Kapot aan geërgerd inderdaad met 1-4 voor tegen Sparta.quote:Op zondag 1 september 2019 15:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Onana en tijdrekken begint wel echt zielige vormen aan te nemen. Zo krijg je een naam en des te sneller een waarschuwing/kaart te pakken als het echt een keer nodig is. Snapt die dat zelf niet?
Goed verwoord en een uitstekende beslissing!quote:Op zondag 1 september 2019 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk interview van Ten Hag bij Fox Sports over dat hij Telegraaf gala boycot.
Is ook wel lekker dat nu de andere media zich ermee gaan bemoeien, gister dat stuk in Parool (?) en nu ook FOX en NOSquote:Op zondag 1 september 2019 17:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke held is het toch.
Beste trainer sinds 95
Inderdaad. Laat iemand hem daarop wijzen.quote:Op zondag 1 september 2019 15:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Onana en tijdrekken begint wel echt zielige vormen aan te nemen. Zo krijg je een naam en des te sneller een waarschuwing/kaart te pakken als het echt een keer nodig is. Snapt die dat zelf niet?
Nja aan de andere kant had Tottenham anders kunnen scoren in de tijd die Onana nu rekte.quote:Op zondag 1 september 2019 17:31 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat iemand hem daarop wijzen.
Kostte ons serieus ook de CL finale vorig seizoen...
Kan nog prima voor een Promes of Neres. Die hebben het allebei nog niet zo.quote:Op zondag 1 september 2019 16:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Prima overwinning. Oerdegelijk. Benieuwd hoe vd Beek straks ingezet gaat worden.
Er is een offensiefje gestartquote:Blind zou een gesprek hebben gehad met Ten Hag en daarin geëist hebben om als middenvelder ingezet te worden. Onzin, volgens de vorig seizoen teruggekeerde Ajacied. 'Ik vind het vervelend dat er op televisie leugens over me worden verspreid. Ik kan er niet veel mee, maar het zorgt voor onrust. Dat is helemaal niet nodig. Kritiek vind ik prima, een mening is altijd goed, maar het zijn leugens die nergens op gebaseerd zijn...'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)helpen-van-achteruit
Die zijn maandag aan de beurt.quote:Op zondag 1 september 2019 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Driessen wordt helemaal KAPOT gemaakt
Destquote:Op zondag 1 september 2019 19:30 schreef Fargo het volgende:
Je ziet (helaas) aan alles dat Alvarez geen middenvelder is. Houdt zich meer bezig met ballen afpakken (dat gaat prima), dan met slimme ballen vooruit. Zal straks wel een linie terug schuiven en dan kunnen Veltman, Dest en Mazraoui uitmaken wie er RB gaat spelen.
Onana heeft echt nog teveel van dat soort rare fratsen en een vreemde bewijsdrang waarmee hij overcompenseertquote:Op zondag 1 september 2019 17:31 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat iemand hem daarop wijzen.
Kostte ons serieus ook de CL finale vorig seizoen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |