Best een origineel liedje ja, eindelijk eens uit de hoek van fc neuzenvreugd. Normaal gesproken hoor je ze niet.quote:Op zondag 1 september 2019 20:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel vermakelijk dat Valentijn werkelijk van alle kanten aangevallen wordt
Ondanks dat Veltman niet eens heel dramatisch speelt zie je vandaag toch weer even waarom je achterin meer lengte nodig hebt. Het enige echt gevaarlijke moment van de tegenstander komt van een kopbal van de directe tegenstander van Veltman.quote:Op zondag 1 september 2019 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laten we om te beginnen maar eens Schuurs in basis zetten ipv Veltman. Hopelijk pikt Marin op hoe het wel moet en kan hij op termijn daar spelen. Alvarez kan dan strijd aangaan voor RCV positie.
Hij moet ook kapot die debiel.quote:Op zondag 1 september 2019 20:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel vermakelijk dat Valentijn werkelijk van alle kanten aangevallen wordt
In Football Manager heet dat een 'balafpakker'.quote:Op zondag 1 september 2019 19:30 schreef Fargo het volgende:
Je ziet (helaas) aan alles dat Alvarez geen middenvelder is. Houdt zich meer bezig met ballen afpakken (dat gaat prima), dan met slimme ballen vooruit. Zal straks wel een linie terug schuiven en dan kunnen Veltman, Dest en Mazraoui uitmaken wie er RB gaat spelen.
Martinez is ook prima als CV. Wát een baas is datquote:Op zondag 1 september 2019 22:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
In Football Manager heet dat een 'balafpakker'.![]()
In trainers-taal heet dat een 'extra slot op de deur'.![]()
Als hij op het middenveld niet gebruikt kan worden omdat hij geen 'slimme' passes vooruit kan geven, dan bestempel hem maar als miskoop. Hij is namelijk te traag voor een verdediger en daar ga je zeker niets meer aan veranderen. Mooi op het middenveld laten staan en laten werken aan zijn inspeelpass.
Probleem is eigenlijk meer dat ik Martinez daar liever zie..
Sparta is echt een prachtclub met een mooie historie. Kunnen menig clubs uit de provincie nog een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 1 september 2019 19:48 schreef patrickt37 het volgende:
Vandaag op het Kasteel de wedstrijd gezien. Wel grappig om het eens vanaf de andere kant te zien. Na de wedstrijd diverse felicitaties mogen ontvangen van Spartanen.
Al bij al is Sparta een warme club.
Ach, als het nu weer een paar wedstrijden tegenzit dan zullen de supporters dat ook doen.quote:Op zondag 1 september 2019 21:17 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hij moet ook kapot die debiel.
Boycotten die flut krant. Sensatie zoekers. Ajax heeft het beste seizoen in 20 jaar gehad. En dan toch Ten Hag bashen als onkundige eikel.
Dat lijkt me ofwel onzin, ofwel is er iemand gek geworden binnen de Ajax-scouting.quote:
ze hebben ook anderhalf jaar en drie transferwindows achter maggeljan aangezeten.... daar moet toch iemand een keer gezegd hebben: is ie nou zo goed als we denken eigenlijk ?quote:Op maandag 2 september 2019 08:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ofwel onzin, ofwel is er iemand gek geworden binnen de Ajax-scouting.
Dat is waar maar je hoopt altijd dat ze daar lering uit hebben getrokken.quote:Op maandag 2 september 2019 08:57 schreef manny het volgende:
[..]
ze hebben ook anderhalf jaar en drie transferwindows achter maggeljan aangezeten.... daar moet toch iemand een keer gezegd hebben: is ie nou zo goed als we denken eigenlijk ?
helaas kunstgras, dat vind ik dan wat minder traditioneel en niet kunnen.quote:Op zondag 1 september 2019 23:04 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Sparta is echt een prachtclub met een mooie historie. Kunnen menig clubs uit de provincie nog een puntje aan zuigen.
vanaf 2020/2021 gewoon geen kunstgras meer toelaten in de eredivisie.quote:Op maandag 2 september 2019 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas kunstgras, dat vind ik dan wat minder traditioneel en niet kunnen.
Dat zou ultiem genot zijn.quote:Op maandag 2 september 2019 09:22 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
vanaf 2020/2021 gewoon geen kunstgras meer toelaten in de eredivisie.
Eens. Niet omdat ik Veltman moe ben overigens. Ik denk alleen dat dat je beste opstelling is.quote:Op maandag 2 september 2019 11:44 schreef Ramboetan het volgende:
Qua opstelling zou ik Alvarez een linie laten zakken en naast Blind zetten. Dest rechtsback. Martinez op 6 met daarvoor Donny op de positie waar Siem en Klaassen altijd speelde en Ziyech daar links van. Voorin Promes,Tadic en Neres.
Wellicht iets te aanvallend, maar ik ben Veltman-moe en Alvarez met Martinez op het middenveld is hem ook niet. Marin en Mazraoui komen daar op dit moment ook voor tekort.
Zoiets?quote:Op maandag 2 september 2019 11:44 schreef Ramboetan het volgende:
Qua opstelling zou ik Alvarez een linie laten zakken en naast Blind zetten. Dest rechtsback. Martinez op 6 met daarvoor Donny op de positie waar Siem en Klaassen altijd speelde en Ziyech daar links van. Voorin Promes,Tadic en Neres.
Wellicht iets te aanvallend, maar ik ben Veltman-moe en Alvarez met Martinez op het middenveld is hem ook niet. Marin en Mazraoui komen daar op dit moment ook voor tekort.
donny wegquote:Op maandag 2 september 2019 12:25 schreef SaferSephy het volgende:
Andere vraag; Komt er nog een verassing op Deadline day?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |