abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 september 2019 @ 11:51:30 #1
63722 z80
I fink you freaky
pi_188733561
Verder geen waarde oordeel aan hangen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188733569
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:38 schreef Sarabi het volgende: Ik vind je dan wel een beetje een ramptoerist ja. Maar dat zal wel aan mij liggen. Waarom wil je bewust een filmpje zien waarop een persoon dood gaat?
Waarom denk je dat er zoveel geld verdiend wordt in (onder andere) die sport? Appelleert massaal op het onderbewustzijn. Het gevoel van spanning en sensatie, en dat veilig vanuit je luie stoel. We willen het allemaal niet toegeven, maar het zien van zo’n crash roept ook een soort van opwinding op. Misschien nog wel meer dan een overwinning, Zeker als het er op beeld ‘netjes’ uitziet, zonder bloed en ledematen. Want dan kunnen we gemakkelijker vergeten dat er een mens in die auto zit en zien we vooral de spectaculaire crash. Ja, ik heb het filmpje ook gekeken, en wist dat er een dode was gevallen. Dus ik doe net zo hard aan mee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188733573
@Uhmmpie dan gaat het kennelijk niet over jou
pi_188733584
Hmmm.... mijn katten hebben grotere plannen dan ik vandaag.
Ze zijn zich beiden al tijden aan het oppoetsen. Zal toch geen bezoek komen? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188733591
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 11:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom denk je dat er zoveel geld verdiend wordt in (onder andere) die sport? Appelleert massaal op het onderbewustzijn. Het gevoel van spanning en sensatie, en dat veilig vanuit je luie stoel. We willen het allemaal niet toegeven, maar het zien van zo’n crash roept ook een soort van opwinding op. Misschien nog wel meer dan een overwinning, Zeker als het er op beeld ‘netjes’ uitziet, zonder bloed en ledematen. Want dan kunnen we gemakkelijker vergeten dat er een mens in die auto zit en zien we vooral de spectaculaire crash. Ja, ik heb het filmpje ook gekeken, en wist dat er een dode was gevallen. Dus ik doe net zo hard aan mee.

Mwah ik kijk graag F1 en bijvoorbeeld ook wielrennen. Maar toch echt niet voor de ongelukken.
Bij F1 gelukkig nog nooit een dodelijk ongeluk live op tv gezien. Maar bij wielrennen wel net te vaak. En dat soort dingen blijven toch op je netvlies staan. Snap daarom ook niet dat je het bewust gaat op zoeken. Maar dan zal ik wel hypocriet zijn :)
pi_188733613
Nou, mooi. Ik heb yoghurt met blauwe bessen, granola havervlokken van g'woon, en walnoten. Weer eens wat anders dan cashewnoten.

En als ik dan na 3 keer kauwen mijn mond open doe zie je OOK een ongeluk in een tunnel :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 1 september 2019 @ 12:00:21 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188733657
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:55 schreef Sarabi het volgende:

Snap daarom ook niet dat je het bewust gaat op zoeken. Maar dan zal ik wel hypocriet zijn :)
Je hebt ook mensen die tijdens een filmmarathon bijvoorbeeld bewust gaan kijken naar bloedstollende films als Free Solo. Ook een vorm van ramptoerisme. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188733665
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi. Ik heb yoghurt met blauwe bessen, granola havervlokken van g'woon, en walnoten. Weer eens wat anders dan cashewnoten.

En als ik dan na 3 keer kauwen mijn mond open doe zie je OOK een ongeluk in een tunnel :P
Ook iets dat niemand wil zien :P
pi_188733674
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ook iets dat niemand wil zien :P
Spreek voor jezelf jah :{w :+
pi_188733677
quote:
12s.gif Op zondag 1 september 2019 12:00 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen die tijdens een filmmarathon bijvoorbeeld bewust gaan kijken naar bloedstollende films als Free Solo. Ook een vorm van ramptoerisme. :+
Ik zal je maar niet spoilen he
Maar als je weet dat ie een jaar later zelf de oscar komt ophalen....
pi_188733714
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf jah :{w :+
Deze keer ben ik het toch wel met @Sarabi eens hoor _O-

Doe maar weer dicht :)
pi_188733734
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Deze keer ben ik het toch wel met @:sarabi eens hoor _O-

Doe maar weer dicht :)
Ik kan daar echt zo slecht tegen :D kinderen op mijn werk vonden dat altijd erg leuk om te doen.
pi_188733735
ik zeg toch "Als" :+
pi_188733771
Ook niet teruggekeken. Maar ik kijk ook andere dingen niet terug tenzij t langskomt op t nieuws.
Vind dat eigenlijk not done, net als laatst dat filmpje van p paay, ook niet gekeken om de plaatser geen voldoening te geven over views. Dit is wel wat anders, maar geen kijkbehoefte.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188733860
Komt Iwanius hier nog weleens?
pi_188733974
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kan daar echt zo slecht tegen :D kinderen op mijn werk vonden dat altijd erg leuk om te doen.
Bijna net zo irritant als je mond volproppen en dan meteen beginnen te praten :)
Dat kan ook andersom.....
pi_188734024
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gezien het weer is het misschien een soort grote lente schoonmaak, maar dan voor de herfst :P Hoe was dat ondersteboven huisje vanbinnen eigenlijk?

Filmpje wel gezien, stond op het nieuws, en dan ben ik toch even nieuwsgierig. Dat ik zoiets kijk maakt niet dat ik het minder erg vind voor de nabestaanden.
pi_188735476
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
:D
pi_188735499
Ik hoef dat filmpje niet te zien. Maar ik kan me wel voorstellen dat anderen het wel willen zien. Ik vind dat absoluut niet vergelijkbaar met het zelf filmen van een ernstig ongeluk.

Ik hou het verder voor gezien vandaag. Ik heb weer 2 kilo tomaten plus een berg tomatillos en een komkommer geoogst. Vaatwasser staat aan. De la met ovenschalen is opgeruimd, evenals twee planken in de voorraadkast en het gootsteenkastje. Brownies zijn ingevroren, koelkast en vriezer zijn uitgezocht en opgeruimd. En de gladiolen staan zonder verpakking in een vaas. Ik heb nog wel meer te doen maar ik vind 'geen zin' een prima reden om dat weer uit te stellen.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 september 2019 @ 13:53:15 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188735501
Uurtje kickboksen gedaan.
Morgen dood.
Tijd geleden dat ik een uur echt diep ging. Vrijdag starten met de getting started zodat er een leuk schema uit komt rollen om het aantal kilo's te verminderen. :s) Kortom heb me dus aangemeld bij een sportschool :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188735502
Ik heb vandaag veel te lezen, heb lekker geen corvee's voor mezelf bedacht, maar wel 3 kwartier gewandeld met weer een fijn luisterboek (mooi doodliggen van vd Heijden) O+
pi_188735517
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 13:53 schreef borisz het volgende:
Morgen dood.
Tijd geleden dat ik een uur echt diep ging. Vrijdag starten met de getting started zodat er een leuk schema uit komt rollen om het aantal kilo's te verminderen. :s) Kortom heb me dus aangemeld bij een sportschool :P.
zo meteen heavy zeg ^O^
pi_188735528
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik hou het verder voor gezien vandaag. Ik heb weer 2 kilo tomaten plus een berg tomatillos en een komkommer geoogst. Vaatwasser staat aan. De la met ovenschalen is opgeruimd, evenals twee planken in de voorraadkast en het gootsteenkastje. Brownies zijn ingevroren, koelkast en vriezer zijn uitgezocht en opgeruimd. En de gladiolen staan zonder verpakking in een vaas. Ik heb nog wel meer te doen maar ik vind 'geen zin' een prima reden om dat weer uit te stellen.
Geen zin is een goeie reden :+
pi_188735621
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 13:53 schreef borisz het volgende:
Morgen dood.
Eerste keer? Jep, dat wordt geheud spierpijn! Misschien vanavond al.
Maar leuk! Hoop dat je er energie van krijgt :)

Ik heb om 16u afgesproken. Ga met een vriendin een tocht fietsen en daarna eten bij een nieuw friet- en biercafé.

En vnv vroeg naar bed want morgen 6.30u moet ik eruit :O
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188735657
@golfer; doen we! ^O^

Ik zou voor- en na van jou kiezen en hoofd van Bluezz. Of de kangaroe :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')