Ja behoorlijkquote:Op zondag 1 september 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis @:limoentjuh
Er gaat inderdaad iets mis. Kan 'm niet zien of erop klikkenquote:
quote:Op zondag 1 september 2019 09:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er gaat inderdaad iets mis. Kan 'm niet zien of erop klikken
Mijn vriendin had toen ze nog thuis woonde bij haar ouders een golden retrieverquote:
Die zijn ook zoooooo leuk. Heb voor mijn huidige honden twee Cavaliers gehad, waren ook leuke honden. Heel grappig karakterquote:Op zondag 1 september 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin had toen ze nog thuis woonde bij haar ouders een golden retriever
quote:
Jaaaaaaquote:Op zondag 1 september 2019 09:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die zijn ook zoooooo leuk. Heb voor mijn huidige honden twee Cavaliers gehad, waren ook leuke honden. Heel grappig karakter
Schatjequote:
quote:Op zondag 1 september 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaaaaaalievvvvvvv
Ik ga vandaag nog een hond halen als dit zo doorgaat.
Zal ik het overnemen?quote:Op zondag 1 september 2019 09:40 schreef eNGine10 het volgende:
![]()
Al begint dat likken nu wel irritant te worden
Wel uit het asiel, of een rescue hequote:Op zondag 1 september 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jaaaaaalievvvvvvv
Ik ga vandaag nog een hond halen als dit zo doorgaat.
Tuurlijkquote:Op zondag 1 september 2019 09:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal ik het overnemen?
Oh wacht.....
[..]
Wel uit het asiel, of een rescue he
quote:Op zondag 1 september 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
PAUL
ADO KOMT ERAAN!!!!!!!
quote:Op zondag 1 september 2019 09:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal ik het overnemen?
Oh wacht.....
Ik feliciteer jou alvastquote:Op zondag 1 september 2019 09:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk dat de TT op 4 oktober met dierendag te maken zal hebben😜
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 1 september 2019 09:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk dat de TT op 4 oktober met dierendag te maken zal hebben😜
Een X? Al 2e keer op rij hèquote:Op zondag 1 september 2019 09:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Ado wint een x en gelijk praatjes hee
Constanta moet je zijnquote:
Niet mijn verjaardag hoor, denk eerder die van @Kopjechino 😜quote:Op zondag 1 september 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik feliciteer jou alvast
@Limoentjuh is op 31 februari jarig.quote:Op zondag 1 september 2019 09:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet mijn verjaardag hoor, denk eerder die van @:Kopjechino 😜
Kopje: doe je op die dag iets speciaals met de honden?
Oké, even mijn koffer inpakken, ticket boeken en je ziet me straks!quote:
Ik ben pas jarig geweestquote:Op zondag 1 september 2019 09:49 schreef stokj het volgende:
Niet mijn verjaardag hoor, denk eerder die van @:Kopjechino 😜
Kopje: doe je op die dag iets speciaals met de honden?
Strak strak in mijn trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hakquote:Op zondag 1 september 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit er aan te denken om mijn kop te millimeteren.
Ja zoietsquote:Op zondag 1 september 2019 09:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Strak strak in mijn trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak hak
Mijn honden kunnen zo ook kijken als ik een raar geluid maak ofzoquote:
Zie het helemaal voor mequote:Op zondag 1 september 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn honden kunnen zo ook kijken als ik een raar geluid maak ofzo
Zou wel gaaf zijnquote:Op zondag 1 september 2019 09:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké, even mijn koffer inpakken, ticket boeken en je ziet me straks!
Hoelang ben je daar dan weer?quote:Op zondag 1 september 2019 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn![]()
Leuke stad wel hoor
Heb nog wel ergens een foto denk ik, even zoekenquote:
Ja daarom! En ik zie te weinig van de wereld. Brb even ticket boekenquote:Op zondag 1 september 2019 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
Zou wel gaaf zijn![]()
Leuke stad wel hoor
Nice.quote:Op zondag 1 september 2019 09:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nog wel ergens een foto denk ik, even zoeken
[..]
Ja daarom! En ik zie te weinig van de wereld. Brb even ticket boeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zondag 1 september 2019 10:02 schreef Kopjechino het volgende:
@:haags_kwartiertje😍😍😍😍😍😍😍😍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Snap ik, heb daar ook een zwak voor hoor. Heb vrijwilligerswerk gedaan in een asiel, en wilde ook alle honden mee naar huis nemen. Het is dat mijn gezond verstand (en mijn ouders) zeiden dat ik dat maar beter niet kon doenquote:Op zondag 1 september 2019 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben al verliefd als ik een foto zie haha.
Ja dat zou ik ook hebbenquote:Op zondag 1 september 2019 10:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik, heb daar ook een zwak voor hoor. Heb vrijwilligerswerk gedaan in een asiel, en wilde ook alle honden mee naar huis nemen. Het is dat mijn gezond verstand (en mijn ouders) zeiden dat ik dat maar beter niet kon doen
Toen ik kat uit asiel ging halen was er slechts 1 die ik niet mee wilde nemen. De rest zou ik zo in huis nemen.quote:
Hahaha, Haags de crazy old cat ladyquote:Op zondag 1 september 2019 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toen ik kat uit asiel ging halen was er slechts 1 die ik niet mee wilde nemen. De rest zou ik zo in huis nemen.
Dan had ik nu 60 katten.. lol
Ben drie weken in Roemenië.. Vakantiequote:Op zondag 1 september 2019 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang ben je daar dan weer?
Lekker man, enjoyquote:Op zondag 1 september 2019 10:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben drie weken in Roemenië.. Vakantiemaar ga met de auto beetje rondtrekken
In je eentje?quote:Op zondag 1 september 2019 10:23 schreef eNGine10 het volgende:
Wees dan wel een eckte baas en zorg dat je hier dan in gaat rondrijden!quote:Op zondag 1 september 2019 10:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gelijk heb je.quote:Op zondag 1 september 2019 10:27 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn toekomstige vriend wordt echt de sjaak. Ga hem overal mee naartoe nemen voor roadtrips met de muziek heel hard op. En regelmatig stoppen om te eten
quote:Op zondag 1 september 2019 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb niks met dat merk, tot
Gaat meer om de kentekenplaten op beide auto's!quote:
Ja....quote:Op zondag 1 september 2019 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Gaat meer om de kentekenplaten op beide auto's!
All I see is the slippersquote:Op zondag 1 september 2019 10:28 schreef ToT het volgende:
Gaat meer om de kentekenplaten op beide auto's!
Weet ik veel, slippers zijn slippersquote:
Ik heb geen ideequote:Op zondag 1 september 2019 10:30 schreef ToT het volgende:
Als je met die tekst rondrijdt, neuken ze je zwaar de moeder!
Is een nogal grove verwensing tegen de zeer corrupte huidige heersende partij.
Een vrachtwagenchauffeur is er door z'n rijbewijs kwijtgeraakt!quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vrachtwagenchauffeur is er door z'n rijbewijs kwijtgeraakt!
Anyway, schijnt verder sowieso een heel mooi land te zijn!
Samen met een vriendinquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 1 september 2019 10:27 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn toekomstige vriend wordt echt de sjaak. Ga hem overal mee naartoe nemen voor roadtrips met de muziek heel hard op. En regelmatig stoppen om te eten
Furieus masturberenquote:
Hontquote:
Een vriendin of een "vriendin" 😏quote:Op zondag 1 september 2019 10:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Samen met een vriendin
[..]
Klinkt goed
Roadtrips
Af en toe is dat best lekkerquote:
Gewoon zwart met suiker.quote:Op zondag 1 september 2019 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drink jij je koffie met melk of espresso?
@Limoentjuh doet zoiets niet. Dat is haramquote:
Watte?quote:Op zondag 1 september 2019 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:limoentjuh doet zoiets niet. Dat is haram
M'n ex vriendinquote:
Oeeeeeeeh romantischquote:Op zondag 1 september 2019 10:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Samen met een vriendin
[..]
Klinkt goed
Roadtrips
Dagelijkse business hier. Voordat ik ga slapen moet ik Frodo uitgebreid weltrusten zeggen, anders jankt hij net zo lang tot ik het goed komt doenquote:
Al gedaanquote:
De hele dag? Ben al zo hyper vandaag..quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oeeeeeeeh romantisch
Ja echt he, roadtrips zijn de beste trips
[..]
Dagelijkse business hier. Voordat ik ga slapen moet ik Frodo uitgebreid weltrusten zeggen, anders jankt hij net zo lang tot ik het goed komt doen
[..]
Al gedaan
[..]
De hele dag? Ben al zo hyper vandaag..
En kieskeurig doen als de broccoli wordt aangegevenquote:Op zondag 1 september 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst chips dan broccoli
Dan toch liever chips jaquote:Op zondag 1 september 2019 10:43 schreef stokj het volgende:
[..]
En kieskeurig doen als de broccoli wordt aangegeven![]()
![]()
Maar ik hou van 'm, dus ik doe het maar braaf. Is een heel ritueel geworden hahaquote:
Broccoli is best lekker hoorquote:Op zondag 1 september 2019 10:43 schreef stokj het volgende:
En kieskeurig doen als de broccoli wordt aangegeven![]()
![]()
Hoe oud is ie?quote:Op zondag 1 september 2019 10:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar ik hou van 'm, dus ik doe het maar braaf. Is een heel ritueel geworden haha
[..]
Broccoli is best lekker hoor
Arme @Limoentjuh, haar verjaardag heeft geen datum...quote:Op zondag 1 september 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh is op 31 februari jarig.
Oh nee kakquote:Op zondag 1 september 2019 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Arme @:limoentjuh, haar verjaardag heeft geen datum...
Ik ben binnenkort jarig!quote:Op zondag 1 september 2019 09:51 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ben pas jarig geweest
Bedoel je of ik iets speciaals doe met de honden op mijn verjaardag?
quote:Op zondag 1 september 2019 10:46 schreef Kopjechino het volgende:
HAHAHA ik was zachtjes aan het meezingen met mijn muziek. Roept mijn moeder: is er iets? Klinkt alsof je pijn hebt.![]()
Wat?quote:
Oh. Ach die kan je ook nog wel een keer neuken. Seks met je ex. Tralalalalla.quote:
Gewoon nog een keertjequote:Op zondag 1 september 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oeeeeeeeh romantisch
Ja echt he, roadtrips zijn de beste trips
[..]
Dagelijkse business hier. Voordat ik ga slapen moet ik Frodo uitgebreid weltrusten zeggen, anders jankt hij net zo lang tot ik het goed komt doen
[..]
Al gedaan
[..]
De hele dag? Ben al zo hyper vandaag..
quote:Op zondag 1 september 2019 10:46 schreef Kopjechino het volgende:
HAHAHA ik was zachtjes aan het meezingen met mijn muziek. Roept mijn moeder: is er iets? Klinkt alsof je pijn hebt.![]()
Niks hoor @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Oh. Ach die kan je ook nog wel een keer neuken. Seks met je ex. Tralalalalla.
[..]
Gewoon nog een keertje
THE BIG 3-2 BAM.quote:Op zondag 1 september 2019 10:45 schreef stokj het volgende:
Ik ben binnenkort jarig!![]()
![]()
maar niet dat ik het een speciale dag vind. Al die mensen (op werk) die je (nep/slijmerig) feliciteren
![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde of je iets speciaals doet op dierendag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Spruitjes zijn wel echt om te kotsen. Maar witlof uit de oven bijvoorbeeld. Zooooooo lekkerquote:
Met hamquote:Op zondag 1 september 2019 10:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Spruitjes zijn wel echt om te kotsen. Maar witlof uit de oven bijvoorbeeld. Zooooooo lekker
Ik eet eigenlijk nooit vlees, dus zonder hamquote:
Ligt er aan; vers en uit het koelvak zijn ze vaak wel lekker. Diepgegvroren vind ik ze al weer wat minder en uit blik?quote:Op zondag 1 september 2019 10:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Spruitjes zijn wel echt om te kotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |