op de achterkant zodat je daar de staart zag!

Wacht maar tot zijn eigen zoontjes hem uitlachen over 20 jr ~O>
Ik zou graag een Dikkie Dik op mijn trui willen nu hoor O+

Dikkie _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188746513
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zou graag een Dikkie Dik op mijn trui willen nu hoor O+

Dikkie _O_
Jaaa O+
pi_188746547
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die heb ik. Het is niet alleen het knijpen maar de beweging lukt ook niet te lang.
Hmm dat is wel jammer...
ik vind het heerlijk om te doen... maar al zolang ik ben gescheiden mn mojo een beetje kwijt qua haken geloof ik.

Jammer wel want het is echt leuk en ontspannen.
Maarja.. je kunt maar zoveel dingen tegelijk doen he :)
pi_188746684
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm dat is wel jammer...
ik vind het heerlijk om te doen... maar al zolang ik ben gescheiden mn mojo een beetje kwijt qua haken geloof ik.

Jammer wel want het is echt leuk en ontspannen.
Maarja.. je kunt maar zoveel dingen tegelijk doen he :)
Hou op, tijd tekort. Morgen werk ik thuis, maar moet echt de deur van de kamer waar de naaimachine dichthouden, anders zal het lastig worden om me op m’n werk te concentreren. Voordeel is wel dat ik niet 2x 25 minuten hoef te fietsen
pi_188746733
Ik maakte ooit deze voor dochters verjaardag....
Veel werk... dat krullige wolletje komt echt uit de hel.. nachtwerk om het op tijd af te krijgen omdat ik dat krullende deel tig keer opnieuw ben begonnen...

Hij staat dus al jaren in de vensterbank want dochterlief vindt het zielig voor mij als hij geen ereplekje heeft _O-

(Dr favoriet maakte ik ook overigens.. stuk eenvoudiger en deels van restjes omdat ik precies niet uit kwam :) )
pi_188746779
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik maakte ooit deze voor dochters verjaardag....
Veel werk... dat krullige wolletje komt echt uit de hel.. nachtwerk om het op tijd af te krijgen omdat ik dat krullende deel tig keer opnieuw ben begonnen...
[ afbeelding ]
Hij staat dus al jaren in de vensterbank want dochterlief vindt het zielig voor mij als hij geen ereplekje heeft _O-

(Dr favoriet maakte ik ook overigens.. stuk eenvoudiger en deels van restjes omdat ik precies niet uit kwam :) )
ZO SCHATTIG O+ O+
pi_188746834
Wat een leukerd, misschien maar goed dat dat niet lukt, zou ik nog minder tijd over hebben.
pi_188746858
quote:
@Molo kan aan het breien :P
pi_188746874
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

ZO SCHATTIG O+ O+
Vond ik ook... maar favoriet.. al jaren is een blauwe aap _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188746903
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hou op, tijd tekort. Morgen werk ik thuis, maar moet echt de deur van de kamer waar de naaimachine dichthouden, anders zal het lastig worden om me op m’n werk te concentreren. Voordeel is wel dat ik niet 2x 25 minuten hoef te fietsen
Ook dat heb ik al net zo lang niet gedaan...
zou eigenlijk wel moeten... nog leuk patroon voor een lange broek startklaar liggem.
Maar moet duidelijk nog veel oefenen.

(Maar eenzelfde broek voor dochterlief lukte ook.. dus ik heb goede hoop)
pi_188746909
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook leuk, maar die ander is, qua werk, indrukwekkender
pi_188746925
quote:

[..]

SPOILER
Dat snap ik -- die is ķķk leuk! Ik heb het idee dat die wat meer persoonlijkheid heeft. Toen ik klein was, had ik vooral knuffels die ofwel lekker knuffelden (juiste vorm en zachtheid en materiaal) ofwel heel geschikt waren om mee te fantaseren.
  zondag 1 september 2019 @ 22:33:01 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188746932
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

@:Molo kan aan het breien :P
Nee nee :+

Maar als iemand m in maat 42 kan breien voor me? _O_ *;
  zondag 1 september 2019 @ 22:33:45 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188746950
quote:

[..]

SPOILER
Hij kijkt wel heel geil :9
pi_188746968
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ook dat heb ik al net zo lang niet gedaan...
zou eigenlijk wel moeten... nog leuk patroon voor een lange broek startklaar liggem.
Maar moet duidelijk nog veel oefenen.

(Maar eenzelfde broek voor dochterlief lukte ook.. dus ik heb goede hoop)
Ik ben nog maar net begonnen, maar geloof nu al meer kledingstukken gemaakt dan gekocht.
pi_188746989
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 22:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee nee :+

Maar als iemand m in maat 42 kan breien voor me? _O_ *;
Helaas, ik had/heb een bloedhekel aan breien.
  zondag 1 september 2019 @ 22:35:57 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188746992
The Dark Crystal op Netflix, kijk het!!!
  zondag 1 september 2019 @ 22:36:37 #161
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188747002
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:35 schreef Molo het volgende:
Gaat dat over die ring van Barrel? :?
  zondag 1 september 2019 @ 22:36:45 #162
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188747005
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Helaas, ik had/heb een bloedhekel aan breien.
Ik ga het echt nooit kunnen :+

Mooie gebreide deken voor mijn dochtertje voor vlak na geboorte, heb ik gekocht, want dat kan ik wel :')
  zondag 1 september 2019 @ 22:37:13 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188747010
quote:
5s.gif Op zondag 1 september 2019 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gaat dat over die ring van Barrel? :?
Nee nee

Jaren 80 klassiekertje, nieuw verhaal, nu een serie ipv een film.
Jim Henson ^O^
  zondag 1 september 2019 @ 22:37:56 #164
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188747025
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee nee

Jaren 80 klassiekertje, nieuw verhaal, nu een serie ipv een film.
Jim Henson ^O^
Oh hmm.
  zondag 1 september 2019 @ 22:39:13 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188747039
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh hmm.
Oude

O+
pi_188747071
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan is dat wel echt je possie! Leuk!
* Bluezz noemt passie altijd possie :@
  zondag 1 september 2019 @ 22:42:24 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188747089
quote:

[ afbeelding ]

Ook dit de hele dag gezongen?
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 1 september 2019 @ 22:43:27 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188747114
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dies wel lief! :D
pi_188747184
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ook leuk, maar die ander is, qua werk, indrukwekkender
Jup.. die blauwe is redelijk recht toe, recht aan.
Weliswaar in een rondje... maar niet heel ingewikkeld.
pi_188747271
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat snap ik -- die is ķķk leuk! Ik heb het idee dat die wat meer persoonlijkheid heeft. Toen ik klein was, had ik vooral knuffels die ofwel lekker knuffelden (juiste vorm en zachtheid en materiaal) ofwel heel geschikt waren om mee te fantaseren.
Dat zou het best kunnen zijn
Hij heet Jackie en gaat overal mee naar toe.
Zelfs mee op kamp in groep 8 :)

Hij is overigens leuk genoeg om 3x gemaakt te hebben in verschillende kleurtjes inmiddels.
pi_188747307
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ben nog maar net begonnen, maar geloof nu al meer kledingstukken gemaakt dan gekocht.
Gaaf :)

Hier alleen kleding voor dochterlief en een kleine verzameling aan tassen voor dezelfde dochter :)

Gewoon weer eens zin maken voor iets creatiefs.
Of weer eens naar het haakcafe in het buurthuis hier.. ook een optie.
pi_188747350
quote:

@:Sarabi lijkt me wel leuk dat je zo helemaal los kan gaan met glitters en glans en allerlei niet-alledaagse dingen :)

Ja ik hou er van O+
Heb ondertussen ook bijna geen plaats meer voor al mijn kostuums :D
pi_188747386
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Paillettenstof lijkt me ook moeilijk! Ik heb expres stevige, niet-elastische katoen gepakt, want dat verwerkt tenminste lekker makkelijk op de naaimachine. Iets met rek erin of iets kwetsbaarders of iets dat dingen heeft waar je naaimachine aan kan blijven hangen lijkt me eng :@

Ik ben wel een beetje van de uitdagingen :') toen ik begon met breien, ben ik meteen patroonsteken en kabels gaan doen, vervolgens rondbreien met kabels :')

Ik had vroeger al wel eerder op de naaimachine gewerkt: ik heb poppenkleertjes gemaakt vanaf dat ik best wel klein was en ik heb regelmatig handdoeken gerepareerd en stukken op de broeken van m'n broertje gezet. Mijn moeder probeerde dat soort dingen wel, maar dat zag er nooit uit. Dan denk ik, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon rechtdoor met de juiste kleur garen eroverheen te stikken? Maar kennelijk is het dat wel :s)
De juiste naald helpt heel erg met dat soort stoffen :Y

Wat gaaf dat je vanaf jongs af aan al die dingen maakt :)
pi_188747403
quote:
Yes *O*
pi_188747429
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dan is dat wel echt je possie! Leuk!
* Bluezz noemt passie altijd possie :@
Dan is het mijn possie :Y

Mijn moeder zit ergens hierboven met de mond open van verbazing zich af te vragen...waarom nu wel en niet toen ik nog leefde, was zo gezellig geweest.
pi_188747503
Tele, heb je ook tips of YouTube filmpjes voor het naaien van een knoopsgat? Ik moet in een lakentje 6 knoopsgaten naaien. Ik ben begonnen maar het lukt nog voor geen meter.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_188747596
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:00 schreef Lot_1 het volgende:
Tele, heb je ook tips of YouTube filmpjes voor het naaien van een knoopsgat? Ik moet in een lakentje 6 knoopsgaten naaien. Ik ben begonnen maar het lukt nog voor geen meter.
Heb je een naaimachine? Daar zit vaak een knoopsgatenknop op. Anders lijkt me het een enorm pokkewerk om het met de hand te doen
  zondag 1 september 2019 @ 23:03:13 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188747600
quote:
Dwangbuis voor de baby? :o
pi_188747657
quote:
https://nl.pinterest.com/pin/393924298652788129/?nic=1
pi_188747676
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan is het mijn possie :Y

Mijn moeder zit ergens hierboven met de mond open van verbazing zich af te vragen...waarom nu wel en niet toen ik nog leefde, was zo gezellig geweest.
Het zijn allemaal fases, moeder :)
pi_188747703
quote:
Dat is t leukste dat er is! Als het lukt althans ;)
pi_188747710
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 23:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Dwangbuis voor de baby? :o
_O-
pi_188747930
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:40 schreef Bluezz het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, exact die! Maar dan een wat paarsere versie. Ik vond het zo lief van haar _O_

quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Isa, voor haken moet je bij @:Kwakzür zijn, de blogt er over en maakt prachtige dingen. Sunny ook trouwen, maar die blogt geloof ik niet. Vroeger heel veel gehaakt maar om de een of andere reden kreeg ik het laatst niet voor elkaar om te beginnen. Dus een workshop gevolgd, en na 1x voordoen konden mijn handen het weer zelf :D Helaas krijg ik na ca 10-15 minuten kramp want het is zo leuk om te doen

@kwakz0r ! Ja, ik volg haar ook op FB, dat wist ik natuurlijk eigenlijk wel. En Sun heeft een heel mooi sprei/kleed gehaakt _O_ Allemaal creatief hier 8-)
pi_188748026
quote:
Kwam net dit artikel tegen: https://www.vox.com/2019/(...)al-age-of-resistance

Ga het absoluut kijken :Y
pi_188748106
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2019 22:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Ook dit de hele dag gezongen?
Snotver, ik had het eindelijk niet meer in mijn hoofd. :X
pi_188748117
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yup! :Y
  zondag 1 september 2019 @ 23:25:10 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188748121
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh dat artikel kende ik nog niet, ga ik morgen even lezen

Vond het wel vet dat het NRC er ook over berichtte

https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-ondergang-a3971579

Weinig mensen kennen het merk ik

SPOILER
  zondag 1 september 2019 @ 23:26:09 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188748146
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Snotver, ik had het eindelijk niet meer in mijn hoofd. :X
Jammer wel hoor!
pi_188748210
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 23:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Jammer wel hoor!
Grmbl. Ik ga er nou mee in slaap vallen. :X
pi_188748250
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:29 schreef minilot het volgende:

Was het ook heel erg druk vandaag bij de Bob?
  zondag 1 september 2019 @ 23:30:59 #191
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188748253
Slapun :W
pi_188748285
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was het ook heel erg druk vandaag bij de Bob?
Yup, de hele dag veruit de langste wachtrijen :)
  zondag 1 september 2019 @ 23:32:47 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188748289
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Luister dit nog even, dat overstemt het wel

pi_188748771
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 23:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh dat artikel kende ik nog niet, ga ik morgen even lezen

Vond het wel vet dat het NRC er ook over berichtte

https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-ondergang-a3971579

Weinig mensen kennen het merk ik

SPOILER
Was altijd mijn moeders lievelingsfilm...
net als labyrinth trouwens.

Dus the dark crystal staat wel op mijn lijstje.
Ben benieuwd of het net zo leuk is
pi_188748791
Voor de werknemers van katten:
https://kadonimosocks.com/products/custom-catsocks

Weltrusten.
pi_188748831
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 00:06 schreef AnneX het volgende:
Voor de werknemers van katten:
https://kadonimosocks.com/products/custom-catsocks

Weltrusten.
Geen zwarte katten! :o
pi_188749138
Geen bijlees. Helemaal stuk. 8 uur gebikkeld. Leuk, zwaar, achter een MASSIEVE BBQ/smoker/all the things. Daar zullen ook hier wat mensen jaloers op zijn. :9

Opruimen was kut, chaotisch, moest 3 uur1!!! duren. Mijn voeten doen het niet meer. De rest ook niet. Aju.
  maandag 2 september 2019 @ 04:13:11 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188749502
:O }:|
pi_188749513
Dat ja..0
pi_188749528
Gaap.

Eerste keer vroeg op staan na 2 weken vakantie.
Valt tegen.

En hoef niet eens te werken.. wel om 7 uur de deur uit.
pi_188749560
Hmm ook op de middelbare school heeft dochterlief geen motivatie om op te schieten sochtends :)

En dan te bedenken dat dat vast niet minder gaat worden de komende jaren O+

Pubers for the win.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 september 2019 @ 06:56:25 #202
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188749580
Mogge :W
Spierpijn is er, maar nog wel prima opgestaan :Y.
pi_188749587
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 06:45 schreef Uhmmpie het volgende:

Pubers for the win.
Succes ;)
pi_188749590
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 07:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Succes ;)
:Y 8-)
pi_188749591
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 06:56 schreef borisz het volgende:
Mogge :W
Spierpijn is er, maar nog wel prima opgestaan :Y.
Meevaller! Volgende keer toch harder boksen ;)
pi_188749602
Lonaa, pic van de barbecue? *O*

Verdere CUL: ik vind rijstwafels helemaal niks, maar gemaakt van kikkererwt in plaats van rijst is zo'n wafel ineens hartstikke lekker! :o ^O^

Heb net een half pak opgegeten met allerlei hartig en zoet beleg terwijl ik aan het wachten ben op de tweede rijs van: http://breadandcompanatic(...)oof-overnight-rolls/
Zo broodjes de oven in :9
pi_188749613
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 07:08 schreef minilot het volgende:
Heb net een half pak opgegeten met allerlei hartig en zoet beleg terwijl ik aan het wachten ben op de tweede rijs van: http://breadandcompanatic(...)oof-overnight-rolls/
Klinkt goed, wel een overdaad aan bloem :o
pi_188749625
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 07:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Klinkt goed, wel een overdaad aan bloem :o
Kletsnat deeg (76% hydratatie), dus dat maakt het wat beter handelbaar :) Ik klop de overdaad aan bloem er gewoon even vanaf vķķr het opeten.
  maandag 2 september 2019 @ 07:24:08 #209
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188749647
Weer wakker.. groooote moeite om er uit te komen }:|
pi_188749650
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 07:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Kletsnat deeg (76% hydratatie), dus dat maakt het wat beter handelbaar :) Ik klop de overdaad aan bloem er gewoon even vanaf vķķr het opeten.
Ja ok, maar dan nog zou het imo wel met minder op de werkbank kunnen :+ een steker ofzo gebruiken bij het vouwen.. maar goed, smaken en werkwijzen verschillen :Y
pi_188749662
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 07:24 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja ok, maar dan nog zou het imo wel met minder op de werkbank kunnen :+ een steker ofzo gebruiken bij het vouwen.. maar goed, smaken en werkwijzen verschillen :Y
Ja, dat snap ik ook niet helemaal: waarom in vredesnaam met de hand? Ik vouw gewoon om met deegschraper :Y
En nu ik er zo naar kijk: inderdaad niet zo'n enorm dikke laag bloem op het aanrecht.
pi_188749664
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 07:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Het eind resultaat ziet er wel heel lekker uit :)

Zijn ze bij jou ook zo goed gelukt?

Overigens 45 rijstijd op een werkdag...
die dame is wel beetje overenthousiast qua hoeveel tijd ik dan heb :)
pi_188749673
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 07:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het eind resultaat ziet er wel heel lekker uit :)

Zijn ze bij jou ook zo goed gelukt?

Overigens 45 rijstijd op een werkdag...
die dame is wel beetje overenthousiast qua hoeveel tijd ik dan heb :)
Ze zitten nog in de oven. Maar ik zou niet weten waarom ze niet zouden lukken: ik heb precies deze broodjes een jaar lang een paar keer per week 's morgens vroeg gemaakt toen ik het eerste deel van de dag thuiswerkte voor een ongestoorde softwareuitrol :) Waren steevast erg lekker! :9
pi_188749679
Frantic, bak jij zelf eigenlijk nog regelmatig wanneer je niet op zee zit?
pi_188749717
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 07:34 schreef minilot het volgende:
Frantic, bak jij zelf eigenlijk nog regelmatig wanneer je niet op zee zit?
Bijna dagelijks, om die reden wil ik een betere oven en een rijskast in de toekomst.

al zit er een hele goede bakker tegenover ons appartement..
pi_188749726
Rijskast, tof! O+
pi_188749750
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 23:16 schreef Isabeau het volgende:

@:kwakz0r ! Ja, ik volg haar ook op FB, dat wist ik natuurlijk eigenlijk wel. En Sun heeft een heel mooi sprei/kleed gehaakt _O_ Allemaal creatief hier 8-)
Een?? Ik heb er wel 4 gemaakt :+

Maar het ligt nu al lang stil. Ben nog met een megalomaan borduurwerk bezig, wat ook stil ligt. Daarna wil ik wel weer popjes gaan maken. Ik ben nogal gecharmeerd van http://www.lalylala.com/ en heb nog materiaal en patronen liggen voor een paar popjes..
pi_188749757
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 07:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Ze zitten nog in de oven. Maar ik zou niet weten waarom ze niet zouden lukken: ik heb precies deze broodjes een jaar lang een paar keer per week 's morgens vroeg gemaakt toen ik het eerste deel van de dag thuiswerkte voor een ongestoorde softwareuitrol :) Waren steevast erg lekker! :9
Ik heb hem even gebookmarked...
Maar niet voor een doordeweekse dag :)
pi_188749765
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 07:46 schreef minilot het volgende:
Rijskast, tof! O+
Ja. Deze oven is nogal naadje onder de 50 graden. Rofco rijskast is niet gek duur..

Kan natuurlijk nog een koelkast ombouwen, net als voor de worst.. maar daar schuif je niet zomaar bakplaatjes in..
pi_188749787
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 07:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]
megalomaan borduurwerk
Details! :D
pi_188749792
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 07:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja. Deze oven is nogal naadje onder de 50 graden. Rofco rijskast is niet gek duur..

Kan natuurlijk nog een koelkast ombouwen, net als voor de worst.. maar daar schuif je niet zomaar bakplaatjes in..
De bakkers van ex-CUL hebben grote Rofco-ovens, gave dingen zijn dat! Zou ik ook best leuk vinden voor thuis! *)
pi_188749897
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 07:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Rijskasten zijn 2e hands ook goed te krijgen mocht je dat geen punt vinden ;)
pi_188749912
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 07:55 schreef minilot het volgende:

[..]

De bakkers van ex-CUL hebben grote Rofco-ovens, gave dingen zijn dat! Zou ik ook best leuk vinden voor thuis! *)
Ja weet ik, speel er ook wel eens mee als ik weer eens langs ga bij de dochter ban de bakker waar ik werkte..
pi_188749913
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Rijskasten zijn 2e hands ook goed te krijgen mocht je dat geen punt vinden ;)
I know,
Maar vaak veeeeeel te groot hehe
pi_188749963
quote:

[..]

Maar het ligt nu al lang stil. Ben nog met een megalomaan borduurwerk bezig, wat ook stil ligt. Daarna wil ik wel weer popjes gaan maken. Ik ben nogal gecharmeerd van http://www.lalylala.com/ en heb nog materiaal en patronen liggen voor een paar popjes..
Die zijn leuk he :)

Ik heb laatst deze gekocht..
https://www.aandehaak.nl/bloemenpoppen-haken/

En heb van christel krukkert het aapjesboekje.
Dat is net als bij lalylala.. 1 basisaapje en een heel stel variaties.
(Al moet ik bekennen dat ik tot nu toe vooral mn eigen kleurvarianten van het basisaapje maakte :) )
  maandag 2 september 2019 @ 08:35:07 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188749989
quote:

Verdere CUL: ik vind rijstwafels helemaal niks, maar gemaakt van kikkererwt in plaats van rijst is zo'n wafel ineens hartstikke lekker! :o ^O^
[ afbeelding ]

Oh die crackers zien er interessant uit. Zeker gezien die kleine hier zulke crackers heerlijk vindt en ik van de lucht al ga kokhalzen.
En beide vinden we kikkererwten awesome ^O^

Die broodjes gaan er hier nooit in de ochtend komen, want not a morning person *O*
pi_188750003
Snelle BBQ-foto:

Er zijn nog heel veel goede foto's gemaakt, maar daar moeten we nog even op wachten.

Tevens voel ik me alsof er 9x een vrachtwagen over me heen gereden is.
pi_188750004
Mja, ook weer werken :O nadat ik toch 8 van de laatste 9 dagen vrij was :') Leuk al die citytrips, maar ik zou eens gewoon een lange vakantie moeten nemen :X
  maandag 2 september 2019 @ 08:38:21 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188750016
quote:

[..]

Dat vliegend hert! :D
pi_188750042
quote:
Ik heb de handleiding van mijn Vendomatic gebruikt. Misschien heeft jouw naaimachine ook wel een handleiding waarin staat wat je moet doen. Die van mij was echt heel duidelijk: hij zei in welke stand je de machine moest zetten en welke kant je in moest naaien, waar je het voetje moest laten en waar je de naald moest hebben als je omkeerde. Heb je alleen niks aan als je naaimachine anders bediend wordt, denk ik.
pi_188750047
Ik wou dat ik mijn dromen kon uitschakelen :{
Spoilers!
pi_188750051
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wou dat ik mijn dromen kon uitschakelen :{
Oh. ;(

pi_188750057
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2019 08:36 schreef Lonaa het volgende:
Snelle BBQ-foto:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Er zijn nog heel veel goede foto's gemaakt, maar daar moeten we nog even op wachten.

Tevens voel ik me alsof er 9x een vrachtwagen over me heen gereden is.
_O_
Spoilers!
pi_188750064
quote:

[ afbeelding ]

Ik vind rijstwafels ook niks, maar maīswafels zijn wel leuk. Net popcorn, behalve dat je er dan beleg op kunt smeren :9
pi_188750066
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 08:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

_O_
Ja, gaaf ding hoor _O_ En ik mocht er de hele dag mee werken. _O_
pi_188750077
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2019 08:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh. ;(

Het zijn geen enge dromen hoor maar ik zou het wel eens leuk vinden om niet de hele nacht zo ontzettend druk te zijn met vanalles. Ik word steeds zo gaar wakker.
Spoilers!
pi_188750078
Mogguh :O Het leven is best prettig eigenlijk :Y) Iedereen een toffe nieuwe week maar :9

Vanavond twee dames over de vloer en dan weer gerookte zalm maken :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188750083
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 07:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Succes ;)
Nahja vandaag waren we uiteindelijk zelfs vroeger dan gepland bij school.
We deden even een proefritje omdat het best een stukje is.

Meteen even pakket schoolboeken gedropt bij de ex. Koffie gedronken en weer terug nu.

Testdrive 2... morgen gaat ze na school alleen naar opa’s werk. Geloof dat ik het spannender vind dan zij _O-
pi_188750087
Knuffel aan Lucky :* ik ken het, ik doe ook altijd zo veel in mijn dromen. Heel verwarrend en vermoeiend. :{
pi_188750093
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het zijn geen enge dromen hoor maar ik zou het wel eens leuk vinden om niet de hele nacht zo ontzettend druk te zijn met vanalles. Ik word steeds zo gaar wakker.
Ja, snap ik. Ik heb die nachten ook. :Y Heel erg vermoeiend. Gewoon in zo'n zwart gat vallen en dan 8 uur later weer wakker worden, dat is ook wel echt mijn wens hoor.
pi_188750096
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik vind rijstwafels ook niks, maar maīswafels zijn wel leuk. Net popcorn, behalve dat je er dan beleg op kunt smeren :9
Maīswafels ook geprobeerd ja. Niet vies, maar vond ze nogal niksig. Die kikkererwtenwafels daarentegen zijn echt te gek! O+ Aanrader :Y
pi_188750106
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Het leven is best prettig eigenlijk :Y) Iedereen een toffe nieuwe week maar :9

Vanavond twee dames over de vloer en dan weer gerookte zalm maken :9
Tegelijk? :)
pi_188750108
Ik droom sinds zwanger vrijwel elke nacht nogal heftig en raar over seks met allerlei mensen die ik ken. :') Soms best een beetje raar wakker worden.
pi_188750110
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Maīswafels ook geprobeerd ja. Niet vies, maar vond ze nogal niksig. Die kikkererwtenwafels daarentegen zijn echt te gek! O+ Aanrader :Y
Ik heb een tijdje een maīswafel-met-pindakaas-obsessie gehad :')
Maar eerlijk gezegd denk ik dat de meeste niksige dingen met pindakaas veel beter zijn, dus dat zegt niet zoveel over de maīswafels :P
pi_188750119
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2019 08:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, gaaf ding hoor _O_ En ik mocht er de hele dag mee werken. _O_
Tof! Geen brandschade op vingers en armen? :*
pi_188750131
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje een maīswafel-met-pindakaas-obsessie gehad :')
Maar eerlijk gezegd denk ik dat de meeste niksige dingen met pindakaas veel beter zijn, dus dat zegt niet zoveel over de maīswafels :P
Hehe.
Bonustip: kikkererwtenwafels met pittige hummus :9 Death by chickpea O+
pi_188750132
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Tof! Geen brandschade op vingers en armen? :*
Nee :o

En daar ben ik best verbaasd over. :')
pi_188750138
Maar wel een oepsie gemaakt met het inklappen van een statafel. Hij wilde niet, dus ik gebruikte m'n voet, maar ja, dan klapt ie dus dicht. Op je voet. *) :')
pi_188750140
Toch even geīntrigeerd.. @Lot_1 Waarom zoveel knoopsgaten in een lakentje?!
pi_188750149
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2019 08:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En daar ben ik best verbaasd over. :')
Daarom vroeg ik het! ;) Maar yay!
Naja. Wel gecompenseerd met voet in tafel dus :X
pi_188750181
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:49 schreef minilot het volgende:
Toch even geīntrigeerd.. @:Lot_1 Waarom zoveel knoopsgaten in een lakentje?!
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Voor de mooi ga je zoiets niet doen :W

Mijn manier om het maken van knoopsgaten te omzeilen was altijd om drukknoopjes aan te naaien en dan een mooi knoopje erbovenop te naaien. Dat ziet er bíjna uit alsof je een knoop hebt, maar eronder zit simpelweg een drukknoopje. Werkt alleen niet zo goed bij mensenkleren, want mensen bewegen en dan schieten de drukkers los :')
pi_188750186
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik het! ;) Maar yay!
Naja. Wel gecompenseerd met voet in tafel dus :X
Ja. Naja. Er moest toch iets gebeuren. :')
Maar wat een monsterBBQ _O_ en wat een lekker vleesch :9

Er was over aan het einde van de avond :7
pi_188750211
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tegelijk? :)
Tegelijk ja 8-)
pi_188750219
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
mensenkleren
:D O+
pi_188750236
Knakker wakker :W
Fijne ochtend verder iedereen!
pi_188750242
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:49 schreef minilot het volgende:
Toch even geīntrigeerd.. @:Lot_1 Waarom zoveel knoopsgaten in een lakentje?!
Dwangbuis voor de baby :Y

Nee, ik heb een reisbedje waarin de matras onderin geschoven kan worden, maar dan ligt de baby op een laag polyester te slapen. Dus ik wil het matras gewoon in het bedje leggen. Er zitten langs de zijkanten zes soort-van-knoopjes. Dus als ik een lakentje maak wat daar overheen kan en vastgemaakt kan worden met die knoopjes, kan de koter niet onder het matrasje terecht komen.

Ik heb een naaimachine die het kan maar ondanks dat lukt het me niet. De stof loopt niet vanzelf/gemakkelijk onder het naaivoetje door dus of er komen heel veel steken op dezelfde plek, ķf ik trek te hard en dan zitten de steken te ver uit elkaar. Ik zal eens in de handleiding kijken, dank voor de tip! ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_188750346
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2019 08:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, snap ik. Ik heb die nachten ook. :Y Heel erg vermoeiend. Gewoon in zo'n zwart gat vallen en dan 8 uur later weer wakker worden, dat is ook wel echt mijn wens hoor.
Dat zou echt geweldig zijn. Al is het maar eens in de week.
Spoilers!
pi_188750369
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:59 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Dwangbuis voor de baby :Y

Nee, ik heb een reisbedje waarin de matras onderin geschoven kan worden, maar dan ligt de baby op een laag polyester te slapen. Dus ik wil het matras gewoon in het bedje leggen. Er zitten langs de zijkanten zes soort-van-knoopjes. Dus als ik een lakentje maak wat daar overheen kan en vastgemaakt kan worden met die knoopjes, kan de koter niet onder het matrasje terecht komen.

Ik heb een naaimachine die het kan maar ondanks dat lukt het me niet. De stof loopt niet vanzelf/gemakkelijk onder het naaivoetje door dus of er komen heel veel steken op dezelfde plek, ķf ik trek te hard en dan zitten de steken te ver uit elkaar. Ik zal eens in de handleiding kijken, dank voor de tip! ^O^
Dat moet ook, veel steken op 1 plek bij knoopsgaten. Die hebben nogal wat te lijden, dus is dit een soort versteviging.
pi_188750386
Mogge, dagje thuiswerken. Had wel meegekregen dat er gestaakt zou worden maar vanaf 8 uur. En "mijn" mensen vlogen om 7 uur, dacht dat dat wel goed zat. Niet dus. Gelukkig hebben ze het gisteren allemaal zelf geregeld.
pi_188750516
quote:

[..]

Mooie poppen zijn dat :Y

Ik ben niet zo goed in knuffels maken. Liever gewoon dekens :Y Ben benieuwd wat de nieuwe Scheepjes CAL binnenkort gaat worden.

Maar moet eigenlijk ook eerst verder borduren.
  maandag 2 september 2019 @ 10:34:10 #261
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188751159
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tegelijk ja 8-)
Pimp de Hoog-waardig gedrag :7
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188751234
Drukbezet man, die P.

Oh, hej, die kikkererwtenwafels zien er goed uit. Ga ik eens proberen!
Ik heb hier nog wel een restantje kikkerewtenchips :9

Haakwerken e.d. is niet mijn ding. Ik laat dat maar aan een vriendin over, die het bizar goed en snel kan.

Ik ga maar eens een lading cola inslaan zo denk ik, want ik voorzie de komende twee dagen en nachten weinig slaap. :')

Fijne dag allen! :W
pi_188751281
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:42 schreef Candaasje het volgende:

Haakwerken e.d. is niet mijn ding. Ik laat dat maar aan een vriendin over, die het bizar goed en snel kan.
Telefoonnummer? O-)

Knuf voor LS :* Ik heb dat lang geleden ook een tijdje gehad. Van die rare, drukke dromen waardoor je gewoon geestelijk moe wakker wordt. Het ging over. AL jaren geen last meer. Misschien helpt ouder worden :+ Geen idee.

Die knuffels die Sun linkte zijn wel enorm tof zeg. Maar nog steeds denk ik dat ik het vooral bij recht toe recht aan moet houden :+
pi_188751329
Als je echt geen zin hebt in haken isa, zou je ook een netje kunnen kopen die achter kinderwagens gaan....

Pff, m’n oudste is weer naar school en de jongste naar kdv. Ik heb er zo naar uitgekeken, maar het is maar stil in huis....

Tijd om te gaan solliciteren. Eerste leuke functie al gezien...
pi_188751451
Succes Jäger! Gek ook wel, zo opeens weer stil ja, kan ik me wel voorstellen.

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Telefoonnummer? O-)

Knuf voor LS :* Ik heb dat lang geleden ook een tijdje gehad. Van die rare, drukke dromen waardoor je gewoon geestelijk moe wakker wordt. Het ging over. AL jaren geen last meer. Misschien helpt ouder worden :+ Geen idee.

Die knuffels die Sun linkte zijn wel enorm tof zeg. Maar nog steeds denk ik dat ik het vooral bij recht toe recht aan moet houden :+
Ze had ooit een Etsy pagina, maar die is al jaren niet meer geupdate zie ik :D .
Ze is denk ik te druk met schilderen op dit moment (volgt nu een master in klassieke schilderkunst).

God, ik en mijn nieuwe laptop zijn nog geen vrienden. Eerst al dat gedoe met die batterij (hij moet nog opgehaald en gerepareerd worden, want het was inderdaad niet normaal) en op de een of andere manier werkt de autosave functie van Word af en toe wel, maar vaker niet. En dat vergeet ik dan (want de Word versie op mijn desktop heeft er nooit problemen mee) en dus ben ik wééééér enorm veel werk kwijt :'(

Als dit een voorteken is voor de rest van zijn levensduur, stuur ik hem terug. Het is nog geen 14 dagen geleden. }:|
pi_188751521
Succes Jagär, ik ga duimen. Gaan kinderen in België fulltime naar een KDV of geef je zelf aan wanneer en hoe lang?
pi_188751546
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Als je echt geen zin hebt in haken isa, zou je ook een netje kunnen kopen die achter kinderwagens gaan....

Pff, m’n oudste is weer naar school en de jongste naar kdv. Ik heb er zo naar uitgekeken, maar het is maar stil in huis....

Tijd om te gaan solliciteren. Eerste leuke functie al gezien...
Succes met solliciteren *O* Ik snap dat het stil is in huis, maar het lijkt me ook wel fijn om dan weer wat buitenshuis te gaan doen. Mensen leren kennen. Je hersenen aan het werk zetten.

En de netjes voor achter kinderwagens zijn zwart :+ Ma wil liever geen zwart. De rolstoel is al zwart.

En ik ga maar eens naar bed :')
  maandag 2 september 2019 @ 11:27:16 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188751731
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 08:47 schreef minilot het volgende:
Ik droom sinds zwanger vrijwel elke nacht nogal heftig en raar over seks met allerlei mensen die ik ken. :') Soms best een beetje raar wakker worden.
Gelukkig ken je mij niet. O-)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 2 september 2019 @ 11:28:54 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188751753
Vandaag 14 jaar geleden:
SPOILER
^) *;
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188751831
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Succes Jagär, ik ga duimen. Gaan kinderen in België fulltime naar een KDV of geef je zelf aan wanneer en hoe lang?
Je geeft zelf aan hoeveel en hoe lang, over het algemeen. Meeste gaan 5 dagen in de week, want de meeste ouders werken hier beiden fulltime. O gaat voor nu schooltijden, wat heel makkelijk is want het kdv en de school zitten in hetzelfde gebouw.
pi_188751836
Gefeliciteerd Golfer en Bluezz!
pi_188752054
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Pimp de Hoog-waardig gedrag :7
_O-
pi_188752109
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:

Je geeft zelf aan hoeveel en hoe lang, over het algemeen. Meeste gaan 5 dagen in de week, want de meeste ouders werken hier beiden fulltime. O gaat voor nu schooltijden, wat heel makkelijk is want het kdv en de school zitten in hetzelfde gebouw.
Oh dat is makkelijk!
Succes met solliciteren!
En vergeet niet gewoon te genieten van de rust ;)
pi_188752292
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:28 schreef golfer het volgende:
Vandaag 14 jaar geleden:
SPOILER
^) *;
Jammer dat ze het gemeentehuis zo minder pompeus en dynastie hebben verbouwd -O-
Vond het wel een goeie grap destijds dat we in ons megalomane gemeentehuis gingen trouwen.. de monden van de gasten vielen open toen ze het zagen _O-
pi_188752381
Een feestdag voor golfer & Bluezz *;

En rustdag voor JT w/ even tijd om de jongens te missen en kunnen genieten weer van de rust. w/

Sjonge kaatje...wat een schrik van de (aangekondigde) staking.
Zit je daar met je goede gedrag te regelen.

En vandaag collecteweek gestart voor het Koningin WilhelminaFonds.
SPOILER
En mini heef weer de bak mojo terug.
De no knead heb ik weer opgeslagen, inderdaad eerder gebakken.
pi_188752482
Gefeliciteerd Golfer en Bluezz! Nog vele jaren gezellig samen erbij.
Lijkt wel een kleine versie van het witte huis _O-

Al gegeven aan KWF, geen idee of hier iemand langskomt, maar die krijgt dan ook nog wel iets.

Schrik viel wel mee, snap alleen niet goed waarom ze een vlucht annuleren die voor het begin van de staking al hoog en breed in de lucht hangt. Nu weer gezeik om het geld terug te krijgen, want het alternatief was een beetje belachelijk (en was wel in de stakingstijd)
pi_188752485
Ik vind die rijstwafels altijd zo stinken, het is soms weer mode op het werk, dan zit iedereen geregeld die krengen te knagen.
Is dat bij die met kikkererwten minder? En hķe smaken die?
pi_188752498
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd Golfer en Bluezz! Nog vele jaren gezellig samen erbij.
Lijkt wel een kleine versie van het witte huis _O-

We zijn al bijna 21 jaar samen, zit wel goed, we hebben het nog steeds heel leuk *)
Ja toch, heeeeerlijk over de top dat ding _O-
  maandag 2 september 2019 @ 12:25:39 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188752554
Gefeliciteerd, B & G!
The love you take is equal to the love you make.
pi_188752778
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

We zijn al bijna 21 jaar samen, zit wel goed, we hebben het nog steeds heel leuk *)
Ja toch, heeeeerlijk over de top dat ding _O-
Gefeliciteerd O+
Spoilers!
  maandag 2 september 2019 @ 12:42:54 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188752782
Is dat nog steeds een stadhuis? :o

Gefeliciteerd B&G *;
pi_188752878
Gefeliciteerd B&G *O*

Ik zag net een vuilniswagen op de parkeerplaats voor mijn balkon staan. Waren die twee vuilnismensjes even lunchpauze aan het houden :) Heb ze even een ijsje gebracht en een praatje gemaakt :s) Werd gewaardeerd :Y
  Official ESF Kreviewer maandag 2 september 2019 @ 12:50:44 #283
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188752906
Het 14 jaar met Golfer uithouden is wel een felicitatie waard.
pi_188752971
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind die rijstwafels altijd zo stinken, het is soms weer mode op het werk, dan zit iedereen geregeld die krengen te knagen.
Is dat bij die met kikkererwten minder? En hķe smaken die?
Ruiken naar helemaal niks en smaken zacht en mild :)
pi_188752977
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2019 12:50 schreef Kreator het volgende:
Het 14 jaar met Golfer uithouden is wel een felicitatie waard.
Heh! Bij deze, Bloes! :* :* :*
pi_188753004
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb er zo naar uitgekeken, maar het is maar stil in huis...
Ja, wat wil je nou!? ;)
pi_188753032
Pompidom.. Verse broodjes gebakken dus, weekendachterstand was aan het wegwerken, koffie en taart met mijn moeder bij een tentje en verhuisvoorbereidingen met haar doorgenomen, eten voor de komende drie dagen gekocht en net een half uur als klimrek gefungeerd. Ochtend kon slechter :)
  maandag 2 september 2019 @ 13:00:52 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188753072
Luxeochtend
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188753079
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 12:58 schreef minilot het volgende:
Pompidom.. Verse broodjes gebakken dus, weekendachterstand was aan het wegwerken, koffie en taart met mijn moeder bij een tentje en verhuisvoorbereidingen met haar doorgenomen, eten voor de komende drie dagen gekocht en net een half uur als klimrek gefungeerd. Ochtend kon slechter :)
Zo, da's productief. Ik heb nog niks anders gedaan dan opstaan en ontbijten, met therapeut praten en lunchen :Y)
pi_188753271
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]
met therapeut praten
Nuttiger dan alles van mij bij elkaar, mogelijk minus het klimrek wezen ;)
pi_188753308
Gefeliciteerd B&G! w/ w/
pi_188753424
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:28 schreef golfer het volgende:
Vandaag 14 jaar geleden:
SPOILER
^) *;
^O^ gefeliciteerd
pi_188754252
paar boodschappen, paar regeldingetjes, dutje, beetje opruimen en zo weer slapen. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo op was.
pi_188754268
Pilates gedaan :7
Spoilers!
  maandag 2 september 2019 @ 14:26:26 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188754313
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2019 12:50 schreef Kreator het volgende:
Het 14 21! jaar met Golfer uithouden is wel een felicitatie waard.
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 2 september 2019 @ 14:29:29 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188754370
Deze heugelijke dag gevierd met een bezoek aan de hel Ikea.
Paar extra bordjes en amuseglazen gekocht. We dachten op de terugweg ook nog köttbullar gekocht te hebben, maar dat bleken bij thuiskomst dus vegetarische balletjes te zijn. -O-
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188754375
Whahaha ik heb echt het schattigste tasje ooit O+
pi_188754385
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2019 14:29 schreef golfer het volgende:
Deze heugelijke dag gevierd met een bezoek aan de hel Ikea.
Paar extra bordjes en amuseglazen gekocht. We dachten op de terugweg ook nog köttbullar gekocht te hebben, maar dat bleken bij thuiskomst dus vegetarische balletjes te zijn. -O-
Kutbullar dus :P
  maandag 2 september 2019 @ 14:45:26 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188754597
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2019 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:

Kutbullar dus :P
Uit pure frustratie net nog maar even langs onze dorpsslager gereden om daar door hem gemaakte kant-en-klare gehaktballen te kopen. :9
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188754675
Ik vind de vegetarische balletjes lekkerder dan de echte, golfer!
  Official ESF Kreviewer maandag 2 september 2019 @ 14:54:03 #301
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188754714
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 14:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind de vegetarische balletjes lekkerder dan de echte, golfer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')