Waarom denk je dat er zoveel geld verdiend wordt in (onder andere) die sport? Appelleert massaal op het onderbewustzijn. Het gevoel van spanning en sensatie, en dat veilig vanuit je luie stoel. We willen het allemaal niet toegeven, maar het zien van zo’n crash roept ook een soort van opwinding op. Misschien nog wel meer dan een overwinning, Zeker als het er op beeld ‘netjes’ uitziet, zonder bloed en ledematen. Want dan kunnen we gemakkelijker vergeten dat er een mens in die auto zit en zien we vooral de spectaculaire crash. Ja, ik heb het filmpje ook gekeken, en wist dat er een dode was gevallen. Dus ik doe net zo hard aan mee.quote:Op zondag 1 september 2019 11:38 schreef Sarabi het volgende: Ik vind je dan wel een beetje een ramptoerist ja. Maar dat zal wel aan mij liggen. Waarom wil je bewust een filmpje zien waarop een persoon dood gaat?
Mwah ik kijk graag F1 en bijvoorbeeld ook wielrennen. Maar toch echt niet voor de ongelukken.quote:Op zondag 1 september 2019 11:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zoveel geld verdiend wordt in (onder andere) die sport? Appelleert massaal op het onderbewustzijn. Het gevoel van spanning en sensatie, en dat veilig vanuit je luie stoel. We willen het allemaal niet toegeven, maar het zien van zo’n crash roept ook een soort van opwinding op. Misschien nog wel meer dan een overwinning, Zeker als het er op beeld ‘netjes’ uitziet, zonder bloed en ledematen. Want dan kunnen we gemakkelijker vergeten dat er een mens in die auto zit en zien we vooral de spectaculaire crash. Ja, ik heb het filmpje ook gekeken, en wist dat er een dode was gevallen. Dus ik doe net zo hard aan mee.
Je hebt ook mensen die tijdens een filmmarathon bijvoorbeeld bewust gaan kijken naar bloedstollende films als Free Solo. Ook een vorm van ramptoerisme.quote:Op zondag 1 september 2019 11:55 schreef Sarabi het volgende:
Snap daarom ook niet dat je het bewust gaat op zoeken. Maar dan zal ik wel hypocriet zijn
Ook iets dat niemand wil zienquote:Op zondag 1 september 2019 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi. Ik heb yoghurt met blauwe bessen, granola havervlokken van g'woon, en walnoten. Weer eens wat anders dan cashewnoten.
En als ik dan na 3 keer kauwen mijn mond open doe zie je OOK een ongeluk in een tunnel
Ik zal je maar niet spoilen hequote:Op zondag 1 september 2019 12:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die tijdens een filmmarathon bijvoorbeeld bewust gaan kijken naar bloedstollende films als Free Solo. Ook een vorm van ramptoerisme.
Ik kan daar echt zo slecht tegenquote:Op zondag 1 september 2019 12:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Deze keer ben ik het toch wel met @:sarabi eens hoor
Doe maar weer dicht
Bijna net zo irritant als je mond volproppen en dan meteen beginnen te pratenquote:Op zondag 1 september 2019 12:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan daar echt zo slecht tegenkinderen op mijn werk vonden dat altijd erg leuk om te doen.
Gezien het weer is het misschien een soort grote lente schoonmaak, maar dan voor de herfstquote:Op zondag 1 september 2019 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmmm.... mijn katten hebben grotere plannen dan ik vandaag.
Ze zijn zich beiden al tijden aan het oppoetsen. Zal toch geen bezoek komen?
quote:Op zondag 1 september 2019 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmmm.... mijn katten hebben grotere plannen dan ik vandaag.
Ze zijn zich beiden al tijden aan het oppoetsen. Zal toch geen bezoek komen?
zo meteen heavy zegquote:Op zondag 1 september 2019 13:53 schreef borisz het volgende:
Uurtje kickboksen gedaan.
Morgen dood.
Tijd geleden dat ik een uur echt diep ging. Vrijdag starten met de getting started zodat er een leuk schema uit komt rollen om het aantal kilo's te verminderen.Kortom heb me dus aangemeld bij een sportschool
.
Geen zin is een goeie redenquote:Op zondag 1 september 2019 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hou het verder voor gezien vandaag. Ik heb weer 2 kilo tomaten plus een berg tomatillos en een komkommer geoogst. Vaatwasser staat aan. De la met ovenschalen is opgeruimd, evenals twee planken in de voorraadkast en het gootsteenkastje. Brownies zijn ingevroren, koelkast en vriezer zijn uitgezocht en opgeruimd. En de gladiolen staan zonder verpakking in een vaas. Ik heb nog wel meer te doen maar ik vind 'geen zin' een prima reden om dat weer uit te stellen.
Eerste keer? Jep, dat wordt geheud spierpijn! Misschien vanavond al.quote:Op zondag 1 september 2019 13:53 schreef borisz het volgende:
Uurtje kickboksen gedaan.
Morgen dood.
Tijd geleden dat ik een uur echt diep ging. Vrijdag starten met de getting started zodat er een leuk schema uit komt rollen om het aantal kilo's te verminderen.Kortom heb me dus aangemeld bij een sportschool
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |